Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
|
Bierglass |
Přidané 08-12-2013 15:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
1stCL_Fucida napsal:
On už tady ta % nakousl Rumcajs. Osobně je beru skutečně jako velice krajně orientační. V programátorské řeholi se jen těžko kvantifikuje dokončení produktu na "X" %. Ale jak bylo naznačeno, možná to znamená množství "bodů", které jsou tak nějak "dokončené". Tempo 2% za 3 týdny by nás vedlo k dokončení kamsi hluboko do roku 2015, což bychom asi nebyli rádi .
Mno ona je tu spíš otázka,zda mají na 35% hotové jen to co nám ukazují.Jestli mají hotové všechny letadla(byť v tom stavu jak je známe),jestli mají hotové scénáře a mapy do singlu a vytvořené nástroje pro MP tak si myslím,že to do února budou schopni doladit.Ale jestli je těch jejich 35% všechno co zatím mají, tak se obávám,že to nejde do tohoto termínu stihnout.
PS: Magote, v den vydání "Zmetka" byl po téměř desetiletém vývoji v podstatě nehratelný na těch 75% se možná dostal až nyní po posledním patchi.(nezkoušel jsem, již na to nemám trpělivost vycházím ze zkušeností s patchem 3). Jasoň je hlavně kšeftař (z RoFka už toho moc nevyždímá) a 777 náležitě popožene k dokončení hry. |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 08-12-2013 15:37
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
On by i vyždímal,kdyby se nedal touhle cestou.I na ROF je spousta věcí,kterými by šla hra vylepšit. ( letadla,mapy ) .... |
|
|
|
Opitze |
Přidané 08-12-2013 16:52
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Tady je vidět, jak někteří jsou opravdu "postiženi" CLODem a jeho business modelem, distribucí i updaty...
Jen pro připomenutí - ROF, který se točí kolem války, která není tak "populární" jako WW2, byl neustále updatován, neustále tam přidávali a přidávají nová letadla, ale i další featury a efekty.
To, že je tam teď 35 procent je opravdu orientační, ale i kdyby tam bylo 95, stále by to číslo znamenalo něco jiného než 100 procent CLODa... Protože CLOD byl zmetek... a stále je, a protože jeho vlastní tvůrci jej každým dalším "updatem" dokurvili ještě víc. Nakonec museli přijít jiní, aby to bylo pro velice malou skupinku lidí vůbec hratelné.
Proto je i pochopitelné nadšení a překvapení mnoha lidí - nejen zde, že hra, simulace (ale jasně... velice jednoduchá, bo je to jen ten ROF engine) může vypadat nádherně a může to být dokonce i ZÁBAVA, aniž by někdo musel několik týdnů měnit nastavení systému, SW, HW, periférií a já nevím čeho všeho, aby to JEN SPUSTIL...
Čili, chápu, že tu je stále pár jedinců, kteří se stále nechtějí smířit s tím, že CLOD a Luthier je historie a bastlí si tam to své hnusozelené DCS za cizí prachy, zatímco profíci už mají skoro hotový produkt a Luthier nemá prostě šanci. Navíc by ještě museli uznat, jací blbci celou dobu byli. To se těžko přiznává i sám sobě, natož veřejně...
Tak klidně buďte dál negativní a třeba testujte funkci směrovky a jestli se jen s ní otočí éro za 1min, nebo za 1min a 16 sek... Kurva, koho to zajímá? Takhle alpha jen jen reklama, je to důkaz, že to jde, že jde najít nějakou harmonii mezi hrou a simulací a že tento žánr možná ještě má nějakou šanci...
Takže nyní magorovi, na jeho byť nevyřčené přání, nařizuji povinně se radovat!
Rozchod! |
|
|
|
Opitze |
Přidané 08-12-2013 16:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Bierglass napsal:
1stCL_Fucida napsal:
On už tady ta % nakousl Rumcajs. Osobně je beru skutečně jako velice krajně orientační. V programátorské řeholi se jen těžko kvantifikuje dokončení produktu na "X" %. Ale jak bylo naznačeno, možná to znamená množství "bodů", které jsou tak nějak "dokončené". Tempo 2% za 3 týdny by nás vedlo k dokončení kamsi hluboko do roku 2015, což bychom asi nebyli rádi .
