Připomínky k MOSQUITO RAID
|
VGR_Terp |
Přidané 19-06-2006 23:49
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 11.11.05
|
Fain, teším se na další akci |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 20-06-2006 01:11
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
LesniHU napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
LesniHU napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Moc koukáš na filmy ala Pearl Habor....ono, jedna věc je se umět s letadlem odlepit někam se s ním dopravit a přistát, druhá věc je s ním bojovat...tedy ždímat stroj na maximální hranice svých možností.
opravdu si nedokážu představit spojeneckého důstojníka, který by si lajznul posadit pilota Spita bez jakýchkoliv instrukcí do
P-47 a řekl mu"tak leť".... "Here's your new Mustangs, boys. You can learn to fly'em on the way to the target. Cheers!" -podplukovnik Don Blakeslee, velitel 4. FG, unor 1944. Pry presvedcil generala Kepnera, ze jednotka bude bojeschopna do 24 hodin po dodani stroju, protoze 'vsichni letali se Spitfiry'.
Rypat do Jamiho musite na urovni .
Nevím sice, jaká akce to byla popřípadě jak dopadla, (zajmalo by mne, jestli ten Untercolonel don Blakeslee po skončení te akce ještě něaké muže měl),ale spíš bych přiivítal nějakou směrnici ohledně přeškolení na nový typ a pod. Mám pocit, že např. i 112. peruť byla přezbrojena z Gladiatorů na P-40 přímo v poli, nicméně i tam se několik týdnů piloti učili s novými stroji vůbec zacházet a bylo hodně nehod, než si vůbec troufli vyletět proti skutečnému nepříteli. A i ten tvůj podplukovník chtěl na tom generálovi 24 hodin, nikoliv 10 minut, či hodinu. Speciálky většinou simulují jeden bojový den, nebo jeho výřez. I kdyby se ten tvůj příklad bral jako standart, i tak je to pořád ještě hodně dlouhá doba....:jamamoto:
Rýpnul jsi sice pěkně, ale zkus to ještě jinak.... Ne. Nevidim duvod, proc tu rozjizdet vaznou debatu o smernicich a o tom, kolik casu reprezentuje jaka specialka. Ty jsi psal, ze si neumis predstavit takoveho dustojnika, a hle, ted uz muzes hrde prohlasit, ze si ho predstavit umis. Ano, to je pravda....1:0 pro tebe!!!!:sm12: |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-06-2006 01:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
doktorkop napsal:
Při sestřelení a výskoku nad vlastním územím by musel každý pilot čekat,jako nutný přesun, řekněme 5min.na každý čtverec vzdálenosti od nejbližšího letiště.
Při sestřelení za frontou by měl smůlu a ještě by musel prozradit druhé straně co byl jeho úkol :-)
Kdo by padnul-byl by mrtvej a asi by neměl zasahovat do bojů ani jaksi ze záhrobí.
To vše by si hlídali piloti sami.
Jo..tenhle nápad se mi kompletně zamlouvá. Hlavně ty čtvrce od základny a mučení sestřelených pilotů Spitfirů
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 20-06-2006 01:38
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Pro Fučiho : Tak to rovnou zavírám padák do skladu a beru s sebou místo toho jeden náboj do pistole navíc.PRO SEBE :lol: |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 20-06-2006 01:40
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
Lekku, k navrhu pravidel nemam pripominek krome jedine, pokdlady pro velitele stran tak 14 dni dopredu,pac ten tejden je sibenice, alespon u me, to pak hniju tri noci u kompu a klovu |
|
|
|
VGR_Terp |
Přidané 20-06-2006 08:09
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 11.11.05
|
1stCL_Fucida napsal:
doktorkop napsal:
Při sestřelení za frontou by měl smůlu a ještě by musel prozradit druhé straně co byl jeho úkol :-)
Jo..tenhle nápad se mi kompletně zamlouvá. Hlavně ty čtvrce od základny a mučení sestřelených pilotů Spitfirů Tady bych navrhoval časový limit, na jeho záchranu v zavisloti, třeba od vzdálenosti nepřatelského letiště nebo města, a nebo dat pevných třeba 15min a pak by byl zajmut. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-06-2006 09:15
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
doktorkop napsal:
...
