Omlouvám se, že nepokračuju v diskuzi o japíkách s padákem či bez, ale nahlásím bug. Možná je to pouze na OREL_War serveru, ale zkusím to.
Tohle se děje na mapách po několikátém (asi 6 refly) s uměle vytvořeným letištěm pomocí tech nových objektů.
pokud vim, pocet refly na to nema vliv. Ja bych se vsadil, i kdyz kluci od Orlu se mi to pokouseli vyvratit, ze to souvisi s potopenim lodi, konkretne potopenim letadlovky, na ktere maji cerveni letiste (pripad jejich mapy). Potopil jsem letadlovku a kolega co zrovna vybiral letiste okamzite dostal bug (osobne jsem to zazil taky, pri vyberu letiste, kdyz nekdo potopil letadlovku). Tenhle bug se objevoval i na AH na verzi 4.11 mozna 4.11.1, na mape Midway tusim. Mam pocit, ze tam ai potopila modrym letadlovku a stavalo se totez.
Kdyz jsem si tuhle situaci zkousel zreprodukovat ve FMB, nepodarilo se mi to,tak cert vi, cim to je.
Začal som hrať kampaň za RAAF na Hurricanu Mk.IIb. Všetko vporiadku, ale... mám teraz misiu, kde mám bombardovať veľmi vzdialený cieľ. Skutočne mimo doletu Hurricanu, skúšal som to, nedá sa to akokoľvek sa snažím šetriť palivom, doletím sotva ku cieľu, otočím to, pár minút letu a definitívne som bez paliva. Neviem ako to pejsť, lebo mám nastavenú skoro realistickú obtiažnosť (jedine zapnuté vonkajšie pohľady a rychlomer, výškomer a kurz v rohu). Už raz som musel takto celú kampaň vymazať, lebo mi dalo doprovod Blenheimov asi na rovnakú vzdialenosť. Nedalo sa to prejsť a takto som musel kampaň zmazať (nebolo to nič ťažké, bola to asi 4. misia) a teraz táto (už asi 20.) a nechcem zmazať kampaň. Ide o bug? Toto sa mi nestalo nikdy predtým a za RAAF kampaň som už hrával párkrát.
[img]http://www.petovweb.ic.cz/Il-2%20bugy/kampan.JPG[/img] is not a valid Image.
Začal som hrať kampaň za RAAF na Hurricanu Mk.IIb. Všetko vporiadku, ale... mám teraz misiu, kde mám bombardovať veľmi vzdialený cieľ. Skutočne mimo doletu Hurricanu, skúšal som to, nedá sa to akokoľvek sa snažím šetriť palivom, doletím sotva ku cieľu, otočím to, pár minút letu a definitívne som bez paliva. Neviem ako to pejsť, lebo mám nastavenú skoro realistickú obtiažnosť (jedine zapnuté vonkajšie pohľady a rychlomer, výškomer a kurz v rohu). Už raz som musel takto celú kampaň vymazať, lebo mi dalo doprovod Blenheimov asi na rovnakú vzdialenosť. Nedalo sa to prejsť a takto som musel kampaň zmazať (nebolo to nič ťažké, bola to asi 4. misia) a teraz táto (už asi 20.) a nechcem zmazať kampaň. Ide o bug? Toto sa mi nestalo nikdy predtým a za RAAF kampaň som už hrával párkrát.
]
Možná se zeptám hloupě já, používáš nastavení bohatosti směsi a vrtule? Protože těchle asi 550 km by Huryk měl dát bez problému, navíc pokud se ta kampaň v oproti 4.10 nezměnila, odlétal jsem ji až do konce války ...
Začal som hrať kampaň za RAAF na Hurricanu Mk.IIb. Všetko vporiadku, ale... mám teraz misiu, kde mám bombardovať veľmi vzdialený cieľ. Skutočne mimo doletu Hurricanu, skúšal som to, nedá sa to akokoľvek sa snažím šetriť palivom, doletím sotva ku cieľu, otočím to, pár minút letu a definitívne som bez paliva. Neviem ako to pejsť, lebo mám nastavenú skoro realistickú obtiažnosť (jedine zapnuté vonkajšie pohľady a rychlomer, výškomer a kurz v rohu). Už raz som musel takto celú kampaň vymazať, lebo mi dalo doprovod Blenheimov asi na rovnakú vzdialenosť. Nedalo sa to prejsť a takto som musel kampaň zmazať (nebolo to nič ťažké, bola to asi 4. misia) a teraz táto (už asi 20.) a nechcem zmazať kampaň. Ide o bug? Toto sa mi nestalo nikdy predtým a za RAAF kampaň som už hrával párkrát.
[img]http://www.petovweb.ic.cz/Il-2%20bugy/kampan.JPG[/img] is not a valid Image.
