Mapa CSR - Lynx
|
magot |
Přidané 01-09-2014 15:56
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Osobně plánuju doladění mapy v builderu v oblasti východních čech (až bude v nějaké finální fázi), nějaká menší města/vesnice schází, taky umístění některých srubů mám v hlavě, případně protitankových zátaras
Ještě pro inspiraci, mapa Polska od Uzina obsahuje generické budovy nádraží ale s vlastníma názvama měst (kopie budov s rozdílnou cedulí), (zřejmě jen těch velkých) - podle tohoto se občas navigovalo a mohlo by to být zajímavé |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 01-09-2014 17:11
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
magot napsal:
Lynx23 napsal:
magot napsal:
Jo jinak TJurma psal že podklady co měl pro CZ mapu dodá když mu dá souhlas Valhera.
A nepsal radsi neco ze by radeji dal k dispozici tu mapu co delal on?
A k čemu by ti byla? Ta tvoje je větší tím pádem lepší co se pokrytí týče ..
Ale zeptat se ho můžu. Jo jinak psal že s tou jeho mapou je konec, že nemá čas.
No byla by treba k tomu ze pokud ma hotova letiste tak bychom je nemuseli vyskrabavat z literatury. Jde o to co ma hotovo a vlastne jsou zajimave pro nas pouze staticke objekty, ale vubec netusim jestli s timto vubec zacal.
Upravil/a Lynx23 dne 01-09-2014 17:20
|
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 01-09-2014 17:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
magot napsal:
Osobně plánuju doladění mapy v builderu v oblasti východních čech (až bude v nějaké finální fázi), nějaká menší města/vesnice schází, taky umístění některých srubů mám v hlavě, případně protitankových zátaras
Ještě pro inspiraci, mapa Polska od Uzina obsahuje generické budovy nádraží ale s vlastníma názvama měst (kopie budov s rozdílnou cedulí), (zřejmě jen těch velkých) - podle tohoto se občas navigovalo a mohlo by to být zajímavé
OK super,
pridani par mest je mozne, ale prosim aby se to neprehanelo. Dokonce jsem si tam jako autor mapy nedal ani svoje mestecko s 2000 obyvateli, protoze je nevyznamne. na mape je ted 370 mest a je jiste ze tam budou nejaka chybet. Ale ta mapa by mela byt vyvazena, nejde treba na jednom miste udelat kazdickou malo uvesnici a jinde vynechavat dulezita mesta. Takze lze pridavat, ale vyvazene s ohledem na celou mapu.
Sruby a opevneni je samozrejme dulezita vyjimka a je dobre pridat co se pridat muze.
Uzin mi primo psal, takze o tom vim, rikal ze by se to i dalo pouzit pro inspiraci (nachod). Navrh jsem ze by bylo dobre, kdyby se mohl postarat o nadrazi na cele mape on. Treba alespon 20 hlavnich nadrazi (opet rovnomerne na cele mape).
Lynx
Upravil/a Lynx23 dne 01-09-2014 17:35
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-09-2014 17:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
No to by bylo super s těma nádražíma |
|
|
|
Fokker |
Přidané 01-09-2014 20:10
|
Nováček
Příspěvek: 37
Založený: 26.07.12
|
Snad nejkrásnější mapa do hry co jsem viděl. PARÁDA! |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 02-09-2014 00:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
TIMTO SLAVSNOSTNE ZAHAJUJI NASI SPOLECNOU PRACI NA MAPE
- Prave jsem tam nahral posledni verzi s kterou muzeme zacit
- Vse potrebne najdete v nasem sdilnem adresari Dropbox.
- Je tam i Navod a ja Vas prosiM abyste si ho vsichni prostudovali, neni to nic zavratne dlouheho.
- V navodu je i podrobne popsano jak si pripravit FMB na editaci map
- Hlavne prosim peclive oznamujte (vytvorenim adresare) ze momentalne na mape pracujete. Na mape muze pracovat jen jeden clovek v jeden okamzik. Muzete si i rezervovat cas v .xls rozvrhu ve sdilenem adresari
- Se sdilnym adresarem manipulujte opatrne.
- Apeluji obzvlaste na nove mapotvurce aby si napret vse vyzkouseli nanecisto, pak si znova nahrali cerstvou verzi a pak az teprve pracovali. Nic si nezkouselte na teto mape!!
- Nedavejte na mapu zbytecne objekty a zbytecne moc, popuste trochu fantazii, stejne ta mapa nebude nikdy fotorealisticka.
Idealne se nezamerujte pouze na jednu oblast ale spise na nejaky specificky prvek napr: nadrazi na cele mape, namesti na cele mape, pestrejsi skladba domku vetsi mest, kosteliky malych mest na cele mape. Hangary na vsech letistich,...
- pokud budete chtit udelat vetsi zmeny vzdy mi to prosim oznamte abych alespon ja mel prehled aby v tom nebyl curbes
- zacnete od nejvetsich nevyraznejsich zmen /objektu a postupne prechazejte k mene dulezitim (aby nebyl kousek mapy modelarsky detailni a zbyte naprosto bez objektu)
PS: pokud nekdo nevite jak se dostat on-line prez dropbox k mape navodu a tak, tak mi napiste soukromou zpravu
Tak vzhuru do prace a snad to takto bude fungovat, v pripade nejasnosti se obracejte hned na me. Prubezne prosim davejte reporty sem do vlakna (i klidne screenshoty pokud bude potreba) Na cem pracujete, co jste udelali a kde potrebujete zmenit treba map_h. Ale pristup do dropboxu nedavejte prosim zadnym tretim stranam, at nam tam neco omylem nesmaznou!!!!
