Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 06-02-2015 07:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Ta mapa Stalingradu je dle mého docela malá. Není tam ani Astrachaň, ani Kreml a dokonce ani Alexanderplatz, nemluvě o kanálu.
Člověk tam ani nemůže simulovat přelety Hitlerových poskoků z Berchtesgadenu k Paulusovi. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-02-2015 11:40
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
Já navrhuju sníst psy!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
kouty |
Přidané 06-02-2015 14:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
Proč se Befko (jakékoliv) chová při potlačení tak podivně?
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-02-2015 14:38
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
kouty napsal:
Proč se Befko (jakékoliv) chová při potlačení tak podivně? Hehe, tys tu celej rok nebyl? Tohle je prostě tak, že německý BOSkový stihačky se při záporných g vrhají do invertované vývrtky. Něco v tom jejich FM to dělá. Předpokládá se, že kluci od 777 mají ne úplně dobře stabilitu a některé síly či momenty. Jestli ti Befko přijde jako dovné, radši ani nezkoušej FW 190. To je ještě vypečenější. Otázka ale je, zda je to opravdu úplně blbě. Totiž Befko vytáhne i víc jak -4G, zatímco třeba Jak za stejných podmínek jen -3G. Tedy Befko snese vlastně víc záporných g než ruský stroje, jen ten závěr má rozvernej. Na IL2 foru byl na hochy vývojáře učiněn velký nátlak, aby se tomuhle ještě věnovali, že to nepůsobí úplně věrohodně. Nicméně se na to dá zvyknout a naučit se s tím žít. F4 je i přesto nejlepší stihačka aktuálního BOSka.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 06-02-2015 14:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
kouty napsal:
Proč se Befko (jakékoliv) chová při potlačení tak podivně?
protože to má FM z dreideckeru
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-02-2015 15:58
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Takže tomu začne kašlat motor. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 06-02-2015 16:31
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Ano, existují lidé co si zvykli žít i s HIV. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-02-2015 16:34
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak vyměkli. Opravdu vyměkli chlapci ze sibiře.
http://forum.il2s.../?p=228592
February 2nd, 1943 is when the Battle of Stalingrad was over after the surrounded 6th Army capitulated. In the memory of that date we want to share with you at least a part of the plans that our team is currently working at.
Let’s start with what is already complete. On Monday, February 9th we’re going to deploy a small update to the official website. As a result, a new item will appear in the premium account profiles - “Activate modifications” button.
To v zásadě znamená, že kdo si pořídil účet za 100$, nemusí se mrcasit s tou "kampaní". Stačí zmáčknout magický čudl a je to hotový.
No a ohlásili dvě nové mapy někdy až budou hotový. Tedy nový. Bude to zas Stalingrad, ale jeden bude v létě a další, a to je docela fígl, bude na podzim. Takže budeme moct lítat zásobování 6tý u Stalingradu třeba v červenci.
Pak psali něco tý mapě Velikie Luki, ale nějak tomu výroku nerozumím. Jestli přibalej autora tý mapy nebo jen tu mapu ... ? No to se uvidí, v Rusku je možný všechno.
Non est specifica
|
|
|
|
LEON |
Přidané 06-02-2015 16:59
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Máš něco proti Dreideckerům?!
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 06-02-2015 17:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
jsou malé a hranaté
Na tu letní mapu se vážně těšim.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-02-2015 17:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Rumcajs napsal:
kouty napsal:
Proč se Befko (jakékoliv) chová při potlačení tak podivně? Hehe, tys tu celej rok nebyl? Tohle je prostě tak, že německý BOSkový stihačky se při záporných g vrhají do invertované vývrtky. Něco v tom jejich FM to dělá. Předpokládá se, že kluci od 777 mají ne úplně dobře stabilitu a některé síly či momenty. Jestli ti Befko přijde jako dovné, radši ani nezkoušej FW 190. To je ještě vypečenější. Otázka ale je, zda je to opravdu úplně blbě. Totiž Befko vytáhne i víc jak -4G, zatímco třeba Jak za stejných podmínek jen -3G. Tedy Befko snese vlastně víc záporných g než ruský stroje, jen ten závěr má rozvernej. Na IL2 foru byl na hochy vývojáře učiněn velký nátlak, aby se tomuhle ještě věnovali, že to nepůsobí úplně věrohodně. Nicméně se na to dá zvyknout a naučit se s tím žít. F4 je i přesto nejlepší stihačka aktuálního BOSka.
