IL-2 Sturmovik: Wings of Prey - PC
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-05-2010 08:55
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Možná nemáš v ILovi zapnutou tu vyšší dohlednost a rozdíl ti tak nepřijde až tolik markantní. Nastavuje se to v conf.ini, ale na konkrétní parametr si teď nevzpomenu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 09:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
72 km skutečně nastaveno nemám, Phenom II 955 a NV 9800 GT je příliš slabá sestava pro plynulé hraní tak náročné hry při tomto nastavení Prostě se mi to až příliš cukalo.....
Měl jsem pár dní počkat a kůpit 6ti jádro ....
Upravil/a ZVP Zdenek dne 05-05-2010 09:17
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-05-2010 09:40
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
To by bylo taky k ničemu IL jakožto jednojaderná aplikace je ráda, že je ráda
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 10:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
No tak třeba já jsem zvýšením počtu jader ze 2 na 4 při stálé frekvenci 3,2GHz dosáhl změny min. fps v BD z 20 na 30, při stejném conf.ini, ve W7. Je třeba myslet na to , že o "využití jader" se stará operační systém. Pokud vím, existují hry speciálně pro vícejádrová CPU, ale to neznamená že ostatní aplikace jedou vždy jen na jednom jádru. Pokud ale ILa spustím pod XP, mohu ty tři jádra hodit do popelnice, pod XP je limitující pouze frekvence. Dohlednost 72 km - tzn, Landgeometr=3, způsobuje pocukávání grafiky, klidně i při 50 fps. Landgeom=2 je v tomto ohledu lepší, ale ne 100%. IMHO Il nejede plynule na žádném HW na zeměkouli, klidně dokáže cukat i při velkých fps... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-05-2010 10:59
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Mně to při Landgeom=3 nepocukává Jen když se prudce rozhlídku po delší době, tak to drobet zaškube..ale od doby, co mám TrackIR se mi tohle už nestává, protože se nerozhlížím až tak prudce, jako na klávesnici. Takže celkem v pohodě. Létám na to dokonce specky, což je pro HW hypernáročný zážitek
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 11:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Tak to já používám free track, ale i když je vypnutý tak to není ono. Prostě u mne Landgeometry musí být na dvojce, efekty na nule, naproti tomu water mohu mít klidně za 4.... K té landgeometry, ta má pokud vím, umožnit při dobré viditelnosti, vidět objekty až na vzdálenost oněch 72 km (dává to vůbec smysl ?). My se ale bavíme spíš o texturách. O tom že WoP má pod horizontem šedivo, a IL-2 takové ty rozmazané blivance. Mohu zkusit jesti rozhraní zem-moře bude z 6k nebo 8k vidět dříve při landgeom 3, ale moc na to nesázím a stejně i kdyby, nebudu to používat bo to pak víc cuká.... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-05-2010 11:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Interessant Mému HW zase nesvědčí Water na více než 1
Objekty ne, ty se vykreslují zřejmě dle nějakého vzorce souvisejícího s jejich rozměry. Samotná letadla se vykreslují na stejnou vzdálenost, ať je landgeometry nastavena jakkoliv. Jde de facto čistě o vykreslování zemského povrchu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 11:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Hem, mému HW nesvědčí Il-2 vůbec Ale to co říkáš zní zajímavě. Pořídil jsem si asi tak 2 x výkonnější grafárnu, jelikož 9800 už v té mé sestavě byla asi jako když za mašinu z pendolína zapřáhneš nákladní vlak. Je to ovšem gk konkurenčního tábora, takže k nějakému zlepšení v ILu nedochází.... ale třeba to teď bude s landgeom=3 stejně na pikaču jako s dvojkou a tudíž to budu používat. zkusím znova. ale WoP je podle mne tak jako tak budoucnost. Je to jen otázka času. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 05-05-2010 12:00
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Il-2 Sturmovik je prostě mrtvý.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 12:03
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Ještě ne, ale už visí na padáku....... |
