Aaaa, to si Juro vypije, ako to ze ja tie mody nemam? BTW ten mod je od SYN_Vandera, mechanici musia byt nieco nove. Doposial tam boli iba ti utociaci vojaci a tazne konicky. Kazdopadne dakujem, idem hladat
Mohli by ty útočící pěšáky dát do základní hry, aspoň by to trochu oživilo tu příšerně statickou frontu. Ono z výšky z pohybujícího se letounu bude úplně jedno jak prkenně ti panáci běhají, hlavně když tam bude nějaký pohyb.
Aaaa, to si Juro vypije, ako to ze ja tie mody nemam? BTW ten mod je od SYN_Vandera, mechanici musia byt nieco nove. Doposial tam boli iba ti utociaci vojaci a tazne konicky. Kazdopadne dakujem, idem hladat
Mohli by ty útočící pěšáky dát do základní hry, aspoň by to trochu oživilo tu příšerně statickou frontu. Ono z výšky z pohybujícího se letounu bude úplně jedno jak prkenně ti panáci běhají, hlavně když tam bude nějaký pohyb.
Ten divnej pohyb lze snadno vyřešit. Kdyby jim nakreslili kolečkové brusle, vypadalo by to úplně přirozeně.
Pre Lanca a Oldu - na to, že to robia hráči vo svojom voľnom čase a zadarmo je to super. Ak to viete urobiť lepšie, rád sa nato pozriem.
Tak se hned nečerti, jako by Ti někdo zebral oblíbenou hračku. Jsem měl spíš na mysli ty textury. A ty by šly udělat líp, nebo ne? Ale jo, na nich až tak nefrčí. Tak sorry, že jsem si dovolil něco v rámci srandy poznamenat.
Nepochopili sme sa - máte obaja pravdu v tom, že pohyb je neprirodzený a textúry sú, no, nie z tých najlepších. Nebol v tom žiadny úmysel s vami polemizovať, ovsem ked nato teraz pozeram, vyznelo to presne takto. To je fakt. Skôr som myslel na to, že postavičky boli vytvorené "od nuly" vrátane animácie a že z tohoto hľadiska je to super. A ak to viete lepšie, bolo myslené presne tak, ako som to napísal - tzn. bez irónie a bez urážaniu. Jednoducho som bol zvedavý. Toť vsjo.
A co sa tyka oblubenej hracky... nuz Oldo, nerad to hovorim, ale RoF je mrtve. Otazne je, ci zo strany 777 je vobec vola ho ozivit - skor to vyzera tak ze nie. Jason sluboval vyjadrenie "soon"este pred vydanim BoS, ale doteraz sa nic nedeje. Tak asi za chvilu poviem - RIP ROF, Amen.
Upravil/a Baron dne 08-11-2014 12:30
Tady je docela hezký videjko z BOSu. Ukazuje to lyžování s Peškou. Autor po nouzáku zatáhnul podvozel a Pe 2 začala lyžovat donekonečna. Jak někdo poznamenal "Asi slušný kopec".YouTube Video
Je to sranda? Je. Nicméně to ukazuje na prostý fakt, že byť sebepokročilejší simulace, stejně to obsahuje prvky, který jsou úplně blbě. Jistě nikdo ve vzduchu nejezí na lyžích a tenhle konkrétní problém "může" být izolovaný na klouzání po zemi.
Píšu o tom spíš proto, abych upozornil na krutou limitovanost simulace. Přes sebevětší snahu to dělá v některých režimech nesmysly. Veškerá matematika je jen přiblížení k realitě. Ale vždy je na kilometry daleko od reality. Platí to zcela univerzálně, zde to tedy není překvapení. BOS je fajn v mezích, který se daj označit jako běžný letový model. V mezních situacích se chová divně a ... občas úplně blbě. A chová se tak každý sim, odlišují se od sebe jen mírou reálnosti v mezích použitelnosti a mírou blbosti mimo tyto meze.
No, o starsich simoch sa hovorilo, ze to lieta 'jak po kolajniciach'. O novych, s BOS na cele, sa bude tvrdit, ze to lieta 'jak na lyziach'. Ale vidim v tom nejaky pokrok
Btw, zabudli rozposlat novinarske kopie k orecenzovaniu, alebo len recenzenti tak dlho preskumavaju hutny obsah BOSu a recenzie postnu az potom?
