NOVACEK
|
krysto6 |
Přidané 27-11-2010 22:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 108
Založený: 08.11.10
|
ahoj neska m přistával na poli s A-20 nebo jak se to menuje . letel sem rychle jako krava a moc prudce sem klesal už sem cekla ze mi upadonu kola a najednou sem se odrazil asi 30 metru ned zem stalo se vam to uz nekdy??? |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 27-11-2010 22:44
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Krutopřísnej příběh. Jsi hustodémon
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
606_vencour |
Přidané 27-11-2010 22:46
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Taky. Každý letadlo může mít jiné vlastnosti, s Avií B534 jsem takhle obvykle končil na nose, se Spitem po 2-3 skocích na kolech a v pořádku. Nutno hledat míru ... a nahrávat si tracky a pozorovat se.
Naučit se, jakou rychlost letadlo snese, kdy už padá a tak. |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 27-11-2010 22:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
vencour napsal:
Naučit se, jakou rychlost letadlo snese, kdy už padá a tak.
...a zapnout realistic landings... |
|
|
|
kouty |
Přidané 27-11-2010 23:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1049
Založený: 29.08.09
|
|
|
|
|
krysto6 |
Přidané 28-11-2010 00:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 108
Založený: 08.11.10
|
díky skoužel sem, Mig-9 na břicho no crash lepsi nez s podvozkem
|
|
|
|
Serza |
Přidané 28-11-2010 00:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Bacha na to skakani. Se stihacama v cajku az pokud vim, ale s takovym Letoven S-328 "Smolikem" sou skoky vicemene jizdenka do cekarny - pokud tedy cekat na opravu 2 hodiny jako na Palbe.
Mimochodem, neni A20ka Havoc nahodou medium bombr? S tim na upraveny plochy (jedno ci beton nebo polni letiste), jinde bych nepristaval. Pokud to neni nouzak. |
|
|
|
saldy |
Přidané 28-11-2010 01:09
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
krysto6 napsal:
ahoj neska m přistával na poli s A-20 nebo jak se to menuje . letel sem rychle jako krava a moc prudce sem klesal už sem cekla ze mi upadonu kola a najednou sem se odrazil asi 30 metru ned zem stalo se vam to uz nekdy???
Takhle přistávám naprosto běžně ale slyšel jsem že je lepší trochu zpomalit
|
|
|
|
roman |
Přidané 28-11-2010 01:38
|
Nováček
Příspěvek: 95
Založený: 25.07.10
|
Jo, s rychlostí to nepřehánět, ideál je kolem 100 uzlů s landing klapkama. Letět těsně nad zemí, stáhnout motory na 0% a čekat, až si to sedne samo. Ale včas :-) |
|
|
|
roman |
Přidané 28-11-2010 01:51
|
Nováček
Příspěvek: 95
Založený: 25.07.10
|
Abychom si rozuměli - nepřistávat do lesa 2km za letištěm, jako já :-) |
|
|
|
krysto6 |
Přidané 28-11-2010 09:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 108
Založený: 08.11.10
|
jo letadlo okamžitě exploduje
-při přistání sem se dostal motorama do řeky projel břehem a vzlétl
asi nejakej BOG
|
|
|
|
Vitas |
Přidané 08-12-2010 23:09
|
Nováček
Příspěvek: 8
Založený: 05.12.10
|
Zdravim, s IL-2 začímám, měl jsem doma FB a dnes jsem si udělal radost a koupil jsem si CJ verzi 1946. Jeste bych chtěl říct, že jsem lítal FS2004 - s dopravákama (i placený addony), takže zkušenosti s letadlama mám a něco o nich i vím. Bohužel WWII fighters & bombers je trošku něco jinýho, Zkrátka mám pár dotazů:
1. Vzhledem k tomu, že IL lítam s real obtížností krom venkovních pohledů, tak mě konkrétně u IL-2 a některých dalších strojů fakt se*e, že nevidim na kompas. Po bitvě se maníka ve věži zeptám na kurz domů a je mě to k... ničemu. To se dá nějak řešit?
2. Třeba konkretně u IL-2 - Řeší se nějak obohacování/ochuzování směsi během letu? Kompresory, úhly vrtulí jsou mi jasný, ale tady si nejsem jistej co s tim. Tak stejně magneto.
3. Co chladič? Přijde mi, že to nemá vůbec žádnej vliv na nic - otevřu ho, za 5 min kouknu na budíky a je to furt stejný. Když se to přehříva, tak akorát zabíra ubraní plynu, popř úhel vrtulí.
