Myslím, že jsem to někde četl v tištěné formě. Na netu toho moc není, alespoň ne v smysluplně dostupné formě. Ale zde se třeba mluví o dokumentu z 1942 http://kurfurst.o...e1942.html, kde se říká, že některé motory musely na částečnou generálku po 50 hodinách. Motory s novějšími písty pak po 100 hodinách.
Generálka se prováděla tak, že se sundal motor a odvezl se a nasadil se jinej motor. Bf 109 bylo dělaný tak, že výměna motoru byla rychlá operace.
Nikde ale nemůžu najít žádná čísla k tomu 1944. Najdou se maximálně zmínky o tom, že se kvalita snižovala díky těm chybějícím drahým kovům na slitiny.
Ano, to se jedná o období řešení dětských nemocí u nově zavedeného typu. I tak je rozdíl jestli je letadlo schopné odlétat 12, nebo 50 misí obrovský...
No, musím povedať, že ma prekvapili nenávistné reakcie na obyčajnú informáciu o predobjednávke. Ďakujem Rumcajsovi za jeho odpoveď - ak som sa niekoho touto informaciou dotkol, nebolo to úmyselne. Myslím, že nemá zmysel zúčastňovať sa ďalej tejto debaty, takže vás poprosím akékoľvek otázky a sťažnosti k IL2 GB smerujte do príslušného vlákna na oficiálnom fóre. Ďakujem za pochopenie.
Je Wernere. Já to vím. Četl jsem to kdysi a určitě to bylo na papíře, ne na internetu. Neumím to teď najít. Jsem prošel, co google našel k Bf 109 a DB 605 a není to k nalezení. Našel jsem jen vágní výroky typu, že s pokračující válkou se výrazně snižovala kvalita.
Jinak se nejedná o neschopnost letadla odlítat vyšší počet misí. Jde o nutnost částečné generálky motoru. To je třeba výměna pístů a vyvložkování válců. Zrovna ty Befka byly na tohle stavěný. Měli takový ten vozík na motor, ten strčili pod čumák Befka, přizvedli to, odpojili hadice a elektriku a povolili pár štoubů a táhel a s motorem odjeli. Přijel jinej motor a za chvíli ho zas navěsili. Takhle mi to líčil kdysi na vojně ten starej Befkovej mechanik. A dával to do kontrastu s Ruskými stroji, že tam tohle nejde, že je vše originál. Že nemůžeš jen tak vyměnit třeba křídlo, protože každý kus je jiný. Svrtané na místě podle toho, jak zrovna vyšly díry.
Ale zdroj pro těch 12 letových hodin nemám. Jestli na to náhodou nekápnu někde v nějaké knize, asi už to nenajdu.
No, musím povedať, že ma prekvapili nenávistné reakcie na obyčajnú informáciu o predobjednávke. Ďakujem Rumcajsovi za jeho odpoveď - ak som sa niekoho touto informaciou dotkol, nebolo to úmyselne. Myslím, že nemá zmysel zúčastňovať sa ďalej tejto debaty, takže vás poprosím akékoľvek otázky a sťažnosti k IL2 GB smerujte do príslušného vlákna na oficiálnom fóre. Ďakujem za pochopenie.
Nevím co mě to napadlo se jakkoliv vyjadřovat k místní debatě. Vždycky zde pokládám pouze osobní dotazy a teď tohle. Omlouvám se a příspěvek mažu.
Upravil/a Alan Grey dne 01-12-2019 10:00
No, musím povedať, že ma prekvapili nenávistné reakcie na obyčajnú informáciu o predobjednávke. Ďakujem Rumcajsovi za jeho odpoveď - ak som sa niekoho touto informaciou dotkol, nebolo to úmyselne. Myslím, že nemá zmysel zúčastňovať sa ďalej tejto debaty, takže vás poprosím akékoľvek otázky a sťažnosti k IL2 GB smerujte do príslušného vlákna na oficiálnom fóre. Ďakujem za pochopenie.
Vykašli se na to, Barone. Takto se tu hejtoval CLOD a vlastně úplně všechno (všechno má totiž svá pros a cons). Též tomuto negativistickému přístupu nerozumím, ale to je tak jediné, co s tím člověk může dělat. Piš sem dál prosím, pro mnohé z nás jsou tvé odpovědi důležité.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
No, musím povedať, že ma prekvapili nenávistné reakcie na obyčajnú informáciu o predobjednávke. Ďakujem Rumcajsovi za jeho odpoveď - ak som sa niekoho touto informaciou dotkol, nebolo to úmyselne. Myslím, že nemá zmysel zúčastňovať sa ďalej tejto debaty, takže vás poprosím akékoľvek otázky a sťažnosti k IL2 GB smerujte do príslušného vlákna na oficiálnom fóre. Ďakujem za pochopenie.