Mno ona je tu spíš otázka,zda mají na 35% hotové jen to co nám ukazují.Jestli mají hotové všechny letadla(byť v tom stavu jak je známe),jestli mají hotové scénáře a mapy do singlu a vytvořené nástroje pro MP tak si myslím,že to do února budou schopni doladit.Ale jestli je těch jejich 35% všechno co zatím mají, tak se obávám,že to nejde do tohoto termínu stihnout.
PS: Magote, v den vydání "Zmetka" byl po téměř desetiletém vývoji v podstatě nehratelný na těch 75% se možná dostal až nyní po posledním patchi.(nezkoušel jsem, již na to nemám trpělivost vycházím ze zkušeností s patchem 3). Jasoň je hlavně kšeftař (z RoFka už toho moc nevyždímá) a 777 náležitě popožene k dokončení hry.
75 procent? Takže už tam může letět cca 300 AI bombardérů na Londýn? |
|
|
|
Opitze |
Přidané 08-12-2013 16:59
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
On už tady ta % nakousl Rumcajs. Osobně je beru skutečně jako velice krajně orientační. V programátorské řeholi se jen těžko kvantifikuje dokončení produktu na "X" %. Ale jak bylo naznačeno, možná to znamená množství "bodů", které jsou tak nějak "dokončené". Tempo 2% za 3 týdny by nás vedlo k dokončení kamsi hluboko do roku 2015, což bychom asi nebyli rádi .
Tak třeba jen mapa kolem Stalingradu a město samotné může dělat desítky procent a třeba to nemají hotové či odladěné... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 08-12-2013 18:14
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Já to vidím pozitivně. ROF z toho kouká ze všech stran. A zatímco v ROFu ta komunita nebyla tak militantní, ta druhoválečná je. Poslední rok v ROFu protestoval proti nedokonalostech a ujetostem jen Gavagai a to bylo zjevně mála na to, aby se tím 777 zabývalo. Ale šlápnutím do zdejších Ilovských vod ten požadavek na zlepšování budou najednou cítit mnohem jasněji. A to může přinést pokrok i pro ROF. Třeba to mnou zmiňované potácení AIček vzduchem ... kde já to jen viděl? Matně mi to připomíná ono poněkud zmatené chování těch RE8, co lítaj na průzkum v 3000 s železnou pravidelností. Ten kostrbatý let je jen převlečenej do kabátku od Lavočkina. Hopsající LaGG při přistání jak kdyby vypadl z oka třeba Dr 1. Věděli jste, že doporučená technika přistání s Dr 1 je na dva body, držet ocas výškovkou ve vzduchu až to úplně vykluše a pak teprve dosedne na ten kolík? No a zkuste si to v ROFu udělat. První kontakt se zemí a letadlo se okamžitě odrazí do vzduchu. Tohle jim ale místní neodpustí. Navíc je tu mraky expertů, kteří to maj opravdu zvládnutý a znaj detaily. Dokonce se na světě najdou tací, co některý ten stroj dokonce lítají, nebo alespoň něco podobného. Bez dostatečné zpětné vazby není pokroku. A nakonec ten pokrok doputuje i do ROFu. |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 08-12-2013 19:45
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Nechci vám to tady za.... tak jen info. Do vlákna WT jsem dal video LaGGu z War Thunderu. Můžete porovnat.
TADY |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-12-2013 20:02
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Na chladič oleje jsi zapoměl ;-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 08-12-2013 20:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Opitz napsal:
Proto je i pochopitelné nadšení a překvapení mnoha lidí - nejen zde, že hra, simulace (ale jasně... velice jednoduchá, bo je to jen ten ROF engine) může vypadat nádherně a může to být dokonce i ZÁBAVA, aniž by někdo musel několik týdnů měnit nastavení systému, SW, HW, periférií a já nevím čeho všeho, aby to JEN SPUSTIL...