Btw2
Baron napsal:
Mohli by zvacsit pocet hracov na serveroch aspon na 64. Tych 130 co bolo na LD Heavy Metal bol neskutocny zazitok. Teraz, ked je to umelo znizene na 33, je docela problem sa na server dostat
Mame to chapat tak, ze aj LD Heavy Metal je umelo 'ponizeny'? V ich vlakne na foru som nenasiel k tomu nic.
No, o starsich simoch sa hovorilo, ze to lieta 'jak po kolajniciach'. O novych, s BOS na cele, sa bude tvrdit, ze to lieta 'jak na lyziach'. Ale vidim v tom nejaky pokrok
Btw, zabudli rozposlat novinarske kopie k orecenzovaniu, alebo len recenzenti tak dlho preskumavaju hutny obsah BOSu a recenzie postnu az potom?
Btw2
Baron napsal:
Mohli by zvacsit pocet hracov na serveroch aspon na 64. Tych 130 co bolo na LD Heavy Metal bol neskutocny zazitok. Teraz, ked je to umelo znizene na 33, je docela problem sa na server dostat
Mame to chapat tak, ze aj LD Heavy Metal je umelo 'ponizeny'? V ich vlakne na foru som nenasiel k tomu nic.
BOS je sice nehotovej, ale rozhodně není špatnej. Nějaké ty komické situace, kdy se ukáže nahatost simulace, jsou ve všech hrách, kde se cosi simuluje. Nějaké to poskakování, nepřirozené pohyby, ujeté reakce. BOS má prostě taky svoje zákoutí.
32 lidí na server je věc poslední verze. Je to limit dserveru, který je natvrdo zakompilovaný. Zjevně to bylo uděláno jako rychlá záplata na nějaký zatím nevyřešený problém. Předtím bylo i 130 lidí na server. Předpokládá se, že ten limit zase zvednou. Respektive čeká se jen na opravu.
Tady je docela hezký videjko z BOSu. Ukazuje to lyžování s Peškou. Autor po nouzáku zatáhnul podvozel a Pe 2 začala lyžovat donekonečna. Jak někdo poznamenal "Asi slušný kopec".YouTube Video
Je to sranda? Je. Nicméně to ukazuje na prostý fakt, že byť sebepokročilejší simulace, stejně to obsahuje prvky, který jsou úplně blbě. Jistě nikdo ve vzduchu nejezí na lyžích a tenhle konkrétní problém "může" být izolovaný na klouzání po zemi.
Píšu o tom spíš proto, abych upozornil na krutou limitovanost simulace. Přes sebevětší snahu to dělá v některých režimech nesmysly. Veškerá matematika je jen přiblížení k realitě. Ale vždy je na kilometry daleko od reality. Platí to zcela univerzálně, zde to tedy není překvapení. BOS je fajn v mezích, který se daj označit jako běžný letový model. V mezních situacích se chová divně a ... občas úplně blbě. A chová se tak každý sim, odlišují se od sebe jen mírou reálnosti v mezích použitelnosti a mírou blbosti mimo tyto meze.
Jaký nedodělaný? To je jen tvoje iluze, že je BoS jiný než CLOD a jiný než 1946. Tu tvojí omáčky okolo si můžeš strčit do měkkého místa.
Otázka nezní hack nebo mod. Videa jasně ukazují, že je ve všech verzích potřeba nějaká dopředná síla jako kompenzace něčeho.
Když totiž v tom Me 321 neudělá křup a nevypadnou z něj ty dva čoudící předměty, tak se nic takového neděje. Stejně tak když neupadne Hurriku motor v CLoDu.
Ta Me-321 je stock verze, nastoupená a ovládaná přes backdoor.
Jistě, nicméně je třeba pochopit něco jiného. Když neplánuju Me-321 létatelné odfláknu ho tak aby to v rukou AI jakš takš vypadalo a chovalo se.
Totiž AI s tím nikdy nebude dělat cirkusové kousky a tak to celé pozbývá logiky ...
