Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
ukulele |
Přidané 12-10-2019 22:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Taky tak. Díky Pete |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 13-10-2019 15:59
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
A pokud máte AMD GPU, lze si v Radeon profilu BoX zapnout volbu "Anti-Lag" (obdoba "Low Latency Mode" u Nvidie).
|
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 13-10-2019 16:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Přátelé, jak se to "Low Latency Mode" řekne česky? Mám nastavení v češtině a neumím tam najít nic, co by mi evokovalo souvislost. GTX 1060 6GB. Díky
Jinak grafika po novém patchi je u mě (jako u vždycky) krok zpět:
- doty a letadla jsou mnohem ostřejší (aniž bych měl te'd nebo dříve zapnuté doostření). Ale ž tak moc, že nejdou vidět na velkou ani na střední vzdálenost
- cukání výrazně vzrostlo
- mlha tradičně nezmizela :)
- nastavení mraků na "ultra" vidím v nabídce jen tu a tam, po některých patchích. Záhy zmizí a už se nikdy nevrátí zpět. Maximálně tam mám"high". Nezávisle na ostatním nastavení. Tady si dovedu představit, že je to způsobeno nějakým uživatelským zásahem, ale neobjevil jsem jakým. Kdyby někdo věděl, budu vděčný. |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 13-10-2019 16:53
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Česky v Nvidia Control Panel pod "Spravovat 3D nastavení" se to jmenuje Low Latncy Mode:-D Problém je asi Jiříku, že si musíš stáhnout nejnovější ovladače, měl sem nějaký ze srpna a ještě to tam nebylo (Byla tam starší obdoba něco jako "počet předrenderovaných snímků". Po stáhnutí aktuálních ovladačů to tam mám, dneska to taky prubnu...
Edit: U low latency mode je možno nastavit off, on, ultra, přičemž off může předrenderovat až 3 snímky, on 1, a ultra žádný. V tom starym nastavení byly možnosti auto, 1, 2, 3, nebo 4 snímky. Přičemž defaultně tam bylo auto, a je možný že BoX to měl nastavený klidně na nějakou velkou hodnotu... No jestli tohle bude univerzální řešení na microšutering, tak to bude super Jako nikdy sem s ním neměl extra problémy, ale dřív sem ho tam viděl, posléze spíš tušil, pak nebyl a po posledním patchi ho tam opět tuším... Jinak tohle nastavení prej pomáhá hlavně tam, kde je limit GPU. Tam kde je limit CPU, jako u mě, tak to prý nemá až takový vliv, a možná díky tomu sem nikdy neměl extra problémy s tím microšuteringem jako někteří jiní...
Upravil/a Hot_Dog dne 13-10-2019 17:05
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 13-10-2019 17:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
A tady v obrázku, ovladač 436.48, lze nastavit jako globální či per profil:
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-10-2019 22:19
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Používáte někdo v BOXu Saitek/ Logtech throttle-quadrant?
Jde mi tam jen jedna osa. Zbylé dvě to nedetekuje. V DCS jdou všechny tři bez problému. V jiných simech taky. I v těch třistaletých jako condor .. To jsou vývojáři BOXu zase o krok napřed? |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 14-10-2019 22:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
koukni se někde mimo hru, jestli ti ty osy dou až do obou krajních poloh... Když nastavuju osu v BOS, tak mi přijde, že musim hnout od jedný krajní polohy až k druhý, jinak jí to nezadetekuje a pokud je už vychozená, tak to nejde... U jinejch her většinou stačilo s ní pohnout... |
|
|
|
magot |
Přidané 14-10-2019 22:42
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Hot_Dog napsal:
koukni se někde mimo hru, jestli ti ty osy dou až do obou krajních poloh... Když nastavuju osu v BOS, tak mi přijde, že musim hnout od jedný krajní polohy až k druhý, jinak jí to nezadetekuje a pokud je už vychozená, tak to nejde... U jinejch her většinou stačilo s ní pohnout...
Pravdu máš! Jde to. Soudruzi jsou o krok napřed .. kdybysme se náhodou někde potkali, tak platím rundu |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 14-10-2019 23:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Aces_Wild napsal:
A tady v obrázku, ovladač 436.48, lze nastavit jako globální či per profil:
Používám dva a oba to vidí... No jo, vedle. To bylo pro Magota. |
|
|
|
magot |
Přidané 14-10-2019 23:28
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
jj - první osu (zprava doleva) detekují widle jako plynovku - osu Z, zbylé dvě jako X a Y jako kdyby to byl joystick.
V BOX u osy Z to nepotřebuje dojet až do konce, kdežto u X a Y ano. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 15-10-2019 13:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Jak moc souhlasí ovládání motorů v BOX vůči reálným předlohám? Bude mi k něčemu reálný letový manuál na Spitfire IX? Nebo je BOX spíše svůj vlastní svět? |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 15-10-2019 13:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Sedí to velmi dobře, ohledně limitů režimů motorů bohužel až nerealisticky přesně |
|
|
|
Saburo |
Přidané 15-10-2019 14:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
Zifi napsal:
Jak moc souhlasí ovládání motorů v BOX vůči reálným předlohám? Bude mi k něčemu reálný letový manuál na Spitfire IX?
