Let's get specific now - what about the next week? Everything goes as planned as of now and even though there are some technical issues the majority of players are able to fly and enjoy the game. That's why we've decided to start providing game access on weekends earlier than it was initially planned. So, everyone who was too busy to play should be able to get to the game soon.
The next session starts on December 6th and ends on December 9th. We're not yet ready to tell the certain time when our servers will go online the next Friday because we still need to figure out the best way to do it. The next goal is to increase the length of each session. Maybe we'll get to it earlier than planned as well. And of course the Standard edition owners will be joining the early access soon.
Takže to pustí v pátek a vypnou v pondělí, s tím že to poběží cca 72 hodin.
Za BF OK, protivníka překroutím, dostoupu, doletím, nevím co ještě a pak sestřelím.
Za LaGG, když netrefím na první průlet (100% netrefím, jsem dřevo), sice se po pár manévrech dostanu BF na šestou, to ale potom začne v levé zatáčce stoupat, takovým způsobem, že jsem schopen akorát tak kopírovat... Možná po čase vymyslí něco jiného, ale nebavilo mě čekat. (ten samí scénář 3x po sobě, zítra to zkusím střízliví snad to pomůže )
Jinak, pořád mám z FM pocit, jako bych lítal v ROF, akorát není brána v potaz rychlost a váha letadla. Plus trim na Laggu pořád nefunkční.
Vizuál, v classic šturmu oproti ostatním vidím prd, tady mě to ale přijde jako další extrém. Mám kontakt (na monitoru 24" 1920x1200 cca 3mm čárku) a zničeho nic zmizí, žádné do vytracena, prostě je fuč. Asi by pomohlo zoomování, ale na to nějak nejsem zvyklí, standardně mé oko takovou funkcí neoplývá
Suma sumárum, jsem druhý týden v řadě mírně zklamán...
- ač jsem si mapoval joy kombinací kláves ze hry, včera mi dost věcí nefungovalo. Snad to nebudu muset mapovat po každé aktualizaci hry (kde se dá zazálohovat konfig ? Alespoň ručně, když to nejde ze hry)
Ale zase jsem ocenil ten text, co k nastavování kláves přidali.
- ten hustý černý kouř vypadá hustě a černě, jako by hořela hromada pneumatik :)
- ač první stíhačka byla novicka, na čelňáku se umí trefovat velice slušně...
- a k těm chirurgickým odřezům křídel - doufejme, že to je stále dáno 35% vývoje, protože jinak bych si to představoval nějak takhle:
[img]http://hoperkh.webhop.net/pic/BoS/Marauder.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.raf.mod.uk/rafcms/mediafiles/DB8F8AD2_1143_EC82_2E9CAD66FC065BE8.jpg[/img] is not a valid Image.
Prvé dojmy totožné ako Shadowdeath.
Za LaGG skóre 0:5
Za Bf skóre 4:0 (v jednom lete, potom došlo strelivo).
Ak sa protivníci zrazia, vždy havaruje LaGG, Bf leti v pohode ďalej, aj s celou vrtuľou a nepoškodeným motorom. A je jedno, v čom sedí AI a v čom ja.
V LaGG-u som dopad striel počul iba niekedy, zato vždy trafili zameriavač (5x po sebe asi nebude náhoda). V Bf som zásah nedostal.
Doty sa strácajú, 2x som stratil Bf na odhadom 1000m vzdialenosť voči oblohe.
Prvé dojmy totožné ako Shadowdeath.
Za LaGG skóre 0:5
Za Bf skóre 4:0 (v jednom lete, potom došlo strelivo).
Ak sa protivníci zrazia, vždy havaruje LaGG, Bf leti v pohode ďalej, aj s celou vrtuľou a nepoškodeným motorom. A je jedno, v čom sedí AI a v čom ja.
V LaGG-u som dopad striel počul iba niekedy, zato vždy trafili zameriavač (5x po sebe asi nebude náhoda). V Bf som zásah nedostal.
Doty sa strácajú, 2x som stratil Bf na odhadom 1000m vzdialenosť voči oblohe.
Julo, ale viděl jsi ten měsíc? Ten je přeci krásný. Co já bych za to dal, aby byl takový i v CoDu
S tím LaGGem bych to tak černě neviděl.Jediné co značně komplikuje situaci je zatím absence trimu,nejsem v manévrovém boji schopen dostat stabilitu na zaměření,tak,že to střílím tak trochu na náhodu,někdy se to chytne spíše však ne.Je pravda ale to je u LaGGa i Bf,že neslyším hluk dopadu nepřátelské střelby a "nečekaně" rozbité budíky mně vždy zaskočí. AI moc bystří nejsou ,což nejlegračněji vypadá případě AI LaGGů, kteří se vytrvale snaží dostoupávat Bf109 až se ocitnou na pádovce. Vzhledem k tomu,že takto stupidně s LaGGem nebude létat žádný živý pilot tak to na trénování moc není.Mizení dotů jsem nezaznamenal na max.zoom jsou pro mně viditelní na vzdálenost kolem 2.8km s převýšením cca 1000 m.(měřeno zapnutím HUD až po vizuálním kontaktu).Na "střední" zoom viditelnost při stejném převýšení cca 1.5 km(za určitých podmínek je již jasný obrys letadla a dá se identifikovat,přítel nepřítel.
