Se divím, jaktože vůbec dokážu občas přistát, když proti mě létají takoví supermani. Není náhodou název BAP pod vaší úroveň? Co takhle 3. BAP Imeni Chucka Norrise?
RS na slepo, B-25 k snídani, u země proti flaku bez poškození atd. Ale přitom máte strach z pár Fokáčů ...
Se divím, jaktože vůbec dokážu občas přistát, když proti mě létají takoví supermani. Není náhodou název BAP pod vaší úroveň? Co takhle 3. BAP Imeni Chucka Norrise?
RS na slepo, B-25 k snídani, u země proti flaku bez poškození atd. Ale přitom máte strach z pár Fokáčů ...
3.BAP_Chuck Norris strach nemá, dokud na jeho heinkel nezaútočí velkej Jiří v migině.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 28-08-2007 11:39
1stCL_Fucida napsal:
Tohle není tak docela pravda - nálety středních bombardérů a taktických letounů A20, B25, B26 a A26 v nízkých výškách byly za války zcela běžnou záležitostí. To byla právě doména těchto strojů..byť B25 a B26 byly do značné míry velmi univerzální letadla schopná téměř čehokoliv. Tohle byl jejich denní chléb. Ano, Luftwaffe jim pouštěla žilou, flaky také (což je vlastně také Luftwaffe), ale tyto nálety se nezastavily.
Fuči, mě z tebe jednou trefí. Reagoval jsem na Cassiovu poznámku, že snazší je letět sám u země než ve fromaci vysoko. Mimo to se mi zdá divné, že by se na konci roku 44 objevily B-25 100 m nad Berlínem.
Spíš bych tipoval nějaké Italské bojiště nebo pobřezní oblasti. Případně Balkán. I když vlastně tohle všechno už v roce 44 nebylo německé
EDIT: Spíš jsem měl napsat "konec roku 44" a ještě navíc "prakticky", aby náhodou nepřišel někdo s mapou Evropy
Upravil/a Kurtis dne 28-08-2007 11:41
313_Gryzlov napsal:
Ve výsledku to znamená omezení, o terých tvrdíš, že neexistují, že si lze let naplánovat. Je to tak?
EDIT:
Víš jak mi bylo, když se mě kluci ptali: a proč letíme takhle? Nemůžeme letět takhle? Moje odpověď: ne, nemůžeme, protože naše letiště a cíl byly naplánovány tak, abychom museli letět jenom nejkratší trasou a budeme rádi, když vystačíme s palivem.
A nepřekrucuj. Omezení palebného výkonu se týká pouze situace, kdy B-25 mají představovat strategické bombardéry typu B-17. K této simulaci vedou dvě cesty: změna poměru bombardérů ku nepřátelským stíhačům, nebo změna palebného výkonu. V tom je celá myšlenka. Pokud Ti nic neříká přizpůsobení se měřítku, potom asi těžko chápeš argumenty mé i LesníhoHu.
Ne netvrdim. Nedostatek paliva pro me neni argument ze utocnici nemaji moznost volby (planovani). A zvlast jestli jste opravdu meli jinou volbu v podobe letadel.. je to o planovani, palivo je jeden z prvku, to je cele.
Add EDIT. No asi ti bylo jako mne kdyz jsem vedl tri stodesitky do utoku proti asi deseti bitevnim lodim. Piloti se ani na nic neptali.. jakou to ma souvislost ?
Omezeni palebneho vykonu.... proc ? Z CEHO vychazite ??? Kdy ????doslo k vymazani celeho svazu diky 109G/K ?? Vy se tu snazite omezit jednu stranu jenom z vaseho predpokladu.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
313_Gryzlov napsal:
Ve výsledku to znamená omezení, o terých tvrdíš, že neexistují, že si lze let naplánovat. Je to tak?
EDIT:
Víš jak mi bylo, když se mě kluci ptali: a proč letíme takhle? Nemůžeme letět takhle? Moje odpověď: ne, nemůžeme, protože naše letiště a cíl byly naplánovány tak, abychom museli letět jenom nejkratší trasou a budeme rádi, když vystačíme s palivem.
A nepřekrucuj. Omezení palebného výkonu se týká pouze situace, kdy B-25 mají představovat strategické bombardéry typu B-17. K této simulaci vedou dvě cesty: změna poměru bombardérů ku nepřátelským stíhačům, nebo změna palebného výkonu. V tom je celá myšlenka. Pokud Ti nic neříká přizpůsobení se měřítku, potom asi těžko chápeš argumenty mé i LesníhoHu.
