V kostce, to FM pro pacifik by muselo být holt více arkádové/ generické .. jako ve starém šturmu ..
což by množná až tak nevadilo .. stejně to současné FM je takovej vítr v bedně
Když člověk čte, jaký jsou problémy s FM, chybějícími podklady letadel, nebo s nedostatečným výkonem PC pro současné simulátory, tak se člověk diví, jak se mohli lidi bavit třeba v European Air War, Jane's Combat Simulations nebo na ruských arénách ve War Birds II, aniž by jim tyto nedostatky zábavu znemožňovaly... Sladká tehdejší naše nevědomost...
V kostce, to FM pro pacifik by muselo být holt více arkádové/ generické .. jako ve starém šturmu ..
což by množná až tak nevadilo .. stejně to současné FM je takovej vítr v bedně
To jako proč? Americká letadla z té doby létají dodnes a o japonských letadlech se ví úplně to samé, co o jakýchkoliv jiných. Dokonce i ta japonská některá do dnes létají. Že by nebylo dost podkladů je nesmysl. Navíc i některá letadla co mají dost podkladů jsou ve hře pochybná.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Já tedy nevím, ale najít třeba takový technický manuál pro Ki-84 není vlastně ani moc takový problém: https://ww2aircra...st-1430607 Pravda je to sice pro kořistní stroj, ale to jak víme není u BoX problém.
V kostce, to FM pro pacifik by muselo být holt více arkádové/ generické .. jako ve starém šturmu ..
což by množná až tak nevadilo .. stejně to současné FM je takovej vítr v bedně
Když člověk čte, jaký jsou problémy s FM, chybějícími podklady letadel, nebo s nedostatečným výkonem PC pro současné simulátory, tak se člověk diví, jak se mohli lidi bavit třeba v European Air War, Jane's Combat Simulations nebo na ruských arénách ve War Birds II, aniž by jim tyto nedostatky zábavu znemožňovaly... Sladká tehdejší naše nevědomost...
No nepovídej. A představ si že ono některé tyhle "simulátory" pořád ještě někdo hraje. Divný jakto že takový starý Šturm nebo Strike Fighters mají pořád ještě aktivní komunitu, i když jsou to vlastně jen "blbý arkády". Čímpak to asi bude
V kostce, to FM pro pacifik by muselo být holt více arkádové/ generické .. jako ve starém šturmu ..
což by množná až tak nevadilo .. stejně to současné FM je takovej vítr v bedně
Když člověk čte, jaký jsou problémy s FM, chybějícími podklady letadel, nebo s nedostatečným výkonem PC pro současné simulátory, tak se člověk diví, jak se mohli lidi bavit třeba v European Air War, Jane's Combat Simulations nebo na ruských arénách ve War Birds II, aniž by jim tyto nedostatky zábavu znemožňovaly... Sladká tehdejší naše nevědomost...
No nepovídej. A představ si že ono některé tyhle "simulátory" pořád ještě někdo hraje. Divný jakto že takový starý Šturm nebo Strike Fighters mají pořád ještě aktivní komunitu, i když jsou to vlastně jen "blbý arkády". Čímpak to asi bude
Jo, "simulátor" nebo "arkáda" jsou nejspíš dost relativní pojmy, když jsem hrál "simulátor" ještě na 8-bitech a tam si člověk na špatný FM nebo na nedostatek výpočetního výkonu nestěžoval
Saburo a proč mám publikace s výkony japonských letadel? Proč existují porovnávací testy japonských letadel? Dokumentace o výrobě bych řekl též bude. Koristnich strojů bylo dost během celé války a minimálně USA měla vcelku rozsáhlou zprávu o běžných japonských strojích. Nevěřím, že by z toho nešlo namodelovat letadlo.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Rumcajs napsal:
Hu a myslíš, že udělat znovu již existující sim by bylo obchodně moudré? Možná by to lidi vůbec nekupovali, kdyby to bylo vlastně to samé co IL2, jen s lepší grafikou. Nebo jako WT či jak se jmenuje ten MMO sim? Běžně se má za to, že produkt se musí něčím odlišovat. Pokud je to to samé, jen s "něčím", tak se na to lidi houfně vybodnou. Ve světě her to lze velmi hezky demonstrovat na WoW (World of Warcraft). Kolik bylo různých her typu "Jako WoW, jen ..."? A žádná z nich se nedostala na prodeje WoWu.
Rumcajsi, jak to muzes rici, vzdyt ty to prece pamatujes. Oni prece UDELALI stejnou vec znovu. Zase il2, zase par vychodnich stihacek, zase zadna dynamicka kampan, zase mise nad prazdnou mapou, ano, mirny pokrok z hlediska velikosti mapy, grafiky, FM, ale v principu vsechno stejny. A neni to nijak userfriendly, natoz pro nekoho noveho, a neni to dostatecne simulator aby se to odlisilo od modernich F2P her, ktere spolknou prilezitostne hrace. A to se ma vylepsit tim, ze se odepise velka cast nejvetsiho trhu na svete? Pod zaminkou, ze neni dost dat udelat to spravne - ale na co "spravne", na neco, co ma komplexnost na urovni ovladani jednou klavesou?
