HLEDÁM 15 ŠÍLENCŮ
|
AH_Cutora |
Přidané 27-01-2006 20:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Na CV11 by se nas mohlo vejit az 7 rad po 3 letounech (se sklopenymi kridly). Ale je to maso na pristavani. Jsem se ted s Corsairem ucil sedat. Vysla mi pristavaci rychlost cca 110mph, chytil jsem hend druhe lano (to se mi tak casto nepovede) a stejne je to dlooooouuuhy brzdeni az do pulky hlavni veze lodi. Nebude to sranda.
http://www.aholub...ck0015.zip |
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 27-01-2006 21:06
|
Uživatel
Příspěvek: 946
Založený: 30.09.05
|
První tréning stanovuji na sobotu 17:00 hod TS AH SPEC
sádlo máslo
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-01-2006 22:09
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
na Lexe 11,12,13 nezaparkujou - je tam jeřáb a anténa |
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-01-2006 22:11
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
AH_Cutora napsal:
Na CV11 by se nas mohlo vejit az 7 rad po 3 letounech (se sklopenymi kridly). Ale je to maso na pristavani. Jsem se ted s Corsairem ucil sedat. Vysla mi pristavaci rychlost cca 110mph, chytil jsem hend druhe lano (to se mi tak casto nepovede) a stejne je to dlooooouuuhy brzdeni az do pulky hlavni veze lodi. Nebude to sranda.
http://www.aholub...ck0015.zip
sedal jsem jak křeček, chytil třetí lano a zastavil v půlce první dělové věže (těsně za místem, kde zastaví AI, kerý se chytne za druhé lano) |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 28-01-2006 00:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
57thMH_Edison napsal:
První tréning stanovuji na sobotu 17:00 hod TS AH SPEC
sádlo máslo
Je mi líto, v sobotu to asi nepůjde. Skouknul jsem Čutorův track, mě to vychází trochu jinak - přistávací rychlost ne 110, ale 100 mph. Je to prostě o stylu, já přistávám jinak. Tady je můj track běžného přistání na letadlovku:
http://virtualgri...ck0152.rar |
|
|
|
313_OTU_Blc |
Přidané 28-01-2006 00:35
|
Nováček
Příspěvek: 78
Založený: 29.09.05
|
No jak sem se díval na ten nákres, jak chcete přistát, tak to aby jste už začali zatahovat křídla ve vzduchu ... :sm10:
ALE jestli se tam ještě najde místo, tak rád budu zatahovat s Vámi
Upravil/a 313_OTU_Blc dne 28-01-2006 00:36
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 28-01-2006 10:33
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Se mnou pocitejte taky, jsem pro kazdou takovouhle 'spatnost'. Jen nevim, jestli budu dnes v 17 schopen.
AH_Cutora napsal:
Na CV11 by se nas mohlo vejit az 7 rad po 3 letounech (se sklopenymi kridly). Ale je to maso na pristavani. Jsem se ted s Corsairem ucil sedat. Vysla mi pristavaci rychlost cca 110mph, chytil jsem hend druhe lano (to se mi tak casto nepovede) a stejne je to dlooooouuuhy brzdeni az do pulky hlavni veze lodi. Nebude to sranda.
http://www.aholub...ck0015.zip Kdyz jsem se povyjiti PF ucil pristavat na letadlovku, vysla mi nejmensi rychlost dosednuti tak 80 mph, rychlost na okruhu tak 90 - 100mph. Hned, jak budu mit cas, zkouknu ten tvuj track a natocim, jak to delam ja. Kolik % ma byt paliva? |
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 28-01-2006 10:53
|
Uživatel
Příspěvek: 946
Založený: 30.09.05
|
Počítám s tím že se bude sedat tak mezi 25-50% paliva a poletí se to na Corsairu Mk IV. Zkoušejte hlavně udržení směru po dosednutí aby křídla nepřesáhla ty bílé čáry na krajích lodě. A těch tréningů bude ještě několik, tak kdo nestíhá dnes bude stíhat příště.