Ne netvrdim. Nedostatek paliva pro me neni argument ze utocnici nemaji moznost volby (planovani). A zvlast jestli jste opravdu meli jinou volbu v podobe letadel.. je to o planovani, palivo je jeden z prvku, to je cele.
Add EDIT. No asi ti bylo jako mne kdyz jsem vedl tri stodesitky do utoku proti asi deseti bitevnim lodim. Piloti se ani na nic neptali.. jakou to ma souvislost ?
Omezeni palebneho vykonu.... proc ? Z CEHO vychazite ??? Kdy ????doslo k vymazani celeho svazu diky 109G/K ?? Vy se tu snazite omezit jednu stranu jenom z vaseho predpokladu.
Když se tak ptáš, tak Ti tedy opdovím, jinak bych se v tom už nerýpal.
Pokud máme na své straně několik letišť, která jsou od cíle vzdálena 50 až 100km a já jsem nucen startovat z letišť vzdálených 250km, to není pro Tebe omezení plánování? Já bych řekl, že to omezení je. Pokud mám mít možnost plánování, potom do tohoto spadá i volba letiště, protože při každém plánování se snažíme využít nejlepší možnosti, že? Z toho vyplývá i více méně směr pravděpodobných útoků. Pokud nejste schopní odhadnout pravděpodobné směry útoků z TTD nepřátelských letadel, potom by bylo dobré na tom zapracovat. Patří to k jednomu z bodů válečného umění a vedení boje.
Jakou to má souvislost s otázkami pilotů? Asi takovou, proč nestartujeme z bližších letišť, která bychom měli mít k dispozici a jsme nuceni stratovat ze vzdálených letišť. Jinými slovy, moji piloti dali tímto najevo, že disponují inteligencí, zdravým úsudkem a logikou. Jakou to má tedy souvislost s vedením útoku na bitevní lodě?
Omezení palebného výkonu
Snažíme se omezit palebný výkon z důvodů, které jsme s LesnímHu myslím vcelku srozumitelně popsali. A týká se to jen konkrétní situace. A jestli si projedš mé příspěvky, tak možná i nadješ něco ve smyslu, že striktní omezení výzbroje by vedlo k vyřazení strojů typu G-10, G-14 a K-4 planesetů a že to není úplně ono a tudíž to vede u těchto letadel na změnu poměrů k bombardérům.
313_Gryzlov napsal:
Když se tak ptáš, tak Ti tedy opdovím, jinak bych se v tom už nerýpal.
Pokud máme na své straně několik letišť, která jsou od cíle vzdálena 50 až 100km a já jsem nucen startovat z letišť vzdálených 250km, to není pro Tebe omezení plánování? Já bych řekl, že to omezení je. Pokud mám mít možnost plánování, potom do tohoto spadá i volba letiště, protože při každém plánování se snažíme využít nejlepší možnosti, že? Z toho vyplývá i více méně směr pravděpodobných útoků. Pokud nejste schopní odhadnout pravděpodobné směry útoků z TTD nepřátelských letadel, potom by bylo dobré na tom zapracovat. Patří to k jednomu z bodů válečného umění a vedení boje.
Jakou to má souvislost s otázkami pilotů? Asi takovou, proč nestartujeme z bližších letišť, která bychom měli mít k dispozici a jsme nuceni stratovat ze vzdálených letišť. Jinými slovy, moji piloti dali tímto najevo, že disponují inteligencí, zdravým úsudkem a logikou. Jakou to má tedy souvislost s vedením útoku na bitevní lodě?
Omezení palebného výkonu
Snažíme se omezit palebný výkon z důvodů, které jsme s LesnímHu myslím vcelku srozumitelně popsali. A týká se to jen konkrétní situace. A jestli si projedš mé příspěvky, tak možná i nadješ něco ve smyslu, že striktní omezení výzbroje by vedlo k vyřazení strojů typu G-10, G-14 a K-4 planesetů a že to není úplně ono a tudíž to vede u těchto letadel na změnu poměrů k bombardérům.
Jen dotazek. Nemohli jste po utoku pristat na nejblizsim letisti, prezbrojit a vratit se preletem na svou zakladnu ?
Eh to si delas srandu ? Bohuzel musim priznat, ze nejsme schopni odhadnout ze ktereho smeru prileti Jak z jeho TTD. Domovske zakladny stroju se kterymy bojujeme nezname Zapracovat na vedeni boje by IMHO mel nekdo jny.
