Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Tyler Durden |
Přidané 04-02-2015 08:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2540
Založený: 07.10.14
|
1stCL_Fucida napsal:
A znovu musím napsat - pro online letce BoS v tuto chvíli nejsou vyhozené peníze. Naopak.
Opak "nejsou vyhozené peníze" JSOU vyhozené peníze.
Není pravda že je tam jen mizerný dogfight a nic jiného, naopak. |
|
|
|
magot |
Přidané 04-02-2015 08:28
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Magote, v takovém případě by asi bylo dobré, abys kritizoval buď pomalý vývoj, nebo sim hodnotil na základě AKTUÁLNÍCH videí/verzí. Dost těžko se dají tyhe dvě věci míchat, neboť jdou tak nějak proti sobě.
zu befehl herr feldwebel
Upravil/a magot dne 04-02-2015 09:17
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 04-02-2015 10:16
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
To je legrace tohle číst. Božínku, tak to holt někoho nebaví. Mě to baví skoro každý den. Třeba zrovna včera mi přišlo, že je moc prima nápad koupit si litr dobrýho vína a jít si zalítat. Nápad a víno to bylo určitě kvalitní, ale když mě už po n-tý za sebou sundal nějakej Karlos, dospěl jsem k závěru, že to víno tomu asi nepomáhá. Nicméně večer se opravdu vydařil a ušlé sestřely si určitě vynahradím, jakmile nebude co k pití. Třeba hnedle dneska. Jestli tedy zas nepotkám ty ošklivé chlapce z 1stCL, kteří dycky lítaj ve dvojici a snažej se mi to znepříjemnit
Non est specifica
|
|
|
|
torr |
Přidané 04-02-2015 11:35
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
No já zatím BOS ignoruji protože mi nenabízí páteřní letoun Luftwaffe a to je Bf-110 ještě bych BOS vzal na milost kdyby tam byl aspon HS-129 |
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 04-02-2015 11:53
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Ignorovat je chyba!
Kdyby ignorovali všichni tak by ani žádný BOS nevznikl a tak by sága IL2: Šturmovik pomalu, ale jistě upadla do zapomnění.
Co se týče technického zpracování (i když mám také jisté výhrady), tak je to o dost větší kus dál než předchůdci.
Problém je v tom obsahu, na nic jiného než se online vyblbnout to prostě není. Ale já věřím, že pokud bude zájem i o to málo co tam teď je a vývojářům se budou sypat nějaké pěnízky, tak budou moct pokračovat v práci na dalším obsahu. A třeba za pár let, se to obsahově vyrovná klasickému šturmu
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
magot |
Přidané 04-02-2015 12:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Ten Henschel 129 by mohl vyjít s Kurskem ... 110tka chybí dost citelně no ... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 04-02-2015 12:32
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Kluci, BOS vzniknul, aby nám Jásoň mohl prodávat letadýlka a do letadýlek zbraňové modifikace a k tomu všemu nějaké ty fotky z GoogleMaps převlečené za mapy. Časem ten obsah určitě vyjde, páčto na tom teprve bude možné něco vydělat. V první fázi, kdy dělali z WW1 enginu WW2 engine a testovali, co to vůbec bude dělat, se vydělat nedá. Takže já se o obsah nebojím. Každý významnější letadlo se dá prodat, a jestli se dá prodat, tak ho taky vyroběj. Takže máme před sebou odhadem minimálně 5 let, kdy nás budou zásobovat materiálem. Vzhledem k tomu, že WW3 zatím nebyla, je možné, že to bude trvat i dýl a bude toho víc jak v ROFku. Kdyby ovšem WW3 přišla, proletíme se všichni hned a naposled.
Non est specifica
|
|
|
|
toci |
Přidané 04-02-2015 14:15
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 09.10.11
|
Ja mám BoS týždeň a som spokojný. Po 10-tich rokoch s simulátormi, je to to najlepšie čo sa mi zatial dostalo do ruky/spolu s RoF/.
