Nazory nespokojnosti (vsetkeho druhu) s CloD-om
|
Rumcajs |
Přidané 11-03-2013 15:57
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
109 celkem v pohodě letí a přistane, když má křídlo utržený tam kde končej vztlakový klapky. Dá se urvat i trochu blíž trupu, asi tak u kanonu, pak taky ještě letí, ale jakýkoli přitažení už je o vrták. Radši jsem se s tím nepokoušel sednout. Jakmile jsem šel s rychlostí pod 300, mělo to tendenci se propadat. Navíc pak už na tý straně ani není vztlaková klapka, takže by přistání muselo být bez klapek. Ono by to asi v CloDu šlo, kdyby to jeden trochu natrénoval a přistával při těch skoro 300 ...
Tohle chování ukazuje na omezení dané způsobem simulace. Rozhodně to nepočítá nějaké proudění vzduchu, spíš je to prostě sbírka křivek, nějakým způsobem nacpaným do toho FM a doladěná většinou tak, že to ve zdravém stavu "lítá" asi tak jako v reálu. FM poškozeného letadla bude asi vycucán z prstu. Nebo jsou někde výsledky měření letadel s částečně urvaným křídlem?
Jinak bych řekl, že ta hra asi nebude mít problém si myslet to, co ukazuje graficky. Spíš bude mít problém tomu svému přesvědčení dát věrohodné chování. A tady je to vůbec ošidný, protože málokdo i z reálných pilotů může vyprávět o letu a přistání s takhle velkým utrženým kusem křídla. Jak psal Baron, kdyby takovej pilot měl možnost vyskočit, asi by se nepokoušel o nic jiného. |
|
|
|
Robo |
Přidané 11-03-2013 16:41
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Chcem sa opytat ohladom mojho sebevrazedneho utoku na letisko Arras v Blembaku - pokusal som sa ho pred koncom misie znicit, ci skor dorazit, pretoze bolo uz pekne zvetrane. Podla statov ste tie Befka, co som sa pomedzi ne plizil boli vy na hliadke - riesi sa teraz, ci bol na nemeckych cieloch spravne nastaveny 'trigger'na znicenie, a podla prveho utoku to uz uz mohlo byt, potom som tam praskol bomby aj ja, dokonca v dvoch utokoch, ale nic. Ja som videl vybuchy a ponicene hangare po oboch naletoch, chcem sa spytat, ci viete potvrdit horiace alebo to nejako blbne. Mal som totiz nejake problemy s hrou, zamrznuta chatline a pod.
Problem je, ze po minule misie sme trafili ciele horsie a letisko bolo odpisane, ale teraz nic. Nehrozi nejaka revizia vysledkov ani nic, len sa hlada pricina - a kedze ste tam boli, mozno viete potvrdit, lebo ja som screenshot neurobil . Dikes.
Upravil/a Robo dne 16-03-2013 07:26
|
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 11-03-2013 17:00
|

Uživatel

Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Snad neřeknu nic tajného,ale po Tvém pádu do letiště jsem viděl kouř vycházející z NEpoškozených hangárů.
Clod není žádný zázrak,ikdyž grafika je pěkná.Ale tohle je moc i na mě. |
|
|
|
Robo |
Přidané 11-03-2013 17:04
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
BP_Madvlk napsal:
Snad neřeknu nic tajného,ale po Tvém pádu do letiště jsem viděl kouř vycházející z NEpoškozených hangárů.
Clod není žádný zázrak,ikdyž grafika je pěkná.Ale tohle je moc i na mě.
Dakujem Nejde o nic tajne pravdaze, len co mozte povedat ohladom udalosti, pretoze je mozne, ze sa stala chyba v nastaveniach misie. Ja som napriklad nevidel ziadne dymy po predoslom utoku. Pad do letiska - bolo mi nariadene v pripade neuspechu prveho ataku s bombami narazit do hangaru a pokusit sa ciel znicit takto vlastnym telom. Vzhladom na cas bolo jasne, ze moja misia sa skonci stratenym lietadlom, takze preto.  |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 11-03-2013 17:19
|

Uživatel

Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Ale že by toto dělali angláni ? Leda že bys byl uprchlík z Japonska ... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-03-2013 17:23
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nevím, kolik je třeba zničit hangárů, aby se zničilo letiště. Ty dva Blenhejmy před tebou zničily myslím dva velké hangáry a nějaký ty menší. většina jich ale stála. Taky nevím, jak dlouho vydrží kouř. Mezi těma útokama bylo cca 35 minut.
Hele a od kdy mají angláni vlastní kamikadze?
Co se týká revize výsledků, to je nám asi celkem jedno. Příště nám stejně daj zas dvě hodiny kroužení dokolečka. Zabránit zničení letiště nejde, lze jen ztrestat ty opovážlivce. |
|
|
|
Robo |
Přidané 11-03-2013 17:41
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Ziadna revizia nehrozi, ciele su len tie hangare, na ktore utocili tie 2 Blenheimy a ja = uplne najsevernejsie. Ostatne su staticke a nepodstatne (na Arras ich je na sever od drahy 7 a su tam stale na cistej mape). Ja som po otocke omylom utocil na zle ciele, na radu 4 statickych hangarov, ale bol som pod utokom spredu aj odzadu (skoro som sa zrazil s niekym v celnaku ), tiez som nakoniec narazil do nespravneho, ale prvy utok 2 Blenheimov uz mal letisko vybavit a ak nie tak urcite moj utok, videl som minimalne 1 velku exploziu. Z tych 4 statickych hangarov som 3 znicil zvysnymi bombami, ale nie som si isty... Dik za info chlapi!  |
|
|
|
Opitze |
Přidané 12-03-2013 16:35
|

