HSFX 7
|
Powerty |
Přidané 05-03-2015 14:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
To chápu, zvolil jsem si je proto, že mi Daidalosácké efekty přijdou přirozenější. |
|
|
|
batoh |
Přidané 14-04-2015 16:42
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
HSFX 7.0.3 - osvětlení letišť
Zdravím, jsou někde na netu blíže popsána osvětlení letišť? Zajímají mě vhodné barvy světel a jejich vzdálenosti pro full mission builder. Byly to jednotné systémy podle válčícího státu a druhu letiště (polní / asfalt / beton)? Konkrétně mi jde o mapu Kanálu v HSFX, britská a okupovaná letiště. :-) !! Děkuji za pomoc. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 14-04-2015 19:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
batoh napsal:
HSFX 7.0.3 - osvětlení letišť
Zdravím, jsou někde na netu blíže popsána osvětlení letišť? Zajímají mě vhodné barvy světel a jejich vzdálenosti pro full mission builder. Byly to jednotné systémy podle válčícího státu a druhu letiště (polní / asfalt / beton)? Konkrétně mi jde o mapu Kanálu v HSFX, britská a okupovaná letiště. :-) !! Děkuji za pomoc.
tohle jsem taky nikde nevyštrachal,
navíc mi přijde, že tam osvětlení letišt (na vyžádání příkazem) nefunguje a vše svítí stále (jak to tam člověk nahází) |
|
|
|
Koty |
Přidané 14-04-2015 21:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Musíš tomu světlu vždy nastavit barvu a z toho letiště musíš startovat.
Jinak angláni tuším používali normálně sudy s ohněm (ty se daj dělat jen permanentně zapnutý).
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
batoh |
Přidané 14-04-2015 21:55
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
Koty napsal:
Musíš tomu světlu vždy nastavit barvu a z toho letiště musíš startovat.
Jinak angláni tuším používali normálně sudy s ohněm (ty se daj dělat jen permanentně zapnutý).
Díky! |
|
|
|
ringlett |
Přidané 14-04-2015 22:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Koty napsal:
Jinak angláni tuším používali normálně sudy s ohněm (ty se daj dělat jen permanentně zapnutý).
Sud z ohněm fuj
používali konvice, hořáky, s petrolejem, stavěla se z toho světelná řada při mlze
jinak klasicky buď bateriová světla různých barev (zelená, červená, bílá) nebo napájená vedením se stejnosměrným proudem (s těmi byla potíž a vyřešení té potíže proslavilo 311 dřív než její operace a které se pak používalo všude hluboko do šedesátejch let) |
|
|
|
batoh |
Přidané 15-04-2015 10:18
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
Koty napsal:
...
Jinak angláni tuším používali normálně sudy s ohněm (ty se daj dělat jen permanentně zapnutý).
Sudy se stále hořícím ohněm mým záměrům nevyhovují. Při offline misích představují usnadnění pro mě, což nechci. V případném online budou lákat nepřítele... |
|
|
|
saldy |
Přidané 21-04-2015 12:03
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Při práci na kampani pro řízený střely jsem narazil na tyto 2 problémy, ten první už jsme tu řešili-nesprávné zavěšení Hs 293.
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1892/do217.jpg[/img] is not a valid Image.
Druhý problém jsem teď postnul i na forum sas ale těžko říct jestli někde dopadne na úrodnou půdu, týká se pouze stroje FW 200 Condor. Jde o to, že řízení směrovky střely působí současně i na směrové vychýlení zaměřovače, což je špatně, takže je skoro nemožné cíl zasáhnout. Nevím proč autor zvolil zrovna ruský zaměřovač, ale kdyby to fungovalo tak to vůbec nevadí.
