October 19 2025 19:08:49
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.12.1 Bugy
lochness
Rejtharik napsal:

Omlouvám se, že nepokračuju v diskuzi o japíkách s padákem či bez, ale nahlásím bug. Možná je to pouze na OREL_War serveru, ale zkusím to.

Tohle se děje na mapách po několikátém (asi 6 refly) s uměle vytvořeným letištěm pomocí tech nových objektů.
lh6.googleusercontent.com/-OjoyM_a9yZg/UhoqKz01TLI/AAAAAAAAACg/hEzHdypAlHs/w953-h762-no/grab0033.jpg


pokud vim, pocet refly na to nema vliv. Ja bych se vsadil, i kdyz kluci od Orlu se mi to pokouseli vyvratit, ze to souvisi s potopenim lodi, konkretne potopenim letadlovky, na ktere maji cerveni letiste (pripad jejich mapy). Potopil jsem letadlovku a kolega co zrovna vybiral letiste okamzite dostal bug (osobne jsem to zazil taky, pri vyberu letiste, kdyz nekdo potopil letadlovku). Tenhle bug se objevoval i na AH na verzi 4.11 mozna 4.11.1, na mape Midway tusim. Mam pocit, ze tam ai potopila modrym letadlovku a stavalo se totez.
Kdyz jsem si tuhle situaci zkousel zreprodukovat ve FMB, nepodarilo se mi to,tak cert vi, cim to je.
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
Basic
Začal som hrať kampaň za RAAF na Hurricanu Mk.IIb. Všetko vporiadku, ale... mám teraz misiu, kde mám bombardovať veľmi vzdialený cieľ. Skutočne mimo doletu Hurricanu, skúšal som to, nedá sa to akokoľvek sa snažím šetriť palivom, doletím sotva ku cieľu, otočím to, pár minút letu a definitívne som bez paliva. Neviem ako to pejsť, lebo mám nastavenú skoro realistickú obtiažnosť (jedine zapnuté vonkajšie pohľady a rychlomer, výškomer a kurz v rohu). Už raz som musel takto celú kampaň vymazať, lebo mi dalo doprovod Blenheimov asi na rovnakú vzdialenosť. Nedalo sa to prejsť a takto som musel kampaň zmazať (nebolo to nič ťažké, bola to asi 4. misia) a teraz táto (už asi 20.) a nechcem zmazať kampaň. Ide o bug? Toto sa mi nestalo nikdy predtým a za RAAF kampaň som už hrával párkrát.
[img]http://www.petovweb.ic.cz/Il-2%20bugy/kampan.JPG[/img] is not a valid Image.
Shut up, and love ponies.

Milujem ťa Rainbow Dash.
 
Koty
Zkus otevřít editor a tu misi si zkrátit Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
ringlett
Basic napsal:

Začal som hrať kampaň za RAAF na Hurricanu Mk.IIb. Všetko vporiadku, ale... mám teraz misiu, kde mám bombardovať veľmi vzdialený cieľ. Skutočne mimo doletu Hurricanu, skúšal som to, nedá sa to akokoľvek sa snažím šetriť palivom, doletím sotva ku cieľu, otočím to, pár minút letu a definitívne som bez paliva. Neviem ako to pejsť, lebo mám nastavenú skoro realistickú obtiažnosť (jedine zapnuté vonkajšie pohľady a rychlomer, výškomer a kurz v rohu). Už raz som musel takto celú kampaň vymazať, lebo mi dalo doprovod Blenheimov asi na rovnakú vzdialenosť. Nedalo sa to prejsť a takto som musel kampaň zmazať (nebolo to nič ťažké, bola to asi 4. misia) a teraz táto (už asi 20.) a nechcem zmazať kampaň. Ide o bug? Toto sa mi nestalo nikdy predtým a za RAAF kampaň som už hrával párkrát.
]


Možná se zeptám hloupě já, používáš nastavení bohatosti směsi a vrtule? Protože těchle asi 550 km by Huryk měl dát bez problému, navíc pokud se ta kampaň v oproti 4.10 nezměnila, odlétal jsem ji až do konce války ...
 
radko1111
Ja som mal niečo podobné v Rusku na Migu 3 . Riešil som to tým že som misu preskočil Mrknutí .
 
