Však já měl na mysli spíš fungování letky, lítání, stránky apod., než chlastání. Játra máte samozřejmě ve výborném funkčním stavu a stále bojeschopná
Mimochodem když už je o tom řeč, budete ještě někdy doménu http://3iap.org/ obnovovat? Nebo alespoň diskusní fórum z toho webu?
Nehodlám se k někomu přidávat, Vlčák i Fuči si vystačí. Mám jen dotaz.
Tým vývojářů propočetl nehorázné množství dat a výpočtů(v dané době). Znali přesně výkon motoru a pro něj stavěli drak. Vše bylo podle papíru sakra parádní. Letové zkoušky prvního prototypu sakra mimo. První ověřovací série to samé. Proč?
Tohle jsem vždy nechápal, ale bral jako fakt.
A naopak je to i s plusovým výsledkem.
Fuči můžeš mi to nějak přiblížit?
Však já měl na mysli spíš fungování letky, lítání, stránky apod., než chlastání. Játra máte samozřejmě ve výborném funkčním stavu a stále bojeschopná
Mimochodem když už je o tom řeč, budete ještě někdy doménu http://3iap.org/ obnovovat? Nebo alespoň diskusní fórum z toho webu?
Novotňáku neťukej mi do mojí klávesnice.
Co se týká obnovování stránek, to se uvidí jak se chytí BoS. Estli přitáhne novou várku zapálených mužiků, kteří budou ochotni se nechat kdykoli obětovat v nesmyslném sebevražedném útoku na rozkaz svého opilého politruka.
Novotňas, letadlo je i s dnešní brutální výpočetní silou nemožné zcela přesně propočítat do úplných detailů. Navíc se to nedá srovnat s první polovinou 20. století, kdy se ofukovalo v prvních tunelech a počítalo "ručně". Gryzlov sem dával nějaká videa simulující obtékání listu vrtule (nebo lopatky turbíny) a psal, že program jen tohle počítal spoustu hodin. I tak bylo možné odhadnout letové výkony poměrně přesně. S charakteristikami to bylo už horší.
Tzn. těžko se to proklamuje dopředu, ale není problematické výkony přesně proměřit (dle nějaké přesně definované metody) v době, kdy už letadlo létá. S charakteristikami je to trochu složitější.
Nehodlám se k někomu přidávat, Vlčák i Fuči si vystačí. Mám jen dotaz.
Tým vývojářů propočetl nehorázné množství dat a výpočtů(v dané době). Znali přesně výkon motoru a pro něj stavěli drak. Vše bylo podle papíru sakra parádní. Letové zkoušky prvního prototypu sakra mimo. První ověřovací série to samé. Proč?
Tohle jsem vždy nechápal, ale bral jako fakt.
A naopak je to i s plusovým výsledkem.
Fuči můžeš mi to nějak přiblížit?
Protože aby virtuální letadlo lítalo věrohodně, je třeba ty globální data jako výkon, nosná plocha, váha atp. doplnit o mraky dat, o kterých většina lidí, i třeba skutečných lítavců, vůbec neví. Ten matematický model, co používaj, je z části obecná mechanika a z části matematické dodělávky, aby se to chovalo, jak se čeká, zkrátka berličky. A tyhle berličky jsou taky plné dat. A tyhle data nikde nepřečteš, to si musíš vyzkoušet, co to vlastně v tom virtuálním vzduchu dělá a domodelovat to k obrazu, který chceš dosáhnout. Jenže všechny tyhle dodělávky mohou klidně způsobit, že se rozbijou ty globální výkony, nebo že to začne blbnout na jiné straně.
Dám příklad, jak bylo třeba jasné na modelu Štuky, která dostávala ty kopance do ocasu. Je asi jasné, že v tom virtuálním prostoru neexistuje samo od sebe nic, co by tohle způsobovalo. Takováhle pravidelná chybka stability je vyrobená tak, že je tam někde program, který co chvíli kopne do ocasu tý Štuky a pak se chudinka zase stabilizuje. Ať už letíš čímkoli, všechny ty letadla mírně "plavou". Tedy tenhle generátor kopenců je všude. Jen je jinak nastavenej. Je asi jasné, že kopaneček, který obšťastňuje Bf 109 by s He 111 neudělal nic. Takže každý to letadlo má nějaký svoje parametry, který ho čas od času vyváděj z rovnováhy. A tyhle data nikde nepřečteš. Podobně je to třeba se slatama na náběžný hraně. Kde seženeš, jak vytažený slot modifikuje poláru křídla? Kde seženeš, jakou míru turbulence to způsobí? Kde seženeš, jak ovlivňuje stabilitu asymetrické vytažení slatů? To jsou údaje, který asi nikde nejsou. Navíc je značná část těch dat poplatná způsobu, kterým to modelujou a ničemu jinému.
Představ si, že jsi bůh. Daj ti do ruky DNA a ty pomocí DNA modeluješ člověka. No asi bys chtěl, aby ten člověk měl třeba hezký pevný kozičky. No a zkus říct, jak toho v tý DNA dosáhneš.
