Musí se nechat, že v Rusku maj opravdu jinou mentalitu. Tohle už je snad třetí patch, kdy hra stále tvrdí, že je ve verzi 1.003. Normální (rozuměj civilizovaná) mentalita říká, že SW se verzuje proto, aby se jednoznačně poznalo, z čeho to bylo sestaveno a aby se na to sestavení dalo jednoznačně ukázat při hlášení chyb. Pokud nejsou dvě verze zcela identické, mají prostě jiné číslo. Je to jednoduché, otevřené a dokonce se s tím pak dobře pracuje. V Rusku maj zjevně jiný názor a číslo verze používaj jako nějaký přívěšek, který jim ti západní neznabozi bez spirituality nutěj, tak ho tam maj, ale někdy si vzpomenou a jindy jim zas spirit nedovolí na to šáhnout. Je mi záhadou, proč kolem čísla verze dělaj takovou magii. To na tom závisí jejich výplata?
Hmm! Tak to je hezké. Téměř tomu nerozumím, co jim mám poslat. Hra mi padá v každé druhé misi offline.
Nelam si z toho hlavu Aj tak dostanu tolko reportov, ze tych niekolko od nas sa strati BTW mne pomohol obycajny restart PC po stiahnuti patchu. Odvtedy je pokoj. Zaujimave je, ze na MP mi to neurobilo este ani raz. Iba v singli.
Tak jsem dolítal kampaň. Dojmy jsou všelijaké. Vlastně ale převládaj dojmy pozitivní. Stejně ale začnu negativama.
1) Padá to. Sice jen zřídka, ale na konci mise při přistání no naštve. Stalo se mi 2x za kampaň. Online mi to za dobu od vydání nepadlo nikdy.
2) Komicky nezvládli staty. Neuměj spočítat ani odlítaný čas. Některý z těch čísel, co se člověk ve finále dozví, jsou asi vycucané z prstu. Některý sestřely to nezanamenalo ve statech, ačkoli mi je to napsalo ve hře.
3) AI piloti jsou opravdu divní. To jejich chování by stálo za román. Jednak i s těžkejma bombrama manévrujou, jak by to byly loutky. Dál pak maj takové to epileptické řízení známé již z ROFka. (Nebo je to padoucnice?) Stihači podávaj roztodivné výkony. Uměj střílet jak Olda Šetrnej, ale přitom jsou legračně bezmocní vůči pomalejšímu cíli. ... Ne tohle není na bod, to je na román
4) Jako vedoucí letu předpokládám, že mě čísla budou poslouchat. Třeba i následovat. No a tohle neplatí. Zas by to vydalo na román, ale prostě si dělaj, co chtěj, úplně bez ohledu na příkazy.
5) Náročnost misí pro stihače stoupá k nasrání. V posledním dílu jsou LaGGy víceméně nelítatelné. Kolikrát je člověk sám nebo s jedním číslem a proti to vyhodí 4 He 111 a 4 Bfka. Co s tím má člověk asi tak dělat? Polovina stíhacích misí je proti bitevníkům a mraky jsou v 500m. Tedy se člověk plazí u země. AI piloti zjevně viděj skrz, protože mě následovali do sebevětšího mlíka bez problémů. V misi, kde jsou mraky v těch 500m, je skoro jedno, v čem člověk sedí, kolem je 4 - 5 stihačů a všem se utéct nedá. Tyhle mise člověk dokončí vyjímečně.
6) Bombardování z výšky je limitované. Potíže s dohledností v BOSku znamenaj, že je velmi málo času na nalezení cíle. Vlastně vždycky jsem to nakonec vybombil střemhlavě nebo alespoň z malé výšky. Bombardovat s He 111 z 5500m děla se mi opravdu nepovedlo.
Pozitiva.
1) Přinutilo mě to lítat bitevníky a zkusit i bombery. Jinak lítám jen stihačky. S tím Šturmem je to vlastně legrace. I střemhlavé bombení se Štukou vlastně šlo. Ty velké bomby dělají hezkou paseku. S Pe 2 jsem byl taky docela úspěšnej.
2) Nebyl to až takový opruz, jak jsem si myslel. Každý den jsem dal 2 - 3 mise. Časem se to nastřádalo.
3) Je v tom i nějaké to uspokojení, když člověk přinese domů slušnou dávku bodů.
Postřehy:
Vzhledem ke stupiditě AI pilotů bylo nakonec nejzábavnější bitevničení. U pozemáků vůbec nevadí, že jsou to AI. Záleží spíš na tom, jak se člověk dokáže trefovat. Jak má zvládnuté rakety, bomby, kanóny.
Nejčastěji jsem dával mise na Expert obtížnost a Short. Tedy jsem nestartoval. Ale pokud to stav letadla a čas dovolil, přistával jsem. To mi připomíná Pe-2. Peška je svině na přistání. Sedl jsem s tím pokaždý, ale vždycky jsem tomu něco provedl.
