Zdarec,
po dlouhe dobe jsem oprasil svuj letajici HW stim ze tedy prubnu BOS jak to vypada po ostrem release a prvni dojmy jsou vesrze pozitivni.
Zeejmena pocit z letadel a samotneho letu mi prijde opravdu verny (byt muzu srovnabat pouze s Blanikem, Brigousem a Vivatem .
Tak v cem je tedy problem krom toho ze to postavili kolem spatneho bojiste ?
Jeste sem si tedy vsiml male kapacity serveru a toho debilniho unlock systemu.
Co tedy tomu v porovnansi se starou IL2 s mody chybi, krom maleho poctu letadel a map ?
311_Tank napsal:
Tak v cem je tedy problem krom toho ze to postavili kolem spatneho bojiste ?
Jeste sem si tedy vsiml male kapacity serveru a toho debilniho unlock systemu.
Co tedy tomu v porovnansi se starou IL2 s mody chybi, krom maleho poctu letadel a map ?
Jenom tak z hlavy co mě konkrétně trápí. Něco jsou možná pro někoho drobnosti, ale kazí to celkový dojem např.:
* kick ze serveru (možná i padnutí celého serveru) při otočení mapy
* pořádně nefunguje započítávání zničených cílů, ať pozemních nebo letadel
* zmíněná snížená kapacita serverů, to je z důvodů lagovaní, byly pokusy kdy server byl otevřen pro 100+ lidí, ale bylo to nehratelné
* divné "zamrzávání" při pohybu v menu
* občas mě blbe nastavení ovládání (něco nefunguje, a musím do nastavení nic nemusím měnit, ale dám Acept, a začne to fungovat normálně)
* kampaň - to je asi no comment...
* V nějakých situacích divný FM (viz. třeba debata o He dělajícím lopingy, BFko prudké polačení, atd.).
* prodleva než se načte skin letadla, to mě přišlo, že jeden čas fungovalo, ale zas to má prodlevu
To jen třeba co mě teď napadlo, bude toho víc...
např. koukám na příspěvek od Fikse, jo FMB taky není pro běžného uživatele dostupné. Teoreticky by ti něco v čem dělat mapy mohli dát, syndikáti a heavy metalisti, to v něčem taky musí dělat, ale nevím nezkoušel jsem to.
Pak mám takové přání, ale s tím už asi nic dělat nebudou Chtěl bych udělat pořádnej damage model, to co je teď (pravděpodoně nějakej ten skrytej hitpoint systém), je takové divné. Přijde mě, že moc nezáleží kam se trefuješ, prostě trefíš jednou něco začne pouštět, trefíš podruhé začne pouštět trochu víc, atd.
Celková můj dojem je, že se moc piplali s jednotlivými letadly a pak nezbyl čas na ten zbytek. Beru to z pohledu celistvosti hry, jinak sem rád a chválím je za to, že si s těma letadýlkama tak vyhráli
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Je naprosto strašný nastavení ovládání. Ne jen trochu, úplně celý je blbě.
Velká písměna, velké mezery mez řádky.
Není poznat, zda je osa v aktuálním nastavení invertovaná. Důvod je pro to jednoduchý, ovládání občas vypadně a i když je zobrazeno, musí se nastavovat a v tu člověk teprve zjišťuje, co je levá a pravá rika.
Nejde vypnout ovládání myší (odmapovat rozhlížení hlavou), to pak začně kravit TrakcIR a nejde mířit ve střelcích, protože je to spojený s otáčením hlavy.
Nedá se resetovat do default jen jedno přiřazení.
Dělal to prostě nějakej pussy riot, kterej neměl ani joystick, ani pedály, ani plynovku, ani TrackIR ... možná gamepade, ale i o tom pochybuju.
Některé osy nejdou invertovat. Neboli když se nastaví, tak se v letadle nic neděja a fungují jako odmapované.
Nejde mapovat pro každý typ letadla extra (bomber/stíhačka)
Tohle prostě neopraví ani za 5 let, pokud to neopravili v 1.006.
Nepřehledné, nepříjemné, nefunkční, hodně kliků
Tak ten FMB je trochu setback ..
Tak bugy to ma ale to snad opravej me spis serou chyby takoveho razu jako ze piloti maji sovi krky...
