November 24 2024 07:04:31
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
Bierglass
1stCL_Fucida napsal:

Už to střílí a Bf 109 (zdá se) má už automatické stavění vrtule a (zdá se) i automatické chladiče. V mezních režimech to sice pořád letadlo moc nepřipomíná, ale 109ce se to už přecijen možná maličko začíná blížit.

Dojmy tento týden mám určitě více pozitivní, než týden minulý. Boj je sice směšný a účinnost kulometů a kanonů asi stejná, ale celkově tam nějaký posun vidět je. Jsem zvědavý, až se tvůrci dostanou do fáze skutečného ladění zatím velice nedoladěného letového modelu, protože ten v tom krásném grafickém kabátku působí dost jako pěst na oko. A taky bych čekal, že dodělají co nejdříve přístroje v té 109ce.

Tak snad Úsměv.


To by se dalo uznat.Po mém zklamání z minulého týdne,je tu vidět pokrok vpřed což mně opět naplňuje optimizmem,že to dotáhnou do konce.Jen doufám,že do singlu změní Ai protože tohle se podobá střílení kachen a ne boji.
 
310_cibule
Ta hra je zmetek. Dvakrát jsem si dal misi proti aíčkům a pokaždé to trvalo pár okamžiků, než jsem byl nucen vyzkoušet si padák. Něco je úplně blbě namodelovaný (a neříkejte, že jsem to já).
Upravil/a 310_cibule dne 07-12-2013 21:00
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
313_OTU_oblak
Fuči, když tohle píšeš, s čím to srovnáváš?
Díky.

Posun vpřed je velmi vítán. Mrknutí
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 07-12-2013 20:25
 
Rumcajs
Asi bude otočená volba v grafice na kvalitu textur. Zkuste si to minimalizovat.
 
WT_Schmouddle
Ad fuči a mezní režimy...teda nelítal jsem maximálky, ale při nízkých rychlostech je Lagg šílená cihla, padá to po křídle...takže když jsem s tím trochu kravil na přistání, tak odskok na malé rychlosti hned přetáhnutí, i s kontra směrovkou po křídle na zem a crash..Úsměv Taktéž docela uvěřitelné..Úsměv
Befko jsem protáhl taky, souvrat se podařil, ale byla potřeba plná křidélka...taky něco, čemu bych i věřil...

Co je pro Fučiho k neuvěření?

Je pravda, že ten letový model ještě není dokonalý, ale čistě subjektivně tam je něco, kvůli čemu bych klidně chybky odpustil...Při letu mám opravdový pocit z letu, to letadlo se chová jako živé, není to jak v tunelu jako u Sturma nebo jako na kolejích jak v CLODu...ale těžko se to kvantifikuje, prostě pocitovka.

Jinak:
Směrovka je hodně účinná, možná až moc, dostat Lagga do vývrtky při 300kmh jen směrovkou..no nevím nevím.
Takže jsem si posunul citlivost na třičtvrtě posuvníku, takže plnou výchylku tam nemám a vesele lítám jen s cca 1/2 výchylky a je to uvěřitelné.

Trochu mi na Saitekovém hotasu (takový ten třípáčkový z cessny) blbne směr os, při každém spuštění musím přemapovat, jinak mám plný plyn směrem k sobě.

Resumé: Jestli tohle má být 35%, tak já jsem velice spokojen.Úsměv
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
1stCL_Novotny
Bierglass napsal:

1stCL_Fucida napsal:

Už to střílí a Bf 109 (zdá se) má už automatické stavění vrtule a (zdá se) i automatické chladiče. V mezních režimech to sice pořád letadlo moc nepřipomíná, ale 109ce se to už přecijen možná maličko začíná blížit.

Dojmy tento týden mám určitě více pozitivní, než týden minulý. Boj je sice směšný a účinnost kulometů a kanonů asi stejná, ale celkově tam nějaký posun vidět je. Jsem zvědavý, až se tvůrci dostanou do fáze skutečného ladění zatím velice nedoladěného letového modelu, protože ten v tom krásném grafickém kabátku působí dost jako pěst na oko. A taky bych čekal, že dodělají co nejdříve přístroje v té 109ce.

Tak snad Úsměv.