Je tam toho málo? Ale bude . V povodnom šturmovi na začiatku nebolo viac, ani v RoF, CloD ani nefungoval.
|
|
|
|
Tyler Durden |
Přidané 05-02-2015 14:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2540
Založený: 07.10.14
|
Zajímavá diskuse kolem Loftova odůvodnění proč není kariéra, týka se i ROFu:
http://forum.il2s...ents-loft/ |
|
|
|
magot |
Přidané 05-02-2015 14:26
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Zkráceně, odmítá ze hry udělat hru |
|
|
|
Tyler Durden |
Přidané 05-02-2015 14:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2540
Založený: 07.10.14
|
Což je zajímavé, protože myslím že sám Loft nedávno prohlásil, že BOS neni combat sim, ale combat game. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-02-2015 17:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2487
Založený: 30.05.07
|
Celý offline bych zrušíl. Stráta času pro vývjáře. Stejně většina normálních lidí
udělá pár misí a vysere se na to.
Ať dělají to, co dělá team Daidalos.
Ať dělají to co dělá team Fuschion.
Ale hlavně ať provozují svůj server tzn. z celou váhou ůsilí umění tvořit a bavit lidi. Nevím jaký počet lidí je schopen unést engine BOS, kua ale aspoň kdyby to bylo 100.
Kdyby takový serv. fungoval tak ja ho bodu klidně platit!
PS
Podle sebe soudím Tebe. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-02-2015 17:22
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Před časem již byly BOS servery s limitem 100 lidí. Fungovalo to, jen někteří s tím měli problém. Nevím, co přesně byla potíž, možná to spíš neunášely klientské stanice, který měly slabší HW. Servery samy o sobě šlapaly dobře a slušně vybavené stanice taky - soudím podle svého dojmu.
S tím minoritním podílem offline hráčů je to složité. Pokud dělají závěry na základě své nepovedené kampaně, pak není čemu se divit, že to lidi rychle vzdávají. Usuzovat z toho na zájem / nezájem je pak nebezpečné, protože jsou to dvě vzájemně související věci. Osobně si myslím, že by nejlíp udělali, kdyby do FMB zabudovali podporu pro tvorbu kampaní a lidi už si je vyrobí sami. Tak že se jen čeká, až s FMB (a dserverem) vylezou na světlo bóží.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 05-02-2015 18:05
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Tak ho zruš.
Btw DT podporuje offline, produkuje kampaně i single mise. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-02-2015 18:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2487
Založený: 30.05.07
|
Nikdo není dokonalý.
I velký Daidalos občas něco posere. |
|
|
|
Tyler Durden |
Přidané 05-02-2015 18:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2540
Založený: 07.10.14
|
http://online.il2... |
|
|
|
saldy |
Přidané 05-02-2015 19:10
|
Diskutující
Příspěvek: 3652
Založený: 29.01.09
|
Samozřejmě pěstujte přesvědčení že čím víc lidí na servru, tím líp, já si myslím, že i 32 stačí bohatě, ale nepodceňujte OFF, šturmý kampaně hrajou v současnosti stovky lidí, někdo teď udělal nějakou malou věc, obrana Malty či co a má tam za měsíc 450 stažení, kampaň od Poltavy 1000 stažení za rok. Píšu to sem protože si myslím, že těm lidem je jedno jestli to budou hrát na šturmu nebo BOS. Nemalujme si vzdušný zámky, i BOS bude o těch tisících hráčů. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-02-2015 19:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2487
Založený: 30.05.07
|
No to je snad jasné jak facka. Koho bude asi tak bavit lítat nad nekonečnou fádní a nudnou Antarktídou? Bez jakehokoli smyslu? Jenom nás skalní paka. Jestli tato hra má přitáhnout více lidí, tak holt budou muset pro online udělat vývojáři asi něco více. Taky by přitom přišli k více penězům. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-02-2015 19:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2487
Založený: 30.05.07
|
Saldy, ta mapa Stalingradu je OBROVSKÁ. Tady 32 lidí by bylo totálně o ničem. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 06-02-2015 07:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
treba zmensit mapu, to je jasne
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|