DIKY VSEM KDO BUDETE POMAHAT A SNAD VAS NEODRADI SPOUSTU RESTRIKCI V NAVODU.
Upravil/a Lynx23 dne 02-09-2014 01:24
|
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 02-09-2014 00:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
Co je urcite treba udelat:
nadrazi na cele mape (cca 20)
namesti na cele mape (cca 15)
pestrejsi skladba domku vetsi mest (cca 10)
kosteliky malych mest na cele mape (cca 100) - idealni pro nekoho s dvama monitory
Hangary na vsech letistich (cca 50) - pro zkuseneho maptvurce
srovnat tovarny na cele mape (cca 30)
Tezni vez na cele mape (cca 70) - udela Lynx
Opevneni na cele mape (obzvlaste sudety)
kontrola silnic a zeleznice na cele mape (jestli nekde nejede prilis dokopce)
kontrola (v normalni HSFX hre) zda nekde neprekazeji domecky nejakym pozemakum v pohybu
ostatni veci jsou uz jen bonusy.
Upravil/a Lynx23 dne 02-09-2014 01:26
|
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 02-09-2014 00:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-09-2014 09:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
ještě bych k tomu dodal pár poznámek:
- pokud možno používejte konzistentní objekty pro ČR a Německo (CZ,SK, DE a generické pro evropu) nedávajte tam nesmyslné objekty jako ruské kostely, mešity, Libijské domy atd ...
- používejte objekty z celého seznamu HSFX7, primárně proto že tam jsou CZ objekty, CZ hangáry atd ...
- při zabydlování se zaměřte primárně na vojenské objekty, letiště, velká a střední města a nakonec malá města a vesnice
- sjízdné mosty (vlaky, auta) dělá pouze Lynx
- Nové domy a jiné objekty vhodné k přidání na mapu které se neobsahuje HSFX konzultujte s Lynxem, sami je nepřidávejte
- Pokud chcete vytvořit nový objekty v 3dmaxu tak mne kontaktuje via PM nebo v jiném vlákně, poradím co a jak ...
- detaily jako ovce na horách, elektrické vedení či zázemí na letištích a jiné jsou vítány (myslím že to naše pc utáhnou) |
|
|
|
Vladimir |
Přidané 02-09-2014 11:10
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.10.05
|
pokud by to pomohlo, opevnění_vojenské objekty na mapě wikimapia.org (ukázka)
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/09/02/GUOs.th.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-09-2014 15:59
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Co se týče Řopíků, tak zde: http://www.ropiky.... Srubů a pevností zde: http://www.opevne....
Ačkový řopíky mám hotový všechny. Jsou připravený k exportu do ILa. Jen chci ještě trochu poladit texturu. Ještě mám nějaký Béčkový a Céčkový. Stejně tam všech 10 000 nenarveme . Ještě jsou nějaké atypy, tak je potřeba se domluvit , kde budou. A také které Sruby. O víkendu snad už budu mít PC. Dám pak vědět. |
|
|
|
saldy |
Přidané 09-09-2014 20:04
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Nezapomente udělat splavnou řeku, tam bude plout ten říční monitor Masaryk
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-09-2014 20:28
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
splavný řeky se nedělaj |
|
|
|
beermajkl |
Přidané 10-09-2014 06:56
|
Uživatel
Příspěvek: 647
Založený: 28.12.11
|
Máte to hodně hezký. |
|
|
|
Monty CZ |
Přidané 14-09-2014 23:11
|
Nováček
Příspěvek: 13
Založený: 29.06.11
|
Ahoj kdybyste chtěli tak mám 3D modely hangárů
Hart, Wagner, kbelský velký (typ neznám), Pícha,
pak německý a nějaký další věci (něco k vidění zde
http://combatace.com/topic/67263-munich-war-1938/page-7#entry674139)
Pošlu vám zdrojáky jestli chcete ale neumím nic dalšího
Pavel |
|
|
|
Uzin |
Přidané 15-09-2014 16:21
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
a co map_R.tga ? |
|
|
|
magot |
Přidané 15-09-2014 23:22
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Lodě neprojedou pod mosty, engine není stavěnej na to aby se lodě dostali úplně ke břehu, kompletní potopení bismarcku v říčce o šířce 2 metrů bude komické ...
To nevyřešíš jednou texturou ... |
|
|
|
Uzin |
Přidané 16-09-2014 12:25
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
magot napsal:
Lodě neprojedou pod mosty, engine není stavěnej na to aby se lodě dostali úplně ke břehu, kompletní potopení bismarcku v říčce o šířce 2 metrů bude komické ...
To nevyřešíš jednou texturou ...
Omlouvám se, nejde o map_R.tga.
Problém splavnosti fjordů (a řek) byl řešen tady:
http://www.sas194...575.0.html
zejména moderem asheshouse, v reply no. 9.
Jde o úpravu map_T současně s map_c.
Chvíli mi trvalo, než jsem thread vyhledal, sorry, paměť už není sloní. |
|
|
|
magot |
Přidané 16-09-2014 12:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Tak jasně že to jde, ale je to mimo rozsah enginu.
Na mod mapě Northern Africa se takhle udělal Suez, tam to je ještě v rámci možností ok. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 16-09-2014 13:04
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
magot napsal:
Tak jasně že to jde, ale je to mimo rozsah enginu.
Na mod mapě Northern Africa se takhle udělal Suez, tam to je ještě v rámci možností ok.
Jak to udělat v misi, píše NS_Radge:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,42590.0/topicseen.html |
|
|