To by se dalo uznat.Po mém zklamání z minulého týdne,je tu vidět pokrok vpřed což mně opět naplňuje optimizmem,že to dotáhnou do konce.Jen doufám,že do singlu změní Ai protože tohle se podobá střílení kachen a ne boji.



Nooo pokud jsem to pobral dobře tak AI byl prezentován jako prozatimní s tím že je nastaven tak že i nezkušený pilot by neměl mít problém ho dostat. Takže to by bylo OK. Ostatně testuje se střelba ne AI. Mrknutí
 
Rumcajs
AI je především nedoladěný z pohledu toho, jak kvedlá pákou. Předpokládám, že to není jen u mě, ale mrcasí s kormidlama tak, že se to letadlo vzduchem spíš potácí. Pak taky spawnuje AI různé kvality. Sem tam to poví, že naspawnoval eso. Občas mám wingmana a s tím je vůbec potíž. Wingman totiž vidí zjevně líp jak já a jde po chudákovi AI hned. zatímco já ho vidím až zblízka a ... když mám wingmana, málokdy si vystřelím, on toho chudáka stihne sundat dřív. Tedy wingmanovo AI je zjevně docela dobré.
 
1stCL_Fucida
WT_Schmouddle napsal:

Ad fuči a mezní režimy...teda nelítal jsem maximálky, ale při nízkých rychlostech je Lagg šílená cihla, padá to po křídle...takže když jsem s tím trochu kravil na přistání, tak odskok na malé rychlosti hned přetáhnutí, i s kontra směrovkou po křídle na zem a crash..Úsměv Taktéž docela uvěřitelné..Úsměv
Befko jsem protáhl taky, souvrat se podařil, ale byla potřeba plná křidélka...taky něco, čemu bych i věřil...

Co je pro Fučiho k neuvěření?

Je pravda, že ten letový model ještě není dokonalý, ale čistě subjektivně tam je něco, kvůli čemu bych klidně chybky odpustil...Při letu mám opravdový pocit z letu, to letadlo se chová jako živé, není to jak v tunelu jako u Sturma nebo jako na kolejích jak v CLODu...ale těžko se to kvantifikuje, prostě pocitovka.


Mezním režimem mám na mysli vysoké úhly náběhu, utržení proudnic a vývrtky. Tyto režimy mi sice u LaGGu přijdou jakž takž, ale u Befka je to divné. Jednoduše nevěřím tomu, že to letadlo se v mezních režimech chová o tolik lépe, než Blaník. Ten prastarý profil drží naprosto šílené úhly náběhu, jakoby si sám neuvědomoval, že jeho křídlo není delta Úsměv. Nějaký "high speed stall" naprosto nepřichází v úvahu. A do toho ještě ty chabé pocity hmoty.

Pocity z LaGGu jsou mnohem lepší, než pocity z Bf 109, což mě vede k myšlence, že rozpracovanost jeho letového modelu je na vyšší úrovni. I když tedy i on je opravdu hodně hodný.

Se směrovkou naprostý souhlas.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Bierglass
Rumcajs napsal:

AI je především nedoladěný z pohledu toho, jak kvedlá pákou. Předpokládám, že to není jen u mě, ale mrcasí s kormidlama tak, že se to letadlo vzduchem spíš potácí. Pak taky spawnuje AI různé kvality. Sem tam to poví, že naspawnoval eso. Občas mám wingmana a s tím je vůbec potíž. Wingman totiž vidí zjevně líp jak já a jde po chudákovi AI hned. zatímco já ho vidím až zblízka a ... když mám wingmana, málokdy si vystřelím, on toho chudáka stihne sundat dřív. Tedy wingmanovo AI je zjevně docela dobré.


Souhlas,ta"dvojka" mi štve nejvíce.Málokdy jsem u enemy dříve jak on, a když už si ho předpřipravím tak se přižene odkudsi ze shora a na průlet ho dorazí.Vyděšený To se mu to machruje, když se před ním enemy Ai ani nemrcacíŠklebící se
 