Hurri Mk.IIb, 100% paliva, 2x250lb
BI14 - AJ27 a zpět
pomalé stoupání (na "5") do 4300m, nad cílem odhoz bomb (z nějakých 1600m), hned návrat zpět (opět v nějakých 4300m)
po přistání v nádrži 15galonů (šlo to pak docela rychle dolů, navíc mi přišlo, že jakmile jsem ubral boost pod 4lbs, otáčky se neudržely na 2600, resp šli na 2000, což je divný...)
letěl jsem to se zrychleným časem (ale bez "autopilota")
celou dobu (kromě odhozu) režim 4-4,5lbs / 2600 / radiátor na "2"; plus samo kompresor
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.
Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.
Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.
Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.
Maximální úhel vrtule je na houby, pro dlouhý dolet dávám vrtuli na 65 - 80% procent, podle toho co kočíruji, a plyn kolem 60 - 80% taky ...
Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.
Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.
Tato kampaň za RAF v Pacifiku je dost nereálná, ale odlítat to jde. Problém je v nastavení rychlost letu, rychlost 350km je moc, já jsem jí musel upravit v FMB na 300km. Poloha plynu nastav (cestovní poloha) 65%, vrtuli na max. 35% udržuj rychlost 300km. V boji dej potom max a zase uber na 35% Hurouš letí i 0-5% po spotřebováni většiny paliva. Kompresor zapnutý na 2 stupeň ve výšce 3000m. Tuto kampaň jsem lítal snad 20x a tímto způsobem doletíš ze Singapůru až nahoru na konec mapy.
Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.
Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.
Tato kampaň za RAF v Pacifiku je dost nereálná, ale odlítat to jde. Problém je v nastavení rychlost letu, rychlost 350km je moc, já jsem jí musel upravit v FMB na 300km. Poloha plynu nastav (cestovní poloha) 65%, vrtuli na max. 35% udržuj rychlost 300km. V boji dej potom max a zase uber na 35% Hurouš letí i 0-5% po spotřebováni většiny paliva. Kompresor zapnutý na 2 stupeň ve výšce 3000m. Tuto kampaň jsem lítal snad 20x a tímto způsobem doletíš ze Singapůru až nahoru na konec mapy.
Jo jediná nevýhoda hurriku je, že má jen sytič zapnout/vypnout, nemá ovládání směsi, to by se pak dalo stáhnout tak na 40 a to je pak úspora, ale mohlo by to přehřívat motor (prý, není odzkoušeno)
Kompresor by se dle Olega měl zapínat v 2800m, čili těch "přibližně 3000m" už je jedno. Resp není - ve 4300m to letí rychleji. A dle palby/valky nejrychlejší cestovka je v nějakých 6000m (a něco).
Svoji konfiguraci jsem tu napsal, je ještě dobré zmínit, že i po přechodu na vodorovný let byla moje rychlost +- 230km/h - takže nic moc.
Trošku se divím, jak ve spoustě lidí přetrvávají návyky z prehistorických verzí šturma - udávání hodnot v % (místo aby říkali hodnoty na budíkách). V reále jsou letové režimy přeci udávané otáčkami a plynem/boostem a ne procentama...
Hallenbecku, můžeš toho Hurri vyzkoušet na 2000RPM ? Docela by mne zajímalo, s jakým boostem pak musíš letět, aby ti nepadal.
A může někdo vyzkoušet ten boost na 0, na jaké otáčky mu to spadne ? A jak se s tím dá letět ? Měl jsem otáčky na 2600 a když jsem sundal boost ze 4,5 na 0, spadly mi otáčky pod 2000 a neletělo to, ani když jsem hýbal s vrtulí - v BoBkovi na starším stroji tohle funguje úplně jinak.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
...
Trošku se divím, jak ve spoustě lidí přetrvávají návyky z prehistorických verzí šturma - udávání hodnot v % (místo aby říkali hodnoty na budíkách). V reále jsou letové režimy přeci udávané otáčkami a plynem/boostem a ne procentama...
...
Ovšem směs se nastavuje pákou bez budíku. Ale jo, pravda, Hurri má jen sytič-vyp/zap
Kdyby to někoho zajímalo, tak v Fw 190 vylétnout do výšky 6000 m, nastavit 2100 rpm a zbytek nechat na automatice . Benzin dojde cca za necelé dvě hodinky, ale to už budete skoro o 1000 km dále
Tyhle spojenecké problémy s nastavováním deseti pák bych fakt mít nechtěl
Kdyby to někoho zajímalo, tak v Fw 190 vylétnout do výšky 6000 m, nastavit 2100 rpm a zbytek nechat na automatice . Benzin dojde cca za necelé dvě hodinky, ale to už budete skoro o 1000 km dále
Tyhle spojenecké problémy s nastavováním deseti pák bych fakt mít nechtěl
IL-4, nastavit chladič na 60%, otáčky 70%, plyn jak chcete, bez forsáže. Benzin dojde za cca 8 hodin, ale to jste o celých celých 3700 km dále
Tydle německé problémy s palivem bych fakt mít nechtěl
Kdyby to někoho zajímalo, tak v Fw 190 vylétnout do výšky 6000 m, nastavit 2100 rpm a zbytek nechat na automatice . Benzin dojde cca za necelé dvě hodinky, ale to už budete skoro o 1000 km dále
Tyhle spojenecké problémy s nastavováním deseti pák bych fakt mít nechtěl
to víš letadla pro opice...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.