Ja to neberiem spatne. Samozrejme, ze mi v zameriavaci mojho mezka chyba Spit XIV. Je to skoda, ale inak to uz nebude. V podstate je dost zaujimave, ze sa v XX milionovom narode Anglicanov nenasiel nikto schopny/ochotny, kto by namodeloval dalsie lietadla RAF. Cest 2 vynimkam - Capt. Haddockovi, ktory urobil toho nadherneho Gladiatora a Prangsterovi za Mosquito (v spolupraci s Erbriacom z CR). Ale inak nic. Spitov Vb a IX namodeloval Olegovi na zakazku amik, Seafire a Spita VIII Slava z CR, Tempesta rumun a dalsi amik, Hurika a Blenheima modelovali Olegovci, A-20C nemec, talian a rus... Anglani sa jednoducho na svoje vlastne lietadla vyflakli.
313_Volume napsal:
mno, než letadla, co takhle vymakat některé parádičky? třeba, když osolíte borce opravdu z blízka a pustíte mu olej, co mít taky trošku zacákaný čelní štítek? nebo když to letadlo koupí v 5-6km a fičí si to střemhlav dolů, mohlo by to vydávat takovej ten ječivej zvuk, jak je to ve filmech a tak..na nové letadla kašlat, je jich tam tolik, že už stejně nevím, do čeho mám vlízt
To je dobrej napad!! ale me osobne tam chybí kvalitu zvuku např. pri startu motoru to musí být radost poslouchat,ted je to spise jednotvárné
Jo, toho výkonnějšího Tempesta by to chtělo jako sůl :-/
Já žil v domění, že jisté typy a mapy nejsou kvůli nějaké Olegově politice, že prostě třeba mapu Kanálu by nevzal, pdoobně jsem uvažoval i o Spitu XIV - možná to chtělo celou situaci udělat trochu průhlednější a pak mohlo být letadel a map více. Kdybych to věděl, tak si namodeluju Ta 152 C i kdybych u toho měl zešedivět
mkubani napsal:
Ja to neberiem spatne. Samozrejme, ze mi v zameriavaci mojho mezka chyba Spit XIV. Je to skoda, ale inak to uz nebude. V podstate je dost zaujimave, ze sa v XX milionovom narode Anglicanov nenasiel nikto schopny/ochotny, kto by namodeloval dalsie lietadla RAF.
Jestli si situaci pamatuju spravne (a uz je to fakt davno, takze na to uplne nespolehejte), tak spita IX modeloval jeden clovek (ten byl tusim placeny), VIII jiny. Spita XIV zacal nekdo modelovat, pak nejak nestihal a nikomu to nerekl, proto to nikdo nemohl prevzit. Takze se to nestihlo. A Spita XVI vetoval Oleg. O Typhoonu nic nevim.
Tehdy byla nejaka koordinovana snaha, nektera letadla si zarezervoval primo Oleg, zbytek se rozdelil mezi dobrovolniky, a z nich se celkem logicky nektere nedotahly do konce. Jestli to nekoho opravdu zajima, at projde archivy fora na netwings.org, nejlepe to specialni pro tvurce, kam je omezeny pristup .
Pokud jde o Tempesta +11lb, ja vlastne pocitam s tim, ze bude. To, co mame ted je takovy hybrid, ktery se pouzival jen asi mesic ci dva. Posledni dobou se hodne pridavaji verze s vykonnejsim motorem a u Tempesta se musi zmenit jen vykon a otacky motoru, nic jineho. Mozna jsem naivni, ale kdyz uz mame takovy zbytecnosti jako K4/C3....
já měl za to, že IL2 je komerce a pouze členové teamu makají na přídavcích....kubani a jutocsa nejsou členy olegova týmu?...jsem myslel, že tam patří a avii a letova dělají tak nějak navíc bokem....
taky je rozdíl namodelovat něco pro TW a pro IL2 - IL2 je proti TW docela nedostižná ve kvalitě grafiky a myslím, že by takový homemade model jen tak neprošel - u TW se to prostě nějak spolkne - protože tam si mód udělá v podstatě kdo chce...však už je tam i tanková bitva...
mkubani napsal:
Ja to neberiem spatne. Samozrejme, ze mi v zameriavaci mojho mezka chyba Spit XIV. Je to skoda, ale inak to uz nebude. V podstate je dost zaujimave, ze sa v XX milionovom narode Anglicanov nenasiel nikto schopny/ochotny, kto by namodeloval dalsie lietadla RAF.