Opitz promiň, ale já jsem CLODa nainstaloval a začal mastit na full detaily. Nepotřeboval jsem se rýpat v configu, nebo jinde (HW či SW) aby to jelo. Prostě jsem to nainstaloval a spustil na jakékoliv detaily s FPS na vert. synch.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 08-12-2013 21:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Znamena alfa tester nieco ako alfa samec? Alebo to porovnavanie pendrekov je len nahodne?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 08-12-2013 21:56
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Je to zmetek, Joe
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 08-12-2013 21:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jen jsem chtěl připomenout, že kdybyste dokázali nainstalovat a uchodit ten můj SlimJoy, máte hnedka trim výškovky pro LaGG-3. Provozuju to s tím a je to opravdu mnohem víc lepší zážitek. Letadlo se chová docela dobře. Samozřejmě se z toho nestane zabiják stodevítek, ale pokud jdete do souboje s převahou energie, dá se s tím docela slušně zacházet a především mířit střílet. |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 08-12-2013 21:59
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Ty Opitz...ty máš asi mindrák z CLODA,že? Já že od tebe tady není slyšet nic jinýho,než narážky na CLODA....a to ve všech diskusích ,kde to obratně zkoušíš..jestli ty jsi neutekl od doktora Chocholouška...tak to nehraj,nečti diskuse a uvidíš,bude ti líp |
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 08-12-2013 22:40
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Rumcajs napsal:
Jen jsem chtěl připomenout, že kdybyste dokázali nainstalovat a uchodit ten můj SlimJoy, máte hnedka trim výškovky pro LaGG-3. Provozuju to s tím a je to opravdu mnohem víc lepší zážitek. Letadlo se chová docela dobře. Samozřejmě se z toho nestane zabiják stodevítek, ale pokud jdete do souboje s převahou energie, dá se s tím docela slušně zacházet a především mířit střílet.
Tiež som trim "dočítoval" Rumovým SlimJoyom, a dá sa s tým lietať a dokonca aj (trochu) mieriť. No okrem spomenutej poriadnej prevahy energie hlavný predpoklad je protivníka uvidieť a potom nestratiť z dohľadu...inak sniper AI nemá problém trafiť na +500m vo vise na vrtuli pod uhlom 90°.
AI ale asi nemá rád veľké +G, takže pri vysokej rýchlosti sa dá Bf LaGGom utiahnuť.
|
|
|
|
313_123 |
Přidané 09-12-2013 05:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
no dopátrat se tady něčeho ...
mě nejdou kulomety, proč ??? |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-12-2013 08:18
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
313_123 napsal:
no dopátrat se tady něčeho ...
mě nejdou kulomety, proč ??? Možná to nemáš mapovaný. Já musel taky znovu do settings a mapovat je znovu. Ačkoli jsem si téměř jist, že jsem to předtím měl hotový. Kanóny kupodivu zůstaly od posledně. |
|
|
|
Opitze |
Přidané 09-12-2013 09:16
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Já nemám mindrák z CLODA, jen vidím, na rozdíl od některých hujerů, že CLOD a především jeho fanatická komunita a její stupidní chování, téměř zabila celý žánr a když vidím,že ty své móresy přenáší i na úplně jiný produkt, tak mi to prostě vadí. |
|
|
|
313_123 |
Přidané 09-12-2013 09:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
313_123 napsal:
no dopátrat se tady něčeho ...
mě nejdou kulomety, proč ???
mapoval jsem rači vše znovu a nic |
|
|
|
Baron |
Přidané 09-12-2013 09:19
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Pri dogfighte s LaGGmi som si všimol, že na vysokých rýchlosiach Bf docela oťažejú chvostové plochy. Máte podobné skúsenosti?
P.S. Totálny offtopic: včera som zhliadol film Red Tails - OMG mám hlboký prehlboký zážitok. Som rád že Američania disponovali černošskou stíhacou skupinou, pretože inak by vojna na Západe skončila zaručene porážkou Spojencov. A nebo by ovládli Me262, ktoré v Red Tails útočili v skupine asi okolo 30 lietadiel naraz. Na B-17. Samozrejme väčšinu Schwalbe kabrňáci tmavej pleti v Mustangoch rozstrieľali na cimpr-campr a tak zlouni iba poškodili jednu B-17 aby sa nepovedalo. Okrem iného som videl aj to, ako sa dá guľometmi potopiť krížnik (!!!) Brrr... Ugh... Bleee...BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 09-12-2013 09:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Jo jo, Opitz ty mas mindrak z klinickej smrti zanru. Skoda, ze sa to vsetko odohralo len v tvojom podvedomi. Preto my ostatni tym netrpime nastastie
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|