Velitelé jednotlivých stran by si z celkového množství cílů vybrali jeden hlavní a jeden náhradní(záložní)a jeho zničení by podřídili celou operaci.Samozřejmostí by byl cover bombardérům,klamné manévrování se skupinkami letadel,měnění směru náletu,koordinace útoků více skupin atd.fantaziji se meze nekladou
Zároveň by velitelé organizovali i obranu vlastních možných cílů(pokud by to nebyla jen akce typu bráníme-ůtočíme)
hudba (snad blízké) budoucnosti - tolik letadel do vzduchu nedostaneš, aby to bylo zároveň i hratelné co do HW náročnosti (klamné bombery+doprovod, hlavní svaz + doprovod, stíhači na letové trase a nad letištěm. To celé x2 )
ale moc se na tuty "radosti" těším
doktorkop napsal:
Radar-nehlásil by letadla letící níž než řekněme 300m a neudával by kurz a počet letounů(jen třeba velká,nebo malá skupina).
Radar dokáže určit kurz ...
jinak to čekání na letišti v letadle je prima
pokud to dotyčný stihne, může z letadla vyskočit a utíkat do "krytu"
pokud bude přepad nenadálý, má holt smůlu |
|
|
|
Lekk |
Přidané 20-06-2006 11:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
310_Ikar napsal:
Lekku, k navrhu pravidel nemam pripominek krome jedine, pokdlady pro velitele stran tak 14 dni dopredu,pac ten tejden je sibenice, alespon u me, to pak hniju tri noci u kompu a klovu
Hmm osobně je mi to putna..ale jde spíše o to aby se speciálky nepřipravovaly měsíc dopředu...včetně přihlášení na akci(sami víme jak moc jsme vládci svého času dopředu že. kompromis je tak 10 dní..ale i to je jaksi moc...
nejidálnějšíé by byla příprava organizátorů spolu s oběma veliteli..a teprve když se všichni připraví (velící štá...tak by se akce vyhlásila na SVK..nebo kde bude mít prostor. Pak by totiž mohla být provedena info a registrace ve 2-3 dnech..což by neuvěřitelně zlepšilo odezvu pilotů a zamezilo následným odchodům těsně před akcí...páč jim do toho něco vlezlo.
V pravidlech by pak byl uveden pouze minimální termín pro veřejné oznámení akce a zúčastnění by byli všichni spokojeni. zároven by byla zajištěna případná diskrétnost o plánovaných operacích.
No a když už jsme u těch termínů akcí....já osobně jsem na tom strávil cca 14 dní přípravy...+ následné vyhodnocení..to bude další týden. Chci říct, že není v lidských silách dělat takové akce každý týden..nehledě na faktor přejídání se. Takže navrhuju dělat jednu mega akci měsíčně..ale o to víc se zaměřit na kvalitu a organizaci. Výsledkem by mohl být super zážitek 12x do roka |
|
|
|
Lekk |
Přidané 20-06-2006 11:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
doktorkop napsal:
Při sestřelení a výskoku nad vlastním územím by musel každý pilot čekat,jako nutný přesun, řekněme 5min.na každý čtverec vzdálenosti od nejbližšího letiště.
Při sestřelení za frontou by měl smůlu a ještě by musel prozradit druhé straně co byl jeho úkol :-)
Kdo by padnul-byl by mrtvej a asi by neměl zasahovat do bojů ani jaksi ze záhrobí.
To vše by si hlídali piloti sami.