1stCL_Fucida
V nastavení obtížnosti se dá myslím vypnout požadavek na úspěšné splnění mise. Nicméně v rozjeté kampani nevím nevím...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
Basic napsal:

Začal som hrať kampaň za RAAF na Hurricanu Mk.IIb. Všetko vporiadku, ale... mám teraz misiu, kde mám bombardovať veľmi vzdialený cieľ. Skutočne mimo doletu Hurricanu, skúšal som to, nedá sa to akokoľvek sa snažím šetriť palivom, doletím sotva ku cieľu, otočím to, pár minút letu a definitívne som bez paliva. Neviem ako to pejsť, lebo mám nastavenú skoro realistickú obtiažnosť (jedine zapnuté vonkajšie pohľady a rychlomer, výškomer a kurz v rohu). Už raz som musel takto celú kampaň vymazať, lebo mi dalo doprovod Blenheimov asi na rovnakú vzdialenosť. Nedalo sa to prejsť a takto som musel kampaň zmazať (nebolo to nič ťažké, bola to asi 4. misia) a teraz táto (už asi 20.) a nechcem zmazať kampaň. Ide o bug? Toto sa mi nestalo nikdy predtým a za RAAF kampaň som už hrával párkrát.
[img]http://www.petovweb.ic.cz/Il-2%20bugy/kampan.JPG[/img] is not a valid Image.

Hurri Mk.IIb, 100% paliva, 2x250lb
BI14 - AJ27 a zpět
pomalé stoupání (na "5") do 4300m, nad cílem odhoz bomb (z nějakých 1600m), hned návrat zpět (opět v nějakých 4300m)
po přistání v nádrži 15galonů (šlo to pak docela rychle dolů, navíc mi přišlo, že jakmile jsem ubral boost pod 4lbs, otáčky se neudržely na 2600, resp šli na 2000, což je divný...)

letěl jsem to se zrychleným časem (ale bez "autopilota")
celou dobu (kromě odhozu) režim 4-4,5lbs / 2600 / radiátor na "2"; plus samo kompresor
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Basic
Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.

Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.
Shut up, and love ponies.

Milujem ťa Rainbow Dash.
 
ringlett
Basic napsal:

Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.

Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.


Maximální úhel vrtule je na houby, pro dlouhý dolet dávám vrtuli na 65 - 80% procent, podle toho co kočíruji, a plyn kolem 60 - 80% taky ...
 
frantak
Basic napsal:

Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.

Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.



Tato kampaň za RAF v Pacifiku je dost nereálná, ale odlítat to jde. Problém je v nastavení rychlost letu, rychlost 350km je moc, já jsem jí musel upravit v FMB na 300km. Poloha plynu nastav (cestovní poloha) 65%, vrtuli na max. 35% udržuj rychlost 300km. V boji dej potom max a zase uber na 35% Hurouš letí i 0-5% po spotřebováni většiny paliva. Kompresor zapnutý na 2 stupeň ve výšce 3000m. Tuto kampaň jsem lítal snad 20x a tímto způsobem doletíš ze Singapůru až nahoru na konec mapy.
 
Koty
frantak napsal:

Basic napsal:

Ja som mal maximálny uhol vrtule aby som mal maximálnu účinnosť, otáčky som udržiaval niečo pod 3000, tým pádom som mal otvorený chladič naplno, inač teplota veľmi stúpala. Síce som letel približne v 3000 metroch, palivo ubúdalo vysokým tempom. Nechcel som letieť nad 4000 m, lebo som očakával vyššiu spotrebu paliva prehodením kompresoru do pozície 2. Palivo mi vystačilo na ceste tam, ale približne v 1/3 cesty späť mi definitívne motor skapal a musel som to na brucho posadiť. AI sadala na brucho už predomnou! Potom mi už len napísalo že som nezvestný a nemohol som odkliknúť na ďalšiu misiu.

Ale vďaka Hoper. Ak si to dotiahol aj tam aj späť, musím aj ja.



Tato kampaň za RAF v Pacifiku je dost nereálná, ale odlítat to jde. Problém je v nastavení rychlost letu, rychlost 350km je moc, já jsem jí musel upravit v FMB na 300km. Poloha plynu nastav (cestovní poloha) 65%, vrtuli na max. 35% udržuj rychlost 300km. V boji dej potom max a zase uber na 35% Hurouš letí i 0-5% po spotřebováni většiny paliva. Kompresor zapnutý na 2 stupeň ve výšce 3000m. Tuto kampaň jsem lítal snad 20x a tímto způsobem doletíš ze Singapůru až nahoru na konec mapy.


