Přistát se po zásahu raketou dá celkem běžně, ale bez motoru no nevím .. schopnosti kluzáku to moc nemá ta hromada železa ..
Slyšel jsem motory v tom videu, úplně nezhasly?
Btw mě se zadařilo sestřelit přilétající Stinger rotačákem, ale vyplácal jsem na to 1/3 zásobníku. To už ale byla vyšší dívčí ..
To byl APU, neboli záložní zdroj energie. Je to malá turbína schovaná v ocase. Jeden motor byl vypnut na tvrdo požárním vypínačem. Ten druhý jsem se snažil nahodit, ale marně. Jinak stinger se dá sundat i teplem naváděnou střelou, pokud se ti jej povede zachytit. Byl jsem tak nervní, že jsem nemohl najít nouzový odhoz podvěsů Jinak taky těm motorů mohl pomoci jev "windmilling" - roztáčení náporem větru.
Upravil/a AJaromir dne 27-12-2016 23:28
No ale dobrý, koukal jsem že jsi držel 160 mph. Já bych s tím šel bez motorů na přistání tak v 200 mph na přistání,
preventivně se zásobou vztlaku, abych se nepropadnul, ale pravděpodobně by tomu shořeli pneumatiky.
Kdysi jsem to nacvičoval s jednadvacítkou doplachtit a přistát, když tomu vyplivne jediný motor. Šlo to ale byl to porod ..
Udělal jsem ještě pár chyb. Jó, kritické situace málokdy "trénuji". Měl jsem nechat protáčet pomocí APU oba motory, pokud to bylo možné, protože potom by fungovaly hydraulické čerpadla o něco lépe a já bych byl to třeba i včas dobrzdil. A 21 je bez motoru padajicí kámen. S ní někam doletět bez motoru je zázrak.
No ono to má pádovku okolo 140 mph, postup by byl asi takovej že by bylo dobrý vyhledat nejbližší silnici, v dajvu nabrat rychlost, sednout s tím někam s tím ideálně na dálnici, rozmlátit pár aut v protisměru (tím by se i zabrzdlilo) pak vyskočit z hořícího letadla a utéct do mexika a už se nevracet.
* Triggers. Group is dead rule will working for air units
* The Piercing Fury Campaign. AI wingmen will starting up on mission 6.
* Fixed bug that caused issue with Su-33 take off from ship if F-5 present in mission.
* The smoke trail density for some missiles increased.
* The Ka-50 Republic campaign. Corrected rules of success in the mission 8.
* Su-27 The Ultimate argument campaign. The tasks of AI Su-25 flight in the mission 3 tuned.
Nouzová "procedura" na 21: 400km/h na prahu dráhy, malý klapky. Nějakej jouda z našeho letectva takhle sedal po výpadku. Jestli to bylo PFM nebo F-13, nevím.
Když jsem před lety kroutil základní vojenskou službu, potkal jsem se s nějakým kapitánem, co 20 let dělal v Žatci mechanika na dvacetjedničkách. Vyprávěl mi, že tam měli pilota, který s jednadvacítkou dokázal sednout po výpadku motoru na pole. A že prý když to dokázal udělat podruhý, přijela se na něj podívat delegace ze sojuzu, páčto prý druhej takovej magor na světě není, který by to dokázal dvakrát přežít. Jednou se prý i dá, ale dvakrát ... ?
Nouzová "procedura" na 21: 400km/h na prahu dráhy, malý klapky. Nějakej jouda z našeho letectva takhle sedal po výpadku. Jestli to bylo PFM nebo F-13, nevím.
Ten jouda byl v době mého působení u 5. slp můj soused a s jednadvacítkou mne učil lítat. Troufnu si říci, že jí měl uměl vodit milionkrát líp, než by se tobě zdálo v nejodvážnějším snu
Nouzová "procedura" na 21: 400km/h na prahu dráhy, malý klapky. Nějakej jouda z našeho letectva takhle sedal po výpadku. Jestli to bylo PFM nebo F-13, nevím.
Ten jouda byl v době mého působení u 5. slp můj soused a s jednadvacítkou mne učil lítat. Troufnu si říci, že jí měl uměl vodit milionkrát líp, než by se tobě zdálo v nejodvážnějším snu
Abych to trošku uvedl na pravou míru. Ten mechanik se samozřejmě nepletl, páčto toho pilota znal osobně. Za svojí službu vystřídal sbírku působišť, jen v tom Žatci byl asi nejdýl, prot jsem řekl Žatec. Kde přesně byly ty incidenty, to už si moje paměť jaksi nevzpomíná.
Ať je to jak chce, dycky říkával, že piloty členil na letce a lítavce. Letci byli ti, co krom schopnosti ovládat letadlo měli i schopnost ovládat sami sebe. Lítavci pak ti, co sami sebe tak úplně neovládali. Za svojí celkem dlouhou kariéru u stíhacího letectva měl tu čest sbírat pozůstatky nejednoho "lítavce". Takže jeho základní poučka byla "Llítavců jsem znal hodně a žádný už tu není. Letců pár a rád se s nima vídávám".
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.