vcerejsi polet na AH
|
GC3_Messik |
Přidané 07-02-2006 01:15
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
1stCL Pepan napsal:
Messik napsal:
1stCL Pepan napsal:
Jo Messik - nevyvracím - říkám žes drzý byl jak opice a střílelo ti to - to se musí nechat...
ksakriš, že já zatím slyšel ty nadávky na mě jen převyprávěný, to už má menší grády ale stojí to taky za to.
Nic neslyšes - blafuješl!!! - to bys tu tak nevtipkoval...:sm11:
nejvíc nadávek prej padlo jednou na CW jak jsi se nějak patlal pod náma s Dazzem a já ti napravil úsměv z převýšení..
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
312_HeRa |
Přidané 07-02-2006 09:00
|
Uživatel
Příspěvek: 568
Založený: 29.09.05
|
1stCL_SaBot napsal:
LEGRA_HeRa napsal:
A dneska dalsi Lion
Diky vsem
kdyby nezasahnul pbarry v yaku a nedal mi mega davku, kdyz jsem byl v tom lopingu za tebou, tak nevim nevim jak by to s tebou dopadlo :no:
byl jsem tezce poskozenej a barry me nechal letet kouriciho domu. Sestrel patril jemu. Ale co uz.
No asi bych te ukroutil :sm12:
Nevim, jestli to byl zrovna tenhle pripad(obcas pro rudo v ocich nevidim ) , ale tak to teda sorry pbarry.
Obcas se dostanu z nejake zatacky za nekoho a proste strilim, kdyz nemam nikoho z vlastnich pred sebou. Nemuzu? Jen nechapu, jak si to vse pamatujete. Ja vcera letal nekolik hodin a vsechno se mi prolina :sm50:
Ucit se, trenovat,ucit se, trenovat a hlavne koukat |
|
|
|
torr |
Přidané 07-02-2006 10:00
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
nevím jak rozluštit skratky serveru.není někde seznam skratek? třeba co znamená rgr,rtb ... ? |
|
|
|
Lucka |
Přidané 07-02-2006 10:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
1stCL_SaBot napsal:
Klobouk dolu smekam pred Luckou. Naprosto vybornej figh, kterej bohuzel skoncil pri HO srazkou. Ale tech 5min manevrovani s ni byla opravdu fuska.
SaBote, hned v úvodu souboje jsi ode mne inkasoval zásah, tuším že do oblasti kořene pravého křídla. Potom jsi přešel do divu a já tě ve spirále následovala. Nevím nakolik bylo poškození tvého befka vážné, ale prováděl jsi s ním neuvěřitelně prudké manévry. Prakticky celou druhou fázi souboje, v několika stech metrech nad zemí, jsem odlétala na hranici blackoutu. Postupně jsi se dostal z defenzivy a nevypadalo to pro mě vůbec dobře. K tomu headonu nemělo vůbec dojít, byla to moje hrubá chyba. Mohla jsem včas uhnout a vertikálním manévrem se pokusit dostat na tvou 6. Jenže v té době už jsem měla od tebe dost nakoupíno, měl jsi energetickou převahu a Lagg se v zatáčkách choval nestabilně.
Řečeno slovy Novotneho, závěrem souboje jsme si v sektoru H13 udělali výlet do prostoru všemi směry. Škoda.
Salute! |
|
|
|
313_Gryzlov |
Přidané 07-02-2006 10:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 30.09.05
|
Jak to tak čtu ... PĚKNĚ Lucko! Když to píše SaBot, tak to je super! A považuj se za super pilota Já dostal od SaBota Pk a to jsem měl La-5FN a SaBot Bf109G-6 Gratuluji Lucko Jen tak dál! :sm20: |
|
|
|
Lucka |
Přidané 07-02-2006 10:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
torr napsal:
nevím jak rozluštit skratky serveru.není někde seznam skratek? třeba co znamená rgr,rtb ... ?
RTB - return to base - vracím se na základnu
RGR - roger - rozumím
Upravil/a Lucka dne 07-02-2006 15:45
|
|
|
|
AH_Watson |
Přidané 07-02-2006 10:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 30.09.05
|
torr napsal:
nevím jak rozluštit skratky serveru.není někde seznam skratek? třeba co znamená rgr,rtb ... ?
A píše to server nebo piloti ? rgr je zkráceno rogers - rozumím
Upravil/a AH_Watson dne 07-02-2006 10:19
|
|
|
|
torr |
Přidané 07-02-2006 10:25
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
AH_Watson napsal:
torr napsal:
nevím jak rozluštit skratky serveru.není někde seznam skratek? třeba co znamená rgr,rtb ... ?