Jo jediná nevýhoda hurriku je, že má jen sytič zapnout/vypnout, nemá ovládání směsi, to by se pak dalo stáhnout tak na 40 a to je pak úspora, ale mohlo by to přehřívat motor (prý, není odzkoušeno)
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Joe Hallenbeck
No otáčky něco pod 3000? To se nedivím že jsi nedoletěl. Je potřeba stáhnout tak na 2000 RPM. Pak by to mělo být ok.
313_FlyBoy
RY-C
 
Hoper
Kompresor by se dle Olega měl zapínat v 2800m, čili těch "přibližně 3000m" už je jedno. Resp není - ve 4300m to letí rychleji. A dle palby/valky nejrychlejší cestovka je v nějakých 6000m (a něco).
Svoji konfiguraci jsem tu napsal, je ještě dobré zmínit, že i po přechodu na vodorovný let byla moje rychlost +- 230km/h - takže nic moc.

Trošku se divím, jak ve spoustě lidí přetrvávají návyky z prehistorických verzí šturma - udávání hodnot v % (místo aby říkali hodnoty na budíkách). V reále jsou letové režimy přeci udávané otáčkami a plynem/boostem a ne procentama...

Hallenbecku, můžeš toho Hurri vyzkoušet na 2000RPM ? Docela by mne zajímalo, s jakým boostem pak musíš letět, aby ti nepadal.

A může někdo vyzkoušet ten boost na 0, na jaké otáčky mu to spadne ? A jak se s tím dá letět ? Měl jsem otáčky na 2600 a když jsem sundal boost ze 4,5 na 0, spadly mi otáčky pod 2000 a neletělo to, ani když jsem hýbal s vrtulí - v BoBkovi na starším stroji tohle funguje úplně jinak.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Basic
Misia prejdená, ospravedlňujem sa za offtopic aj mojú neznalosť.
Shut up, and love ponies.

Milujem ťa Rainbow Dash.
 
Koty
Hoper napsal:
...
Trošku se divím, jak ve spoustě lidí přetrvávají návyky z prehistorických verzí šturma - udávání hodnot v % (místo aby říkali hodnoty na budíkách). V reále jsou letové režimy přeci udávané otáčkami a plynem/boostem a ne procentama...
...


Ovšem směs se nastavuje pákou bez budíku. Ale jo, pravda, Hurri má jen sytič-vyp/zap Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Fucida
Kdyby to někoho zajímalo, tak v Fw 190 vylétnout do výšky 6000 m, nastavit 2100 rpm a zbytek nechat na automatice Úsměv. Benzin dojde cca za necelé dvě hodinky, ale to už budete skoro o 1000 km dále Úsměv

Tyhle spojenecké problémy s nastavováním deseti pák bych fakt mít nechtěl Mrknutí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
1stCL_Fucida napsal:

Kdyby to někoho zajímalo, tak v Fw 190 vylétnout do výšky 6000 m, nastavit 2100 rpm a zbytek nechat na automatice Úsměv. Benzin dojde cca za necelé dvě hodinky, ale to už budete skoro o 1000 km dále Úsměv

Tyhle spojenecké problémy s nastavováním deseti pák bych fakt mít nechtěl Mrknutí


Zamračený IL-4, nastavit chladič na 60%, otáčky 70%, plyn jak chcete, bez forsáže. Benzin dojde za cca 8 hodin, ale to jste o celých celých 3700 km dále Úsměv

Tydle německé problémy s palivem bych fakt mít nechtěl Mrknutí
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Werner
Hmm cestovka 460 km/h, tolik dá Ju-88 sotva na plnej plyn Šklebící se
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Koty
Ajo, mám tam chybu, bylo to 10 hodin Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
310_Pip
1stCL_Fucida napsal:

Kdyby to někoho zajímalo, tak v Fw 190 vylétnout do výšky 6000 m, nastavit 2100 rpm a zbytek nechat na automatice Úsměv. Benzin dojde cca za necelé dvě hodinky, ale to už budete skoro o 1000 km dále Úsměv

Tyhle spojenecké problémy s nastavováním deseti pák bych fakt mít nechtěl Mrknutí


to víš letadla pro opice...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,311,414 návštěv