Ultr@Pack v3.0
|
Fiks |
Přidané 15-08-2011 12:44
|
Uživatel
Příspěvek: 658
Založený: 28.08.10
|
Pokud se ti nevytvořil,tak to máš v pořádku.UP 3 nic takovýho neobsahuje.
A jestli tam chceš cpát další módy.tak si ho musíš vytvořit ručně. |
|
|
|
Bart Simpson |
Přidané 15-08-2011 13:58
|
Uživatel
Příspěvek: 530
Založený: 23.07.10
|
Vyriešené, kuk.
" Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - ( J.J. Cale)
|
|
|
|
Mech |
Přidané 30-08-2011 02:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
lochness napsal:
Minimalne v ciste verzi plati toto:
Ju87 B2 - sirena rve po vytazeni brzd hned a pri dosazeni nastavene odhozove vysky rve jeste vic, ale v tu dobu jiz automat odhodi pumy a zacne vybirat stremhlavy let
Ju87 D3 - totez jako B2
Ju87 D5 a Ju88 A4 (Stuvi zamerovac) - sirena rve az pri dosazeni odhodove vysky, jako signal pro manualni uvolneni pum. Vybirani stremhlaveho letu je pak automaticke, ale casto si zada pomoc pilota pritazenim
Ju87 B2 - sirena rve po vytazeni brzd hned a s priblizovanim se odhozove vysky, zacne automat vydavat silici ton(bzucak), po dosazeni nastavene vysky odhozu, automat odhodi pumy a zacne vybirat stremhlavy let.
Ja osobne automat nepouzivam a odhazuju v cca 300-400 metrech. Sirenu nepouzivam vubec, nebudu upozornovat AA ze se na ne riti stuka(ve wwiiol je vetsina AA obsluhovana lidma). |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 25-09-2011 01:44
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Sic to s tím nemá nic společného, ale ve wwiiol je štuka ve 300-400 metrech mrtva štuka. Já přeferuju přílet 1200+ a odhoz 700+ a to ještě při útoku zvratem. Letět rovně a pomalu na brzdách to snad 1500+, to je tak na přesné bombardování předem určených mist na letišti. U pozemních jednotek sou takový vejšky naslepo.
|
|
|
|
torr |
Přidané 16-11-2011 15:15
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
tak se blíží finální verze
http://ultrapack....092.0.html |
|
|
|
magot |
Přidané 16-11-2011 17:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
It will also have updated FMs for many planes and perhps a couple of new planes added
to je proč jsem si UP nikdy nenainstaloval a zřejmě nenainstaluju ...
Upravil/a magot dne 16-11-2011 17:01
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 16-11-2011 18:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
magot napsal:
It will also have updated FMs for many planes and perhps a couple of new planes added
to je proč jsem si UP nikdy nenainstaloval a zřejmě nenainstaluju ...
taky si asi s nikym nezalitas... bez modu by byl il2 uz asi mrkef, pac nemas mapy ani letadylka
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
magot |
Přidané 16-11-2011 20:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Nj, snad jediná pro mne positivní věc na UP je MDS (i když nedoladěný) a akce SVK Invaze. Jiná positiva jsem nenašel. S trochou času co mi zbývá si zalítám občas co-op HSFX nebo sem tam čistou verzi.
Nicméně proti gustu ...
Upravil/a magot dne 16-11-2011 20:26
|
|
|
|
jeronym |
Přidané 17-11-2011 08:53
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 30.09.10
|
Můžu se zeptat co všechno bude finální verze UP oproti betě obsahovat? |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 17-11-2011 10:44
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
jeronym napsal:
Můžu se zeptat co všechno bude finální verze UP oproti betě obsahovat?
Viz odkazovaný text:
The final version of UP 3.0 will eliminate the serious bugs, be more stable and include the new executables from Storebror.
It will include some plane updates like loadouts, etc...
It will also have updated FMs for many planes and perhps a couple of new planes added
It will remove some plane slots very similar to DBW if not identical thus consolidating the planes further.
It will be more stable in multiplayer and will have the final stable MDS.
It is possible that the effects will be also included.
Now for the future we will update it regularly by using static update packages and with the auto-updater function.
In each update the version will change accordingly, example: UP 3.1, UP 3.2, etc....