Jo..tenhle nápad se mi kompletně zamlouvá. Hlavně ty čtvrce od základny a mučení sestřelených pilotů Spitfirů
Hmm zajímavá myšlenka. S tím časem na přesun podle čtverců není problém...po oznámení seskoku a pozice návodčímu se od návodčího dozví svoji čekačku a muže jít cestovat...tím, že je "v přesunu" zároven nemuže být na stojánce a skutečně udaný čas stráví v refly modu. Co bych ale určitě zachoval je počítání času na refuel a reammo...tj x čverců * 5 minut+10 minut na stojánce v eru.
EDIT - ovšem porád jej muže zachránit kamarád tím že přistane ve čtverci a naloží ho.
Ohledně mučení zajatců jsme už velmi in pokusům o neprůkazný jednání. Protože nelze odlišit "pravdu od lži" a pilot muže být nastrčeným dezinformátorem Vnášíme pak do toho hodně neověřitelné prvky..které musí někdo hlídat...a nepřináší to vcelku nic podstatného pokud se zajatec nedostane do rukou před samotným startem nepřítele. Nehledě na to, že velení určitě nesděluje podrobnosti svých ofenzivních plánů prostému pilotovi.
Nevím..nevím...je to k něčemu??
Upravil/a Lekk dne 20-06-2006 11:26
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-06-2006 12:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Lekku, nám jde jen o ten proces mučení, je nám vlastně fuk, jestli nám něco řekne
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 20-06-2006 12:33
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Souhlasím s Doktorkopem v tom, že mrtvý pilot by neměl nijak ovlivňovat boj "ze záhrobí".Jinak mučit zajatého pilota přece můžeme i když nám nic neřekne.... |
|
|
|
Lekk |
Přidané 20-06-2006 13:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Aha..je mi to už jasný..oki pro příště nahraju nějaký středověký zvukový reálie...at to má nějakou atmošku
S těma velitelama in memoriam bych postupoval opatrně..příště bys mohl lehnout třeba ty Jami a někdo musí velet operaci podle situace na frontě. Samozřejmě mužeme dát funkce zástupců...apod..ale pak by se to mohlo proměnit v dosti těžkopádný stroj pracující v rovině x vyjímek a doplnění..a jednoduchost by byla v háji.
Zase uznávám, že by nějaký postih asi měl být, když se podaří sestřelit generála strany. Návrh sem..ale zkuste méně kategorické. Jinak mám reznout ten Wings na debatu osobní??? |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 20-06-2006 13:04
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
V zásade ano, pokud bude fungovat pozmnei navodci ci radarova sluzba, pak je to v poradku, pokud ale selze nebo jsou technicke problemy se spojenim moha by mrtvola nahardit pouze chybejici radiove spojeni a fungovala by pouze jako tlumocnik ..jak to bylo prave na MR, kde 20tky mnemely jine informace nez ode me prave pres doktora. To by se teoreticky dalo take vyresit septanim velitele akce na vsechny piloty skupiny, pokud to ale bude zvladnutelen..chce to asi zkouset..
Upravil/a 310_Ikar dne 20-06-2006 13:04
|
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 20-06-2006 13:06
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
VGR_Lekk napsal:
Aha..je mi to už jasný..oki pro příště nahraju nějaký středověký zvukový reálie...at to má nějakou atmošku
S těma velitelama in memoriam bych postupoval opatrně..příště bys mohl lehnout třeba ty Jami a někdo musí velet operaci podle situace na frontě. Samozřejmě mužeme dát funkce zástupců...apod..ale pak by se to mohlo proměnit v dosti těžkopádný stroj pracující v rovině x vyjímek a doplnění..a jednoduchost by byla v háji.
Zase uznávám, že by nějaký postih asi měl být, když se podaří sestřelit generála strany. Návrh sem..ale zkuste méně kategorické. Jinak mám reznout ten Wings na debatu osobní???
ja pomalu dochazim k nazoru ze vrchni velitel by mel byt asi neletajici...
