Jak chceš opravit línýho střelce? Požádej velitele, ať ti přidělí jinýho.
To nie je o lenivosti. Ak sedíš v strelcovi na Bf-110, priletí nepriateľ, zaparkuje ti na šestke (napríklad), a tvoja zbraň jednoducho nevystrelí - a pritom je cieľ v ideálnej pozícii, de facto ho nemôžeš netrafiť. Keď sa nepriateľ vzdiali zo zadnej polosféry a nie je v dosahu guľometu (napr. mimo uhol streľby), zbraň normálne strieľa. Ale hneď ako sa dostane enemy znovu do zadnej polosféry, zbraň nestrieľa. A je jedno, či máš vzadu živého strelca alebo AI. Neviem, či je to tak i na Blenheimoch, ale u 110 je to docela zásadná chyba a mám dojem, že čosi podobné je i u ďalších strojov so zadným strelcom, resp. strelcami. O Bf-110 však hovorím z vlastnej skúsenosti.
Údajně (netestoval jsem) se "bug" projevuje jen tehdy, pokud pilot s letadlem manévruje a změna pohybu letadla je větší (a teď abych nekecal) než 2m/s nebo 2G? Chtělo by to vyzkoušet. Tedy, pokud letadlo neuhýbá, "drží" a dělá snadný cíl , pak by měl zadní střelec střílet.
Najbližšie na ATAG-u otestujeme, ale neverím tomu.
BR-ko v horizonte snáď ani tie 2g nedá, a tie AI potvory strieľali veľmi zriedka, a netrafili nikdy nič (staty SOW).
Tak je to lepší, než jsem čekal. Viditelnost skvělá. Běží to naprosto plynule. Střelba už nepřipomíná star wars. Zásahy jsou mnohem uvěřitelnější. Barvy .. to bude něco pro Barona.
Viditelnost je skvělá bez jakýchkoli přídavných vychytávek. Prostě nastavíš ve hře max detaily a ono to už samo funguje. Není třeba aby ten oversampling, nebo downscaling nebo jak tomu nadávaj. Ne že by letadlo nemohlo zmizet díky kamufláži, ale nemizej jen tak pro blbou implementaci LODu. Celkově mi přijde, že to chodí plynuleji. Třeba FPS není nutně vyšší, ale vymizel ten microstuttering. Bf 109 tuhne řízení při vysokých rychlostech o poznání víc. Několikrát se mi stalo, že jsem kvůli tomu neodhadnul poloměr a prohnal se kolem nic netušící oběti, která tak bez svého přičinění vyvázla. Manévrování za vysokých rychlostí je o poznání těžší u Bf i u Spita. Víc jsem nezkoumal. U Spita se mi povedlo urvat křídlo. Bylo to bez poškození, jen jsem v dajvu vykopl směrovku a najednou to udělalo lup, pak bác a Bfko na dostřel pokračovalo dál. Několikrát jsem utavil motor Spita kvůli boost cut out, nebo že jsem Bf hnal u země na plno příliš dlouho. Přijde mi, že se Spit teď prostě nedá donekonečna točit dokolečka na místě, protože nechladí a zase se utaví motor. Tedy zdá se, že to konečně něco opravdu simuluje.
Na ATAGu byla podzimní mapa, stromy do oranžova, pole od hnědé přes žlutou až k zelené. Hezký to bylo. Na SOW byla letní mapa a bylo znát, že je o poznání ostřejší pohled, než jsem byl zvyklej. Myslím, že BOS i Ilja mají možná až nečekanou konkurenci.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.