To není nenávist, to je můj osobní názor na jejich činnost. Jestli tě to uráží, tak sorry, mě uráží jiné věci, které tobě a Rumcajsovi přijdou normální a to je prodávání stejný letadel za dvě cifry, respektive vydávání letadel, která už jsou ve hře. Chápu že se najde dost lidí, co si to v neznalosti, nebo v donucení koupí (že je to v balíku se zbytkem) a naprosto chápu že se jim to hodí, protože nemusí nic moc udělat, jen ctrl c, ctrl v a zkasírují prachy. Pro mě je to na hraně podvodného jednání, ale jo, lidi mají právo si koupit hemopatickou vodu na rakovinu a tak proč by neměli právo si koupit stejný produkt dvakrát.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 30-11-2019 10:41
Znovu jsem si to tu prošel teda ) Žádnou nenávistnou reakci na tebe Barone tady nevidím. Vidím tady pokus o rozdmýchání flame od Rumcajse a nenávistný pokus vyhánět lidi od Alana....A tvůj příspěvek byl zcela jasný - funguje nám/jim to tak si trhněte. Vlastně to ani nezkoušíš nějak zakecávat... pěkný den
Cass je negativnější než já, to už je podezdřelý! Jestli mu neuletěli včely nebo tak něco ..
Ale zase to zachraňuje Tapi svým bezbřehým optimismem. To vlákno je relativně vyvážené
Upravil/a magot dne 30-11-2019 11:09
Jako kdyby Bf 109G byla voda nebo chleba, bez kterýho by nešlo žít, tak bych i rozuměl, že někdo mluví o předraženosti. To v případě, že ten někdo třeba neví, jak se to produkuje a nemá úplně jasnou představu o nákladech. Protože u základních věcí může být tlak na to, aby zisk byl kontrolovaný a přiměřený, no asi jako nepodporujeme lichvu. Ale zrovna u her a zrovna u simů mi jakákoli regulace přijde zcela mimo mísu. Jednak to není základní životní potřeba, druhak je cena sama o sobě nízká z pohledu člověka, který žije ve střední Evropě a za třetí oni ten zisk nemají v nijak extrémních číslech. To předražení bych dal třeba do kontrastu s návštěvou kina. Kolik stojí lístek? Kolik času zábavy to poskytne? Jak moc zábavy za jednotku peněz to dá? Jaký je tento poměr u lítadla, který si chce člověk pořídit za 15$? Tak když si pořídím jen to, co fakt chci lítat, tak mi vyjde, že za jednotku ceny pořídím asi tak 10 víc než při návštěvě kina. A lítavec nadšenec má ten poměr ještě lepší. Jsou lidi ,co v tom odlítaj stovky hodin. A ve finále, jestli někomu stačí Jak 9 a nepotřebuje Jak 9T, no tak si ho nemusí kupovat. To je přeci svobodná volba.
Opravdu si kucí myslíte, že máte jakékoli právo či jen morální nárok na to, abyste jim říkali, jak mají dělat jejich business? Někdo jinej, ne vy, vytvořil sim. Investoval do toho svoje peníze a svůj čas a riskoval, že ty peníze i ten čas přijdou nazmar a bude to čistá ztráta. A když se to povede, lidi, co na tom nemají žádný podíl, mají pocit, že mají mluvit do ceny. ... Jo, kdyby šlo vo ten chleba, tak do jisté míry jo. Ale ten oni neprodávaj.
Právo samozřejmě mají. Každý ho má. Jen nevím, proč jim u toho musí nadávat : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jo Rumcajsi, dal jsem jim dost prachů na obživu, takže mám právo si zveřejňovat svůj názor na jejich produkt a tvůj názor jsem ochoten také tolerovat, i když píšeš někdy dost mimo.
Cibule pro mě je to v případě prodeje stejných produktu prostě chování ne nepodobné jiným podnikatelským šmejdům - v tomhle případě vcelku neškodné.