Jo mapovani ovladani mohlo byt lepsi, proc treba kazdy motor nema zvlast plynovou osu nechapu.
Ve strelcich mi mirit slo krasne jen sen nepochopil proc pred tim musim zmacknou 3 klavesy (prepnuti do pozice, chopeni se kulometu, prepnuti do miridel).
Ve strelcich mi mirit slo krasne jen sen nepochopil proc pred tim musim zmacknou 3 klavesy (prepnuti do pozice, chopeni se kulometu, prepnuti do miridel).
Tohle funguje stejně i v ROF...minimálně dvě věci bys dělal i reálném životě.Střelec nejdříve uchopí kulomet,nabije zbraň a pak teprve míří......to,že se tam musíš přepnout,to už vychází z logiky hry...
To je přeci úhel pohledu. Clone se rozhodl, že pro něj jsou důležitý chyby a vady na kráse. Já, Baron a další se rozhodli, že pro ně je důležitý to lítání, grafika a zábava. Prostě každej si v to něco může najít. Někdo třeba nenajde nic. Není to hotový, není to bez chyb. Ale je to lítatelný a hratelný a to, co je dobře, to je prostě super. Chci říct, některý aspekty nemaj na poli flight simů konkurenci. Proto je kolem toho taky tolik křiku, všichni by vlastně chtěli vidět, aby obdobná kvalita byla i ve zbylých oblastech. No a to je asi zřejmé, že nepůjde až tak rychle. FMB, dserver .. asi celkem brzo. Slušnější kampaň, další mapa a letadla? Tak za rok.
Jo a to mapování je sice krkolomný, ale to člověk udělá jednou. Rozhodně to není nic, co by člověka nějak dlouhodobě trápilo.
Krabicovku mám z X-zone (o dvě kila dražší), verze je IMHO standart (8 letadel), 3 zimní mapy (Stalingrad, Lapino, Novosokolniki).
Bohužel to není očesané o "RPG" prvky. Navíc je tak leda papírová mapa.
Premium edici jsem v krabicovce nikde neviděl.
Jasně,premium nečekám...jen co myslíš těmi RPG prvky..
Ve strelcich mi mirit slo krasne jen sen nepochopil proc pred tim musim zmacknou 3 klavesy (prepnuti do pozice, chopeni se kulometu, prepnuti do miridel).
Tohle funguje stejně i v ROF...minimálně dvě věci bys dělal i reálném životě.Střelec nejdříve uchopí kulomet,nabije zbraň a pak teprve míří......to,že se tam musíš přepnout,to už vychází z logiky hry...
V realnem zivote tam ten strelec sedi od zacatku, neprijde tam ten pilot z kabiny nesedne si za ten kulomet nevezmeho do ruky a nezacne mirit, takze bych cekal ze kdyz se prepnu do strelce v momente kdy je v dosahu nepratelske letadlo bude mit nabito natazeno a sledovat cil ...
Jako chapu proc to takhle rozdelili ale mohli to udelat i lip.
Nejde vypnout ovládání myší (odmapovat rozhlížení hlavou), to pak začně kravit TrakcIR a nejde mířit ve střelcích, protože je to spojený s otáčením hlavy.
Me to odmapovat jde.
Ted me spis sere ze ktomu neni zadna dokumentace...
Krabicovku mám z X-zone (o dvě kila dražší), verze je IMHO standart (8 letadel), 3 zimní mapy (Stalingrad, Lapino, Novosokolniki).
Bohužel to není očesané o "RPG" prvky. Navíc je tak leda papírová mapa.
Premium edici jsem v krabicovce nikde neviděl.
Jasně,premium nečekám...jen co myslíš těmi RPG prvky..
To je přeci úhel pohledu. Clone se rozhodl, že pro něj jsou důležitý chyby a vady na kráse. Já, Baron a další se rozhodli, že pro ně je důležitý to lítání, grafika a zábava. Prostě každej si v to něco může najít. Někdo třeba nenajde nic. Není to hotový, není to bez chyb. Ale je to lítatelný a hratelný a to, co je dobře, to je prostě super. Chci říct, některý aspekty nemaj na poli flight simů konkurenci. Proto je kolem toho taky tolik křiku, všichni by vlastně chtěli vidět, aby obdobná kvalita byla i ve zbylých oblastech. No a to je asi zřejmé, že nepůjde až tak rychle. FMB, dserver .. asi celkem brzo. Slušnější kampaň, další mapa a letadla? Tak za rok.