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
jeronym |
Přidané 17-11-2011 11:30
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 30.09.10
|
Jo dobry díky. |
|
|
|
vonHanthofen |
Přidané 17-11-2011 18:31
|
Nováček
Příspěvek: 2
Založený: 01.10.11
|
Chcem sa spytat ako pod UP3RC4 spojazdnim mapu slovensko 1955. co ma zaraze ze nejde ani povodna mapa slovenska.v editore su ale nenacita ich, vsetky ostatne hej. mapu som nakopiroval podla navodu , skusal som ju davat aj inam ale nic.stale ju nenajde |
|
|
|
Has |
Přidané 03-12-2011 17:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Mám problém. Měl jsem instalovaný Fokker G.1 a všechno fungovalo bez problémů, letoun létal, střílel a vůbec byla radost se na něj koukat. Ale po instalaci Avie B-71 se něco pokazilo, Fokker přestal fungovat. Vůbec nevím proč to tak je, letoun se normálně zobrazuje při výběru letadel, ale když si s ním spustím let tak hra okamžitě spadne. Zkusil jsem Diffmod, pomocí něhož jsem se sice dostal do kokpitu, ale všechno kolem zčernalo a hra se sekla.
Problém se objevuje pořád, i když jsem Avii smazal a dokonce i když jsem použil novou složku #UP#.
Už opravdu nevím co dál dělat, poradí prosím někdo?
Edit: V žádném případě tímto nechci znevažovat jinak vynikající model Avia B71
Upravil/a Has dne 03-12-2011 17:32
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 03-12-2011 18:22
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Napiš sem co ti to píše v logfile.log.
Log se zapina přes conf.ini.
[Console]
.
.
.
LOG=1 1=zapnuto, 0 = vypnuto
.
.
a chyby to vypisuje v souboru logfile.log v adresari hry.
|
|
|
|
Has |
Přidané 03-12-2011 20:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
V conf.ini zapnuto bez problémů, ale ani za Boha nemůžu najít ten soubor logfile.log. Projel jsem to dvakrát přes hledání a nic |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 03-12-2011 20:48
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
tak si ho vytvoř.... nový..poznámkový blok pojmenuj jako filelog a koncovku *.txt přepiš na *.log. A v conf.ini přepiš
LOGFILE=log.lst
na
LOGFILE=logfile.log
Upravil/a Stoupa dne 03-12-2011 20:52
|
|
|
|
606_vencour |
Přidané 03-12-2011 20:53
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Mně to generuje logy samo ... v jediném případě, kdy jsem ho za chodu serveru smazal, tak pak se neobnovil = nevytvořil znovu. Pro přehlednost jsem si soubory přejmenoval ... v případě dedikáče ... Code [Console]
IP=ABCD
IPS=A.B.C.D
LOG=1
LOGTIME=1
LOGFILE=EventlogsConsole.lst
HISTORY=1280
HISTORYCMD=1280
LOGKEEP=1
[game]
eventlog=EventlogsGame.lst
eventlogkeep=1
|
|
|
|
Has |
Přidané 03-12-2011 22:39
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Díky.
Je to tohle co potřebuješ vědět?
WARNING: 'Perfect' Mode required latest drivers with 'vertex buffer' support
WARNING: 'Perfect' Mode required pixels shaders
WARNING: 'Perfect' Mode required latest drivers with vertex shaders support'GL_ARB_vertex_program'
WARNING: 'Perfect' Mode is not supported for this combination of hardware and drivers.
INTERNAL ERROR: Str2FloatClamp() - Clamped 75 -> 32 (delta = -43) to Range 0..32
INTERNAL ERROR: Str2FloatClamp() - Clamped 120 -> 60 (delta = -60) to Range 0..60
No spawner for 'com.maddox.il2.objects.vehicles.planes.Plane$SWORDFISH' |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 03-12-2011 23:04
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Chyba ktera dela pad hry se vypise jako posledni to sem dej.
|
|
|
|
Has |
Přidané 03-12-2011 23:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Tady máš celý soubor ke stažení. Vzhledem k mým orientačním schopnostem a úplnému nepochopení obsahu logfile.log to tak bude lepší.
http://www.4share...gfile.html |
|
|