Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Rumcajs |
Přidané 14-02-2015 16:12
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Magote přečti si, co jsem psal o několik postů výše. Ten tým se skládá většinou z neprogramátorů. To jsou lidi, kteří mohou tvořit nový obsah, ale s programováním nepomůžou. Navíc to programování je společné pro BOS i BOM (a další pokračování). Přeci to není tak těžké pochopit, že pro zbytek týmu potřebujou nějakou práci. A že to musí být práce, která v budoucnu přinese příjmy.
Oni se nevrhají do nového simu, oni stále makají na jednom a tom samém simu. BOS i BOM je jeden program.
Non est specifica
|
|
|
|
LEON |
Přidané 14-02-2015 16:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
magot napsal:
Jde o to že se Loft (stejně jako předtím Ilya) vrhá do dalšího simu aniž by dokončil ten stávající který je imho dost nedodělanej a zabugovanej.
Sílu kterou by mohl vyrhnout k pořádnýmu dokončení BoS pravděpodobně rozdrobí na vývoj nového simu a ponechá nějaký "patch" team pro BoS maximálně o dvou lidech páč nemá nafukovací rozpočet. Samozřejmě část věci bude sdílená a vylepšené věci z BoM budou moci spadnout i do BoS.
A ROF je jako vzduch?! Koukej aspoň dva programátory připočítat i tam, ať se taky někam ROF ještě pohne!
|
|
|
|
Farky |
Přidané 14-02-2015 16:42
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
magot napsal:
Jde o to že se Loft (stejně jako předtím Ilya) vrhá do dalšího simu aniž by dokončil ten stávající který je imho dost nedodělanej a zabugovanej.
Sílu kterou by mohl vyrhnout k pořádnýmu dokončení BoS pravděpodobně rozdrobí na vývoj nového simu a ponechá nějaký "patch" team pro BoS maximálně o dvou lidech páč nemá nafukovací rozpočet. Samozřejmě část věci bude sdílená a vylepšené věci z BoM budou moci spadnout i do BoS.
BoS není zabugovanej, alespoň já osobně o žádných zásadních nefunkčnostech nevím. Můžeš být konkrétnější?
Je nedodělanej, to bezpochyby. Ale stále pokud vím platí to co slíbili, tedy že smysluplnější singleplayer kampaň bude, bude myslím i full mission builder.Takže se to chystají dodělat.
Oni nechystají další simulátor, chystají datadisk k BoS. Bude to za plnou cenu, půjde to hrát samostatně, ale pořád to je "jenom" datadisk. |
|
|
|
magot |
Přidané 14-02-2015 17:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Tu zabugovanost jsem měl na mysli v rámci tej nedodělanosti. Není chyba že se letadla lámou v trupu a v křídlech jak kdyby byly ze špejlí?
Nebo to už mají opravené? |
|
|
|
magot |
Přidané 14-02-2015 17:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
LEON napsal:
magot napsal:
Jde o to že se Loft (stejně jako předtím Ilya) vrhá do dalšího simu aniž by dokončil ten stávající který je imho dost nedodělanej a zabugovanej.
Sílu kterou by mohl vyrhnout k pořádnýmu dokončení BoS pravděpodobně rozdrobí na vývoj nového simu a ponechá nějaký "patch" team pro BoS maximálně o dvou lidech páč nemá nafukovací rozpočet. Samozřejmě část věci bude sdílená a vylepšené věci z BoM budou moci spadnout i do BoS.
A ROF je jako vzduch?! Koukej aspoň dva programátory připočítat i tam, ať se taky někam ROF ještě pohne!
No to nevím jak to mají dořešené, hlavně Jason se měl na tu ruský srajdy vysrat a dělat ROF na plnej úvazek. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-02-2015 18:00
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Perspektivní programátorský tým hledá sponzory pro dokončení multimediálního interaktivního hyperfuturistického megaprojektu počítačové giga hry s pracovním názvem Skřítek Elvis 6. Hra je ve stádiu před dokončením, nutné jen poslední programové úpravy. Větší finanční sponzorský dar vítán.
Značka: Nemáme už vůbec co jíst.
A jelikož se tomuto textu chtějí vyhnout, napíšou, že budou dělat BoM a ať si ji lidi koupí "dopředu". Čímž snad získají peníze na dodělání BoS.
A peníze na dodělání BoM získají z BoF. Na kterou získají peníze z BoG. Na kterou získají peníze z BoT. Na kterou...
:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 16-02-2015 08:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
magot napsal:
Tu zabugovanost jsem měl na mysli v rámci tej nedodělanosti. Není chyba že se letadla lámou v trupu a v křídlech jak kdyby byly ze špejlí?
Nebo to už mají opravené?