Cassie, tvůj názor ti přeci nikdo nikdy neupíral. A máš ho i v případě, že bys jim nedal ani korunu. Jen jsi na diskuzním fóru a tak musíš počítat s tím, že ne každý tvůj názor sdílí. A jsou zde i lidi, kteří jsou přímo od fochu a kteří vidí slabiny toho tvého názoru. Vem si třeba mě, já se živím vývojem softu. Nakonec až tak, že rozhoduju o tom, kam a kolik investujeme a jak to bude vypadat a tak dál. A vidím velmi přesně do problematiky jak řízení takové firmy, tak do ekonomiky takového businessu. Mimomíso
Cassie, tvůj názor ti přeci nikdo nikdy neupíral. A máš ho i v případě, že bys jim nedal ani korunu. Jen jsi na diskuzním fóru a tak musíš počítat s tím, že ne každý tvůj názor sdílí. A jsou zde i lidi, kteří jsou přímo od fochu a kteří vidí slabiny toho tvého názoru. Vem si třeba mě, já se živím vývojem softu. Nakonec až tak, že rozhoduju o tom, kam a kolik investujeme a jak to bude vypadat a tak dál. A vidím velmi přesně do problematiky jak řízení takové firmy, tak do ekonomiky takového businessu. Mimomíso
Chápu že jsou tu lidé, co principům nerozumí a přesto mají potřebu na mě reagovat. Na tebe už jsem tu dlouho zvyklí.
Opravdu si kucí myslíte, že máte jakékoli právo či jen morální nárok na to, abyste jim říkali, jak mají dělat jejich business? Někdo jinej, ne vy, vytvořil sim. Investoval do toho svoje peníze a svůj čas a riskoval, že ty peníze i ten čas přijdou nazmar a bude to čistá ztráta. A když se to povede, lidi, co na tom nemají žádný podíl, mají pocit, že mají mluvit do ceny. ... Jo, kdyby šlo vo ten chleba, tak do jisté míry jo. Ale ten oni neprodávaj.
Jen my, platící zákazníci máme toto právo. Někdo jiný, ne my, jej vytvořil. Investoval atp atp atp. Avšak pouze zákazník určuje co je kvalitní a co ne - to je základní poučka businessu. Stejně tak pouze zákazník si určuje co je a není ochoten zaplatit a co za to má dostat. Na tom se m.j. udělal Jobs či Gates. A zároveň je to to co běžný český zašívák nikdy nepochopí - pro takového je totiž zákazník ten který jen otravuje a vlastně do toho nemá co kecat....a možná proto štěká po fórech zcestné teorie jejichž šíře záběru je srovnatelná snad pouze s Járou Cimrmanem...a to ještě těžko
Cassie, přemýšlíš nad tím, že se některé výrazy a spojení mohou někoho dotknout, protože mají různé konotace?
Kupuji všechna bonusová éra, protože a ) chci a za b ) chci jim pomoci. Je to moje volba (ještě nejsem důchodce a slynu i určitou, i když nevelkou inteligencí, takže nepovažuji jejich jednání za neetické). Teď jsem se svobodně rozhodl, že si jaky a huríka zatím nepořídím. Taky svobodná volba, nikdo mne do toho nijak nenutí.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
1)Cassie, přemýšlíš nad tím, že se některé výrazy a spojení mohou někoho dotknout, protože mají různé konotace?
2)Kupuji všechna bonusová éra, protože a ) chci a za b ) chci jim pomoci. Je to moje volba (ještě nejsem důchodce a slynu i určitou, i když nevelkou inteligencí, takže nepovažuji jejich jednání za neetické). 3)Teď jsem se svobodně rozhodl, že si jaky a huríka zatím nepořídím. Taky svobodná volba, nikdo mne do toho nijak nenutí.
1)Moc ne. Pro mě to má spojení takové jaké to má a že to někdo jiný jinak pochopí...s tím si hlavu nelámu.
2)Pro mě je to jenom hra a oni jenom tvůrci. Když někdo jiný udělá lepší letecký simulátor 2 .s.v., dám prachy jim a osud téhle firmy mi bude lhostejný.
3)Jak říkám, každý má právo si svobodně koupit cokoli - ale tím se můj názor na to, že prodejci homeopatické vody jsou šmejdi, nezmění. Stejně jako lidi, kteří udělají jednu práci a nechají si ji dvakrát zaplatit.
4)Jsem rád že mají prachy a že třeba chvilku nebudou z lidí další ždímat a že třeba za ty prachy opraví základní nedostatky hry.