Upravil/a Rumcajs dne 23-12-2014 17:10
Zdarvím
Co to BoS? Koukám na videa něco pročtu, ale stále si nejsem jistý jestli udělám dobře když do toho zainvestuju. A když už, je lepší koupit verzi premium nebo postačí pouze standard? Jaké jsou vaše celkové dojmy?
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 23-12-2014 17:56
Zdarvím
Co to BoS? Koukám na videa něco pročtu, ale stále si nejsem jistý jestli udělám dobře když do toho zainvestuju. A když už, je lepší koupit verzi premium nebo postačí pouze standard? Jaké jsou vaše celkové dojmy?
Standard stačí. Prémiový letadla můžeš kdykoli dokoupit. Navíc La 5 i FW 190 jsou specifické volby a určitě nejsou nejpopulárnější kusy. Pokud hledíš na peníze, jdi nejprve do toho standardu.
S investicí ti nepomůžeme. Především proto, že to není investice, ale spotřeba. Nicméně já třeba jsem s tou spotřebou spokojený. Konzumace v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství.
Vlčáku, nemám chuť ti psát další elaboráty a vysvětlovat podrobnosti ohledně měření letových výkonů*. Pokud tě naše pohnutky plynoucí z diskuse nějak otravují či urážejí, tak je nečti.
Jsme na diskusním fóru a tahle rizika holt musíš být schopen vydýchat.
*např. Mechanika letu I - letové výkony, Doc. Ing. Vladimír Daněk, CSc., VUT Brno, 1994.
Elaboráty psát nemusíš,kvůli mě určitě ne.A přesně podle toho odkazu,co jsi tu dal,i ostatní vidí,že to není tak jednoduchá záležitost ohledně letadle a jejich výpočtů,že se divím,že takhle z paměti dáváš co je špatně a co ne.Jak to bylo ve švejkovi...Pane vachmajstr,voni sou ale hglava
Nic ve zlym Fuči,jen mě to prostě udivuje....spíše je to k pousmání....
Dík.
Takže dnes se všichni orientují podle možná dost dobře přesných, ale naprosto sporných dat. A ke všemu je na každém který pramen brát vážně. Myslím že to jak jsou nastaveny letadla v simech je jen to jaká strana názoru vyhraje. Takže není proč se o to zajímat. Leda by někdo udělal sim kde by bylo na výběr z verze podkladů.
Takže nic, no.
Zdarvím
Co to BoS? Koukám na videa něco pročtu, ale stále si nejsem jistý jestli udělám dobře když do toho zainvestuju. A když už, je lepší koupit verzi premium nebo postačí pouze standard? Jaké jsou vaše celkové dojmy?
Na tohle si musíš odpovědět sám! Jen telepat s možností ovládání druhých Ti dokáže říct jak to budeš cítit.
Na tvé rozhodnutí musí stačit pročtení vláken třeba zde na SVK. Úsměv
Rozumím, díky. Ještě o tom popřemýšlím Možná počkám až cena klesne a koupím to až později. Stejně jako s CoD, kdy jsem sehnal sběratelskou edici jen za 249,-
Rozumím, díky. Ještě o tom popřemýšlím Možná počkám až cena klesne a koupím to až později. Stejně jako s CoD, kdy jsem sehnal sběratelskou edici jen za 249,-
Pořád máš možnost koupit Starter edici za cca 200,-
No tak to jsem upřímně zvědav jak dlouho to bude trvat. Spíš seženeš slevovou akci než že to někdo zahodí a pak to bude prodávat za pár drobných. Leda by to krachlo, jako bohužel CloD.
