December 04 2025 08:07:27
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Pověste ho vejš . . . aneb příběhy normálního šílenství.
CSW_RH_Killer
310_Butys napsal:

No Killere, to jste měli docela štěstí, se divím, že ten tvůj rozstřílený fuckáč ještě letěl, já jsem dostal na motor a po chvilce se zastavil.


To já taky. Úsměv Plácnul jsem s ním o plochu tak, že se rozpad.
 
CSW_RH_Killer
606_Druindin napsal:

Killer napsal:

lochness napsal:

Zatim velmi slibne vypada "zarazeni" vzdaleneho cile (HQ) pro level bombing do planu na ovladnuti klicovych bodu. Pro jednotlivce se nevyplati, ale pro skupinku uz to zni zajimave.
A jestli to dobre chapu, nekde na zacatku sipky utoku je schovane seradiste techniky, taky urcene pro level bombry?

Nepamatuju si moc rozlozeni objektu na letisti, ale to bude asi cil pro Jabo, nebo max kombinovany utok vsech slozek, ze?


Vletěl jsem na to s Turbem ze 3km. 2x FW. Rusů tam jak much, tak jsme prolítli mezi nima a pod nosem jim tam padlo 2x500. Úsměv Ještě teď se mě klepou kolena. To bylo jak když vydráždíš vosy. Tímto chci poděkovat neznámým stíhačům, že nás jich na frontě zbavili. Pravděpodobně na Jaku 606,310,311.


Pravděpodobně na jaku, nebo pravděpodobně 606, 310, 311? Já jen že o ničem nevim Úsměv


Jen domněnka. Psalo to tam něco v chatu, tak jsem si to dal dohromady.
 
CSW_3IAP_Wolf
Typicky německá propaganda...dobřeMrknutí
 
CSW_RH_Killer
3IAP_Wolf napsal:

Mira napsal:

To by mne zajímalo kdy to bylo, protože zatím je na serveru imrvére modrá převaha ( a to dost značná ), takže napsat " rusů jako much " mi přijde trochu zcestné Úsměv Zatím je tomu spíš naopak Zamračený



To je německá hysterie,vidí 1 Jak a hlásí 10 Jaků...Šklebící se


Byla to továrna snad půl, nebo čtverec od letiště někde vedle Moskvy. Navíc jsem tak úžasně odletěl, že sem prolít na ním.
 
Baron
Niektorym sa cudujem - Punky neurobil nic takeho, aby druhemu uprel zostrel, ani ziadnym inym sposobom neposkodil utocnika. Jiricek to riadne zdovodnil a navyse sem Punky dal fotografie z toho letu. Pre mna osobne to plne postacuje, navyse s Lionmi obcas lietam a musim sa ich zastat - NIKDY som nevidel NIKOHO z nich, ze by sa odpojil predtym ako superovi uznalo zostrel. Co sa tu teda vlastne riesi? Zostrel? Ten bol predsa riadne uznany.
Hals - und Beinbruch!
 
magot
No tyhle problémy bych chtěl mít.. Ať se každej odpojuje jak chce, zbytek má být dořešen v kódu.
Stejně jako v jiných simech. Pokud to ošetřeno není, pak je to šmejd.
 
CSW_RH_Killer
Jsem rád, že v tý hádce tentokrát nejedu. Šklebící se Můj názor je, že ten výskok by v klidu dal. Přežil jsem horší. Tak hluboko by Lioni neklesli.
 
606_Druindin
Baron napsal:

Niektorym sa cudujem - Punky neurobil nic takeho, aby druhemu uprel zostrel, ani ziadnym inym sposobom neposkodil utocnika. Jiricek to riadne zdovodnil a navyse sem Punky dal fotografie z toho letu. Pre mna osobne to plne postacuje, navyse s Lionmi obcas lietam a musim sa ich zastat - NIKDY som nevidel NIKOHO z nich, ze by sa odpojil predtym ako superovi uznalo zostrel. Co sa tu teda vlastne riesi? Zostrel? Ten bol predsa riadne uznany.


Jestli jsem to pochopil správně, tak se vůbec neřeší sestřel, ale to jestli by přežil/nepřežil tu situaci ze které se odpojil. A to už se nikdo nikdy nedoví Úsměv
Ono vyskakovat ve 300 metrech s 600km/h na budíku v klesavym letu a bez křídla by v ruskym letadle byla fatálka. V befku sice jde odhodit kabina, takže pilot může vylézt, ale asi mu to chvíli trvat bude a to zranění tomu taky nepomůže. Z finální fotky s otevírajícím se padákem výšku odhadnout nedokážu. Ale věřim, že příště už si Punkey na výsledek počká Šklebící se
 
1stCL_Jiricek
Baron napsal:...NIKDY som nevidel NIKOHO z nich, ze by sa odpojil predtym ako superovi uznalo zostrel. Co sa tu teda vlastne riesi? Zostrel? Ten bol predsa riadne uznany.

Řeší se tady to, zda měl Punkey chcípnout nebo ne. Zatímco jednomu připadá, že chcípnout nemohl a tedy se odpojil, jinému připadlo, že chcípnout mohl a tedy se odpojit neměl.

