November 23 2024 04:52:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Battle of Britain
311_Pepno
1stCL_Pagy napsal:
Modří nemají zapotřebí si tu honit ego tím, kolik těch nebohejch rovně letících aiček sundali.


Ale furt to dělají
Upravil/a 311_Pepno dne 08-02-2010 21:01
 
311_Tank
1stCL_Pagy napsal:
Gringo nevím kdo brečel, že se musí restartovat mapa, nevím kdo tu píše kolik čeho sundal Šklebící se myslím že brečíte jen vy. Modří nemají zapotřebí si tu honit ego tím, kolik těch nebohejch rovně letících aiček sundali.


Eh ja bych prirovnal restart diky nefuncnimu radaru aksi ktomu kdyby to bemeckejch bomberu behem Bobu nesli kuli chybe v MDS nalozit zadny bomby.

Jestli LW postrebovala k viteztvi i to ze RAF by diky nefunkcnimu command centru sedela celou dobu specky na zemi tak je to s 1CL horsi nez sem si myslel.

Jinak se tuhodte do pohody, Husky nabici vyrovany planeset a temer zadna omezeni pro velitele kazda strana si muze naplanovat sve operace dle bibosti nikomu nebudou ulitavat AI letadla atd. Rozbijet drzky si muzete nad stredozemnim morem.
 
Panek
Proč brečet?

Já osobně jsem "sundal" 2 (slovy: DVA) pilotovaný Spitfire Ib.
Připomínám, že jsem pilotoval Ju87!!

Šklebící se

[22:25:49] VGR_AMP:SpitfireMkIb shot down by Panek:Ju-87B-2 at 203621.42 230739.88
[0:00:17] 311_Liboch:SpitfireMkIb(0) was killed by Panek:Ju-87B-2 at 200403.84 245275.14

Upravil/a Panek dne 08-02-2010 19:55
 
1stCL_Pagy
Tanku ale to není v žádném případě problém modrý strany ale váš. Spíš je to jako by jste zavolali uprostřed bitvy Hitlerovi ejstli by nemohl odvolat nálet že vám nefunguje radar Šklebící se takže sem neplět modrý a jejich bombry Šklebící se. Pepno envím kdy modří brečeli jen se nám nelíbil fakt, že jste měli dostat kanonovy spity, ketry tam proste nemeli co delat zatimco mi jsme museli o letadla co tam byli prosit Šklebící se
 
1stCL_pbarry
311_Tank napsal:

Eh ja bych prirovnal restart diky nefuncnimu radaru aksi ktomu kdyby to bemeckejch bomberu behem Bobu nesli kuli chybe v MDS nalozit zadny bomby.


Nic proti, ale první hláška o restartu přišla 30min po začátku mapy a bez jediného udání důvodu. Nezdá se ti to trochu pozdě ? Mně jo. Chápu že nemužeš poznat rozdíl, ale prakticky všichni modří byli v polovině plnění svých úkolů, někteří již po nich a co dělali červení ?? Ještě dvacet minut po startu si nastavovali šeptaní, piloti nevěděli na jakých jsou letištích atd. To je vidět z hlášek v chatu. Vážně nepochopim co jste dělaly veškerý čas předtim. Vždyť čas na přípravu je určen právě k těmto věcem, restart a šupky dupky do letadel a už žádné prodlevy. A vy řešíte sračky kdo kde má bejt a unikne vám že radar nefachá.

Dále napadat fučidu že to byl on kdo řekl NE restartu... není úplně fér. Spíš takové kopání do vhodného kandidáta že. Proti restartu v tu dobu byli všichni modří kteří se vyjádřili a LeKK odpověděl " ok, jedeme dál". Takže proč jsme teď špatní ?


A tanku, začít vyhrožovat, že až se někde poletí s lionama, kteří budou mít problém, nebude restart, to je vrchol trapnosti, vážně.




311_Tank napsal:
Jestli LW postrebovala k viteztvi i to ze RAF by diky nefunkcnimu command centru sedela celou dobu specky na zemi tak je to s 1CL horsi nez sem si myslel.


Ve skutečnosti jsme ještě horší Vyděšený

no nic, dobrou Šklebící se
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
310_Gringo
Panek napsal:
Proč brečet?