A s tim "jako WoW". Obecne receno, rozdil neni v odlisnosti, je v necem, cemu se v anglictine rika "polish". Kdyby byl v odlisnosti, nebavili bychom se o skupine her "neco jako". Polish znamena, ze vsechno funguje, ovladani je takove, ze te nic neirituje, je intuitivni a dovoli ti delat to, co bezny zakaznik ocekava - coz je zabava a zazitky. A jake zazitky jsou bezne dostupne v BoX serii?
EDIT: kdyby nekdo nevidel ocividnou odpoved na moji recnickou otazku, tak uplne stejne zazitky jako v roce 2001. Bohuzel :-(
Upravil/a LesniHU dne 17-05-2020 14:10
Saburo napsal:
Na netu se válí článek o maximální rychlosti A6M2, žádnej WEP/vstřik něčeho a rozptyl rychlosti tam je 30MPH, je tam od 316 do 345MPH a co je tedy správně?
Uplne vsechno. To je asi zakladni bod, ktery by se musel akceptovat pri vyvoji simulatoru. Ze petikilometrovy rozdil v papirove rychlosti negarantuje jakykoliv rozdil v praxi a uz vubec negarantuje, ze druhemu uletis.
Saburo, uvedomujes si, že to co popisujes se týká prakticky všech sovětských letadel v BOXu?
Ve starém Ilovi byly výkony Japonců vcelku ok. Jen tu Ki- 84 tam vybrali aby to bylo trochu hratelné proti corsairum a mustangům. Ale to ostatně udělali v novém i s Dorou, takže s nějakým balancem autoři problém až tak nemají, když se to dá zpeněžit. Nebavíme se tu o DCS, ale o starém Ilovi na mírných steroidech.
Upravil/a 606_Temp dne 17-05-2020 14:51
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Kolik lidí chodí diskutovat o FM , 50? Většina komunity si jde pro zážitky, mít letouny rozumně vybalancované, dát si na stroj pěkný skin, když jim bliká hláška že se něco přehřívá ,stáhne tah. Vývojáři Si mezitím mohou ladit FM dle svých možností.
Kolik lidí chodí diskutovat o FM , 50? Většina komunity si jde pro zážitky, mít letouny rozumně vybalancované, dát si na stroj pěkný skin, když jim bliká hláška že se něco přehřívá ,stáhne tah. Vývojáři Si mezitím mohou ladit FM dle svých možností.
Ano ty otravné hlášky o teplotě , tahu motoru nastavení klapek atd jsou na serverech povoleny.Horší však je, že pro autory serveru to nejde ani nastavit tak aby byly hlášky vypnuté. Ostuda a urážka všech, kteří mají rádi létání.
Kolik lidí chodí diskutovat o FM , 50? Většina komunity si jde pro zážitky, mít letouny rozumně vybalancované, dát si na stroj pěkný skin, když jim bliká hláška že se něco přehřívá ,stáhne tah. Vývojáři Si mezitím mohou ladit FM dle svých možností.
Ano ty otravné hlášky o teplotě , tahu motoru nastavení klapek atd jsou na serverech povoleny.Horší však je, že pro autory serveru to nejde ani nastavit tak aby byly hlášky vypnuté. Ostuda a urážka všech, kteří mají rádi létání.
Kolik lidí chodí diskutovat o FM , 50? Většina komunity si jde pro zážitky, mít letouny rozumně vybalancované, dát si na stroj pěkný skin, když jim bliká hláška že se něco přehřívá ,stáhne tah. Vývojáři Si mezitím mohou ladit FM dle svých možností.
Ano ty otravné hlášky o teplotě , tahu motoru nastavení klapek atd jsou na serverech povoleny.Horší však je, že pro autory serveru to nejde ani nastavit tak aby byly hlášky vypnuté. Ostuda a urážka všech, kteří mají rádi létání.
V novom patchi by to malo ísť vypnúť.
Myslíš jako v nastavení serveru, nezávisle na tom jak to má nastavené každý pilot?
LesniHU napsal:
Polish znamena, ze vsechno funguje, ovladani je takove, ze te nic neirituje, je intuitivni a dovoli ti delat to, co bezny zakaznik ocekava - coz je zabava a zazitky. A jake zazitky jsou bezne dostupne v BoX serii?
EDIT: kdyby nekdo nevidel ocividnou odpoved na moji recnickou otazku, tak uplne stejne zazitky jako v roce 2001. Bohuzel :-(
A tady si myslím, že BOX toho díky perfektní podpoře VR nabízí ve smyslu zážitků mnohem více. Jasně, tohle není "jen" věcí aplikace jako takové, ale samozřejmě celkového pokroku ve světě křemíku, ale přesto. Když si to vezmu sám za sebe, tak první "wow" efekt se u mě dostavil, když jsem hrál Tomahawka na Didaktiku M. Podobně paf jsem znovu byl až z WWII Fighters od Jane's a z Falcona 4.0. No a pak přišel Šturm, kdy mi znovu spadla brada hluboko na zem. U DCS, CLOD a BOX jsem si sice říkal, že je to hezké, ale ten pocit, jako u Šturma jsem neměl. Ale jen do doby, než jsem okusil VR, resp. než jsem okusil VR v současné (již bez větších "ale" použitelné) reinkarnaci.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.