1.Custom user made plane skins can now be used on unranked server in Multiplayer, in single missions and in Quick mission mode;
2.IL2BOS Skin viewer added (can be found bin\viewer folder);
3.GUI color of nations can be switched now (red<->blue);
4.'Navigation markers' option added that allows to turn on/off your plane's icon and waypoints both on the map and in 3D (it's ON by default on Normal and Expert modes);
5.Chat message sounds have changed;
6.Some bugs with object markers on the map related to custom difficulty settings were fixed;
7.The issue with the message about a new available chapter appearing one mission later was fixed;
8.The issue with the main menu showing instead of the level map when connected to a server was fixed;
9.'Return to base' command to AI was fixed;
10.All chat messages in Single missions, Quick mission and Campaign are now marked with player's name, not the system name;
11.The 'Bot" word was replaced with 'Enemy plane' in techno chat;
12.In Messages about changed view settings and messages about saved SNAP views were added to techno chat;
13.AI fighters now apply a more complicated ground assault pattern on a bomb run;
14.AI should now be dropping unarmed bombs before landing;
15.AI will no longer try to attack one more ground target if it's too close to the first one and if that could be risky;
16.In Campaign the AI planes will now return to base if they lack fuel, ammo, or have been damaged;
17.In Quick Mission the issue with takeoff of AI planes and autopilot was fixed;
18. The program module that controlled aerodynamics of FW 190 A-3 beyond stall angles of attack was enabled (had been there before, we just forgot to enable it after testing);
19.Pilot can no longer poke his head out of the canopy on high speeds;
20.Fuel indicator now switches to the next tank every 10 seconds both in flight and on the runway. If a tank is empty the indicator won't show that tank;
21.Proximity of fire in fuel tank or engine now depends on the projectile energy. For instance, the chance to set a fuel tank on fire depends not only on rate of fire but also on bullet's caliber and muzzle velocity. Only AP ammo can cause fire while HE rounds burst when hitting the sheathing and can only tear through the tank, but can't set it ablaze;
22.The bug with a plane ‘floating’ after landing from a high altitude was fixed;
23.Rotary engines on La-5 and FW 190 were made more sturdy;
24.A plane counts as destroyed (kill point added; crew bails out; icon disappears; mission trigger activates) if it's fuel tank is on fire now because it's impossible to extinguish the fire anyway;
25.Shockwave influence on several planes fixed (it used to hit only one plane in the area);
26.Gun crews can be damaged from bigger distances;
27.Gunfight sounds added to Stalingrad;
28.Additional tuning was done to stability and controllability of planes in the yaw axis so wobbling on gliding angle was significantly reduced;
29.The bug with invisible brake flaps when BK-37 is installed was fixed;
30.The issue with radio comms when they didn't contain any call sign was fixed;
31.The rare issue with projectiles, shells and bombs being marked with "Attack this target' icon was fixed;
32.The bug with trains on the Novosokolniki map in Quick Mission was fixed;
33. All invisible obstacles (that we’d discovered) on all airfields were removed.
34.Christmas tree!
You can discuss the version in this thread
The Skin Templates were organized by Jason from amazing artwork provided by the art team which was used to make our original in-game skins. These templates should make it easy for users (beginners and experts alike) to create impressive paint-jobs that look realistic in a very short time. They are in .psd format. They have have been simplified as much as possible with few, if any, advanced Photoshop features such as masks etc. left on to speed up the skin making process. You may find some issues or faults as there were numerous layers and some were a bit mysterious in their original form, but you should have a solid base to do some really cool skins.
All skins need to be DXT5 with Alpha included to work.
You can download the Skin Templates from these links:
http://www.rofmods.c...2M42_Public.zip
http://www.rofmods.c...3s29_Public.zip
http://www.rofmods.c...a5_8_Public.zip
http://www.rofmods.c...2s87_Public.zip
http://www.rofmods.c...1s69_Public.zip
http://www.rofmods.c...09F4_Public.zip
http://www.rofmods.c...09G2_Public.zip
http://www.rofmods.c...90a3_Public.zip
http://www.rofmods.c...11H6_Public.zip
http://www.rofmods.c...u87D_Public.zip
If the download is slow, the server may be overloaded. Mirrors are gladly allowed and encouraged.
BP_Madvlk napsal:
ostatní vidí,že to není tak jednoduchá záležitost ohledně letadle a jejich výpočtů,že se divím,že takhle z paměti dáváš co je špatně a co ne.
Jsou věci, o kterých klidně napíšu, že jsou špatně a věci, o kterých napíšu, že jsou OK. Stejně tak jsou záležitosti, kde si netroufnu být radikální v žádném směru. Abych ale mohl napsat, že letadlo má po vysunutí klapek klopit na hlavu a ne na ocas snad nemusím nic počítat, ne? Je mi jasné, že ty tomu nerozumíš a hledáš za tím div ne černou magii, ale zkus to prosím brát tak, že některé aspekty letectví jsou pro mě tak samozřejmé, jako pro tebe třeba postup výměny křidélka na vládním A319 (nebo něco na ten způsob ).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-12-2014 18:26
A kdo ti řekl,že nevím,jak fungují klapky ? A že dělám na vládním A319 ? chjo....Fuči,nemrmlej hlouposti a propooo,představ si,že na každou príci na letadle jsou výrobcem schválený postupy a ty se musejí dodržet...ale to bys měl vědět...a samozřejmost to pro mě není.Pak by to mohlo vést ke katastrofě.....
To Novi...já se snažím...
Vlčáku, píšu abstraktně. Tzn. že jsou obory, o kterých toho víš méně a pak obory, o kterých toho víš více. U mě je to stejný. Pravda, z mého posledního příspěvku se to dalo vzít i konkrétně. Reálně netuším, co všechno o letadlech víš a nevíš. Vadí mi tvá neochota si připustit, že by někdo druhý mohl vědět něco významně jiného.
Jestli chceš probrat nějaký můj příspěvek, kde píšu konkrétně něco o letových modelech, není ti jasné proč to píšu a přijde ti to z mé strany jako vaření z vody, tak takový můj příspěvek najdi a já ho tady před plénem zkusím obhájit, resp. vysvětlím, proč si myslím to a to.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.