Já osobně jsem "sundal" 2 (slovy: DVA) pilotovaný Spitfire Ib.
Připomínám, že jsem pilotoval Ju87!!

Šklebící se

[22:25:49] VGR_AMP:SpitfireMkIb shot down by Panek:Ju-87B-2 at 203621.42 230739.88
[0:00:17] 311_Liboch:SpitfireMkIb(0) was killed by Panek:Ju-87B-2 at 200403.84 245275.14


No aspoň nějakej pořádnej masér.Šklebící se Gratulejšn Mrknutí
 
310_Gringo
Jak to tak pročítám, ono je to možná dobře, že se tu tak kočkujem.Aspoň je pak v těch speckách pořádná motivace.Úsměv
 
310_Gringo
Stejně jste lamy.Šklebící se
 
Kurtis
311_Tank napsal:
... smerujte sve dotazy na Curtise jakozto organizattora za Axis.
Já se píšu s "K" Úsměv
 
ringlett
1stCL_Pagy napsal:
Tanku ale to není v žádném případě problém modrý strany ale váš. Spíš je to jako by jste zavolali uprostřed bitvy Hitlerovi ejstli by nemohl odvolat nálet že vám nefunguje radar Šklebící se takže sem neplět modrý a jejich bombry Šklebící se. Pepno envím kdy modří brečeli jen se nám nelíbil fakt, že jste měli dostat kanonovy spity, ketry tam proste nemeli co delat zatimco mi jsme museli o letadla co tam byli prosit Šklebící se


ale během bitvy (v září) se do řad RAF dostalo celkem 14 kanonových jedniček ...
ale jen kanonových, bez kulometů ...
max. jeden až dva kusy na jednotku, třeba k 19 a 54 peruti ...
Upravil/a ringlett dne 08-02-2010 21:04
 
Hiltos
310_Gringo napsal:
Stejně jste lamy.Šklebící se


A vy smrdite ...
Upravil/a Hiltos dne 08-02-2010 21:04
 
1stCL_Pagy
Ringlett fajn ale tahle specka byla Srpen 1940 ne září Šklebící se tudíž tam nemaj co dělat Šklebící se a jeden dva kusy na jednotku a ne 6 kanónovejch ze šesti nasazených spítů Šklebící se
 
LEON_CZ
310_Gringo napsal:
Panek napsal:
Proč brečet?

Já osobně jsem "sundal" 2 (slovy: DVA) pilotovaný Spitfire Ib.
Připomínám, že jsem pilotoval Ju87!!

Šklebící se

[22:25:49] VGR_AMP:SpitfireMkIb shot down by Panek:Ju-87B-2 at 203621.42 230739.88
[0:00:17] 311_Liboch:SpitfireMkIb(0) was killed by Panek:Ju-87B-2 at 200403.84 245275.14


No aspoň nějakej pořádnej masér.Šklebící se Gratulejšn Mrknutí


Houby masér, cheater je to Vyděšený
 
http://www.virtualnipilot.cz/
Tajpan
tých 30ks kanonových SpitovMKI vydržalo bojovo cca 4-5 dní, potom ich nemalej radosti pilotov stiahli a nahradili kulometnými verziami.

A Panek si do buduúcej špeciálky poriadne naštuduje ako dopadli štuky nad kanálom. Historiu si rozvracať nedáme!!! Šklebící se
 
Lekk
1stCL_pbarry napsal:

Nic proti, ale první hláška o restartu přišla 30min po začátku mapy a bez jediného udání důvodu. Nezdá se ti to trochu pozdě ? Mně jo. Chápu že nemužeš poznat rozdíl, ale prakticky všichni modří byli v polovině plnění svých úkolů, někteří již po nich a co dělali červení ?? Ještě dvacet minut po startu si nastavovali šeptaní, piloti nevěděli na jakých jsou letištích atd. To je vidět z hlášek v chatu. Vážně nepochopim co jste dělaly veškerý čas předtim. Vždyť čas na přípravu je určen právě k těmto věcem, restart a šupky dupky do letadel a už žádné prodlevy. A vy řešíte sračky kdo kde má bejt a unikne vám že radar nefachá.

