November 23 2024 21:48:49
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
Timofejic

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Avia B-135
Stoupa
Protože tam pravděpodobně byl.

[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/Av-135%20Foto/Obr2.jpg[/img] is not a valid Image.
 
olda Olde maly
No, pokud jsi si jistý, že tam byl Revi a ne optický zaměřovač Srb a Štys, tak ok Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
magot
[img]http://img689.imageshack.us/img689/3558/26641975.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img192.imageshack.us/img192/4187/84237266.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Hoper
no a když se mrknete na fotku, co postnul Stoupa, tak vidíte, že to trubka není...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
310_cibule
No, jestli třeba u nás před březnem 1939 netestovali na stopětařicítce Srbu se Štysem a Bulhaři si na dovezené kousky foukli - či po březnu 1939 nechali namontovat třeba i výrobcem - Revi, které vyráběl v té době jejich německý spojenec (když je na té Stoupově fotce stopětatřicítka v bulharském markingu).

Jestli nakonec nebudete mít pravdu všichni, jak už to tak občas bývá....
Upravil/a 310_cibule dne 14-09-2011 23:06
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Koty
Tak vyrobte dvojí verzi-CS a bulharskou Vyděšený

Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Stoupa
Potřebuju zkontrolovat.

The Avia B-135 was a modern Czechoslovak fighter aircraft. It was the production version of the Avia B-35 developed shortly before the war, based on the B-35.3.

The B-135.1 prototype attracted the attention of Bulgarian Air Force officers visiting the Avia plant, and a production contract for 12 aircraft and 62 engines was signed, as well as a license to allow an additional 50 airframes to be constructed by DSF (State Airplane Factory) as the DAR-11 Lyastovitsa ("Swallow" ). Plans for production were stopped by Germany, supply of engines was reduced to 35 and cannons never be supplied. The Bulgarian Air Force was encouraged to purchase the Messerschmitt Bf 109 instead. These the 12 Czech-built planes were ever made.

B-135s without cannons were classified as unfit for combat. As a consequence, the decision was made to relegate the twelve B-135s to the fighter-training role and transfer them to the Fighter school based at Dolna Mitropoliya. There are probably four Avias managed to shoot down a B-24 (B-17?). It was only one kill during the war.
Their sad end came in 1946, when the last surviving aircraft were used as target during air-to-ground shooting practice.

 
Pavel
Stoupa napsal:
Potřebuju zkontrolovat.

The Avia B-135 was a modern Czechoslovak fighter aircraft. It was the production version of the Avia B-35 developed shortly before the war, based on the B-35.3.

The B-135.1 prototype attracted the attention of Bulgarian Air Force officers visiting the Avia plant, and a production contract for 12 aircraft and 62 engines was signed, as well as a license to allow an additional 50 airframes to be constructed by DSF (State Airplane Factory) as the DAR-11 Lyastovitsa ("Swallow" ). Plans for production were stopped by Germany, supply of engines was reduced to 35 and cannons never be supplied. The Bulgarian Air Force was encouraged to purchase the Messerschmitt Bf 109 instead. These the 12 Czech-built planes were ever made.

B-135s without cannons were classified as unfit for combat. As a consequence, the decision was made to relegate the twelve B-135s to the fighter-training role and transfer them to the Fighter school based at Dolna Mitropoliya. There are probably four Avias managed to shoot down a B-24 (B-17?). It was only one kill during the war.
Their sad end came in 1946, when the last surviving aircraft were used as target during air-to-ground shooting practice.


The Avia B-135 was a modern Czechoslovak fighter aircraft. It was the production version of the Avia B-35 developed shortly before the war, based on the B-35.3.

In 193x the prototype of B-135.1 attracted the attention of Bulgarian Air Force officers visiting the Avia plant. A contract for production of 12 aircrafts and 62 engines was signed, as well as a license to allow an additional 50 airframes to be constructed by DSF (State Airplane Factory) as the DAR-11 Lyastovitsa ("Swallow" ). Plans for production were stopped by Germany, supply of engines was reduced to 35 and cannons were never supplied. The Bulgarian Air Force was encouraged to purchase the Messerschmitt Bf 109 instead. These the 12 Czech-built planes were ever made.

B-135s without cannons were classified as unfit for combat service. As a consequence, the decision was made to relegate the twelve B-135s to the fighter-training role and transfer them to the Fighter school based at Dolna Mitropoliya. In 1944 a section of four Avias probably managed to shoot down a B-24 (B-17?). It was the only kill scored with B-135 during the war. Their sad end came in 1946, when the last surviving aircraft were used as target during air-to-ground shooting practice.