Baron
Po 3 týždni testu testu môžem povedať, že BoS má asi najkrajšiu grafiku u lietadiel, čo som doteraz videl (obzvlášť LaGG, z toho sa stala moja osobná srdcofffka. Graficky.). Veľmi potešila docela široká paleta dymu u zasiahnutých lietadiel, odletujúce kusy a podobne.
Čo nemajú zatiaľ doriešené, sú zásahové zóny. Ovšem potešiteľné je, že hra (pravdepodobne) rozlišuje napr. medzi motorom a nádržou - to sú tie šľahajúce plamene a hustý čierny dym po zásahu. Po zásahu motora ide niekoľko druhov dymu, od bieleho (chladiaca zmes?) cez sivý až po čierny. Krídla sa zatiaľ lámu iba v mieste spoja s ďalšou časťou (to je to z čoho omdlieva Joe ), vzhľadom na postupné dopĺňanie textúr poškodenia je predpoklad, že sa to do budúcna bude iba vylepšovať. Škoda chýbajúceho trimu na LaGGu, je síce spôsob ako to obísť (popísal Rumcajs), ale to jednoducho nie je ono. To je jednoznačne mínus, a dúfam, že v ďalšom týždni ten trim už dorobený bude. Aj preto, že na Bf funguje bez problémov, iba sa inak volá. Apropos Bf - zatiaľ arkádovka, nie je namodelované ovládanie vrtule a chladičov, takže po nahodení motora sa o nič nemusíme ďalej starať. Stačí vytrimovať. K FM oboch lietadiel sa vyjadrovať nebudem, popísalo sa tu toho o tom už dosť od oveľa viac fundovanejších ako som ja.
Páči sa mi ochutnávka komunikácie medzi pilotom a riadiacim strediskom, či už v ruštine alebo v nemčine.
Takže po 3-ťom týždni u mňa spokojnosť velikánska, to čo som očakával, som aj dostal. No, možno aj o trochu viac ako som očakával. Výhrady samozrejme sú, beriem to ale tak, že ide o Alfu a všetko je v riešení.
Som zvedavý, čím nás prekvapia v ďalšom týždni.... To už by mohli testovať aj majitelia nie priemiovej verzi
Hals - und Beinbruch!
 
magot
WT_Schmouddle napsal:Resumé: Jestli tohle má být 35%, tak já jsem velice spokojen.Úsměv

Kdyby jsi tam měl černou obrazovku a v levým horním rohu poblikávající čtvereček tak by jsi taky mohl být spokojen protože i to by mohlo být 35%.
 
Opitze
Začínali jsme na 32 procentech, teď je tam 35 jestli se nemýlím...
 
1stCL_Fucida
On už tady ta % nakousl Rumcajs. Osobně je beru skutečně jako velice krajně orientační. V programátorské řeholi se jen těžko kvantifikuje dokončení produktu na "X" %. Ale jak bylo naznačeno, možná to znamená množství "bodů", které jsou tak nějak "dokončené". Tempo 2% za 3 týdny by nás vedlo k dokončení kamsi hluboko do roku 2015, což bychom asi nebyli rádi Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Opitze
magot napsal:

WT_Schmouddle napsal:Resumé: Jestli tohle má být 35%, tak já jsem velice spokojen.Úsměv

Kdyby jsi tam měl černou obrazovku a v levým horním rohu poblikávající čtvereček tak by jsi taky mohl být spokojen protože i to by mohlo být 35%.


To asi mluvíš o CLODU, ne? Ten nebyl na 35 procentech naslibovaného vlastně nikdy!
 
Shadowdeath
Tak pokouším se nahodit to FlightFX/SweetFX. Ale potom mě nechce nastartovat hra, respektive problikne logo IL2 Sturmovik, a pak to spadne na program přestal odpovídat. Zkoušel jsem různé verze. To FlightFX pro ROF, to je myslím SweetFX 1.3, pak jsem postahoval samostatné verze 1.4, 1.5. Ať už s konfigurátorem či bez, ale pořád to samé.

Konfigurace: win 7 64x, i5 2500k, 8GB RAM, GTX 560

Foto jak mám nastaveno:

[img]http://i39.tinypic.com/1zpqxl3.jpg[/img] is not a valid Image.

Nemá někdo nějaký nápad?
 
Baron
Mám rovnakú skúsenosť, preto som prešiel na SweetFx cez JSGME. Funguje bez problémov. Aktuálne používam verziu 1.5, predtým 1.4 (tiež bez problémov a CTD). Takže skús to takto.
Hals - und Beinbruch!
 
magot
Opitz napsal:

magot napsal:

WT_Schmouddle napsal:Resumé: Jestli tohle má být 35%, tak já jsem velice spokojen.Úsměv

Kdyby jsi tam měl černou obrazovku a v levým horním rohu poblikávající čtvereček tak by jsi taky mohl být spokojen protože i to by mohlo být 35%.


