Ta "hnusná zelená" bude hrobem řekl bych poměrně často, protože případů, kdy se letadlo a pilot rozprsknou ve vzduchu bude minimum...
Luthier asi nejspíš neovlivní (ne)hmotnost stromů, tak trochu si myslím, že EDGE kvůli tomu překopávat nebude. V tuto chvíli DCS má stromy nehmotné (a nikdo neřve), jak to bude v EDGE nevím...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Souhlas Hopere. Můj názor je ten že pokud se začne hrabat v základu hry jako takovém, tak to celé pošle do prdele.
A hlavně to nedává smysl proč by to měl dělat. Vždyť tuhle část vývoje má díky DCS za sebou.
Ale zas je to Luthier. :-I
Ale jo, když to vydaj funkční a až pak dodělaj kolizní stromy, tak by to bylo docela i dobrý - ujme se to, nechaj to tam - neujme, v příštím patchi to vrátí na původní stav
Pokial to ale chcu spravit aspon trochu realne, tak tam urcite ziadne kolizne stromy nebudu.
V zasade su akceptovatelne len listnate stromy a ihlicnate stromy.
Luthier asi nejspíš neovlivní (ne)hmotnost stromů, tak trochu si myslím, že EDGE kvůli tomu překopávat nebude. V tuto chvíli DCS má stromy nehmotné (a nikdo neřve), jak to bude v EDGE nevím...
Ale dá se předpokládat, že opět budou nekolizní. Vezmeme-li v úvahu BS, kde tahle mašina využívá skrývání se a tudíž je relativně v kontaktu i se stromama a stromy v něm kolizní nebyly....
Ještě nějak jinak to chcete říct ? :)
Počítejte s tím, že kolizní nebudou a pokud přeci jen ano, alespoň budete mile překvapeni ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
takové všeobecné kecy blablabla...
odezev již ubývá, na otázku ohledně koliznosti stromů zatím nic nepřišlo
stromy vypadají slušně (i to rozmístění), jen si říkám, jestli je sázejí kus po kuse...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ne stromy nevypadaj slušně. Vypadaj hnusně.
Tyhle stromy vypadaj slušně: YouTube Video
Je to ale blbý přirovnání, páč oproti tomu všechny současný simy vypadaj jako děsivé přízraky z minulosti.
Včetně těch bosejch co ještě nevyšly ... Ale simulace nejsou o grafice už od dob Elite.
Ale co ten engine ještě dovolí počítači počítat, kromě té rozlehlé krajiny ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nějak nestíhají se trochu více rozepisovat a odpovídat na určité dotazy - asi usilovně pracují :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Dovolí ti zakoupit zbrusu nový der computer Nr.3 na kterým to poběží.
Co to je, pozdější Ella Elle L'a?
No na šedesátých byla asi nejkrásnější volná láska (a zadarmo).
Jinak pokud Francouzku, tak jedině tuto Jojo děda měl celou dobu pravdu, když mi vždycky říkal: "Chlapče, modrý oči? To nic není, ve srovnání s povedenýma tmavě hnědýma kukadlama u brunetky."
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 07-12-2013 03:56
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.