Prvé dojmy totožné ako Shadowdeath.
Za LaGG skóre 0:5
Za Bf skóre 4:0 (v jednom lete, potom došlo strelivo).
Ak sa protivníci zrazia, vždy havaruje LaGG, Bf leti v pohode ďalej, aj s celou vrtuľou a nepoškodeným motorom. A je jedno, v čom sedí AI a v čom ja.
V LaGG-u som dopad striel počul iba niekedy, zato vždy trafili zameriavač (5x po sebe asi nebude náhoda). V Bf som zásah nedostal.
Doty sa strácajú, 2x som stratil Bf na odhadom 1000m vzdialenosť voči oblohe.
Julo, ale viděl jsi ten měsíc? Ten je přeci krásný. Co já bych za to dal, aby byl takový i v CoDu
Ty ,takový šetřil,který čeká až bude BoS za 1.000,- Kč tak vyprávíš co by jsi dal za Měsíc v CloDu? No to by mně ta tvoje nabídka fakt zajímala.
Prvé dojmy totožné ako Shadowdeath.
Za LaGG skóre 0:5:(
Za Bf skóre 4:0 (v jednom lete, potom došlo strelivo).
Ak sa protivníci zrazia, vždy havaruje LaGG, Bf leti v pohode ďalej, aj s celou vrtuľou a nepoškodeným motorom. A je jedno, v čom sedí AI a v čom ja.
V LaGG-u som dopad striel počul iba niekedy, zato vždy trafili zameriavač (5x po sebe asi nebude náhoda). V Bf som zásah nedostal.
Doty sa strácajú, 2x som stratil Bf na odhadom 1000m vzdialenosť voči oblohe.
Vrtule jsou ještě stále nerozbitné, viz moje hlášení z minulých verzí.
Neslyšení dopadu střel na moje letadlo potvrzuji (lítám jen LaGG), to samé se stále stejným poškozením palubky, zaměřovače a jedné a té samé díry v čelním štítku.
Jo a nevím jak to má fungovat správě, ale zbraně střílejí i bez natažení...
Jinak první svoje befko jsem poškodil natolik, že raději zmizlo ze hry - čoudilo, letělo k zemi a - najednou bylo fuč.
Při dalším letu jsme si nejprve řádně nastoupal. AI Bf zvedalo čumák, aby mne dostoupalo, s tím, že měl za to, že má výkon F-15 :) Ale dostoupat mne dojel hodně rychle a já byl hodně rychle dole :)
Tak mám za sebou úplně první tři lety, prostě jen pár minut.
Tak na poprvé jsem odstartoval a hned si mne našel LaG. Nebylo nic nastaveno než páka na řízení letu. Krásná práce LaGu a já nemám po chvilce křídlo.
Další let již na dráze mapuji pár zálkadních věcí, po startu intuitivně přicházím na spoustu věcí z RoF a hnedle si užívám let na skoro plno. LaG nalezen, umlčen argumenty že zas takovej zobák nejsem a po delší době sestřelen. Na druhý let super, ale bránil se urputně a při BaZ se bravurně bránil. Bez munice sedám na hromadu sněhu a stařence v nedaleké chaloupce se snažím udat 2.metráky 109ny na plátky bez kosti.
Třetí let si již užívám "zneuctění" (1.sestřel) a následně i "zhanobení" (2.sestřel) Rudého letectva. Přistání se zdařilo až na vítězné kolecko při zastavení.
Na první omakání se cítím hodně spokojen.
K názorům na efekty kouře či jiné se vyjadřovat nebudu, je to myslím naprosto jedno bo co kus to vkus a 3miliardy verzí se určitě nechystají.. pokud dodělají další šablony poškození kokpitů budu rád, pokud ne tak se nic vážného neděje.
Za mne jednoznačně palec na horu. Na rozdíl od spousty dalších já 100% dokonalou věc nečekál, taková není - nebyla - nebude.
Pokud něco najdu rád se ozvu a trošku si zanadávám, ale až to najdu.
----
BB Novi.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 07-12-2013 16:07
Tak napodruhé už to bylo lepší. Chce to s tím LaGGem si trochu nastoupat, než se člověk vydá za puntíkem, 2km stačí.
