November 25 2024 19:47:21
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
Baron
Musim povedať, že teraz je Fw hodne nebezpečný stroj. Ak má výšku, žiadny stroj v BoS nemá šancu sledovať ho v dajve a následnom vybratí do sviečky - spoľahlivo sa každý rozpadne, vrátane Messerschmittov. Na close combat je samozrejme lepší Bf-109F4. Po včerajšom nočnom teste (večer sme lietali s Rumcajsom, a bola to paráda, akurát že som sa na Ded Expert server potom nemohol dostať na letisko kua) konštatujem, že je upravený He-111 a to tak po stránke letovej ako i odolnostnej. Po zásahu flakom nad cieľom vo výške 3500 metrov He-111 púšťal palivo, pravý motor poškodený, pravé krídlo bez klapky a bez krídielka s hromadou dier, spodný strelec a radista mŕtvi, horný strelec ťažko zranený - napriek tomu som mašinu dotiahol na letisko vzdialené nejakých 60 - 70 km. Uff. Konečne bombardér nie je istý zostrel. Predpokladám, že to platí aj pre Pešku, to budem musieť ešte otestovať - platí pre sovietske stroje vo všeobecnosti, obzvlášť som zvedavý na La-5.
Po grafickej stránke jednoznačne posun k lepšiemu - letiská sú konečne vidieť, ciele sa zobrazujú na väčšiu vzdialenosť ako predtým. Modely lietadiel sú také nejaké jemnejšie (= krajšie), neviem presne definovať čo s tým porobili, ale vyzerajú lepšie - potvrdené aj Rumcajsom. Zmizli aj mikrostuttery, ktoré boli reportované viacerými hráčmi. Ak to mám zhrnúť - čo je napísané v devblogu to aj bolo fixnuté/opravené/vylepšené.
Čo stále nemajú doriešené, je plynovka v Bf-109G. Lietať sa s tým samozrejme dá ( a dobre) je to iba nepríjemné. Tiež by mohli dať aspoň JEDEN ukazovateľ na stojanku pri spawne, ktorým smerom je štartovacia dráha.
Upravil/a Baron dne 19-03-2015 10:34
Hals - und Beinbruch!
 
Paulus
Taky jsem se krátce cvičně proletěl v Bf-109G proti Pešce. Je to to samé jako s He-111, velké díry v křídle, čoudí jak darebný kamna, ale nespadne. Dorazit jsem ji nedokázal, neboť mi zadní střelec poškodil motor a musel jsem nouzově přistát.Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Baron
Tak to je dobre Úsměv Už sa teším ako dnes Pešulu prevetrám Vyděšený Apropos - musím pochváliť nový zvuk flaku - ten pocit keď vedľa vás vybuchujú šrapnely je skvelý. Konečne kanonáda ako má byť Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
1.010 je asi povedený patch. Sice sem tam někdo říká, že se nejde přihlásit na server, nebo nejde naspawnovat letadlo, ale zdá se, že jsou to velmi řídké problémy.
Navíc, možná pod dojmem toho patche, se na červené straně pravidelně ukazuje zjevně organizovaná skupina výtečníků, jako jsou =FB=Said, BlackMamba, Loki, =FB=Archandel a další. Zjevně ruská (podle pingu do 10ms možná Moskevská) komunita. No a tihle kluci pořádaj pravidelné nájezdy na německé pozice a drží červenou stranu většinou v silné přesilovce. No takže to je prima, protože je zábava pro všechny. Neustále někde někdo chcípá, útočí, zdrhá ... A to je fajn prostředí i pro zákeřné piloty. Totiž tací, jako já, mají dost možností chytat opozdilce, postřelence, pomatence a jiné zbloudilce, kteří se vzdálili z hlavního hejna. Navíc tohle neustálé a celkem předpokládatelné žehlení modrých a vzápětí červených letišť s sebou nese škálu možností pro bitevníky, kteří mohou ničit tanky s jistou nadějí na návrat. A taky je to šance pro bombry, že k cíli nejen doletí, ale když se tam nebudou příliš zdržovat, možná i stihnou doletět domů. Nakonec největší nepřítel bomberů je AAA. V podstatě se od AAA bráněného cíle nedá odletět bez poškození. S He 111 je skoro jisté, že se flak někde ujme. S Peškou je to trochu lepší, dá se s ní letět vejš a je rychlejší, zas ale neveze nálož bomb, ale prskavky na ohňostroj. Vůbec je AAA implementováno cestou nejmenšího odporu. Kvantitu druhoválečného AAA nahradili kvalitou počítačových střelců a ládovačů, což je prostě blbé řešení pro hratelnost.
Non est specifica
 
olda Olde maly
Dobrá propaganda Rume Úsměv
 
Baron
Rumcajs napsal:
...Nakonec největší nepřítel bomberů je AAA. V podstatě se od AAA bráněného cíle nedá odletět bez poškození. S He 111 je skoro jisté, že se flak někde ujme. S Peškou je to trochu lepší, dá se s ní letět vejš a je rychlejší, zas ale neveze nálož bomb, ale prskavky na ohňostroj. Vůbec je AAA implementováno cestou nejmenšího odporu. Kvantitu druhoválečného AAA nahradili kvalitou počítačových střelců a ládovačů, což je prostě blbé řešení pro hratelnost.