Nevim asi tu ze i moji piloti disponuji logikou, zdravym usudkem a inteligenci. Je dobre mit takove piloty co
Konkretni situce ktera nema zadny precedens. Proste predpokladate ze jedna 30ka ktera je vykoupena zranitelnosti befka rozebere svaz zaskakujicich "strategickych bombarderu" B25.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_pbarry napsal:
Konkretni situce ktera nema zadny precedens. Proste predpokladate ze jedna 30ka ktera je vykoupena zranitelnosti befka rozebere svaz zaskakujicich "strategickych bombarderu" B25.
Nikoli jen rozebere v jednom útoku b-25, což ignorujete.
1stCL_pbarry napsal:
Konkretni situce ktera nema zadny precedens. Proste predpokladate ze jedna 30ka ktera je vykoupena zranitelnosti befka rozebere svaz zaskakujicich "strategickych bombarderu" B25.
Nikoli jen rozebere v jednom útoku b-25, což ignorujete.
1stCL_pbarry napsal:
Konkretni situce ktera nema zadny precedens. Proste predpokladate ze jedna 30ka ktera je vykoupena zranitelnosti befka rozebere svaz zaskakujicich "strategickych bombarderu" B25.
Nikoli jen rozebere v jednom útoku b-25, což ignorujete.
1stCL_pbarry napsal:
Konkretni situce ktera nema zadny precedens. Proste predpokladate ze jedna 30ka ktera je vykoupena zranitelnosti befka rozebere svaz zaskakujicich "strategickych bombarderu" B25.
Nikoli jen rozebere v jednom útoku b-25, což ignorujete.
1stCL_pbarry napsal:
Konkretni situce ktera nema zadny precedens. Proste predpokladate ze jedna 30ka ktera je vykoupena zranitelnosti befka rozebere svaz zaskakujicich "strategickych bombarderu" B25.
Nikoli jen rozebere v jednom útoku b-25, což ignorujete.
Cassius..říkáš hlouposti. Koukni se na staty Lionů, jakožto největší modré skupiny pilotů létajících speciálky, na AFW misích s B25. A mrkni se na čas mezi obvyklým dopadem první a poslední AI (!!!) B25 při útoku Bf 109.
Gryzlove, to, že máte taktická omezení při útočení je pro obránce využitelné většinou pouze v případě, že o těchto omezeních ví. Využití vzdálenějších letištť bylo určitě provedeno z nějakého důvodu - třeba už jen proto, že je jich tam víc a můžeš na ně tedy naskládat více letadel. Nebo třeba jen moc velká blízkost frontě a tedy ostřelování frontovými jednotkami, tedy hlavně dělostřelectvem. A jak jsem psal jinde - mohli jste vzít Jaky-9M s výrazně lepším doletem, ta možnost tam byla a Ty jsi raději chtěl trojky, což chápu.
Btw: už možná podesáté (a to nepřeháním) se s Berrym a i Bluem ptáme, z čeho vycházíte při otázce (jakéhokoliv) omezení Luftwaffe. Kde v předchozí akci došlo k rozmetání bombardérů skupinou velkokanonových Bf 109? Přecijen předpokládám, že diskuse obvykle vznikne na základě nějakých předchozích pohnutek..ale vy jednoduše nemáte důvod..nebo nám ho nechcete říct. A já osobně ho neznám.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 29-08-2007 10:53
313_Gryzlov napsal:
Pokud máme na své straně několik letišť, která jsou od cíle vzdálena 50 až 100km a já jsem nucen startovat z letišť vzdálených 250km, to není pro Tebe omezení plánování? Já bych řekl, že to omezení je. Pokud mám mít možnost plánování, potom do tohoto spadá i volba letiště, protože při každém plánování se snažíme využít nejlepší možnosti, že?
Mě to přijde jako jeden z největších problémů map na FB. Kromě jejich velikosti, resp. malosti, je tam letišť jako nas****. Ve skutečnosti by ta bližší letiště byla např. nepoužitelná, protože poblíž je operující jednotka výsadkářů v týlu nebo je letiště zničené od němců, kteří prchali před RA nebo ho před dvěma dny zničil nálet Ju-88. Není tam telefon, nádrže pro palivo, dráha je rozmočená a náklaďáky s municí tam nemohou dojet, protože cesty jsou nesjízdné. Prostě 100 důvodů, proč bys to letiště nemohl použít. Leda bys startoval z dálnice, jako Pokryškin.