Jo a to mapování je sice krkolomný, ale to člověk udělá jednou. Rozhodně to není nic, co by člověka nějak dlouhodobě trápilo.
Ale jo v pohodě, jen vás obdivuju ... DCS je občas taky porod a taky jsem se obětoval ve prospěch lidstva
Představa že přihodím ke starýmu šturmoj, Clodu, DCS, ROfu a Condoru ještě jeden nestabilní sim mě prostě děsí
Ale je tu jedna věc, byl ROF na počátku taky tak problémovej? Já si to teda nevybavuju ... Není to těma rusákama??
BOS není nestabilní. Sice těsně po vydání sem tam padal, ale teď drží a drží. Jen je obsahově nedokončenej. Už jsem to psal mnohokrát, ale BOS je unikátní svým FM, ztvárněním objektů v souvislostí se vzdáleností a počasím. Vše z toho, co jsem napsal, nemá ve světě simů konkurenci. Tedy FM jo, lidi se přou, co je blíž realitě, zda DCS nebo BOS. Ale DCS má jinak ubohou grafiku a o počasí ani nemluvit a herní náplň není vlastně žádná. Přes všechny nedodělanosti BOSka je to svým způsobem unikát. A zas jak jsem psal, pro někoho jsou ty unikátní vlastnosti důležité, pro jiné míň a pro další vůbec. Každému co jeho jest. Pro mě osobně jsou to všechny tyhle 3 věci současně. A ten pocit, když s Jakem udolám F4 se slušným pilotem ... tohle jsem třeba v CLODu neměl. V CloDu jsem lítal většinou ty stodevítky. A návod na úspěch byl relativně snadnej. Po nějakém čase praxe bylo v podstatě velmi vyjímečné, abych 1 vs 1 pokazil. Třeba jsem druhýho nedokázal sundat (to zas tak vyjímečné není), ale on mě taky ne. Takovouhle jistotu v BOSu nemám ani náhodou a s žádným letadlem. Je to výzva každý den.
100% je to rusákama
Vlastně jsem dodnes nepochopil, proč prostě neudělali "ROF2" a jenom do toho nevrazili nové modely letadýlek a neupravili FM/DM Přijde mě to, že znovu vynalézají kolo.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Rumcajs napsal:
V CloDu jsem lítal většinou ty stodevítky. A návod na úspěch byl relativně snadnej. Po nějakém čase praxe bylo v podstatě velmi vyjímečné, abych 1 vs 1 pokazil...
Po nějakém čase praxe (dříve či později) a vzhledem k tomu, jak často létáš, to bude v BoS stejné. Znám lidi, kteří to v CoD mají stejně se spojeneckými letadly :-)
BoS je každopádně docela fajn. Některé věci jsou tam skutečně dost vychytaný. Myslím, že má před sebou budoucnost.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Touché, jak by řekla moje francouzská vychovatelka.
Čili hodiny a dny lítáš offline "kampaň" aby sis vylítal body na kamufláže, které se ti nelíbí, výzbroj, kterou nebudeš používat a to vše jenom proto, aby ses dopracoval k něčemu, co by se ti mohlo jednou hodit online. Možná.
A to vše za předpokladu, že:
a) po půlhodinovém letu ti vytuhne celý šturm těsně před přistáním (= 0 bodů),
b) šestý pokus svěříš autopilotovi, který se nechá sestřelit flakem po cestě zpět (= 0 bodů) nebo
c) po úspěšném přistání zjistíš, že blonďatý adolescentní potomek ženského rodu si naprosto nutně potřeboval přežehlit vlasy a to, co shodou okolností odpojila, byla wifka... (opět 0 bodů).
Autor takovéto zhovadilosti by měl dělat burlaka na Volze a ne simulátor.
Kampaň ve stávající podobě je za trest. Má svůj důvod. Totiž v Rusku maj za 500 rublů k dispozici verzi se 2 letadlama a zbytek si vylítaj. Což se dá vnímat jako podraz na nás, co platíme plnou cenu. Nebo se to dá vnímat tak, že díky tomu budou peníze na vývoj, který nás taky potěší.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.