Rumcajs napsal:
Jinak se nejedná o neschopnost letadla odlítat vyšší počet misí. Jde o nutnost částečné generálky motoru. To je třeba výměna pístů a vyvložkování válců. Zrovna ty Befka byly na tohle stavěný. Měli takový ten vozík na motor, ten strčili pod čumák Befka, přizvedli to, odpojili hadice a elektriku a povolili pár štoubů a táhel a s motorem odjeli. Přijel jinej motor a za chvíli ho zas navěsili. Takhle mi to líčil kdysi na vojně ten starej Befkovej mechanik. A dával to do kontrastu s Ruskými stroji, že tam tohle nejde, že je vše originál. Že nemůžeš jen tak vyměnit třeba křídlo, protože každý kus je jiný. Svrtané na místě podle toho, jak zrovna vyšly díry.
Ale zdroj pro těch 12 letových hodin nemám. Jestli na to náhodou nekápnu někde v nějaké knize, asi už to nenajdu.
Jenže pokud by byla realita 12 hodin do generálky, tak při 2 operačních letech denně bude za týden nutný jiný motor. Gruppe 40 109 tak bude potřebovat na měsíc bojů 160 motorů. Když budeme brát, že se jim za měsíc vrátí ten novej po generálce. To by prostě výrobně neutáhli.
Opravdu si kucí myslíte, že máte jakékoli právo či jen morální nárok na to, abyste jim říkali, jak mají dělat jejich business? Někdo jinej, ne vy, vytvořil sim. Investoval do toho svoje peníze a svůj čas a riskoval, že ty peníze i ten čas přijdou nazmar a bude to čistá ztráta. A když se to povede, lidi, co na tom nemají žádný podíl, mají pocit, že mají mluvit do ceny. ... Jo, kdyby šlo vo ten chleba, tak do jisté míry jo. Ale ten oni neprodávaj.
Jen my, platící zákazníci máme toto právo. Někdo jiný, ne my, jej vytvořil. Investoval atp atp atp. Avšak pouze zákazník určuje co je kvalitní a co ne - to je základní poučka businessu. Stejně tak pouze zákazník si určuje co je a není ochoten zaplatit a co za to má dostat. Na tom se m.j. udělal Jobs či Gates. A zároveň je to to co běžný český zašívák nikdy nepochopí - pro takového je totiž zákazník ten který jen otravuje a vlastně do toho nemá co kecat....a možná proto štěká po fórech zcestné teorie jejichž šíře záběru je srovnatelná snad pouze s Járou Cimrmanem...a to ještě těžko
Ano, tos řekl hezky. Jen zákazník určuje, co je a není kvalitní. Asi proto se tě tak dotklo, že Baron napsal, že se toho prodává nečekaně hodně. Zákazníci určili.
Rumcajs napsal:
Jinak se nejedná o neschopnost letadla odlítat vyšší počet misí. Jde o nutnost částečné generálky motoru. To je třeba výměna pístů a vyvložkování válců. Zrovna ty Befka byly na tohle stavěný. Měli takový ten vozík na motor, ten strčili pod čumák Befka, přizvedli to, odpojili hadice a elektriku a povolili pár štoubů a táhel a s motorem odjeli. Přijel jinej motor a za chvíli ho zas navěsili. Takhle mi to líčil kdysi na vojně ten starej Befkovej mechanik. A dával to do kontrastu s Ruskými stroji, že tam tohle nejde, že je vše originál. Že nemůžeš jen tak vyměnit třeba křídlo, protože každý kus je jiný. Svrtané na místě podle toho, jak zrovna vyšly díry.
Ale zdroj pro těch 12 letových hodin nemám. Jestli na to náhodou nekápnu někde v nějaké knize, asi už to nenajdu.
Jenže pokud by byla realita 12 hodin do generálky, tak při 2 operačních letech denně bude za týden nutný jiný motor. Gruppe 40 109 tak bude potřebovat na měsíc bojů 160 motorů. Když budeme brát, že se jim za měsíc vrátí ten novej po generálce. To by prostě výrobně neutáhli.
Tak částečná generálka není úplná generálka. To se asi dělalo v dílnách všude možně. Krom toho takhle přesně to dělali s Švalbinama, tam ten interval byl ještě kratší. Pak ještě, jaká byla životnost befka na frontě? Nepočítal se průměr taky na malé desítky hodin?
Hele já nevím, jsem to prostě někde před časem četl. Nevím, jestli to mělo další širší kontext. Taky může být, že si to pamatuji blbě. To se nedá vyloučit.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.