Takže výběr letiště je věc tvůrce mapy, stejně jako cíle. Zbytek by podle mě měl být volný. Ale i to je otázka tvůrce mapy. Ty tu akci potom letět můžeš nebo nemusíš. To je zas tvoje volba.
1stCL_Fucida napsal:
Cassius..říkáš hlouposti. Koukni se na staty Lionů, jakožto největší modré skupiny pilotů létajících speciálky, na AFW misích s B25. A mrkni se na čas mezi obvyklým dopadem první a poslední AI (!!!) B25 při útoku Bf 109.
BTW: AFW je to kde jsou dva úkoly a tudíž rozdělení stíhačů? A kde tvých vlastních slov se pokud možno útokům na bombardéry vyhybáš a přenecháváš to jiným? Respektive jak sem měl tu čest vidět na vlastní oči, kašlete na to jestli odbombardujou nebo ne, honíte se raději se stíhači a na bombry útočíte jen když je pokud možno čistej vzduch. Myslím že tohle u speciálek nehrozí že.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 29-08-2007 11:10
1stCL_Fucida napsal:
Btw: už možná podesáté (a to nepřeháním) se s Berrym a i Bluem ptáme, z čeho vycházíte při otázce (jakéhokoliv) omezení Luftwaffe. Kde v předchozí akci došlo k rozmetání bombardérů skupinou velkokanonových Bf 109? Přecijen předpokládám, že diskuse obvykle vznikne na základě nějakých předchozích pohnutek..ale vy jednoduše nemáte důvod..nebo nám ho nechcete říct. A já osobně ho neznám.
Já už to tu řikal jen to asi nechcete slyšet, Leningrad, ale tam myslím že byly i fuckáči.
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
BTW: AFW je to kde jsou dva úkoly a tudíž rozdělení stíhačů? A kde tvých vlastních slov se pokud možno útokům na bombardéry vyhybáš a přenecháváš to jiným?
Leningrad? Kdy se to letělo? Tam jsem asi nebyl? Kdo to organizoval? Bf 109 s velkými kanony u Leningradu mi přijdou podezřelé.
Cassi, ono opravdu na speciálce se nechce umřít o nic víc, než na AFW a obezřetnost pilotů je tam podobná. A i na speciálce se raději vrhnu na stíhačku, než na bombardér ježící se hlavněmi. Stejně jako na AFW Lionům mnohem méně záleží na tom, jestli ten bombardér už odhodil, než jestli koupí kulku mezi oči.
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
BTW: ... Respektive jak sem měl tu čest vidět na vlastní oči, kašlete na to jestli odbombardujou nebo ne, honíte se raději se stíhači a na bombry útočíte jen když je pokud možno čistej vzduch ...
1stCL_Fucida napsal:
1)Leningrad? Kdy se to letělo? Tam jsem asi nebyl? Kdo to organizoval? Bf 109 s velkými kanony u Leningradu mi přijdou podezřelé.
2)Cassi, ono opravdu na speciálce se nechce umřít o nic víc, než na AFW a obezřetnost pilotů je tam podobná. A i na speciálce se raději vrhnu na stíhačku, než na bombardér ježící se hlavněmi. Stejně jako na AFW Lionům mnohem méně záleží na tom, jestli ten bombardér už odhodil, než jestli koupí kulku mezi oči.
1)Loni? Nevím. Nevím. Jediné co vím že sem tam byl a pár našich BAPáků taky, jestli letělo 8 B-25 nebo 12 nevím, jen vím že co se objevil nepřítel tak do dvou minut většina z nás chcípla ač se do nich po útoku náš cover opřel. Na domácí letiště doletěli tuším jen dvě b-25 a docela na hadry (byla to pěkná specka). Ani nevím v jakém poměru byly befka vůči fuckáčům a jestli fuckáči měli taky stoosmy.
2)Tak musíš uznat že tvoje srovnání s AFW mírně nedokazuje jak těžké neb lehké je sundat na jeden průlet s jednou stoosmou b-25, že.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 29-08-2007 11:27
Tak sem hledal tady na SVK, ale nemůžu to najít možná to bylo už před dvěma roky?
B-25 startovali z Estonska, měli provést nálet na Kronštád, přistát na letišti v Leningradě a pak přeletět zpátky do Estonska. Lioni tam snad nějaký byly, vcelku to byla velká specka, snad tam byl v b-25 i Doktorkop, vím že jako obvykle u velkej specek sme měli na začátku velké problémy s lagy.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 29-08-2007 11:39
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.