Troufám si říct, že lítám BoS o dost víc než ty. Žádného lámání letadel v trupu jsem si nevšiml, ačkoli například Il-2 tím byl v reálu pověstný. Pověrám o tom, jak je snadné zničit Ilovi motor střelbou zezadu jenom kulomety nevěřím, jelikož jsem si to sám zkoušel offline. Pokud se týká lámání křídel, tak to bych neviděl tak žhavě. Chápu, že pokud někdo žije v představě, že třítunové letadlo má v pohodě vydržet 10+ zásahů a ještě při tom provádět manévry +5G tak je zklamán. Ale to rozhodně není chyba programu.
Co bych vytkl BoS je stále chybějící nástroj pro tvorbu misí (má být letos na jaře). Já bych uvítal i nějaký sofistikovanější nástroj pro usnadnění tvorby online kampaní. Jinak s BoS nemám problém. Samozřejmě prostor ke zlepšení by se našel, ale nic vůči čemu bych měl zásadní výhrady. |
|
|
|
Farky |
Přidané 16-02-2015 10:47
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Naprosto souhlasím s Pragrem. Je teda pravda že někdy ty rozbitý letadla po nouzáku vypadají hloupě, nalomený trup prostě nevypadá hezky (správně, reálně ...). Jenže při hraní si toho člověk vlastně ani nevšimne, jedině když si pustí potom záznam nebo udělá screen. Jenže BoS není hra co má simulovat filmové studio, je to simulátor lítání. Takže to z mého pohledu funguje dobře. Pokud to někdy předělají, fajn. Pokud ne, nemám s tím problém.
I damage model mi přijde přijatelný. Mraky lidí říkají jak jsou ty letadla v BoSu křehký a zranitelný. Tolikrát jsem to dotáhl "domů" s letadlem úplně na kaši že prostě nemůžu souhlasit. |
|
|
|
Powerty |
Přidané 16-02-2015 11:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Popravdě přijde mi, že je to o tom jak se trefíte. Když vám dávka "sedne" a cíl chytne 5+ zásahů 20mm, tak prostě něco upadne a přehnané se mi to nejeví. Třeba právě Jaky byly známé tím, že jim mnohdy stačil jeden zásah 20mm do centroplánu a rozložili se na prvočinitele - samozřejmě předpokládám, že to bylo právě v situacích +3G+. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 16-02-2015 13:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
nooo ono aj spominany Ilja sluboval po BOB prave BOM a ze sa na nom aj makalo a nakoniec z toho nic nebolo, ..mozno aj Jason s Loftom slubuju a nic nebude, takze naco sa rozculovat, ze
kazdopadne im to prajem, nech sa im to podari, mozno ma DCS prestane casom bavit
kazdopadne nechapem, ako niekto moze "just spent the 100 bucks for BoS about a month ago with high hopes for it" a rozculovat sa nad tym, ze je "BROKEN" a "incomplete software". To ludia necitate recenzie ked nieco kupujete?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Baron |
Přidané 16-02-2015 14:21
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Jason Williams nie je Ilja. Zatiaľ čo sľúbil to aj dodržal (na rozdiel od Ilju). Preto nemám obavu o BoM.
...a začínam sa tešiť na Bitku o Afriku Možno to bude všetko pod novým názvom BOABOMBOS
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 16-02-2015 16:02
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Barone doporučil bych pracovní název BAMBUS! |
|
|
|
Baron |
Přidané 16-02-2015 16:10
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
To az ked bude Pacifik
...a mozno to bude skor ako si myslime
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-02-2015 11:31
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak v 1.009 dostaneme tohle:
1. Oxygen system added. In case when it’s damaged or when runs out of oxygen, the pilot will suffer more severe overloads on high altitudes;
2. Fixed rudder wobbling when control rods are broken;
3. The stick doesn’t wobble when shooting any more in a plane parked with its engine off and at calm weather;
4. The bounce of the stabilizer that used to bother pilots tuning it for Bf 109 was fixed;
5. Default yaw trimming for Yak-1 was fixed; the plane is now trimmed for combat flight speed;
6. The approach to default roll and yaw trimming changed: it is now working as trimming with rods that should return to combat speed position when released to neutral position;
7. Fixed tabs on Bf 109 and Fw 190 were tuned so that the default stabilizer position is now more convenient;
8. Yak-1 and IL-2 flaps are now influenced by the incoming airflow as the speed increases (at about 250km/h)
9. Landing flaps can now stuck or break off at speeds that exceed the normal speed which these elements are supposed to withstand;
10. Plane is now shaking and can get it’s landing gears broken away when flying at high speed with the gears down;
11. Open bomb hatch should now affect the air drag;
12. Flap control lever on Yak-1 was fixed: it should not be shaking at high engine revs and should not return to neutral position when the flaps are down;
13. Fixed the issue with engine not starting at all after a failed attempt to start;
Исправлена проблема, когда было невозможно запустить двигатель после неудачной попытки запуска
14. HE and fragmentation ammo influence on armoured elements fixed: they are now properly protected from low caliber hits;
15. Armour penetration ammo has also been more precisely tuned;
16. Ground crews are now running away correctly from exploding vehicle;