Jestli si situaci pamatuju spravne (a uz je to fakt davno, takze na to uplne nespolehejte), tak spita IX modeloval jeden clovek (ten byl tusim placeny), VIII jiny. Spita XIV zacal nekdo modelovat, pak nejak nestihal a nikomu to nerekl, proto to nikdo nemohl prevzit. Takze se to nestihlo. A Spita XVI vetoval Oleg. O Typhoonu nic nevim.
Tehdy byla nejaka koordinovana snaha, nektera letadla si zarezervoval primo Oleg, zbytek se rozdelil mezi dobrovolniky, a z nich se celkem logicky nektere nedotahly do konce. Jestli to nekoho opravdu zajima, at projde archivy fora na netwings.org, nejlepe to specialni pro tvurce, kam je omezeny pristup .
Pokud jde o Tempesta +11lb, ja vlastne pocitam s tim, ze bude. To, co mame ted je takovy hybrid, ktery se pouzival jen asi mesic ci dva. Posledni dobou se hodne pridavaji verze s vykonnejsim motorem a u Tempesta se musi zmenit jen vykon a otacky motoru, nic jineho. Mozna jsem naivni, ale kdyz uz mame takovy zbytecnosti jako K4/C3....
HU tak ona K4/C3 je asi takova zbytecnost jako 25 lbs spit nehlede na to ze u zeme je asi o 20km/h pomalejsi nez by mela byt(ta K-4)... ale to je fuk...
Upravil/a 1stCL_BlueL dne 05-04-2006 07:48
No..je jen minimum německých letadel, která bych chtěl tak moc, jako Ta 152 C - Me 210/410, Ju 88 C/G, He 219, Hs 129 a He 177 . Něco, co v tuto chvíli kokpit nemá..chm chm..He 177 můžeme vyloučit, ten by do konceptu stejně nezapadl. Ju 88 C/G už Oleg myslím vetoval..He 219 by byl turbo super uber extra hardcore masakr letadlo a Oleg by musel vytunit Mossie, aby sahalo Uhu aspoň po kolena - ale pořád je to čistě noční stíhač spíš s nízkým uplatněním v současné koncepci simulátoru (i když by se nabízela možnost využití radar-softíku od LesnihoHU). Me 210/410 by byl velmi zajímavý stroj, jistě by zvedl zájem o těžké stíhačky mezi piloty Luftwaffe, rád bych ho porovnal proti Bf 110 G a případně dalším dvoumotorovým stíhačkám, jako Pe-3, P38..ale ten Hs 129 by pro nás byl jako stroj myslím zdaleka nejvyužitelnější.
Je mi docela jedno jaká budou nová letadla, mne spíš zajímá, kdy už bude mapa slovenska? :no:
Někdo tady psal o zvucích v Ilovi. Opravte mne jestli se pletu, ale mám pocit, že jsem někde četl přímo od Olega, že je Il v 5.1 a tím pádem je problém, že většina lidí používá sluchátka. Víte o tom někdo něco víc? :sm5:
Ja nekde cetl prispevek od Olega ja skvele sturm zvuci na poradne aparature, nejlepe THX a osolene na max.
I kdyz se hra prepne na stereo stejne neni ve sluchatkach slyset vse jak ma byt.
