November 04 2025 04:21:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Speciálka s Ju-88A4
RED13
A to tady někdo tvrdil že Laggy jsou v pořádku..
 
MK_Paja
CSL_Ucho napsal:
paja_cz napsal:
Tajpane, jen se tak zamýšlím jestli sou ty vaše "historické dohady" k něčemu. Kolik bylo vyrobeno Lavoček nebo Yaků v historicky konkrétním roce měsíci, dni, hodině a jestli to bylo v neděli při úplňku nebo kolik u toho soudruzi vychlastali vodky. :sm27:


Není to zas tak jedno, donedávna měly Laggy o 300Kg historicky míň a teď zas o 300Kg víc.... Cool


Já slyšel že mají křídla a prostor za kabinou zalitý nějakým kvalitním armovaným betonem, nemůže to nějak souviset ? Úsměv
 
Ucho
paja_cz napsal:
CSL_Ucho napsal:
paja_cz napsal:
Tajpane, jen se tak zamýšlím jestli sou ty vaše "historické dohady" k něčemu. Kolik bylo vyrobeno Lavoček nebo Yaků v historicky konkrétním roce měsíci, dni, hodině a jestli to bylo v neděli při úplňku nebo kolik u toho soudruzi vychlastali vodky. :sm27:


Není to zas tak jedno, donedávna měly Laggy o 300Kg historicky míň a teď zas o 300Kg víc.... Cool


Já slyšel že mají křídla a prostor za kabinou zalitý nějakým kvalitním armovaným betonem, nemůže to nějak souviset ? Úsměv


jj, myslíš ten armabeton jak odráží MG granáty líp jak Šturmas? :-) No to se obávám, že ten tam zůstane...
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
CR_PETRAS
Tož prosím jeden Tempestoš abych hópnul s BLC :sm5:
 
http://avionika.webpark.cz
Tajpan
paja_cz napsal:
Tajpane, jen se tak zamýšlím jestli sou ty vaše "historické dohady" k něčemu. Kolik bylo vyrobeno Lavoček nebo Yaků v historicky konkrétním roce měsíci, dni, hodině a jestli to bylo v neděli při úplňku nebo kolik u toho soudruzi vychlastali vodky. :sm27:


Tie naše historické dohady sú podla mna k niečomu.

Podla mna sú asi tri typy ludí:

1. je im to jedno: kde , kto a kedy. Kludne aj Do335 vz TB3. Hlavne ak letia letia v Do335. Mrknutí
2.Historici: záleží im na historickej presnosti. Berú rok výroby , mesiac, druh operácie, možnosti serveru, planesetu, ludí , zábavy a historie v úvahu jednotlivé veci k plnej spokojenosti ludí.
3.Pedanti: áno, sú taký , ktorýž si zistia presné jednotky, množstvá vyrobených lietadiel, prepočty, zistené odchýlky, mapy, pomer valcov, kompresie benzínu, prepočty protipancierových nábojov , siedmu skrutku na podvozkovom disku brzd vyrobených u iného dodávatela ako u originálneho výrobcu vo vtahu na vztlak krídla ni beznom zatažení pri optimálnej výšky pri cestovnej výške, oktánové číslo benzínu atd atd.

Tak či tak, je to hlavne o výmene informácií a o diskusii ludí dozvedieť sa niečo nové a podnetné, čo sa bavia lietaním v šturmovi.
:sm16:
 
LesniHU
Ja nevim, jakou resite historickou vernost. Proste se udelaji tri letiste, na jedno se da Bf109/1.98, Do335 a Ju88, na druhe Spit/+25, Tempest a Mossie, na treti J2M3 a na ctvrte italove. No a v osm vecer se to zahaji a do pulnoci se to pobije, vsichni proti vsem. Druhy den se to poscita a urci nejvic mighty letadlo a stat v novem patchi Šklebící se.
 
Tajpan
OD WT-Peci, Díky Peci.

V polské publikaci Mosquito Mk.II od ACE publication (Wroclaw 1991) se na straně 11 píše:
"Pod koniec roku (1942, pozn.) na mosquitach NF Mk.II latalo juž 5 dywyzyjonów: 23, 85, 151, 157 i 264."
V Mosquito In Action No.139 (Squadron signal se na straně 8 píše:
"On 20th December 1942, No.23 squadron was posted to Malta, its aircraft becoming the first Mosquitoes to be based in the Mediterranean Sea." Na téhle straně se ještě píše, že zrovna 23sq. měla verzi 25ks NF II Special (Intruder) - což znamenalo odstranění AI radaru a místo toho instalaci dalších nádrží.


V publikaci The De Havilland Mosquito - A comprehensive guide for modeller (R.A.Franks - Modellers datafile, SAM Publications) na straně 24. popisují úpravy Intruderů tak, že jim byly do pumovnic instalovány 150galonové nádrže. Po přesunu na Maltu měla mosquita podnikat noční nálety na německé konvoje v směřující do Tunisu.


Takže je to na tvorcoch špeciálok. Ju88A4 vz MoskytoFBVI aka FII.
:sm16:
Posledný Nočný nálet na Maltu. Vianoce 1942.
 
MK_Paja
LesniHU napsal:
Ja nevim, jakou resite historickou vernost. Proste se udelaji tri letiste, na jedno se da Bf109/1.98, Do335 a Ju88, na druhe Spit/+25, Tempest a Mossie, na treti J2M3 a na ctvrte italove. No a v osm vecer se to zahaji a do pulnoci se to pobije, vsichni proti vsem. Druhy den se to poscita a urci nejvic mighty letadlo a stat v novem patchi Šklebící se.
Šklebící se
 
310_cibule
Takhle si dělat legraci z Italů, že se nestydíte.

Někde někdo chytrej řekl (Ryan: Jak jsem vyhrál válku, nebo někde jinde?), že Italové válčili, když my vostatní jsme ještě lezli po stromech. No, a proto se jim už teď moc nechce. Sou na to moc chytří.

Ale dělat si kvůli tomu z nich šoufky, hoši, to opravdu není pěkné.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LesniHU
Jo, takhle to dopada, kdyz to clovek napise z hlavy, pak se pro kontrolu koukne do readme, zjisti, ze je tam jeste jeden japoncik, a tak prida dalsi letiste...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,451,149 návštěv