Včera jsme zjistili jednu dost nemilou věc. Nevím jestli je to problém "BOSka" obecně, nebo jen serveru TAW. Ale vizuelně i statisticky jsme si ověřili, že zničený tank (výbuch a následné hoření) se po chvíli dokáže zregenerovat vizuelně do nepoškozeného stavu. Opakovaným útokem jde znovu zničit (výbuch a hoření), ale ve statech se už neobjeví žádné poškození / zničení dotyčného tanku.
Setkal se s tím někdo další?
To není jen na TAW, ale hlavně na různých prasomlejnech. Zničený a následně po uběhnutí oživovacího limitu obnovený objekt se prostě nevypíše jako zničený.
S tím zadním střelcem u Pešáka je to opravdu na draka . V neděli jsem ve svém Fw190 A3 narazil 2x nebo 3x na Pešky (KOTA), a vždy jsem skončil s hořícím érem a s prdelí na padáku. Ony si v poklidu odletěli. Přitom zaručeně dostávali ze čtyř dvacítek pod kůži, ale od zadního střelce stačí 1-2 zásahy a v lepším případě hledáš vhodný pole ... to, že zadní střelec je s největší pravděpodobností nesmrtelná teta ani nemluvím
Pak si toho FW můžeš jít vylítat přiblblejma CM. Tedy když tě ta debilní Peška nezabije 2x. Následuje totiž ban na 24h. Když náhodou ne, nedostaneš se k tomu stejně, díky suprovýmu vyrovnávání poměru hráčů. Když nechcípneš, řekneš si tedy že poletíš zničit cíle. 3x tam prdneš po tuně bomb a dovezeš velký hnědý. Super TAW.
Na druhou stranu, druhá světová válka asi taky dokázala bejt flustrující... Díky tomu je chování lidí na TAW + planeset imho mnohem reálnější, než třeba na KOTA, tam si prostě vemeš další letadlo, ideálně to nejlepší co je k dispozici... Tady se nikdo nechce dobrovolně nechat flustrovat
Já sem třeba teď 2 dny nelítal a červená strana za tu dobu dokázala i přes nepřekonatelny střelce v Peškách projet celou mapu (zbývá nám poslední letiště, což je jen otázka času). Takže TAW je frustrující, i když nelítáte
Chtěl jsem tím spíš říct právě to, že večer, konečně když už máš čas, tak se chceš bavit a né se nervovat dvě hodiny čekáním na let. Jinak to zatlačení spojenců nechápu. Postavím se tomu prsama ne? Ale vážně. Další kampaň jdu za soudruhy a rád si zalítám s vámi. Tedy když budete chtít.
* hlavně o Tempestu; obrázky a celý příběh jak pro BoX vznikal v odkazu
Without further delay here is a short movie featuring our Tempest Mk.V in Beta testing. As always, all textures, markings and even its performance are still a work-in-progress. We hope you enjoy and THANKS to everyone who had a hand in our research and its development. Truly an international effort by a wonderful community.
Mám z toho takové rozpolcené pocity .. Jestli jsem to dobře pochopil, tak se nezachovala řádně žádná data? Jsem rád, že si mákli a škoda, že to takhle není i u ostatních letadel
Jedna věc mi nesedí v tom videu .. až když letí si zavře kokpit.. není to trochu špatně?
Jo, to vím, sice si s tím zpětné zrcátko téměř upravím (nejde to tak jak bych chtěl), ale pak nevidím zaměřovač. Potřebuju pohnout a nastavit „jen“ zrcátko!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.