Tak jsem na Steamu těch 5 Eček za CloDa dal a už teď mě nemrzej.
Dráždim na Atagu stodesítku a je to snad ještě lepší kráječ Spitfirů a Hurricanů než ve starym ilovy.
Jen bych se chtěl zeptat skušenějších:
Jediný co mi tam chybí je tlačítko refly. Když sednu na letiště, tak přes escape zase "vytvořim" nový letadlo, nebo se nějak ukončuje let ? Furt vlastně nevim, jestli nejsem ku*va co se nějak pofidérně odpojuje
110 je prima letadlo. Když máš Spita či Hurrika před kanonama a neví o tobě, je to krása. Horší je, že na ATAGu je i hodně lidí, co se nenechaj překvapit. No a tam pak začíná potíž. Páčto ta 110 neuletí v podstatě ničemu. Je fuk, kolik máš energie navrch. Se 110 ji neudržíš a časem tě doletěj. Střelec je tam jen jako závaží, na něj se spoléhat nemůžeš. Jestli jsi někde četl, že 110 byla téměř tak rychlá jak Spit a rychlejší než Hurrik, tak věz, že na ATAGu potkáš 100 oct Hurriky, který dávaj po stránce rychlosti a stoupavosti zahulit i Bf 109. A Spit je rozhodně rychlejší po všech stránkách. Jestli lítáš modrý, doporučuju se naučit tu 109, se 110 zaznamenáš jen velmi vrtkavé úspěchy.
Tak toho bych se nebál. Wernera ve štuce může zesměšnit snad jen Válec v Gladiatoru... Dokud nebude v CloDu Spit IX, tak je 110 ideální stroj na získávání hromady sestřelů, přeci jenom má víc munice.
1stCL_Werner napsal:
Jediný co mi tam chybí je tlačítko refly. Když sednu na letiště, tak přes escape zase "vytvořim" nový letadlo, nebo se nějak ukončuje let ? Furt vlastně nevim, jestli nejsem ku*va co se nějak pofidérně odpojuje
Tlačítko refly nejni. Po dosednutí můžeš dát - teď nevím Alt nebo Ctrl - plus F2. Chvilku se budeš zvenku koukat na to, s čím jsi přistál a pak tě tě to hodí zpět do nabídky éra, které jsi letěl a z letiště, kde jsi letěl. Pak dáš zase Create (jestli to máš v češtině, tak to asi bude Vytvořit) a jsi v novém éru na stejném letišti.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Pokud není rozmlácenej tak může dotankovat a dozbrojit ne? Už si to moc nepamatuju ...
Jo, no jo, tohle vlastně na ATAG jde, úplně jsem zapomněl (stejně jako povel, který to spouští, ale ten tu někdo napíše). Podmínkou je, že nesmíš mít poškozený stroj a úplně prázdné nábojové pásy. Pak to nefunguje.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Rumcajs napsal:
110 je prima letadlo. Když máš Spita či Hurrika před kanonama a neví o tobě, je to krása. Horší je, že na ATAGu je i hodně lidí, co se nenechaj překvapit. No a tam pak začíná potíž. Páčto ta 110 neuletí v podstatě ničemu. Je fuk, kolik máš energie navrch. Se 110 ji neudržíš a časem tě doletěj. Střelec je tam jen jako závaží, na něj se spoléhat nemůžeš. Jestli jsi někde četl, že 110 byla téměř tak rychlá jak Spit a rychlejší než Hurrik, tak věz, že na ATAGu potkáš 100 oct Hurriky, který dávaj po stránce rychlosti a stoupavosti zahulit i Bf 109. A Spit je rozhodně rychlejší po všech stránkách. Jestli lítáš modrý, doporučuju se naučit tu 109, se 110 zaznamenáš jen velmi vrtkavé úspěchy.
Tak zatím to lítám 2 dny, takže nemůžu úplně soudit, ale zatím mi Spit I nepřišel ani zdaleka tak nadřazený jako jeho modový brácha ve starém Ilovi, který s E-4 letově zametá ve všech kategoriích a nad 6 km je nedotknutelný. Co mě na celém Clodu těší zatím nejvíc, že jsem ještě neviděl Ilovské Spitfiří otočení o 180° na fleku bez ztráty rychlosti. Nevim jestli to tak bylo od začátku, nebo přišlo s TF patchema, ale chová se ve vzduchu mnohem přirozeněji než v 1946.
Se 110 zatím nemám problém, narozdíl od starého Ila je z ní cítit vztlak. Ačkoli Hans vzadu nerad střílí, alespoň hlásí kontakty a když má světlou chvíli, trefí i hodinu, což vzhledem k tomu, že jsem si zatím moc na vidění dotů nezvykl, oceňuji. Hurricanům se utýct dá, Spitfira to chce přivést kámošům a pak už je klasicky semele situace.
Rumcajs:
Jestli jsi někde četl, že 110 byla téměř tak rychlá jak Spit a rychlejší než Hurrik, tak věz, že na ATAGu potkáš 100 oct Hurriky, který dávaj po stránce rychlosti a stoupavosti zahulit i Bf 109.
No Rume,asi mě to budeš muset naučit .V Hariku nemáš šanci,pokud není aspoň trochu poškozená.A i pak je to běh na dlouhou trať.Většinou ji dojedeš až nad Francií,a tam už má kamarády.