Podpořivším díky za podporu, kritikům díky za zpětnou vazbu. Jak jsem řekl, popracujeme na tom, aby již nedošlo k situaci, která by mohla být interpretována dvojznačně.

Vyprošuji si pouze invektivy na 1stCL generálně. Podvodník nebo opakovaně nedůstojně se chovající pilot by z letky obratem letěl.
 
1stCL_Punkey
Killer napsal:

Jsem rád, že v tý hádce tentokrát nejedu. Šklebící se Můj názor je, že ten výskok by v klidu dal. Přežil jsem horší. Tak hluboko by Lioni neklesli.


Díky a neboj, zase na tebe příjde řada Šklebící se
 
1stCL_Punkey
Track je neprůkazný....končí brzy. Co se stane při výskoku v šestistech při mírném klesání ve výšce nižší než 170 metrů nad lesem?

https://www.youtu...e=youtu.be


[img]https://s17.postimg.org/3jqr7c43j/Il_2_2016_11_27_00_24_56_66.jpg[/img] is not a valid Image.


Dám si na to pozor a nebude se to příště opakovat.....
 
magot
IRL potřebuješ minimálně 300m
 
LEON
Jsou chvíle, kdy opravdu nelituju toho, že v ROF padáky nemáme Šklebící se
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
olda Olde maly
Jen tak pro zajímavost. Při této diskusi mě napadlo, jak dlouho by asi trvalo vylézt z mašiny při rychlosti 600 km/h. Pokud tedy vůbec. Nějak si to neumím představit.
 
kouty
olda maly napsal:

Jen tak pro zajímavost. Při této diskusi mě napadlo, jak dlouho by asi trvalo vylézt z mašiny při rychlosti 600 km/h. Pokud tedy vůbec. Nějak si to neumím představit.


rozepneš se, odhodíš kabinu, potlačíš....
 
Rumcajs
No pokud neměl křídlo, asi by to byla otázka spíš toho, jak moc velká G by to točilo a jakým směrem. Kdyby ho to táhlo z kabiny ven, asi by to mohlo jít. Kdyby ho to tlačilo dovnitř, pravděpodobně by to nešlo. Řekl bych, že bez podstatné části křídla by to asi neletělo tak úplně rovně a spíš by to dělalo nějakou spirálu. Taky je otázka, zda by se mu v takovém kolotoči vůbec povedlo ještě něco smysluplného udělat.
600km/h je jinak dost vysoká rychlost. Dost možná že již aerodynamické síly by mu znemožnily opuštění letadla, zejména když už letadlo nebylo ovladatelné.
Non est specifica
 
1stCL_Novotny
-----------------------------------------
 
alfik
magot napsal:

IRL potřebuješ minimálně 300m

To je předpis. Ve skut. stačí cca 50m - mnohem více záleží na dopředné rychlosti kterou bys měl ve chvíli otevření padáku. Ta by tě totiž rozhoupala, a dopadal bys v těch houpech - a to zavání mnohými zlomeninami.
Ovšem, a to je celkem dost důležité, lidské tělo má slušný odpor, a tak po opuštění letadla dost rychle zabrzdí. A pak už padá kolmo. Takže, pokud bys vyskočil v několika set metrech, tak to rozhodně nebude problém. Proto těch 300m.
Jinak - moderní letecké padáky, jež jsou součástí vystřelovacích sedadel, mají min. požadované charkteristiky 0/0/0, tedy nula metrů, nula metrů za sek. dopředné, a nula metrů za sek. klesací rychlosti (stojí na letištní ploše). Vystřelují pilota plus mínus právě těch 50 metrů. A padák se začíná otevírat až za vrcholem dráhy - těsně před vrcholem se odpoutá pilot ze sedačky, resp. je odpoután páč to udělá avtamátnoje upravlénije za něj Úsměv

Pánové, z mého pohledu se bavíte o hovně.
Cokoli, co umožňuje hra, je v pořádku a dle pravidel. Pokud má jakékoli jednání, kterého se virt. pilot dopustí (ať už omylem nebo schválně), mít důsledky, tak ať je to implementováno ve hře. Jnak se sami navzájem zbytečně a trapně buzerujete - a to vás v mých očích zrovna nepovýší Úsměv
Něco jiného by byla specka. s domluvenými a předem připravenými pravidly. Tam je vzájemná buzerace součástí "lore". Ale na veřejném serveru... Úsměv
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
1stCL_Punkey
Teď jsi mě pobavil Novotňas....MrknutíŠklebící se
 
magot
alfik napsal:

magot napsal:

IRL potřebuješ minimálně 300m

To je předpis. Ve skut. stačí cca 50m

Tak samozřejmě, ale to už jsou ty nejmodernější teknológie + krapet toho štěstíčka
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-11-2025 10:15
Cthulhu dostal podvodní piáno https://youtu.be/.
..UuLQP-YE8O

10-11-2025 10:38
Den válečných veteránů 11. 11. https://www.daruj.
..ojekt/1812

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

38,678,084 návštěv