17. An issue with ground vehicles placed near each other not exploding in Multilayer was fixed;
18. Airframe durability has been tuned and increased in most of the cases adding more resistance to direct hits;
19. Fixed abrupt blackouts that pilots of Bf 109 experienced when using flaps while the slats are out;
20. Fixed abrupt blackouts when putting up the gears right after takeoff;
21. A rolling gear wheel aerodynamics fixed. This should decrease the chance of nose over and as a result make landing a bit easier;
22. All radial engines in the game got their durability incresed;
23. An opportunity to extinguish fire in the fuel tanks on flight. To do that increase speed and sideslip;
24. Gun spread was recalculated. German fixed weaponry got horizontal spread decreased by 50%;
25. MG/FF cannons on Fw 190 A-3 and He 11 H-6 got their horizontal spread decreased according to the reference;
26. Horizontal spread of turret guns in case of overheat has been increased;
27. Several Campaign and Dserver crashes have been fixed;
28. AI bombers should now correctly drop the bombs after the Do Like Me command;
29. AI will not bail out instantly but with a random delay;
30. Significantly improved the situation with hit sounds in Multiplayer;
31. AI stay in formation when an enemy fighter is spotted;
32. Invisible tracers fixed in Multiplayer;
33. AI dive bombers Ju 87 and Pe-2 will do vertical dive bombing only if the need to spend not more than 2 minutes to gain the necessary altitude; next dives the do will be flat ones;
34. AI should now return to the home base if damaged or leaking fuel;
35. AI that go to home base because of low ammo or minor damage should now be going on max speed;
36. AI that was damaged, or has low fuel or zero ammo will now perform evasive maneuvers on its way to the home base;
37. Light BT-7M tank added;
38. La-5 canopy framing was slightly corrected;
39. In Campaign and Quick mission, a transport convoy will move off the road and spread if attacked from the air;
40. Full player list on the server added;
41. It is now possible to vote to kickban a player (for 24 hours by default);
42. AI controlled Ju 87 are now using flaps correctly on takeoff;
43. Excessive wobbling on roll axis that appeared during dive maneuvers on Ju 87 was removed;
44. AI planes will start engines again if they fail to do that at first attempt;
45. It is now possible to mark players on the server; marked players have purple icons;
46. Ground target markers are now shown on all the objects, not their group leaders only;
47. Distance is now shown on markers of ground targets (3km and less for group leaders and 1km for each object);
48. Full mission editor added <game_folder>\bin\editor\STEditor.exe;
49. Dedicated server added <game_folder>\bin\game\DServer.exe;
50. Remote control console for the dedicated server added <game_folder>\bin\console\;
51. It is now possible to set a pool of missions to put the to rotation on a ranked server. To add a mission to the pool you need to contact us;
52. Interactive Flash scenes and pictures can now be added to custom mission design.
53. HUD is now turning red when the plane is near stall, or suffering from flatter;
54. Ranked server are now marked with red badges in the server list;
55. AAA should now cover transport convoys in Quick Mission;
56. Snowy ground textures improved;
57. When the bomb hatch is open the wind noise can be heard.
viz http://forum.il2s...ntry234679
Non est specifica
|
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 20-02-2015 13:14
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Bod č. 48 bude mslím velice vítaná změna k lepšímu |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 20-02-2015 13:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Nemluvě o bodě 49. Ale stejně si to koupím až s P-39 a Spitfirem. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-02-2015 15:07
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Mě tedy, krom konečně snad reálných DServer a FMB, nejvíce zaujaly ty změny v FM a DM. Ukazuje se, že kluci rusové, ač se navenek tvářej jako největší mistři světa a že tak jak to maj oni, je to vytesáno do kamene pro následující generace, nakonec připouštěj, že to úplně dobře třeba není napoprvé. Jestli odstraněj to zjevně přehnané poskakování Befek po obloze a srovnaj fixní trimování na normální let a omezej rozkládání letadel na atomy při každé lepší příležitosti, zbývá už jen umravnit toho rozdivočelého Jaka, který jim v 6000m lítá přes 600km/h (spočteno Kwiatekem). A časem třeba nebude ani La 5 rollovat jako by to byla vrtule.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 20-02-2015 16:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
FMB! Že bych si to přece jen koupil |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-02-2015 16:36
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ještě vydrž. Příští týden to vydaj, počkej pak ještě chvíli, až si to sedne. První verze určitě nebude chodit. Navíc je tam všude sníh.
Non est specifica
|
|
|
|
Deschain |
Přidané 20-02-2015 19:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Využil bych této diskuze a optal se jestli je v plánu přidat změny počasí, déšť, sníh atd, nebo je to zamítnuté. |
|
|