Mě to docela zaráží, takovýhle věci ... a vy je sfouknete že se s tím žít dá, to se mě jen zdá Nemělo by letadlo lítat jako letadlo? |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-02-2015 17:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Dobre spravy Na mapy sa tesim. Aj na planeset co tam bude
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-02-2015 17:36
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
magot napsal:Mě to docela zaráží, takovýhle věci ... a vy je sfouknete že se s tím žít dá, to se mě jen zdá Nemělo by letadlo lítat jako letadlo? Mělo. Letadla jsou od toho, aby lítala jako letadla. Ale zase v ROFku jsme se nedočkali Zeppelinu, tak ho prostě máme v BOSku a shodou okolností se mu říká Mezek.
Radši si to kup, tohle žárlivé komentování čehokoli jiného než staroušek IL2 je už ohrané.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-02-2015 17:51
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Prodám krávu a na jaře už nezaseju ... |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 07-02-2015 15:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Nemuže někdo hodit link na stažení nějakého pěkného skinu na Fridricha?Dik |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 07-02-2015 17:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Bierglass napsal:
Nemuže někdo hodit link na stažení nějakého pěkného skinu na Fridricha?Dik
Ahoj,většina skinů je ke stažení přímo na Il-2 BOS fóru po přihlášení :
http://forum.il2s...tom-skins/
No a na svoje výtvory ti můžu dát linky rovnou, moc zimních tam není,ale třeba něco vybereš.
Různé:
http://www.mediaf...Bf-109f.7z
Carganico:
http://www.mediaf...Bf-109f.7z
Galland:
http://www.mediaf...wastika.7z
Všechny jsou historické(mají svastiku). |
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 08-02-2015 11:03
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Mimochodem, nezaznamenali jste někde někdo, že by měli v plánu opravit umělý horizonty ? To jejich zpoždění je otřesný.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-02-2015 15:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak dnes je velký den. Kdo máte premiový účet, nebo standard + FW a La5, máte na svém profilu na WEBu magický čudlík. Magický čudlík je lepší než autopilot.Magický čudlík je dokonce lepší než autopilot x2. Magický čudlík dokonce překonává starý dobrý autopilot x8. A nejlepší nakonec, po nějaké mezihře po ránu, kdy magický čudlík neungoval, odpolední a večerní ptáci dostanou bonus ve formě opravdu fungujícího magickýho čudlíku. Takže snad je tím skoro vyřešena jedna trapná kapitola života BOSka.
http://forum.il2s.../?p=229775
Navíc je tu další věc. Zak dnes přiznal, že elaborát, co jim poslal Crump ohledně hustoty vzduchu a vlivu na FW 190 je správně. Takže se nadále zaříděj podle Crumpovýho výpočtu. No nevím, jak a v čem to poznáme. Jestli tomu rozumím dobře, Crumpovi šlo o barometrickou výšku, při které sepne druhý stupeň kompresoru. Díky tomu, že je u Stalingradu standardní absolutní tlak, ale teplota -15 stupňů, je hustota vzduchu asi jako 1159.288 metrů pod mořem. Ve výsledku díky tomu tlak klesá rychleji a druhý stupeň kompresoru by měl sepnou barometricky při 2300 metrech a ne 2600 metrech. OK. Na fóru jsou k tomu vzorečky. Nicméně Crump pak pokračuje dál a říká, že pokud se výkony přepočtou, že budou ujetý. ... No neměl jsem už nervy na to, abych studoval, co přesně má na mysli a jak by se to celé tedy mělo změnit.
Jen abych přibrzdil nějaké další spekulace. Díky hustému vzduchu dochází k tomu, že se letadlo chová jako pod mořem. Ehm tedy podle hustoty. No a asi všichni tušíte, že se snižující hustotou vzduchu se rozchází IAS a TAS. Že TAS stoupá při konstantním IAS. Takže když je letadlo pod mořem, bude při konstantním IAS TAS klesat, že? No zkrátka ta nebohá FW 190 tak neletí u země při 560 IAS, co vidíte na budíku, skutečných 560, ale asi jen 534 kmh TAS.
Non est specifica
|
|
|
|
Farky |
Přidané 09-02-2015 17:59
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Rumcajs napsal:
No zkrátka ta nebohá FW 190 tak neletí u země při 560 IAS, co vidíte na budíku, skutečných 560, ale asi jen 534 kmh TAS.
To se snad ví od začátku že v té hře IAS u země nesouhlasí s TAS. Ani nemůže když je tam - 15°C. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-02-2015 18:31
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Farky napsal:
Rumcajs napsal:
No zkrátka ta nebohá FW 190 tak neletí u země při 560 IAS, co vidíte na budíku, skutečných 560, ale asi jen 534 kmh TAS.
To se snad ví od začátku že v té hře IAS u země nesouhlasí s TAS. Ani nemůže když je tam - 15°C. Jasně, to není objev. Jen někdo spočetl, kolik přesně to je.
Non est specifica
|
|
|