Pár poznatků/otázek:
- chce to pracovat se zoomem, když mam oddáleno na max, tak vidím ty kontakty hrozně blbě a pořád je strácím. Takže chce to mít přiblížení tak aspoň někde v půlce, pak už problém nemám. Z toho vyplívá má otázka, dá se nějak ten zoom přepínat? Jako v classic šturmu, kde jedno tlačítko přepíná mezi min/normal/max zoomem.
- absence trimu je při střelbě dost opruz...
- někdy se tu řešilo, jak je problém letět s letadlem bez kusu křídla. Befku jsem ustřelil konec a letělo celkem v pohodě dál. Už tedy nedělal, žádnou akrobacii, ale to může být i tím, že byl dost slušně poškozen ještě z předchozích zásahů.
- existuje nějaká možnost replaye? nechce se mě lítat pořád se spušteným frapsem (navíc ho nemám koupený, takže to dělá asi jenom 30s videjka).
- nie, tri tlačítka ako v šturmovi tu nie sú. Je tu iba plynulý zoom, najdeš ho v sekcii pohľadov pilot head (v RoF mi ilovské približovanie na tri skoky spočiatku hodne chýbalo, ale potom som si na plynulý zoom zvykol a už by som nemenil. Čo mi zase spôsobilo problémy v CoD, kde bol iba skokový zoom - do vydania patchu 4,0 od TF, kde je tento plynulý zoom už urobený).
- problém chýbania kusu krídla sa riešil vo vlákne Cliffs of Dover ak si dobre pamätám
- Replay zatiaľ nie je implementovaný i keď sa dá už nahrávať, ale neprehráš to. Treba použiť Fraps alebo Shadowplay (alebo teda čokoľvek iné)
Baron napsal:Replay zatiaľ nie je implementovaný i keď sa dá už nahrávať, ale neprehráš to. Treba použiť Fraps alebo Shadowplay (alebo teda čokoľvek iné)
Fraps mě žere moc FPS, navíc dělá obrovské soubory. Mít ho pořád puštený, není úplně optimální.
Shadowplay - tohle vypadá hodně zajímavě, ale od GTX 650 a výše, takže tahle varianta taky padá (alespoň do upgradu kompjutru).
Takže si počkám, než mě naimplementují, nějaký ten replay.
Už to střílí a Bf 109 (zdá se) má už automatické stavění vrtule a (zdá se) i automatické chladiče. V mezních režimech to sice pořád letadlo moc nepřipomíná, ale 109ce se to už přecijen možná maličko začíná blížit.
Dojmy tento týden mám určitě více pozitivní, než týden minulý. Boj je sice směšný a účinnost kulometů a kanonů asi stejná, ale celkově tam nějaký posun vidět je. Jsem zvědavý, až se tvůrci dostanou do fáze skutečného ladění zatím velice nedoladěného letového modelu, protože ten v tom krásném grafickém kabátku působí dost jako pěst na oko. A taky bych čekal, že dodělají co nejdříve přístroje v té 109ce.
Jo, ja myslim, ze tohle vsechno jednoho dne bude vytuneno. Nevim jak budou nastaveny nejake "finalni" modely schopnosti a vlastnosti letadel, pac co jeden hlas to jeden rozum, ale na to co nam predhodili v takove fazi vyvoje v podstate muzeme slintat, jasat...
- nie, tri tlačítka ako v šturmovi tu nie sú. Je tu iba plynulý zoom, najdeš ho v sekcii pohľadov pilot head (v RoF mi ilovské približovanie na tri skoky spočiatku hodne chýbalo, ale potom som si na plynulý zoom zvykol a už by som nemenil. Čo mi zase spôsobilo problémy v CoD, kde bol iba skokový zoom - do vydania patchu 4,0 od TF, kde je tento plynulý zoom už urobený).
- problém chýbania kusu krídla sa riešil vo vlákne Cliffs of Dover ak si dobre pamätám
- Replay zatiaľ nie je implementovaný i keď sa dá už nahrávať, ale neprehráš to. Treba použiť Fraps alebo Shadowplay (alebo teda čokoľvek iné)
Kromě plynulého zoom se dá kliknutím nastavit přepnutí do"střední" polohy v sekci "pilotova hlava" K ulomenému křídlu,tady se jedná o ztrátu špičky křídla a ne 2/3 jako v jedné raději nejmenované hře.Letadlo je obtížně ovladatelné ale letu schopné.Při ztrátě 2/3 křídla je letuschopné jen jedním směrem a to dolů. Chlapci asi zapracovali na DM,pozoroval jsem odpadávání součástek z LaGGa, směrovka,výškovka,křidélka špička křídla,2/3 křídla,celé křídlo.Jinak už i vypadá nepovedené přistání,letadlo se rozkládá na mnohem více součástek než v předchozí verzi.Křídlo se při mírném nárazu o zem neulomí ale nalomí a ohne.(pozorováno u Bf 109 závěrečná pirueta po přistání)
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.