A tak to zase ja som rád, že sprafili ťažké flaky nebezpečnými. Aký má význam protilietadlová obrana továrne (napríklad) ak je neškodná? Teraz to aspoň núti pilota po odhodení bômb manévrovať a zdrhať z toho hnusného flaku - predtým sa čakalo na dopad bomb a čumelo sa cez zameriavač na cieľ a potom whoatyvoetobolnádhernýzásah Šklebící se Teraz keď takto niekto poletí, tak si tí kremíkoví delostrelci povedia dole whoatyvoetobolnádhernýzásah Vyděšený Ano, ja som rád, že to takto spravili. Lenže - týka sa iba ťažkého flaku, ľahký flak pri letisku mi pripadal pomerne neškodný. Teda vlastný flak, nepriateľský ma zoťal ako papierovú ružu na strelnici pri prvom prelete cez ich letisko (v dogfighte). Úsměv

...inak súhlasím s Rumcajsom, že ide o vydarený patch - na rozdiel od jeho predchodcu.
Hals - und Beinbruch!
 
310_Pip
trim stále není na osu u ruských mašin...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Ajvn
Vyborně hlavně, že přidali spoustu kravin. A nastavení ovládání je na asi takové ůrovni jeko když jsem ve třech letech ovládal svého houpacího koně.

Ale v pořádku Ať přidávají ať opravují ať vylepšují ať vyvíjejí.

ALE CO BUDE S TÍM O V L Á D Á N Í M ??????????

Do PRDELE jsem sprostý, vím ale sory už mě s tím fakt serou.Vyděšený
 
Baron
Úsměv

http://forum.il2s.../?p=244420

YouTube Video



Hals - und Beinbruch!
 
310_cibule
Ať s tím jde do prdele!

Ale jinak nádherný zvuk.

P.S. Pipe, už někdy před půl rokem Jason psal, že trimy na osu nebudou (podle některých jde o limit použitého enginu). Je to bordel, svinstvo, komunismus, ale s ohledem na duševní rovnováhu bych doporučoval pomalu se s tím smířit.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Shadowdeath
Já jim takový výmluvy nežeru, když to můžou mít i ve WT! Půl roku je dost času na to, aby si ten engine přiohly Úsměv
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
310_cibule
To ti schvaluji. Ani já jim to nežeru. Navíc mám trimbox, takže jsem na osu třeba z CoD zvyklý. Jen že mne to už v noci nebudí ze spaní a při každém patchi nečekám, že se to změní. Nezmění.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
310_cibule napsal:
(podle některých jde o limit použitého enginu).

Tak to je hovadina.
 
310_Pip
Ani bych neřekl, trim na osu maj, ale jen u befek, čím se liší od ruských mašin je mi teda záhadou...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Rumcajs
Trim na osu je stejnak čít. Ve skutečnosti to člověk musel honit na nějakým kolečku a tak na to potřeboval volnou ruku. Nějakou dobu to trvalo a po tu dobu asi nemohl jen tak dělat zatáčky +7g. Ty BOSový čudlíky sice tomuhle nezabrání, ale alespoň to jeden nějaký čas musí držet. Mimochodem, vůbec nejhorší čudlíková implementace je pro to Befko. Ne nadarmo se tomu v BOS komunitě říká "the wheel of fortune".
Jinak se ztotožňuju s Magotem, že je nesmysl, aby to byla limitace enginu. Kdyby bylo nejhůř a toužil jsem po takové věci, asi bych si to dokázal tak nějak dodělat skrz ten svůj vJoy mapper. Naštěstí po tom netoužím, tak se na to vybodnu.
Non est specifica
 
Rumcajs
Jo a 1.011

YouTube Video



Non est specifica
 
olda Olde maly
Na tom Baronově videu se mi líbí, jak jsou křídla v klidu a kabina se klepe jak sulc. Úsměv
 
310_cibule
310_Pip napsal:

Ani bych neřekl, trim na osu maj, ale jen u befek, čím se liší od ruských mašin je mi teda záhadou...


Tím, že německá éra neměla trim, ale vyvážení stabilizátoru. Ale to je jedno, neobhajuji to, naopak, považuji to za chybu. Rád bych, trim ruských letadel byl na osy. Jen konstatuji.

Mimochodem škoda, že Tante Ju bude jen AI, zásobovací lety s ni bych si dal.
Upravil/a 310_cibule dne 20-03-2015 22:26
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
V dubnu bude k mání mapa bojiště Velikie Luki http://forum.il2s...iscussion/ 165x100 km.

A trimy na osu zase nic Cool
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
CSW_Cassius Chaerea
310_cibule napsal:

V dubnu bude k mání mapa bojiště Velikie Luki http://forum.il2s...iscussion/ 165x100 km.
Snad Malinkie Luki. Úsměv
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,043,562 návštěv