jak rozmrazit sovětského pilota???
|
3IAP_Sasa |
Přidané 09-09-2009 19:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
smis napsal:
606_Tempik napsal:
proto asi psal, že je to blbost, nééé ?
Ona si vůbec slavná LW stěžuje na každé letadlo, které je ukroutí
To by sa slavna LW musela stazovat na kazde lietadlo
Náhodou F4, G2 ukroutí skoro všecko, nebo s tím kroutit aspoň můžou. |
|
|
|
606_Smis |
Přidané 09-09-2009 19:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
no co ja vim, ale co som obcas letel na tych nemeckych strasne dlho sa rozbiehaju a ked snimi zatocim uz ma rychlost v prdeli |
|
|
|
FK_Rychtyg |
Přidané 09-09-2009 22:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
606_OTU_Smis napsal:
no co ja vim, ale co som obcas letel na tych nemeckych strasne dlho sa rozbiehaju a ked snimi zatocim uz ma rychlost v prdeli
Tak to jsi dělal něco špatně Záleží samozřejmě na jednotlivých typech, ale například Bf109G2 nebo výše zmíněná F4 svou akcelerací exceluje, rozbíhá se poměrně rychle a rychlost si také nějakou tu chvíli udrží, když pilot ví jak na to Co se týče Fw 190, tam se rychlost dá držet velmi pěkně, pro mně mnohem lépe než u některých Bf109, s akcelerací je to samozřejmě horší... Zkus přestat točit jako se Spitfirem nebo Lavkou a uvidíš, že i ten nejtěžší Fokouš nebo Befko umí sundat lehounkého a obratného Spitfira v celku bez obtíží
Upravil/a FK_Rychtyg dne 09-09-2009 22:40
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 09-09-2009 23:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
To je pravda. Ono kroutit neznamená dělat plochou zatáčku jak si mnozí myslí. Barrel roll je F4 schopná při troše skillu dávat srovnatelně s jakýmkoliv VVS stíhačem (nepočítám I16, 153) do roku 43. Právě tá fantastická akcelerace a stabilita na pádovce ji dělá docela naštvanou. Ono se dá i docela dobře zavaničkovat směrovkou a ten spitfire na chvíli předsadit.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 09-09-2009 23:52
|
|
|
|
606_Smis |
Přidané 10-09-2009 16:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
ja na fasistyckych erach lietam len volakedy na akre ale na dedikaci som zdicky za cervenych a aj inde , mozno par krat som bol za modrych ked sme sa cerveny na speaku doholi ze im pomozeme lebo ich bolo malo , ale no tak nevim , mne sa setki nemecke era zdaju rychle a tazke zelezne hovada |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 10-09-2009 16:50
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
606_OTU_Smis napsal:
ja na fasistyckych erach lietam len volakedy na akre ale na dedikaci som zdicky za cervenych a aj inde , mozno par krat som bol za modrych ked sme sa cerveny na speaku doholi ze im pomozeme lebo ich bolo malo , ale no tak nevim , mne sa setki nemecke era zdaju rychle a tazke zelezne hovada
A co bys potom měl říkat třeba na P-47 ? |
|
|
|
606_Smis |
Přidané 10-09-2009 17:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
z americkymi tiez moc nelietam , ja lietam z britskymi a ruskymi |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 11-09-2009 13:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
P47 je nejobratnější střední bombardér války |
|
|
|
Rufu |
Přidané 11-09-2009 13:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Ja si mislim že nejlepčí je fašistická stíhačka Mesršmit, bo když sem s ni lital v rusku soutěže tak sem s ni dycky vyhral ,hlavně s tou g2.A hlavně je nejlepčí na přistávání ,vůbec nedělá kozu. |
|
|
|
Panek |
Přidané 11-09-2009 15:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
BP_Rufu napsal:
Ja si mislim že nejlepčí je fašistická stíhačka Mesršmit, bo když sem s ni lital v rusku soutěže tak sem s ni dycky vyhral ,hlavně s tou g2.A hlavně je nejlepčí na přistávání ,vůbec nedělá kozu.