Dále napadat fučidu že to byl on kdo řekl NE restartu... není úplně fér. Spíš takové kopání do vhodného kandidáta že. Proti restartu v tu dobu byli všichni modří kteří se vyjádřili a LeKK odpověděl " ok, jedeme dál". Takže proč jsme teď špatní ?

no nic, dobrou Šklebící se


Restart byl požadován delší dobu, ale skutečnost nastala právě až když ste se vraceli po prvním odhozu štuk. Záměrně to bylo s prodlevou abyste mohli odhodit. Na naší straně byl nefunkční TS a bohužel se nadalo přemapovávat za letu. Cekal sem že se to podaří, ale nešlo to, proto byl pak nucený rstart když se akce uklidnily a zaroven se nerozjely další. Ohledně omluvy na TS je pavdou, že jsem to měl udělat i s vysvětlením situace, ale díky tomu, že sme vlastně nedělali nic jinýho nežli horečně nastavovali TS, tak se nestihalo a pak už se zase letělo, takže sem se už nemohl odpojit. Každopádně je pravdou, že tohle byl kardinální kiks na přípravě TS komunikace. Vzhledem k tomu, že jsme to vlastně zkoušeli poprvé - dva návodčí a sektorové navádění a ještě v jiném jazyce, byli jsme dost nervozní aby aspon něco fungovalo..teda aspon já.
Takže tímto se omlouvám za nepovedené provedení specky.

Popravdě je toho v modech tolik, že se vlastně porád učim něco nového a vlastně to nikdy nebylo ozkoušeno v boji. Proto jsou poslední specky takové neuplné...je to dan za to, že je tam spousta novejch prvků, které celou měsíční přípravu mužou hodit do koše během 5 minut.

Kupříkladu tahle specka byla zaměřena opravdu jen na pocit z mapy, konfliktu, reálíí a MDS možností. Nebyly pevně stanovené cíle, ani nebyly žádné striktní rozkazy , které máte splnit. Nevím jestli je to dobře nebo špatně, ale je to prostě pokus o novější pojetí. Vzhledem k tomu, že vlastně pevně řízené speciálky jsou mnohdy napdány, tím,že jedna starana nedělala co se očekávalo, že udělá, je volné pojetí podle mě jediná volba jak tomu dát nějaký system. Tj. velitelé si naplánují akce podle sebe a přidělené jednotky využijí dle svého uvážení.Zkloubit to do uhlazeného klubka bude nějakou dobu trvat.

Pravda nemá to takové grády jako SM akce s posunem mapy, ale je tam prvek taktiky a strategie, z kterého se dá leckdy dost vytěžit.
Nicméně porád je pravdou, že ten MDS nejde nadrtit na první dobrou a tudíž jsou tam zákonitě chyby nebo nepoužitelnosti.

Například příště nebude vubec časové omezení na refly. Samotný RRR je totiž natolik dokonalý, že když prostě budete muset dát refly, tak automaticky pujdete do náhradního stroje. Zároven se tím zamezí logování na server při kolizích na letišti.

Další zjištění - výměna motoru se musí udělat zvlast jinak se neopraví. tj kod 8-8-1 opraví jen a pouze letadlo a nikoliv motor. pak je tudíž nasnadě zda vzít náhradní stroj nebo čekat na opravu motoru.

Také nebudu posílat AI do vzduchu, ale nechám je hezky startovat s vama z letiště, at vidíte kdy vám ujíždí vlak. Samotné nsatavení radaru je docela oříšek a pokud se dostanu až do tvorby nočních akcí tak budu muset poprvé vyzkoušet scout era, kde je funkčnost/proveditelnost pro specky naprosto neznámá.

Nicméně je to tady a byl by hřích to nezkusit. Škoda jen že tady není víc MDS zkoušečů. Mohlo by se přijít na spoustu věcí rychleji a vy byste měli o ot dřív perfektní zážitky.