To je dobrá otázka, ale
Tady odpovídá jeden z teamu: drž se toho co napíšou oni, ne toho co stojí v origo manuálech...
("look elsewhere is not exactly good advice" je právě přesně ta odpověď na tvou otázku, je to narážka na ty real manuály v daném vláknu)
p.s. zkouknutím origo manuálu ale nemůžeš nikdy nic zkazit |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 15-10-2019 18:07
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Jeden příklad za všechy, jak nastavovat chladiče (inlet, outlet, oil) u La-5 či La-5FN a jaký mají vliv na vlastnosti a aerodynamiku se v in-game manualu nedozvíš. V origo manuálu k ostrý Lavině se to dozvíš a když to aplikuješ ve hře, tak to funguje... |
|
|
|
ukulele |
Přidané 15-10-2019 18:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Má to být ironie? Opravdu nevím |
|
|
|
ringlett |
Přidané 15-10-2019 18:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hot_Dog napsal:
Jeden příklad za všechy, jak nastavovat chladiče (inlet, outlet, oil) u La-5 či La-5FN a jaký mají vliv na vlastnosti a aerodynamiku se v in-game manualu nedozvíš. V origo manuálu k ostrý Lavině se to dozvíš a když to aplikuješ ve hře, tak to funguje...
U Spitfajra taky, ale zase je namodelovaný LF.IXe z jara 44, ale ovládání motoru a chladičů mi přijde jako u pozdních XVI, automatika a tak |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 15-10-2019 18:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Jestli myslíš moje dva příspěvky, tak ne, není to ironie. Jasně, může se objevit případ, že v manuálu je něco popsané a ve hře se to chová uplně jinak, ale troufnu si říct že v naprosté většině případů můžeš a ) věci dělat podle ostrého manuálu, nebo za b ) nemůžeš je dělat, protože ve hře nejsou nasimulované, hra ti je nedovolí ovládat. V obou případech ale skutečným manuálem nic nezkazíš jak píše Saburo a mužeš se dozvědět spoustu užitečného...
Upravil/a Hot_Dog dne 15-10-2019 18:44
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 15-10-2019 18:41
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
ringlett napsal:
Hot_Dog napsal:
Jeden příklad za všechy, jak nastavovat chladiče (inlet, outlet, oil) u La-5 či La-5FN a jaký mají vliv na vlastnosti a aerodynamiku se v in-game manualu nedozvíš. V origo manuálu k ostrý Lavině se to dozvíš a když to aplikuješ ve hře, tak to funguje...
U Spitfajra taky, ale zase je namodelovaný LF.IXe z jara 44, ale ovládání motoru a chladičů mi přijde jako u pozdních XVI, automatika a tak
Ano. tak jistě, Spitfire IX je asi jako octávie druhý generace, dělala se combi/liftback, benzín několik motorů, diesel několik motorů, automat/manuál převodovka, různý výbavy a měnilo se to v průběhu několika let, co jí ve škodovce vyráběli. Takže samozřejmě základ je, že víš, jakou verzi ve hře máš a podle ní zvolíš správný manuál/informace v tom manuálu a umíš to filtrovat... Zrovna ke Spitu IX sem si ho pročítal, a samozřejmě sou tam třeba taky informace o tom, jak ovládat spřaženou jednotnou páku pro plnící tlak/otáčky, kterou ve hře nemáme... |
|
|
|
ukulele |
Přidané 15-10-2019 19:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Díky |
|
|
|
ringlett |
Přidané 15-10-2019 20:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hot_Dog napsal:
ringlett napsal:
Hot_Dog napsal:
Jeden příklad za všechy, jak nastavovat chladiče (inlet, outlet, oil) u La-5 či La-5FN a jaký mají vliv na vlastnosti a aerodynamiku se v in-game manualu nedozvíš. V origo manuálu k ostrý Lavině se to dozvíš a když to aplikuješ ve hře, tak to funguje...
U Spitfajra taky, ale zase je namodelovaný LF.IXe z jara 44, ale ovládání motoru a chladičů mi přijde jako u pozdních XVI, automatika a tak
Ano. tak jistě, Spitfire IX je asi jako octávie druhý generace, dělala se combi/liftback, benzín několik motorů, diesel několik motorů, automat/manuál převodovka, různý výbavy a měnilo se to v průběhu několika let, co jí ve škodovce vyráběli. Takže samozřejmě základ je, že víš, jakou verzi ve hře máš a podle ní zvolíš správný manuál/informace v tom manuálu a umíš to filtrovat... Zrovna ke Spitu IX sem si ho pročítal, a samozřejmě sou tam třeba taky informace o tom, jak ovládat spřaženou jednotnou páku pro plnící tlak/otáčky, kterou ve hře nemáme...
Já vím. Právě, že mě přijde, že mají namodelovánu verzi s touto sdruženou pákou, ale model a ovládání pro verse předchozí. Takže ovládání jakž takž sedí pro M66, ale pro M70 už je blbě.
Vlastně by mě zajímalo jakou přesně variantu a z které továrny mají. |
|
|