|
|
|
|
alfik |
Přidané 11-09-2009 16:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4818
Založený: 21.04.06
|
No to máš pravdu Sašo s tím Jugem. Můžu k tomu jen dodat že Šturmovik je nejlepší těžká stíhačka WWII
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
606_Smis |
Přidané 12-09-2009 10:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
No keby som mal žiť v druhej svetovej tak račej by som lietal na Išaku alebo Čajke aj keby tam bola ovela večia pravdepodobnost ze chcipnem , jak by som mal lietat na messeršmite(nevim jak sa to piše ) kde by som najskor chcipol v roku 44 alebo 45... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 12-09-2009 20:47
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
To má logiku
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 12-09-2009 20:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
WT_Horrido napsal:
To má logiku
logiku to má, když bys v mezkovi přežil tak by jsi pak skončil na 20 let v gulagu. Pokud chcípneš v čajce tak máš klid. Pokud to ale v čajce přežiješ tak ti pomáhej všici svatí. |
|
|
|
606_hayes |
Přidané 12-09-2009 22:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
no pekne, P47 je naozaj najobratnejisi bombarder, ale ked s nim clovek leita strasne strasne strane vysoko a pada s tym na vysku strasne strasne vysoko a znova sa necha vyviez na strasne strassne strasne vysoko tak je to pohoda.
G2 a F4 vole to spitfire moze ist do prec, to je stroj .....
jak uz napisal Panek len k tej koze na pristati som sa ja este moc nedostal |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 12-09-2009 22:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
nevím proč mi lidi nevěří, že spitfire je sice krásná, ale pořád plečka |
|
|
|
606_Smis |
Přidané 13-09-2009 07:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
S.M.Kramarenko vo svojej knihe písal že v pilotnej skole či čo to bolo bolo okolo 400ludi , vojnu prežilo 10... |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 13-09-2009 09:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
606_OTU_Smis napsal:
S.M.Kramarenko vo svojej knihe písal že v pilotnej skole či čo to bolo bolo okolo 400ludi , vojnu prežilo 10...
však jo, nikdo nechtěl žít za stalinismu |
|
|
|
Panek |
Přidané 13-09-2009 20:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Prokázalo se, že šlo o dvě varianty náhlého úmrtí na konci války.
Obě měli stejný začátak - pilot přistál po svém posledním bojovém letu a technik k němu přiběhl se slovy:
1. "Vyhráli jsme válku" - Pak následovala zuřivá pitka a pilot zahynul na selhání dechu spojené s otravou alkoholem.
2. "Stalin vyhrál válku" - Pilot si uvědomi, co zavinil a raději se ještě v kabině zastřeli.
Válku vlastně přežili pouze piloti, kteří slyšeli tu první větu a vrátili se tak pozdě, že už byla všechna vodka vychlastaná.
Upravil/a Panek dne 13-09-2009 20:20
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 14-09-2009 09:53
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Nieže by som nemal pochopenie pre tunajší humor ba až iróniu prechádzajúcu do sarkazmu, ale len pár poznámok (najmä kôli omladine ala 606_OTU_Smis, ktorú také zjavy ako Pánek, Saša či Horri môžu svojimi intelektuálnymi invektívami totálne dezorientovať v tom našom veselom virtuálnom svete ila ):
1. v realite je to vždy o životnej filozófii a prioritách väčšinou postavených na množstve a kvalite dostupných informácií, takže si myslím, že veľká väčšina pilotov lietajúcich v radoch či už VVS, LW, USAAF, RAF, IJN/IJA a pod. bola priam hrdá na to, že lietajú práve za tu svoju farbu, neriešila stalinizmus, fašizmus imperializmus či kvázidemokraciu.
2.kvality či nedostatky konkrétneho typu lietadla bývajú často nielen v jeho technických parametroch, ale najmä medzi "židlí a klávesnici potažmo joyem" - pre hru, detto aj v reále akurát, že to nieje židle a klávesnice, ale sedačka a knipel potažmo pedále.
Aj piloti LW lietajúci v roku 1944/45 ako piloti VVS v roku 1941/42 boli v podobnej sitácii čo sa kvality a počtu týka a tiež to prežívanie bolo o kvalitatívnych parametroch ľudského faktoru. Si skromne myslím.
Smis, každý typ má svoje + a - a s každým treba lietať trochu ináč, len musíš vedieť ako. |
|
|