Tak snad příště.Mrknutí

PS:
jo a poslední zjištění - u zaměřovače La5,F,FN značí velká čárka 100m a malá 50m. konečně vim proč to nestřili jak ma.Šklebící se
 
311_Tank
2 Pagy:

2Pbarry: reknu ti to takhle: celej problem mel zaklad v pouziti public TS. Ja sem dopredu nic nemapoval protoze jsem tusil ze bude problem s volnymi kanaly. To se taky potvrdilo kdyz jeden z 5 kanalu ktery jsme potrebovaly byl obsazen pilotama na AH. takze se narychlo zmatlalo nejake reseni ktere se ukazalo nefunkcni. Nez se podarilo problem diagnostikovat (nekdo prisel stim ze se neda mluvit do subkanalu ve vedlejsim main kanalu, coz je pravda) uz bezela 10 min specka. nasledoval zoufalej pokus opremapovani na jedotlivy jmena coz taky nezabralo. Pomohlo az presunuti do rootu hlavniho kanalu ale ten zase nemeli namapovani velitele flightu a ten si velka vecina znich nemohla bez restartu prenastavit diky znamemu FFB problemu. I tak nebyla komunikace optimalni protoze oba sektory byly na stejnem kanaly takze sme se s lekkem a SAR prekrikovaly.
kuli restartu si mohli cvelitele premapovat a slavnu obrany system jakz takz fungoval.
Odhaduju ze prvni hlasku otom ze bez restartu to nedame sem vysilal k lekovi nekdy 15min po startu.

Fucidu jsem bral jakozto velitele nejsilneji zastoupene letky jako nekoho kdo ma konecne slovo. pokud tomu tak neni tak se omlouvam a menim svuj vyrok na "kdyby Modri nepitchovali moh bejt restart drive".

Neni vyhrozovani ale pokud ukazujete jasnou neochotu spoluprace pri reseni technickeho problemu, musite ocekavat ze stejna ochota bude i na nasi strane pokud nastane problem u vas. Nic trapneho na tom neshledavam.


 
olda Olde maly
VGR_Lekk napsal:
PS:
jo a poslední zjištění - u zaměřovače La5,F,FN značí velká čárka 100m a malá 50m. konečně vim proč to nestřili jak ma.Šklebící se



Dobrá informace. Thanks Mrknutí
 
1stCL_Novotny
No trapárna jak z SVK! tohle vlákno dejte celé do háje a dejte už pokoj.
Samý velký ego a prd z toho. Stejně už jen melete nesmysly.Naštvaný
 
1stCL_Pagy
Tanku jaká neochota řešení technického problému. Je to vaše chyba ne naše opakuji modří odešli k nám na spaek cca 1min pred zacatkem a vse fungovalo jak melo. Add 2 to že prostě Aička byla nastavena tak jak byla a ze proste nedodrzovala casi jaky meli za to mi taky nemuzem to ze AIcko leti na full plyn a nejaky prehrejvani ho nesere taky neni ans problem tak prosim nez zacnes nekoho napadat ohledne neochoty zamet si pred vlastnim prahem
Jinak modre strane byl urcen TS ah spec na kterym bylo cca 5 kanalu a na kazdym nekdo byl po tom co jsem to videl jsem rozhodl ze se pujde na nas. mohli jste udelat to sami. Opakuji Vaše a jen vaše chyba. Nikdo z modrych nemel pristup pro naplanovani trasi AI tudiz ani tohle na nas nejde hodit
Upravil/a 1stCL_Pagy dne 08-02-2010 23:26
 
1stCL_pbarry
311_Tank napsal:

Fucidu jsem bral jakozto velitele nejsilneji zastoupene letky jako nekoho kdo ma konecne slovo. pokud tomu tak neni tak se omlouvam a menim svuj vyrok na "kdyby Modri nepitchovali moh bejt restart drive".

Neni vyhrozovani ale pokud ukazujete jasnou neochotu spoluprace pri reseni technickeho problemu, musite ocekavat ze stejna ochota bude i na nasi strane pokud nastane problem u vas. Nic trapneho na tom neshledavam.


Takže jedinej problém byl v nastavení vašeho TS ??
A co jste dělali těch 15 minut co běžela mapa před samotným startem ? Proč se mise odstartovala když jste nebyli připraveni ? Vždyť to bylo na povel lekka ne ? Problém chápu, ale tohle jste si zkrátka měli pořešit před ohlášením START. Vždyť času bylo dost.

Ona ochota, že se musí mise restarovat bez udání důvodu po takový době, je holt slabší.


Organizaci zdar! Šklebící se
příště zas
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,021,646 návštěv