Upravil/a 57thMH_Edison dne 28-01-2006 10:54
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 28-01-2006 13:08
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
57thMH_Edison napsal:
První tréning stanovuji na sobotu 17:00 hod TS AH SPEC
sádlo máslo
Dneska v pět taky nemůžu. Nešlo by to tak osmé, deváté? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 28-01-2006 18:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
prvni test dopadl dobre, pujde to. Ale chce to mit dobre nacvicene, at nam ta pristani nezaberou 2 hodiny ... |
|
|
|
falkon |
Přidané 28-01-2006 19:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
:sm39: Mne to dnes nevyslo :cry:
Nemate aj nejaky track, ze by som si pozrel, o co som prisiel ? |
|
|
|
CR_ARNOLD |
Přidané 28-01-2006 21:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 193
Založený: 30.09.05
|
falkon napsal:
:sm39: Mne to dnes nevyslo :cry:
Nemate aj nejaky track, ze by som si pozrel, o co som prisiel ?
Tady se mrkni :-)
http://vwings.org...k0857.ntrk |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 28-01-2006 21:09
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
AH_Cutora napsal:
Na CV11 by se nas mohlo vejit az 7 rad po 3 letounech (se sklopenymi kridly). Ale je to maso na pristavani. Jsem se ted s Corsairem ucil sedat. Vysla mi pristavaci rychlost cca 110mph, chytil jsem hend druhe lano (to se mi tak casto nepovede) a stejne je to dlooooouuuhy brzdeni az do pulky hlavni veze lodi. Nebude to sranda.
http://www.aholub...ck0015.zip Na Essex by se nas veslo jeste o dost vic, zabrzdit pri pristani se da par metru pred hlavni nastavbou. Verze 4 FM dost zklidnil chovani letadel pri malych rychlostech, takze se da provest cele priblizeni okolo 90mph a dosednout pri 75mph (pri 50% paliva). Jen chci videt, jak pri nehode vybouchne jeden a od nej vsichni okolostojici a pak retezove dal
EDIT: konecne jsem nasel chybu v nastaveni firewallu, takze muzu vystavit track
Upravil/a LesniHU dne 28-01-2006 21:37
|
|
|
|
Noram |
Přidané 29-01-2006 07:24
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
ale pořád mi tam chybí [img]http://www.airwarfare.com/tactics/images/image005.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.airwarfare.com/tactics/images/image004.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Noram dne 29-01-2006 07:24
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 29-01-2006 10:50
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Tak to si pusť CFS2, tam byli. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 29-01-2006 11:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Tyhle pandulaci mi tam ani moc nechybi, proste clovek musi byt peclivy a jde to taky v pohode. Spis mi chybi banda poskoku po pristani, kteri capnou ocas letadla a zasunou ho do rady na stojanku, pripadne mavanim ukazujou jestli clovek jste smi pojizdet nebo ne. Z te kabiny je pri pojizeni videt doslova hovno i kdyz si clovek stoupne Oleg mel spis misto "postaveni se v cocpitu" namodelovat vykloneni se bokem z cocpitu. Jako ze se clovek odkurtuje a vykloni se vpravo nebo vlevo z otevreneho cocpitu.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 29-01-2006 12:15
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Co provedem, když s tím nějakej trotl, třeba já, sekne vo palubu a postaví to na nos. Stačí to palubní personál vodklidit? Dneska dopoledne šest přistání z šesti pokusů, ale dva na nos |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 29-01-2006 12:41
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Na co LSO. Proc bych mel hledat nejake ctyri pixely na kraji lodi...
Fungujici vytahy a hlavne katapulty by potesily vic. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 29-01-2006 15:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
313_cibule napsal:
Co provedem, když s tím nějakej trotl, třeba já, sekne vo palubu a postaví to na nos. Stačí to palubní personál vodklidit? Dneska dopoledne šest přistání z šesti pokusů, ale dva na nos
No tak te za minutu jako shodi z paluby
Jo, vytahy a katapulty by potesili. To je fakt. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 29-01-2006 20:34
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ad výtahy - k čemu ??
pokud by byl výtah, musel by být udělán i vnitřek lodi ...
a navíc, piloti do letadel sedali až na palubě, ne ?
a sedět a koukat, jak se letadlo pomalu vyváží na palubu, to ho mám radši okamžitě na palubě
ale proti gustu ...
jo, ad pojíždění - hele, navrhoval bych, aby v rámci toho pojíždění byly povoleny extery. Na vlastní let se nepoužijou (nejsme přeci šméškaři), ale na to zaparkování ...
co ? |
|
|