A píše to server nebo piloti ? rgr je zkráceno rogers - rozumím
rtb - server
rgr - pilot, vida první pilot co mi dělal cover a já to nevěděl |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 07-02-2006 10:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
torr napsal:
rtb - server
RTB = Return To Base, neboli letím domů. |
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 07-02-2006 12:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
Lucka napsal:
SaBote, hned v úvodu souboje jsi ode mne inkasoval zásah, tuším že do oblasti kořene pravého křídla. Potom jsi přešel do divu a já tě ve spirále následovala. Nevím nakolik bylo poškození tvého befka vážné, ale prováděl jsi s ním neuvěřitelně prudké manévry. Prakticky celou druhou fázi souboje, v několika stech metrech nad zemí, jsem odlétala na hranici blackoutu. Postupně jsi se dostal z defenzivy a nevypadalo to pro mě vůbec dobře. K tomu headonu nemělo vůbec dojít, byla to moje hrubá chyba. Mohla jsem včas uhnout a vertikálním manévrem se pokusit dostat na tvou 6. Jenže v té době už jsem měla od tebe dost nakoupíno, měl jsi energetickou převahu a Lagg se v zatáčkách choval nestabilně.
Řečeno slovy Novotneho, závěrem souboje jsme si v sektoru H13 udělali výlet do prostoru všemi směry. Škoda.
Salute!
takový hardcore report !!! :sm42: |
|
|
|
Wardog |
Přidané 07-02-2006 12:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
Taky jsem schytal od Lucky včera do kožichu porcičku olova.Takže jsem měl nakonec díky tomu opět možnost vyzkoušet můj velkoněmecký padák v praxi
Potom jsem si dobře zalítal s Čutorou,byla to moc pěkná spolupráce,ale mám toho ještě hodně co zlepšovat. :sm5: |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 07-02-2006 12:46
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
Lucka napsal:
1stCL_SaBot napsal:
Klobouk dolu smekam pred Luckou. Naprosto vybornej figh, kterej bohuzel skoncil pri HO srazkou. Ale tech 5min manevrovani s ni byla opravdu fuska.
SaBote, hned v úvodu souboje jsi ode mne inkasoval zásah, tuším že do oblasti kořene pravého křídla. Potom jsi přešel do divu a já tě ve spirále následovala. Nevím nakolik bylo poškození tvého befka vážné, ale prováděl jsi s ním neuvěřitelně prudké manévry. Prakticky celou druhou fázi souboje, v několika stech metrech nad zemí, jsem odlétala na hranici blackoutu. Postupně jsi se dostal z defenzivy a nevypadalo to pro mě vůbec dobře. K tomu headonu nemělo vůbec dojít, byla to moje hrubá chyba. Mohla jsem včas uhnout a vertikálním manévrem se pokusit dostat na tvou 6. Jenže v té době už jsem měla od tebe dost nakoupíno, měl jsi energetickou převahu a Lagg se v zatáčkách choval nestabilně.
Řečeno slovy Novotneho, závěrem souboje jsme si v sektoru H13 udělali výlet do prostoru všemi směry. Škoda.
Salute!
zalomeny barely to je moje
vetsinou staci jeden takovej a utocnika setresu, na tebe jich bylo potreba 4-5, ted presne nevim. No vypadalo to jako bys me zahackovala lanem, drzela ses me jak socialni demokrat koryta
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 07-02-2006 12:48
|
|
|
|
Hanss |
Přidané 09-10-2006 10:51
|
Uživatel
Příspěvek: 624
Založený: 29.09.05
|
To se fakt poletí až za měsíc? To bych se možná zúčastnil |
|
|
|
Sody |
Přidané 09-10-2006 20:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 110
Založený: 04.12.05
|
Edi podle filmecku sis chtel o tu Stuku urazit kridlo ne??? |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 09-10-2006 21:21
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Jen škoda,že jsem si neuvědomil,že když mám vypnutý skiny,tak je vlastně ani"nevysílám"
Zapnul bych si značky
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
|
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 22-10-2006 20:22
|
Uživatel
Příspěvek: 946
Založený: 30.09.05
|
Posílám malé video ze dneška, tak okolo 1:00, povedl jse mi takovýto kousek, který na počkání předvedu zájemcům.
http://www.zahis....vektor.avi
Ať žijou KŘEČCI
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 22-10-2006 20:31
|
Stařešina
Příspěvek: 5833
Založený: 30.09.05
|
Tyjo, tak to me budes muset nekdy naucit. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-10-2006 07:59
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
a k čemu pa ti takový "manévr" bude ?
než k němu dojde, musíš přijít o rychlost, takže se krásně vystavíš pohodlnému ostřelování od joudy za tebou :-) |
|
|
|
Wutz |
Přidané 23-10-2006 09:46
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 229
Založený: 30.09.05
|
ten jouda za ním zapomene údivem střílet přece. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 10:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Po dvouměsíční pauze jsem včera zase polétala on-line na AH serveru. U červených stíhačů bylo obsazeno - miluju hlášku "čekejte na potvrzení základny", do bombru se mi nechtělo, tak jsem vstoupila do služeb Luftwaffe.