|
|
|
Vilik |
Přidané 05-05-2010 12:24
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Funguje už spoň pořádně multiplayer? Kvůli těm pár misím to nemá smysl pořizovat. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-05-2010 12:36
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
U mě GTX 260 znamenala celkem významný nárůst grafického výkonu v ILovi.. Prostě IL je OpenGL a ATi je neštěstí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 13:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
U mně je 9800GT v ilu totéž jako HD4870 + brutální nárůst výkonu všude jinde ... kvůli Ila jsem ji nepořizoval, kupoval jsem, bo na pixmanii je za trojku a za ty prachy nelze odolat. Tuším že v Bioshock, nebo jak se to jmenuje má 4870 o 10 fps víc než GTX280 Ve WoP demu žádná křeč, pohoda klídek, 1Gb VRAM, takže nejvyšší detaily...ani náznak nějakých mikrolagů, tearing textur (ano u NV se mi v IL-2 jakoby trhaly textury, přitom jsem hlavou nehýbal a Free track ani neinstaloval, s atinou je to nemlich to samé) .... |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 05-05-2010 15:34
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
ZVP Zdenek napsal:
U mně je 9800GT v ilu totéž jako HD4870 + brutální nárůst výkonu všude jinde ... kvůli Ila jsem ji nepořizoval, kupoval jsem, bo na pixmanii je za trojku a za ty prachy nelze odolat. Tuším že v Bioshock, nebo jak se to jmenuje má 4870 o 10 fps víc než GTX280 Ve WoP demu žádná křeč, pohoda klídek, 1Gb VRAM, takže nejvyšší detaily...ani náznak nějakých mikrolagů, tearing textur (ano u NV se mi v IL-2 jakoby trhaly textury, přitom jsem hlavou nehýbal a Free track ani neinstaloval, s atinou je to nemlich to samé) ....
To ,,jakoby trhání textur" odstraníš aktivací Vsync, abys omezil FPS na 60. U WoP stejně jako u RoF...
Upravil/a LEON_CZ dne 05-05-2010 15:34
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 05-05-2010 15:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
To mne napadlo už dávno a mám vsync zapnutou pořád. Tím se to jen trochu vylepší, ale neodstraní....marné, já s IL-2 nebudu spokojenej nikdy, po stránce plynulosti grafiky, jsem s tím smířenej už tak 2 roky V RoF demu jsem vsync zapínat nepotřeboval. |
|
|
|
Vilik |
Přidané 06-05-2010 09:23
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Tak jsem si to jako správnej simpa'ták taky pořídil. Ale běda vám.... běda vám jestli mi to nepujde. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 07-05-2010 01:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Tak co , fungová ? Mi ano ... jinak kdo to tady říkal že z 20kft neodhodíte ? já dnes odhodil z 30ti, v bomb. zaměřovači je vidět krásně.... bohužel se ten zaměřovač šteluje sám, snad to bude doplněno o nastavování.... kdo to říkal že WoP je hlavně o nízkých průletech ? Tak to ani náhodou pane. Létání je na první pohled jednodušší, naproti tomu střelba až tak snadná není, kanony mají docela malou kadenci...letadla jsou opravdu jakoby o dost lehčí, a ne těžká a výrazně podmotorovaná jako v předchůdci. Po prvním dnu to šmakuje, uvidíme za jak dlouho se mi tahle hračka omrzí ... |
|
|
|
Vilik |
Přidané 07-05-2010 17:22
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Já si pořizoval českou Box verzi. Tak mi to dnes přišlo. Je to verze 1.0.2.9. Budu muset ještě stáhnou aktualizaci 1.0.3.2. Má přes 3 giga, tak to budu stahovat přes noc.
Jinak co jsem zatim zkoušel. V režimu simulace to běhá krásně. Včetně nastavování motorů, chladiče, úhlu vrtule atd. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 07-05-2010 19:03
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
3 Giga? To vypadá na solidní záplatu, to ještě možná WoP opráším a znova testnu |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 08-05-2010 08:34
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
[img]http://www.letajicicihly.ic.cz/files/WoP/WoL/wol1.jpg[/img] is not a valid Image.
Přidali aspoň v datadisku těm bombardérům kokpity nebo se pořád lítá jen skrz HUD? |
|
|