Sry Opitz, ale v mojej virtualnej sim kariere nebolo obdobia, kedy by som nemal co hrat, alebo si nemal z coho vybrat (a CLOD mozme z toho uplne vynechat, bo ten som kupil az ked bol opatchovany do hratelnej podoby samotnymi vyvojarmi).
Takze ta tvoja pravda nie je mojou pravdou. Dufam, ze zistenie, ze tvoja pravda je subjektivna, moc neboli..
Sry Opitz, ale v mojej virtualnej sim kariere nebolo obdobia, kedy by som nemal co hrat, alebo si nemal z coho vybrat (a CLOD mozme z toho uplne vynechat, bo ten som kupil az ked bol opatchovany do hratelnej podoby samotnymi vyvojarmi).
Takze ta tvoja pravda nie je mojou pravdou. Dufam, ze zistenie, ze tvoja pravda je subjektivna, moc neboli..
O čem to zase mluvíš? Mě je tvoje virtuální sim kariéra úplně u zadku...
Vibrace jsou opravdu slaboučké, ale nějaké tam jsou. Spíš mám ale dojem, že je to dané trochu tou přílišnou odolností (resp. ochotou) pohybovat se bezproblémově na vysokých úhlech náběhu. Obecně jsou ty síly modelovány jinak, než ve Šturmovi, nebo CLODu a přijde mi, že i dost jinak, než v RoFu. Zatím si na to trochu zvykám, ale obecně se mi to líbí.
Considering the aircraft reaches it`s peak roll rate at rather high speed, the stories about the set in cement, ineffective ailerons are really reaching.
To conver radians to degree:
Take the radian reading, divide it by 6.28 (ie. 2phi), then multiply with 360 to get the degree/sec value.
This pretty well agrees with both anecdotal evidence and other measured data :
"Roll performance is similar to a Hurricane or elliptical wing tipped Spitfire. A full stick roll through 360 degrees at 460kph takes 4 to 4.5 seconds without using rudder, and needs a force of around 20 lbf. One interesting characteristic is that rolls at lower speeds entered at less than 1g, such as a roll-off-the-top or half Cuban, have a markedly lower roll rate to the right than to the left. Therefore, I always roll left in such manoeuvres."
-Dave Soutwood on flying Black 6 (Bf 109G-2/trop), 109 Lair
http://109lair.hobbyvista.com/articles/airframes/black6/bk6_flight.htm
Ještě to není učesané. Mám dojem že vibrace tam nejsou vůbec, nebo slabé.
Podle mně tam vibrace zatím nejsou namodelované,protože jinak si nedovedu vysvětlit,když se při rychlosti 350km/h vytáhne podvozek,tak se pocitově neděje vůbec nic s výjimkou toho,že se rozsvítí zelené kontrolky.
Ještě to není učesané. Mám dojem že vibrace tam nejsou vůbec, nebo slabé.
Podle mně tam vibrace zatím nejsou namodelované,protože jinak si nedovedu vysvětlit,když se při rychlosti 350km/h vytáhne podvozek,tak se pocitově neděje vůbec nic s výjimkou toho,že se rozsvítí zelené kontrolky.
To jako keď vytiahneš podvozok, tak sa rozváži vrtuľa alebo začnú blbnúť magnetá aby boli vibrácie?
Normálne keď sa vysúva a zasúva podvozok, tak je to cítiť, potom už okrem toho že kladie odpor, lietadlo letí normálne (po vyvážení...). To čo je v Il-2 je blbosť, že sa mašina trasie.
Řekl už někdo Loftoj že ty "alejování" podle cest je úplně mimo?
Stalingrad 1943 - zima:
Již jsem to tu několikrát psal,že nejen , že aleje ale i uspořádání vesnic ve stylu NY jsem tam opravdu neviděl.Neměl jsem tu možnost to vidět z ptačí perspektivy ale okolí Stalingradu z pohledu obyčejného pěšáka tak opravdu nevypadalo.Rovněž hustota vesnic neodpovídá testovací mapě.Našli se však zde odborníci, kteří tam sice nebyli nicméně přesně vědí a svými argumenty mně naprosto "přesvědčili".Možná to tak vypadá nyní ale v roce 1985 to tak rozhodně nevypadalo.A ,že by to tak vypadalo za války silně pochybuji.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.