Let první - mapa pq-16 1942. Beru Bf 109F4, start, stáčím do východního kurzu, nabírám výšku, ve 4000 m přecházím do vodorovného letu a rozhlížím se. Pode mnou, asi o 2000 m níž, rozeznávám dot letící opačným směrem. Překlápím stodevítku po křídle, rychlost brutálně roste až na 690 km/h, přibližuji se. Rozeznávám typ letadla, je to P-40. Zarámuji ji v zaměřovači a pálím dvouvteřinovou dávku. Zásahy z kanónu rvou potah nepřátelského letounu, několik zásahů inkasoval i kryt motoru. Z P-40 vyráží tenký proužek dýmu. Beru za knypl, Befko strmě stoupá. Znovu se po křídle spouštím na cíl, další krátká dávka, zásahy do křídel. Opět nastoupám, spouštím se k třetímu útoku, ale v tu chvíli zpozoruji, že P-40 nasazuje k nouzovému přistání na zasněžené pláni. Další útok už je zbytečný. Prolétávám těsně kolem dosedající P-40, stáčím na západ, přistávám na svém letišti.
Let druhý - stoupám od svého letiště, najednou sprška střel. V obou křídlech obrovské díry po zásazích. Nevím odkud to přišlo, ani co to bylo za letadlo. Druhý útok už naštěstí nepřichází, s úlevou slyším zvuk vzdalujícího se motoru. Stěží udržuji přímý let. Pravé křídlo je daleko více poškozeno než levé a chybějící vztlak neustále tlačí stodevítku do náklonu. Zvažuji, jestli vyskočit, nebo se pokusit o přistání na letišti. Volím druhou možnost, což se ukáže být kardinální hovadinou. S námahou rovnám Befko do osy přistávací dráhy, vysouvám klapky, ubírám rychlost....Befko najednou ztrácí svoji křehkou stabilitu a sklání se po pravém křídle k zemi. Na prahu přistávací dráhy se rozbíjím na tisíc kousků. Útočníkovi nadávám jak špaček do rudých vulcherů, ale v jeho situaci bych to udělala taky.
Let třetí - tatáž mapa. Pozoruji dot letící těsně u země západním směrem. Spouštím se k zemi, rychlost udržuji těsně pod 700 km/h. Při vybírání střemhlavého letu cítím, jak stodevítce tuhne výškovka. Z velkého přetížemí mám mžitky před očima. Rozdíl rychlostí obou letadel je obrovský a nedává mi moc času k zamíření. Střílím dlouhou dávku, kterou nechávám I-16 prolétnout. Išakovi se zastavuje motor a po chvíli prudce dosedá do sněhu. Přilétávají dvě P-40. Nemám chuť se s nimi pouštět do křížku, protože mají značné převýšení a jejich chování nasvědčuje tomu, že jde o dobře spolupracující dvojici. Sklápím čumák stodevítky k zemi, proměňuji zbývající výšku v rychlost a vzdaluji se směrem ke svému letišti. Kolem mého Befka prolétnou stopovky střel z obou P-40, ale jsou vypáleny ze značné vzdálenosti a chybí jim přesnost. V klidu dosedám na ploše letiště.
Let čtvrtý - mapa Karelia 1943. Beru to nejlepší z modrého planesetu - Bf 109G2. Po startu udržuji výšku okolo 2000 m. Je pozdní odpoledne a na tmavém terénu plném lesů není vůbec nic vidět. Zaslechnu zvuk motoru ruského letadla, které mě podlétává a míří opačným směrem. Naklopím Befko do táhlé pravé zatáčky, dolétávám LaGG - 3, ubírám otáčky motoru, věším se za něj. Rychlosti obou letadel se vyrovnaly. Ruský pilot nemá ani potuchy, že za ním někdo letí. Tohle bude snadný setřel. Mířím na střed siluety LaGGu, která mi vyplňuje celý zaměřovač. Dlouhá dávka ze všech zbraní, totální devastace draku nepřátelského letadla, exploze. LaGG se v mžiku promění ve světlo a teplo. Otáčím domů, pro dnešek to stačí. Dosedám na naše letiště, roluji na stojánku, vypínám motor.
Můj subjektivní pocit ze včerejšího poletu je tento:
Je nepoměrně snazší být stíhačem Luftwaffe v prvních letech války, než stíhačem VVS. Létání v Befku, pokud ho držím ve větších rychlostech a v dostatečné výšce, mi v případě nepříznivého vývoje situace kdykoli umožňuje ukončit boj a soupeři ulétnout. To je něco, co v ruském letadle z let 1941-42 nezažiju.
Upravil/a Lucka dne 19-12-2007 11:07
|
|
|