Upravil/a 310_Ikar dne 20-06-2006 13:06
|
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 20-06-2006 13:13
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
No Lekku, já si uvědomuji, že bych to příště mohl být zrovna tak já, kdo podlehne...a uvědomoval jsem si to i před tou akcí...naprosto vážně jsem uvažoval o tom, že budu velet ze země... Ale teď bych to nijak nepersonifikoval...nechtěl bych, aby ta debata zase sklouzla jinam.
Jen myslím, že velitel je něco, jako takový král na šachovnici, prostě dosti důležitá figura. Proto by jeho ztráta mohla být znát. Vidím dvě možnosti. Buď se tohle prostě přijme jako fakt a každá strana se podle toho zařídí (např. vytvořením jakéhosi štábu, tedy okruhu lidí schopných velet a zasvědcených do plánů operace, ze kterého pak v případě smrti velitele převezme velení někdo jiný). A nebo nějaký časově omezený úsek, kdy velitel nebude moci velet, který bude simulovat dobu, za kterou se velení z této stráty vzpamatuje a obnoví znovu kontrolu nad průběhem operace. Během té doby přejde velení na velitele jednotlivých skupin...Ti mají stejně své úkoly dané na určitou dobu, tak by to omezení nemuselo být tak kruté... |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 20-06-2006 13:19
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
310_Ikar napsal:
VGR_Lekk napsal:
Aha..je mi to už jasný..oki pro příště nahraju nějaký středověký zvukový reálie...at to má nějakou atmošku
S těma velitelama in memoriam bych postupoval opatrně..příště bys mohl lehnout třeba ty Jami a někdo musí velet operaci podle situace na frontě. Samozřejmě mužeme dát funkce zástupců...apod..ale pak by se to mohlo proměnit v dosti těžkopádný stroj pracující v rovině x vyjímek a doplnění..a jednoduchost by byla v háji.
Zase uznávám, že by nějaký postih asi měl být, když se podaří sestřelit generála strany. Návrh sem..ale zkuste méně kategorické. Jinak mám reznout ten Wings na debatu osobní???
ja pomalu dochazim k nazoru ze vrchni velitel by mel byt asi neletajici...
Souhlasím....nemusela by to být povinnost, ale možnost...vybavuje se mi vzpomínka na gen. Doolitlla a problémy které spojenci měli s tím, aby ho udrželi na zemi...
Já jsem zkusil obojí, při SM jsem velel ze země, při MR ze vzduchu...obojí má své pro i proti. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 20-06-2006 13:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Návrh komunikace na TS:
Návodčí - na zvlaštním slotu - kam přidou všichni sestřelný, nebo co chtějí poslouchat bitvu celkově
- šeptání přímé - velitel RED, BLUE
- šeptání nepřímé (hromadně - všechny RED, všechny BLUE)
- šeptání přímé - (channel - jednotliví podvelitelé/jednotky)
Velitelé- šeptání přímé (Návodčí)
- šeptání nepřímé (hromadně - všechny podvelitele)
Podvelitelé
- ve slotu s jednotkou
- šeptání přímé (velitel strany, návodčí??)
Cílem jě mít max. dvě tlačítka na komm.
|
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 20-06-2006 13:24
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Já raději volil cestu šeptání na celou jednotku...a vyplatilo se mi to např. v případě bumika, který po smrti Sabota zůstal sám...jinak bych se s ním nespojil.... |
|
|
|
falkon |
Přidané 20-06-2006 13:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Nechcem vam do toho skakat (nenechajte sa rusit ), ale tak sa mi zda, ze vase navrhy postupne konverguju k principom ktore boli vymyslene pred cca rokom a implementuju sa do SMky (Sado Maso)...
... ale to len taky osobny postreh |
|
|
|
Lekk |
Přidané 20-06-2006 21:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Popravdě orzhodně nejsem TS odborník..takže jsem napsal jenom návrh na koho mluvit...daleko radši bych to nechal někomu povolanějšímu.
Každopádně bylo by dobré udělat promakanej profil v TS a ten importovat/exportovat na každou akci návodčím. |
|
|