Ale ano ve šturmoj jsou tyto bugy se zacyklením pohybu ...
BOS je nedodělaný především ve smyslu obsahu. Ta kampaň je slabší. Není veřejný dserver, FMB. Není zatím skinovatelný jako ROF. No a pak je nedodělaný ve smyslu odladění. Bylo to vydaný trochu pod tlakem slíbených termínů a je to znát. Padá to a třeba FM Bf 109 se bude muset předělat.
K tý simulaci. Tyhle efekty jsou běžný jev. Simulace se vždy porovnává s realitou a koriguje se, aby to sedělo. A korekce se provádějí všelijak víc či míň korektně. Někdy se jen upraví vstupní konstanty. Nebo se dodělají různé zcela nesystémové prvky, jako jsou generátory různých sil nebo vibrací. A to je hned o průser tohoto typu zaděláno. Protože ty dodělávky (rovnáky na vohejbáky) někdy žijí samostatný život, který může být i velice plodný, jak je vidět z těch videí.
Takže opět nastavit celé ovládání znovu. Použít starý config se nedoporučuje.
A servery mají default limit 32 lidí. Nic moc.
We present you the fresh update for IL2BOS, the change log follows below.
But before you read it, please pay attention to the following: Update 1.004 resets all settings and control bindings. We recommend you not to use the config files from older versions. Keeping those may cause unpleasant consequences which we'd like you to avoid.
The change log for v.1.004 is as follows:
1. German localization added;
2. The menu of radio commands, gestures and commands to gunner added, use ~ to open it;
3. Fixed game crashes that happened while closing the application;
4. Fixed game crashes in Campaign;
5. Fixed game crashes when completing a mission in Campaign;
6. TrackIR driver should now load the game profile automatically;
7. A key to switch base level between pressure on the friendly airfield and the standard pressure level (LAlt + A);
8. More detailed controls for bombs and rockets added: salvos (LWin+B , LWin+R) and series (LCtrl+B ) of dropping and launching are controllable; all available options depend on the plane (functionality for the bombsight will be added later);
9. Indicators of remaining bombs added to planes that did have it;
10. Animation of buttons for releasing bombs and launching rockets added;
11. Separate controls for inlet cowl shutters on the La-5 engine added (LCtrl+Minus / LCtrl+Equals);
12. Armored vehicle BA-10М added;13. Anti tank cannon ZIS-2 added;
14. Background color on German instruments was corrected according to the standard;15. Ju 87 3D model visual bug corrected;
16. The AI should now correctly estimate the amount of remaining fuel so it’ll be enough for them to return home;
17. AI landing procedure has been fixed for the cases when they are damaged or require fuel;
18. Spotter is giving orders for assault planes and bombers first in the interception missions;
19. Spotter stops tracking the targets that leave it’s zone of coverage;
20. Turret gun cooling fixed, now it depends on the plane’s flight speed;
21. Fuel consumption of Ju 87 and He 111 fixed;
22. Max speed of manual stabilizer repositioning on Bf 109 was reduced to last 5 seconds;
23. Detached plane parts keep all the details as they were before the part was torn off of the aircraft (aerial brakes, bomb hatches, gears, etc.);
24. Hitting turret gun weapons should have a correct visual effect now;
25. Taxing on the Kotelnichesky airfield fixed in the Campaign’s 3rd chapter;
26. Watermark with the game logo and nickname was removed from the upper left corner;
Update 1.004 also includes the hot-fix for 1.003:
27. Ground attack planes should now spawn correctly in corresponding interception missions;
28. Hitting utmost spans of bridges should now be counting as proper hits in Campaign;
29. Starting a mission with overheated machineguns and engine was fixed in Campaign;
30. Stats counter fixed in Campaign;
31. Dserver has a 32 players limit;
32. Dserver automatically turns the Win OS “High power” when launched;
33. Damaged and detached bomb hatches now look correctly on IL-2;
34. All damage visuals should now be preserved on all plane’s parts, including the detached ones;
35. A damaged turret remains that way when a new player takes place in it in MP;
36. Sequence of reading preset config files fixed.[/list]
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.