4. Jak lítáte ve formacích? Třeba s IL-2 při rychlosti 300 je plyn tak na 50-53 a ty AI **** letěj furt stejně rychle a ja furt musim ubírat a přidávat, nehledě na to, že je dost těžký to vyvážit (mam na tlačitkach na joy). Nějaká rada? Jako neřikám, že bych za nima nějak skákal, ale prostě neni to uplně plynulý, sem tam se musim pootočit, přidat atp. A když se mění kurz, to je horší.
To je zatim asi vše, děkuju moc za odpovědi.
Upravil/a Vitas dne 08-12-2010 23:11
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 08-12-2010 23:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Ad 1.Na joy je hat a hatem se rozhlížíš-tak se podívej na kompas.Pokud to chceš mít plynulejší tak nahraj prográmek Newview.Ale nevím jestli běží pod Win 7.Většina z nás používá profesionální Track IR(naturalpoint.com)nebp po domácku Freetrack(kamerka a infrared diody).Teď pokud máš slušnější PC a to asi máš ,když ti to utáhlo MSFS, je volně a funkční Facetrack,bez diod(před týdnem tu proběhlo vlákno).
Ad2.Směs v podstatě měnit s výškou letu,po přepnutí kompresoru směs na menší hodnotu.
Ad 3.Chladič.Asi lítáš zkusmo bombardery.Tak si dej pouštní mapu nebo souboj se stíhačkama(vem si FW190 a proti němu Spitfira nebo mustfu).Pak poznáš k čemu je chladič.Magneta -někdo říká že když je vypne před přistáním tak neuhoří.Ale nikdo to ještě neprokázal.
Ad4.Ve formacích lítáme,ale na onlinu si sdělujeme rychlost ,kolik plynu a jak otevřený chladič má vedoucí.Podle něj se to pošteluje a pak není víceménně problém být křídlo na křídlo.U offlinu s tím ,ale asi nepořídíš.
Upravil/a Rufu dne 08-12-2010 23:24
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 08-12-2010 23:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
1)Ano u Il-2 s původním zaměřovačem na kompas nevidíš, ale ve verzi 1946 máš na full real zapnutý kompas vlevo dole (pouze kompas, bez rychlosti a výšky), ale i ten si můžeš vypnout. Pak můžeš používat 6DOF, který ti i u šturmovika umožní se v klidu na kompas podívat.
2) Il-2 kompresor nemá (škoda, přece jenom jako stíhačka nad 8km už ztrácí ). Směs se mění dle typu letadla, většinou ve výškách nad 3km (směs 80%), nad 6km (směs 60%), nad 8km (směs 40%).
3)Chladič má význam vcelku velký, u některých letadel otevřený chladič výrazně zpomaluje.
4)S AIčkama se ve formacích zásadně nelítá. |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 09-12-2010 00:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
BP_Rufu napsal:
.... prográmek Newview.Ale nevím jestli běží pod Win 7
Mě ano - Win 7 - 64bit
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 09-12-2010 05:07
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
hpdně lidí na rozhlížení používá stále i myš a dokonce i tou se jde rozhlédnout nejen po palubní desce.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Vitas |
Přidané 09-12-2010 19:26
|
Nováček
Příspěvek: 8
Založený: 05.12.10
|
Jo, tak proto vždycky zapnou v treningovejch videích chladič, když jdou střemhlav. Jasný.
BTW u toho kompasu... Když se člověk otočí, tak ho samozřejmě stejně nevidí, protože je opd zaměřovačem.
Jo, myslel jsem si, že si přes TS řeknete všechno důležitý. Supr. díky moc.
Upravil/a Vitas dne 09-12-2010 19:30
|
|
|
|
Vitas |
Přidané 11-12-2010 14:09
|
Nováček
Příspěvek: 8
Založený: 05.12.10
|
Chlapi, je vůbec Sturm ještě aktuální? Zkoušel jsem různé TS ve virtuálních letkách a buď už se vůbec nejde připojit, nebo tam nikdo neni. Třeba AH server jsem v Hyperlobby taky vůbec nenašel. Jenom nějaký dogfighty, kte mě ani nenechaly vzlitnout. Kde si můžu zahrát a pokecat česky přes TS? |
|
|
|
CSL_Raptor |
Přidané 11-12-2010 17:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 171
Založený: 25.12.07
|
http://www.aholub...server.php |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 11-12-2010 17:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
http://www.blackp...erver.html |
|
|