Dozbrojení a tankování fungovalo.Pokud byly splněny danné podmínky(viz víše).
Nefungovalo to u bombardérů a G-50tky.Ale už dlouho jsem neviděl,že by ten skript byl funkční.Nejspíš to zrušili.
Upravil/a Fiks dne 03-01-2014 12:12
Taky jsem se zasmál a že už jsem s Hurrim honil nejednu 109 a 110. 109 dostoupeš pouze když udělá chybu, pokud jí sedlá Kalinka, Drinkáč anebo Molnienosny můeš jim ze zdola tak akorát mávat. Se 110 je to přesně jak píše Fix, jedná se téměř o modelovou situaci, občas když vidím že už je šlůs tak na ni plivu krátké dávky a stane se že neudrží nervy na uzdě, začne manévrovat mno a pak už jen daj Bože lehko:-)
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Já to neumím Fiksi. Úplně mi to nejde na rozum, protože já to s Hurrikem nesvedu. Být pronásledován Hurrikem, který mě dostoupává a dohání, i když letím s 109 jak nejlíp umím, patří k mým nejrozvernějším chvílím na ATAGu. Nicméně se to sem tam děje. Uznávám ale, že to umí opravdu málokdo. Většina Hurriků se chová očekávatelně. Už jsem se tu jednou ptal, jak se to dělá a nikdo mi neodpověděl, krom poněkud přezíravých odpovědí typu, že jsem asi něco dělal blbě. Jako by v tom bylo veliké tajemství, které se odhaluje jen pomazaným.
Rumcajs napsal:
Jako by v tom bylo veliké tajemství, které se odhaluje jen pomazaným.
No, to si piš. Ještě Vám budeme prozrazovat, jak na Vás, ne? ;-)
Vy máte kalinku, Drinkáče nebo Molnienosnyho, my zase Valce, Roba a další. Tak to ma byť.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Co je od posledniho patche mozne nad 6km tocit motor na 25k, nemam potize hrat si se dvemi az tremi spity. Vubec nejkrasnejsi souboje, co jsem na ATAGU zazil, se odehraly nad 5km (me oblibene prostory). Asi nejsou tak akcni a divoke, ale libi se mi, jak jde vyuzit sily motoru, akcelerace v levelu a regenerace energie ve vertikalnich manevrech.
Je pravda, ze litam vyhradne E3, tak nevim, jak efektivne se chova automatika u E4, ale zatim jsem se s tim jevem, cos Rumcajzi zminoval, nesetkal. Co jsem se sam setkal z vlastni zkusenosti, zatim to je tak, ze kdyz je pilot hodne dobry, tak se dokaze drzet v zavesu, ale zatim jsem se nikdy necitil ohrozeny v tom smyslu, ze bych se nedokazal udrzet mimo jejich zamerovac. Ale znovu podotykam, ze litam vyhradne E3, s E4 nemam zadne zkusenosti, mozna tamejsi automatika nefunguje optimalne. Spis se mi zda ta E3 nejaka moc rychla vzhledem ke spitu, jsem nekde cetl, ze by mela byt relativne pomalejsi, misto toho i v tech velkych vyskach nemivam problemy jim poodjet v levelu a postupne odstoupat...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Já to neumím Fiksi. Úplně mi to nejde na rozum, protože já to s Hurrikem nesvedu. Být pronásledován Hurrikem, který mě dostoupává a dohání, i když letím s 109 jak nejlíp umím, patří k mým nejrozvernějším chvílím na ATAGu. Nicméně se to sem tam děje. Uznávám ale, že to umí opravdu málokdo. Většina Hurriků se chová očekávatelně. Už jsem se tu jednou ptal, jak se to dělá a nikdo mi neodpověděl, krom poněkud přezíravých odpovědí typu, že jsem asi něco dělal blbě. Jako by v tom bylo veliké tajemství, které se odhaluje jen pomazaným.
Tak se budeš muset obětovat,abysme zjistili o jakého šikulu se jedná.
Tak jsem na Steamu těch 5 Eček za CloDa dal a už teď mě nemrzej.
Dráždim na Atagu stodesítku a je to snad ještě lepší kráječ Spitfirů a Hurricanů než ve starym ilovy.
Jen bych se chtěl zeptat skušenějších:
Jediný co mi tam chybí je tlačítko refly. Když sednu na letiště, tak přes escape zase "vytvořim" nový letadlo, nebo se nějak ukončuje let ? Furt vlastně nevim, jestli nejsem ku*va co se nějak pofidérně odpojuje
Pokud přistaneš na letišti a vypíše se v chatu, že jsi přistál, tak dej ESC, pak jen klikni na letiště a vyber letadlo a je to (nepříjemné je, že i chvíli po tomhle procesu tvůj panáček sedí v kokpitu a může tě zabít vulcher, jak sem se párkrát přesvědčil, tedy ty vlastně ne páč lítáš za němce...)
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Jen jestli to spíš Pipe není tím, že si prostě línej si zaletět do bezpečí, tak se promenáduješ na pádovce kolem letiště nad nímž je nepřítel, aby sis mohl ukřivděně zanadávat na nečestného nepřítele, který má tu drzost že nebere ohled na potřeby vychcaného protivníka.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.