To asi mluvíš o CLODU, ne? Ten nebyl na 35 procentech naslibovaného vlastně nikdy!

Já myslím že CLOD byl reálně tak něco k 75% Úsměv
To co "ukazuje BOS" v 35% mínus dávno hotový ROF engine, je tak 5%. (Ve srovnání s CLODem kde dělali i engine)
 
magot
1stCL_Fucida napsal:

On už tady ta % nakousl Rumcajs. Osobně je beru skutečně jako velice krajně orientační. V programátorské řeholi se jen těžko kvantifikuje dokončení produktu na "X" %. Ale jak bylo naznačeno, možná to znamená množství "bodů", které jsou tak nějak "dokončené". Tempo 2% za 3 týdny by nás vedlo k dokončení kamsi hluboko do roku 2015, což bychom asi nebyli rádi Úsměv.

To mě děsí, já si to chtěl pořídit už v létě! Šklebící se
 
CSW_Cassius Chaerea
1stCL_Fucida napsal:

On už tady ta % nakousl Rumcajs. Osobně je beru skutečně jako velice krajně orientační. V programátorské řeholi se jen těžko kvantifikuje dokončení produktu na "X" %. Ale jak bylo naznačeno, možná to znamená množství "bodů", které jsou tak nějak "dokončené". Tempo 2% za 3 týdny by nás vedlo k dokončení kamsi hluboko do roku 2015, což bychom asi nebyli rádi Úsměv.
Tak já s tím počítám, že dřív jak v roce 2015 si BoS nezalítám. Do té doby stejně žádná pořádná online válka nebude a prasomlejnit na DF serverech mě už pár let nebaví a těžko mě to bude bavit jenom kvůli lepší grafice i kdyby to mělo víc než jednu mapu a deset letadel.
 
Rumcajs
S těma procentama je to opravdu ošidná věc. Ještě to trochu zamotám.
Celkem běžně se pro týmovou práci používá nějaký Source Control. Třeba Subversion. A v něm je většinou implementována nějaká vhodná metodika vývoje. Zdrojové kódy jsou v tom uloženy verzovaně většinou členěné na:

Trunk - to obsahuje aktuální čelo pokroku. Trunk nemusí vždy tak úplně chodit. Trunk se zásadně nenasazuje k použití. K tomu slouží tag.

Branches - větve většinou oddělené od trunku, aby se v tom udělal vývoj nějaké menčí části, když je branch hotový, promítne se zpátky do trunku, tedy teprve v tu chvíli to uviděj ostatní. Branch neslouží k nasazení do produkčního prostředí.

Tag - vyrábí se z trunku většinou po dokončení nějaké komplexní fáze vývoje a slouží ke stabilizaci. Je to zafixovaný stav něčeho, co se předává zákazníkovi, nebo slouží třeba pro alfa testování. Tag neslouží k tomu, aby se v něm vyvíjelo. Slouží k tomu, aby se daly opravovat chyby a nasazovat verze, u kterých je jasný, že byly provedený jen opravy. Tedy tag neobsahuje vývoj, který se odehrál od jeho vzniku. Obsahuje jen stav + opravy.


No a jak to souvisí s naším rádoby alfa testováním? Předhodili nám tag, který před časem stabilizovali, aby to šlo vůbec spouštět. Takové odladění do spustitelného tvaru je nákladná věc. No a tenhle tag není čelo jejich vývoje. To nevidíme a ani nemůžeme vidět, kvůli důvodům, co jsem psal. Je jasné, že to Bf 109 i střelbu v tom tagu měli od začátku a jen nám to odemykaj. Taky udělali jen minimum oprav, aby se neřeklo. To aby si ten tag nerozbili.
Zkrátka 32% a 35% jsou úplně virtuální čísla a ještě k tomu vzatý z čehosi, co platilo před časem. Nemá to pro nás, co stojíme mimo vývoj, jinou vypovídající hodnotu, než že se to číslo mění a to postupem, který se dá označit za cucání z prstu. Chce to klid a doufat.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,032,700 návštěv