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1891/condor.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
saldy |
Přidané 10-06-2015 16:48
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Charlie se včera vyjádřil, popsal očekávané programovací problémy sjednocení s novým pačem, evidentně se jedná o nepříjemný proces mravenčí práce a sebrat do toho síly asi nebude snadný. Takže nic neslíbil ale ani nezavrhl. Pokud nová verze bude(zřejmě aktualizace 7), bude to prý za mnoho měsíců/rok. Těžko odhadovat jak to celé dopadne ale naděje žije a to je dobře. |
|
|
|
magot |
Přidané 10-06-2015 19:01
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Nj řešíme to v dev části, jde o to jestli jede 4.13 hladce v co-op. Páč hsfx je primárně o SEOW ne o čisté online. |
|
|
|
saldy |
Přidané 10-08-2015 16:41
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Udělal jsem si novou instalačku hsfx7 protože u té staré jsem měl dojem, že nebyla úplně ok, neboť mi nikdy nešly ve FMB spustit mapy jižního Španělska. Tenkrát jsem ovšem instaloval přes starou hsfx6 a myslel jsem si, že se mi nějak špatně instalovala aktualizace na 7.0.2, protože právě ta opravila bug s jižním Španělskem.
Nově jsem si udělal novou instalaci, tentokrát načisto a bug se Španělskem mi trvá přesto dál! Myslel jsem, že mám asi nějaký chybný soubor v hsfx7 a znovu jsem stáhnul nové, ale v tom to není.
Postupoval jsem podle standardního doporučení a nechápu kde je chyba.
Il-2 to 4.12.1
HSFX 7.0
4.12.2
Autoupdater (ten mi to aktualizuje z 7.0 na 7.0.3, přičemž nasosá 100.44MB )
Vidí tam někdo chybu??? |
|
|
|
magot |
Přidané 10-08-2015 17:49
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
To nejde nikomu, páč tam nějakej španělskej vrták nacpal do jména objektu to jejich nablblý N s čárkou, to kód nebere ...
Fix by byl sice jednoduchej, ale muselo by se přepakovat actor.static a už by to pak nesedělo na crt online ...
Code House: Section House$Plaza_toros_peque?a not found
Pokud by jsi to chtěl fixnout tak kontaktuj CAT na 242sqn foru nebo přímo tvůrce JIR na SAS foru. Mohl by ti dodat opravený actor.static. |
|
|
|
saldy |
Přidané 10-08-2015 18:43
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
To je divný, lidi mi hlásili že jim to funguje, ale možná jen spustili jinou mapu. Každopádně už to nebudu řešit, chtěl jsem jen tu mapu na jednu misi. |
|
|
|
magot |
Přidané 10-08-2015 20:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
No ostatní španělska jdou, jen to jižní nejde |
|
|
|
Mira |
Přidané 26-08-2015 18:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Pls help
Nainstaluju Il 4.12.1...vše jede, poté HSFX 7.0. a při spouštění při 5% pád hry..zkusím tedy 4.12.2...HSFX updater a opět 5% a pád..jen postřehnu verzi 7.0.3 ... |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 26-08-2015 18:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Chybí Ti nějaké soubory, bych tipnul, asi v HSFX. Co tyhle: fb_hfxsounds.sfs, fb_hfxsounds01.sfs ?
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Mira |
Přidané 26-08-2015 18:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
310_Pip napsal:
Chybí Ti nějaké soubory, bych tipnul, asi v HSFX. Co tyhle: fb_hfxsounds.sfs, fb_hfxsounds01.sfs ?
A tipnul jsi správně, tyhle dva tam nemám, poslední soubory co mám je fb_hfxPaintSchemes.sfs
Edit : již jsem nalezl ..díky za navedení..
Upravil/a Mira dne 26-08-2015 18:41
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-08-2015 19:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Jenže poslední verze 4.12 je 4.12.2 |
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-08-2015 19:57
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
určitě tu někde v helpu je, co který procenta znamenají....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
karl |
Přidané 23-12-2015 15:39
|
Nováček
Příspěvek: 42
Založený: 08.01.11
|
ahoj chci updatovat ma 7.0.3,,, mam cistou HSFX 7 muzu rovnou na 7.0.3??? mam ted patch 4.13 a HSFX 7 a kdyz instnu auto_updater tak mi to hodi hlasku:
failed to download updates.
check your internet connection, or try again later.
nevite nekdo co s tim??? to uz ten updater nefunguje bo co,,, pripojeni k netu mam v cajku, normalne stahuju i hraju onlinovky, diky za pomoc |
|
|