Jsou to jen drobnosti... Takhle to zní trochu učesaněji.
A znamená to že už přijde Avia brzy do hry ? Když se píše popisek do Objects ?? Cool
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
Stoupa
Takhle si to představuju.
AVIA B-135, 1942 series

Type: Fighter

Produced aircraft:
Prototypes:
B-35.1 (28.September 1938)
B-35.2 (30.December 1938)
B-35.3 alias B-135.1 (20.June 1939)
B-135.2 (7.March 1941)
B-135.3 (21.May 1941)

Series:
12x Av-135 (6.October 1942)
Av-135.101 to Av-135.112

Weight:
Empty: 1905,5kg
Take-off: 2421,0kg

Crew: 1
Wingspan: 10,85m
Wingarea: 17,0 sq.m.
Lenght: 8,5m
Height: 2,6m
Range: 550km (typical), 800km (max)
Turn time at an altitude 500m: ~34sec
Service ceiling: 9500m

Engine: Avia 12Ycrs (lic. Hispano suiza)
Power: 860HP

Climb:
Climb to 500m: 44sec
Climb to 1000m: 1min 26sec
Climb to 2000m: 2min 47sec
Climb to 4000m: 5min 35sec
Climb to 5500m: 8min 40sec

Speed:
Sea level: 440km/h
At 1000m: 456km/h
At 2000m: 473km/h
At 4000m: 506km/h
At 4800m: 521km/h
At 6000m: 499km/h
Max. allowed: 715km/h

Armament:
2x7,9mm machine guns (ČZ vz.30)
20mm cannon (Oerlikon FFS-20 or Hiaspano Suiza HS 404)- in series never installed
100kg bombs (1x100kg, 2x50kg, 6x10kg, 6x20kg)- in series never installed


History:
The Avia B-135 was a modern Czechoslovak fighter aircraft. It was the production version of the Avia B-35 developed shortly before the war, based on the B-35.3.

In 1939 the prototype of B-135.1 attracted the attention of Bulgarian Air Force officers visiting the Avia plant. A contract for production of 12 aircrafts and 62 engines was signed, as well as a license to allow an additional 50 airframes to be constructed by DSF (State Airplane Factory) as the DAR-11 Lyastovitsa ("Swallow" ). Plans for production were stopped by Germany, supply of engines was reduced to 35 and cannons were never supplied. The Bulgarian Air Force was encouraged to purchase the Messerschmitt Bf 109 instead. These the 12 Czech-built planes were ever made.

B-135s without cannons were classified as unfit for combat service. In 1943 as a consequence, the decision was made to relegate the twelve B-135s to the fighter-training role and transfer them to the Fighter school based at Dolna Mitropoliya. In 1944 a section of four Avias probably managed to shoot down a B-24. It was the only kill scored with B-135 during the war. Their sad end came in 1946, when the last surviving aircraft were used as target during air-to-ground shooting practice.


Avie stále neni hotová, kromě kokpitu je potřeba toho udělat ještě hodně na externálu (předělat podvozek-zase, upravit mapování abych tolik neplýtval místem, je třeba udělat lody, model poškození D2 a vyladit FM) rád bych to vše stihnul do patche 4.12.
Upravil/a Stoupa dne 20-09-2011 01:21
 
magot
máš času ... hádám tak rok ... předběžně, jenom betatestování a dolaďování je tak na 2-3 měsíce
Upravil/a magot dne 19-09-2011 22:43
 
Koty
Tak by mě zajímalo, jak prokračují práce? Je alespoň podvozek kompletní?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Stoupa
Zatim na ní neni nálada. Tak aspoň ladim FM.
 
magot
tady jsou nějaký textury přístojů pro B-135, zřejmě do jiné hry.
Možná to ale už máš ...

http://www.uloz.t...-b-135-rar
 
Stoupa
Tj taky moje práce, jedna zprvních variant.
 
CZAF_mrazik
313_OTU_oblak napsal:
Kdoví, kde je mu konec Smutný


rozvedka hlasi ze byl prerazen k pozemnimu vojsku world of tanks , neni znamo jestli dobrovolne nebo z donuceni Šklebící se
 
Has
Pár motivů na originální skiny

http://www.clavew...y_077.html

http://www.clavew...y_085.html
Upravil/a Has dne 21-12-2011 21:13
 
Stoupa
Ty odkazy nefungujou.
 
Has
Ted už by fungovat měly.
 
Stoupa
aircraft-cockpits.com/ww2german/altimeter%20FL22326.jpg

K čemu slouží ta stupnice 960....950....
A jak funguje to nastavování nulové výšky letiště, co když potřeboval pilot za letu udat výšku od hladiny moře, to si musel pamatovat jakou má nadmořskou výšku letiště ze kterého startoval?

Chtěl bych to použít na klávesu přidat/ubrat výšku jako u bomb. zaměřovače. Pokud to ovšem mé programovací shopnosti dovolí.

P.S. Na fotu neni výškoměr z avie 135.
Upravil/a Stoupa dne 02-01-2012 02:35
 
BP_dFrog
Na té stupnici se právě nastavuje tlak vzduchu v jednotkách hPa.

Nastavování výšky :
QNH - tlak přepočítaný na hladinu moře - výškoměr ukazuje výšku nad mořem
QFE - tlak přepočítaný na výšku letiště - výškoměr ukazuje výšku nad letištěm

výhoda QNH - znáš svoji nadmořskou výšku, tj. víš jak jsi na tom vzhledem k okolnímu terénu
výhoda QFE - jdeš na přistání na letišti a víš kolik výšky nad ním máš, nemusíš si nic přepočítávat a podle toho si uděláš rozpočet

Vysvětleno zjednodušenou formou.

Nastavení na klávesu zní zajímavě, ale bude to ovlivňovat pouze přístroj a nebo i hodnoty SpeedBaru v levém dolním rohu ?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,192 návštěv