Závěr:
Padání odladěj. Staty opravěj. Nesmyslnou nevyrovnanost nároků s progresí v kampani odstraněj. V tom problém nevidím.
Co vidím jako větší potíž je to, že zjevně nemaj odladěné řízení těmi AI piloty. Vzhledem k tomu, že jsem se přímo tímhle celý rok zabýval v CLODu a vím, co to co všechno je třeba vyřešit, aby počítač řídil letadlo smysluplně, tak mám pochybnosti, zda to hodlaj dokončit. Mě to trvalo rok, abych to vyladil k částečné spokojenosti. A stále by bylo co zlepšovat. Oni na to již od dob ROFka kašlou a pro BOS neudělali pokrok. Tedy se dá čekat, že epileptiky budeme mít nadále a podobně budeme mít supermany, kteří s naloženou Peškou budou lítat jak Petr Jirmus s Z50. Takže největší zábavu offlajnu vidím v těch Štukách, Šturmech a snad časem i ve výškových bombarderech. Potenciál to má i když je to zatím malé děcko.
Dnes mi to nepadlo ani raz. Lietal som vyhradne single kampan. Nocne misie su super, ovsem po poslednom patchi vylepsili Flaky a ked ma schmatol svetlomet, bolo to o hubu (mal som Stuku).
Damage model je jakej je. Nemyslím, že by byl nepoužitelnej, ale CloDovej DM má minimálně vyšší ambice. Nicméně BOSko od dob prvních lítatelných alfa verzí udělalo značný pokrok. Nejvíc je to vidět na Šturmovi, který jako správný tank snese lecjaký zásah, aniž by se ho to nějak dotklo. DM bude dělaný hitpointově. A asi to není nejsofistikovanější implementace pod sluncem. To ale neznamená, že by to nemohli vyladit k slušně uvěřitelnému stavu. Posledních pár patchů je již ve stavu, že to nebije do očí jako první pokusy.
Co se týká animace DM, pak je pravítková. Letadla se rozkládají na prvočástky hezky podle výkresu. Nemyslím ale, že by to nějak vadilo. Podstatnější je podle mě vliv poškození na letový model. A s tím si práci dali. Jestli mě můžou zničit na 100 způsobů, nebo na 1000 způsobů, jestli to dělá díry do potahu, kterýma se dá koukat skrz ... to mě až tak netrápí.
Today one of our pilots (Myxxamop) find the way to use custom settings for graphics.
For that download this archive and extract files to ../IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data directory.
After that drag and drop file Scripts.cfg on unGTP.exe, wait few seconds and go to new folder ../IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\(null)\luascripts
Open gpresets.cfg with notepad.exe and change options (i hope you know how). Save changes and copy this file to ../IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\LuaScripts
Enjoy...
Excuse my english, please.
Oh... I'm forgot. Probably tomorrow devs close this backdoor :-(
They said so.
https://yadi.sk/d/b32feMgUcKvWS
http://forum.il2sturmovik.com/topic/11817-graphic-options-poll/
Damage model je jakej je. Nemyslím, že by byl nepoužitelnej, ale CloDovej DM má minimálně vyšší ambice. Nicméně BOSko od dob prvních lítatelných alfa verzí udělalo značný pokrok. Nejvíc je to vidět na Šturmovi, který jako správný tank snese lecjaký zásah, aniž by se ho to nějak dotklo. DM bude dělaný hitpointově. A asi to není nejsofistikovanější implementace pod sluncem. To ale neznamená, že by to nemohli vyladit k slušně uvěřitelnému stavu. Posledních pár patchů je již ve stavu, že to nebije do očí jako první pokusy.
Co se týká animace DM, pak je pravítková. Letadla se rozkládají na prvočástky hezky podle výkresu. Nemyslím ale, že by to nějak vadilo. Podstatnější je podle mě vliv poškození na letový model. A s tím si práci dali. Jestli mě můžou zničit na 100 způsobů, nebo na 1000 způsobů, jestli to dělá díry do potahu, kterýma se dá koukat skrz ... to mě až tak netrápí.
Dík za info. To jsem čekal (ale v skrytu doufal že to bude jinak) že grafický upgrade neproběhl. Když neporběhl do verze 1.0xxx pravděpodobně už neproběhne nikdy ...
Funkční DM via hit-pointy je trochu zastaralý ale dá se dobře nafejkovat aby z toho byl dobrý real pocit.
V tom bych taky problém neviděl.
Chtěj po vás, abyste stáhnuli nějaký soubor ... nepíše se ale jaký. Ten rozbalit do ../IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data . Pak myší přetáhnout soubor Scripts.cfg na unGTP.exe (nebo prostě spustit ten exáč s parametrem jména toho souboru Scripts.cfg). Vytvoří to adresář ../IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\(null)\luascripts . Asi v něm bude gpresets.cfg který se dá zeditovat v notepadu. A ten soubor nakopírovat do ../IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\LuaScripts .