Na mape Slovenska stale pracujeme. Ocakavame, ze ju dokoncime koncom leta/zaciatkom jesene. Juraj v tomto vlakne pravidelne ukazuje "development updaty". Minuly piatok postol krasne video v Ju-88 nad Slovenskom. Mozete pozriet tu:
mkubani napsal:
Na mape Slovenska stale pracujeme. Ocakavame, ze ju dokoncime koncom leta/zaciatkom jesene. Juraj v tomto vlakne pravidelne ukazuje "development updaty". Minuly piatok postol krasne video v Ju-88 nad Slovenskom. Mozete pozriet tu:
pěkné video,ale : zajímalo by mě na jakém stroji byl IL2 spuštěn,protože z mýho pohledu to byla pěkná cukatura.nevím zda to bylo náročností mapy nebo málo výkoným strojem.Zkratka pro mě nehratelný.
moje sestava:A64 3400+,1GB ram,gf N6800,atd.
mkubani napsal:
Na mape Slovenska stale pracujeme. Ocakavame, ze ju dokoncime koncom leta/zaciatkom jesene. Juraj v tomto vlakne pravidelne ukazuje "development updaty". Minuly piatok postol krasne video v Ju-88 nad Slovenskom. Mozete pozriet tu:
pěkné video,ale : zajímalo by mě na jakém stroji byl IL2 spuštěn,protože z mýho pohledu to byla pěkná cukatura.nevím zda to bylo náročností mapy nebo málo výkoným strojem.Zkratka pro mě nehratelný.
moje sestava:A64 3400+,1GB ram,gf N6800,atd.
imho to bude spíš nízkým framerate u samotného videa, ne při přejíždění v enginu.
Presne tak, je to tym videom. Mapa ide na Jurajovom pocitaci uplne hladucko. Sice map tool umoznuje preview mapy len v rezime Excelent, myslim, ze s Perfectom vo finalnej verzii nebude problem. A s tvojou zostavou torr by to malo ist uplne v pohode.
1stCL_Fucida napsal:
No..je jen minimum německých letadel, která bych chtěl tak moc, jako Ta 152 C - Me 210/410, Ju 88 C/G, He 219, Hs 129 a He 177 . Něco, co v tuto chvíli kokpit nemá..chm chm..He 177 můžeme vyloučit, ten by do konceptu stejně nezapadl. Ju 88 C/G už Oleg myslím vetoval..He 219 by byl turbo super uber extra hardcore masakr letadlo a Oleg by musel vytunit Mossie, aby sahalo Uhu aspoň po kolena - ale pořád je to čistě noční stíhač spíš s nízkým uplatněním v současné koncepci simulátoru (i když by se nabízela možnost využití radar-softíku od LesnihoHU). Me 210/410 by byl velmi zajímavý stroj, jistě by zvedl zájem o těžké stíhačky mezi piloty Luftwaffe, rád bych ho porovnal proti Bf 110 G a případně dalším dvoumotorovým stíhačkám, jako Pe-3, P38..ale ten Hs 129 by pro nás byl jako stroj myslím zdaleka nejvyužitelnější.
Céčko chceš jen pro "sebe" nebo aby se dalo lítat masově ? Vždyť to byl (snad jednokusový) prototyp, ne ?
Jednokusový ne, ale moc jich nebylo. Tak nějak se špekuluje o dvou bojově nasazených kusech u JG301 . Ale já jsem skromný, pro mé vlastní použití bych vždy mohl sedět jen v jednom z těhle dvou . Je to zvláštní, ale jak nemám rád letadla, která jsou v ILovi a IRL byla nasazována v malém počtu / nenasazována vůbec, tak Ta 152 C je taková výjimka potvrzující pravidlo . I když co jsem četl, tak Ta 152 mělo všeobecně trochu problémy s posunutým těžištěm a hmotnostně je na tom taky hůř, než D-9. Dost záleží na konkrétním motoru, který by to táhl..DB603LA. O tomhle motoru skoro nic nevím.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 05-04-2006 12:27
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.