No já být váma, do toho nejdu. Jako to si stáhnete odněkud z Ruska nějaký exáč a ten spustíte? Prrr. Dělejte si kdo chcete co chcete, ale tohle vypadá na pokus o průnik do vašeho pekáčku. Tak lovu zdar a pak se podělte, co všechno vám to doma vybílilo.
Když už se začínají řešit "hacky", tak by mě zajímalo, za jak dlouho uvidím letadla na steroidech
O nějakém anti-cheet řešení v BOS jsem zatím neslyšel.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Když už se začínají řešit "hacky", tak by mě zajímalo, za jak dlouho uvidím letadla na steroidech
O nějakém anti-cheet řešení v BOS jsem zatím neslyšel.
Myslíš třeba tenhle He 111? YouTube Video
Prý je to OK. Když je to úplně prázdný, prý to mělo vlastně slušnej poměr váha/výkon a navíc obrovskou nosnou plochu. I tak je to odvaz, ne?
Když už se začínají řešit "hacky", tak by mě zajímalo, za jak dlouho uvidím letadla na steroidech
O nějakém anti-cheet řešení v BOS jsem zatím neslyšel.
Jen naprosto zanedbatelné minimum lidí má potřebu si simulátory upravovat nějakým ne úplně standardním způsobem. To je jeden z důsledků relativně malé a věkem dospělé komunity. Když člověk chce být úspěšný pilot, nebo dokonce eso, pak musí ze svých pádů vinit sám sebe a ne domnělé nekalé výhody na straně nepřítele.
Ahoj, potřebuju poradit, mám taky Battle of Stalingrad, ale je tu zásadní problém - sice můžu letět, ale mám problém cokoliv trefit. Obávám se jestli můj PC není na to už moc slabý. Mám Q6600 3.6GHz, 3GB RAM a GTX 275. Automaticky se mi nastavilo na high detaily, to se mi ale zdálo až moc pohádkové, tak jsem dal na vyvážené a nakonec na nízké (Full HD) ono to sice jede, ale zaměřit se na bombardér je umění (i když teda i na ty nízké detaily to jede.) Nejsem žádný super letec, nejradši hraju arkádové bitvy v MP War Thunderu. Zkoušel jsem to ovládat jak na klávenice (nejde to) tak na gamepadu (jde to ale motor ztrácí otáčky), tak joysticku (Logi 3D extreme, ale obávám se že možná poškozený - známý problém, uvažoval jsem o tom že si koupím Cobru na kterou jsem tady četl hodně chvály.) Je možné hru také nastavit na naprosto arkádové ovládání (nesmrtelnost, neomezená munice)a případně řízení jen za pomocí myšky jako je tomu ve WT ? A zatím jsem tam nenašel Bf 109G-6, je ve hře ? Také bych byl rád abyste mi poradili jestli jde hra nastavit tak aby se hýbala i na mém starém šrotu (sice uvažuju o upgradu na NV GTX 970, ale to bude kdo ví kdy...) Díky !
Ahoj, potřebuju poradit, mám taky Battle of Stalingrad, ale je tu zásadní problém - sice můžu letět, ale mám problém cokoliv trefit. Obávám se jestli můj PC není na to už moc slabý. Mám Q6600 3.6GHz, 3GB RAM a GTX 275. Automaticky se mi nastavilo na high detaily, to se mi ale zdálo až moc pohádkové, tak jsem dal na vyvážené a nakonec na nízké (Full HD) ono to sice jede, ale zaměřit se na bombardér je umění (i když teda i na ty nízké detaily to jede.) Nejsem žádný super letec, nejradši hraju arkádové bitvy v MP War Thunderu. Zkoušel jsem to ovládat jak na klávenice (nejde to) tak na gamepadu (jde to ale motor ztrácí otáčky), tak joysticku (Logi 3D extreme, ale obávám se že možná poškozený - známý problém, uvažoval jsem o tom že si koupím Cobru na kterou jsem tady četl hodně chvály.) Je možné hru také nastavit na naprosto arkádové ovládání (nesmrtelnost, neomezená munice)a případně řízení jen za pomocí myšky jako je tomu ve WT ? A zatím jsem tam nenašel Bf 109G-6, je ve hře ? Také bych byl rád abyste mi poradili jestli jde hra nastavit tak aby se hýbala i na mém starém šrotu (sice uvažuju o upgradu na NV GTX 970, ale to bude kdo ví kdy...) Díky !
Ano, mozes si zapnut nesmrtelnost i arkadove ovladanie. Nie vsak v kampani, tam je obtiaznost predvolena iba na normal a expert. Samozrejme, MP servery nastavuje host, tam nenavolis nic Ak si vsak zvolis QMB (Quick MIssion Builder) tam si mozes nastavit od pocasia az po nesmrtelnost vsetko - ale ovladanie mysou tu asi mozne nebude. BoS si neviem predstavit ovladat inak ako na joysticku.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.