Stařešina

Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Takže originální záznam v CLODu je taky omezený jen na pohled z kabiny? Já tomu nějak nerozumím...  |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 12-03-2013 16:57
|

Uživatel

Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Pokud vím,tak tady to nefunguje jako v klasickym šturmovi,kde sice nahráváš třebas z kabiny,ale pak si to můžeš přehrát i z venku.
V Clodu se ti po nahrání záznamu zobrazí pouze to,co momentálně vidíš.A pokud na serveru nejsou povoleny vnější pohledy a nedíváš se tedy na letadlo zvenčí,tak to ani na záznamu neuvidíš....a to na ATAGu povolené není... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 12-03-2013 16:59
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Takže přece jenom pokrok, jak jsem psal.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Robo |
Přidané 12-03-2013 17:12
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Ano, nemozes si nahrat kusok tracku a z neho vycitat kde kto je. Tak to je zamyslane, nie je to chyba hry.  |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 12-03-2013 17:27
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Robo tuhle kravinu snad opravdu nemyslíš vážně...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
falkon |
Přidané 12-03-2013 18:02
|

Moderátor

Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Nevidim nic co by bolo na tom "kravinou"...
Ale asi to bude ako v slovach klasika: "Pro hlupáka každý hloupý... ", ze horri?!  |
|
|
|
Robo |
Přidané 12-03-2013 19:02
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Ja stale nechapem co ty nechapes.
Je jeden velky problem s trackmi, musis nahravanie zapnut este v menu, inak ti mozno hra spadne, ale inak to funguje ok a da sa cez ATAG obist ta ochrana a pozriet si na tracku aj vonkajsie pohlady. Kapisto? |
|
|
|
Opitze |
Přidané 13-03-2013 09:33
|

Stařešina

Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Ale tak asi by bylo lepší pro hráče, kdyby byl omezený ve výběru kamer, třeba jen na kabinu, ale záznam si může pustit z jakékoliv, ne? Proč to tak není v té hře?
Ale jestli to chápu dobře... v CLODU je běžné, že hráči sedí na ploše, potichu nahrávají několik minut track, pak to shodí, prohlédnout si track, takže zjistí, kde byly letadla cca před pár minutama, to nahlásí přes TS zbytku "letky" a ty tam letí a vyhrajou? To se jako fakt děje?
Jestli ano, tak je to s touhle komunitou a hrou ještě horší než jsem si myslel... |
|
|
|
311_Rampa |
Přidané 13-03-2013 09:52
|

Uživatel

Příspěvek: 642
Založený: 29.09.05
|
Stejný způsobem jedna zahraniční letka létala kdysi ADW |
|
|
|
Robo |
Přidané 13-03-2013 10:49
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Opitz napsal:
Ale tak asi by bylo lepší pro hráče, kdyby byl omezený ve výběru kamer, třeba jen na kabinu, ale záznam si může pustit z jakékoliv, ne? Proč to tak není v té hře?
Ale jestli to chápu dobře... v CLODU je běžné, že hráči sedí na ploše, potichu nahrávají několik minut track, pak to shodí, prohlédnout si track, takže zjistí, kde byly letadla cca před pár minutama, to nahlásí přes TS zbytku "letky" a ty tam letí a vyhrajou? To se jako fakt děje?
Jestli ano, tak je to s touhle komunitou a hrou ještě horší než jsem si myslel...
Nie v Clode ale v starom Ilovi. Keby si aspon trosku lietaval tak vies. Este raz vysvetlim, ze toto bolo specificke zelanie tusim ze ruskej komunity a oni to vyvojari do Clodu dali. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-03-2013 11:37
|

Diskutující

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
To je jedno Robo, vždyť dnes se zas používají jiné věci.
Létání na cíl s příletem před koncem akce(reál hadr) ač za jistou ztátu strojů. Létán v porostu stromů pro znemožnění vizuálního kontaktu atd. Takže jestli fachá track nebo ne je jedna z věcí co jsou už buřt. 
Neberte to jako výtku s cílem ve vás,ale je to tak. Tak si přestaňte honit hovadiny když další jsou běžné. 
Edit: Není to o tom zda je program k tomu či ne, ale o tom že jeden vůl ve hře s dobrým nápadem stačí na to aby to zkur**l ostatní.  |
|
|
|
Robo |
Přidané 13-03-2013 16:16
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
X Novotny napsal:
To je jedno Robo, vždyť dnes se zas používají jiné věci.
Létání na cíl s příletem před koncem akce(reál hadr) ač za jistou ztátu strojů. Létán v porostu stromů pro znemožnění vizuálního kontaktu atd. Takže jestli fachá track nebo ne je jedna z věcí co jsou už buřt.
Neberte to jako výtku s cílem ve vás,ale je to tak. Tak si přestaňte honit hovadiny když další jsou běžné.
Edit: Není to o tom zda je program k tomu či ne, ale o tom že jeden vůl ve hře s dobrým nápadem stačí na to aby to zkur**l ostatní. 
Novotny netusim o co ti ide, ak narazas na moj let v poslednej misii kampane (ako ze narazas ), tak bohuzial to vyslo tak ako to vyslo, neplanoval som prilet tak neskoro, boli to rozne okolnosti v pozadi, o ktorych nevies, ale urcite nevzlietam s tym, ze sa isto nevratim ani nikto dalsi tak nerozmysla. Prelety cez stromy obcas vidis, ale robi to malo ludi (zvacsa prasiacki Rusaci). S tym trackom to bol vazny problem v ADW a takto sa to vyriesilo. Jasne ze ludia budu skusat vselico ale netreba byt paranoidny, ze?  |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 13-03-2013 16:45
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Je pravda, že Robo nepřilétal ve stromech. Dokonce bych řekl, že zkraje měl tak 300m. Viděl jsem ho na docela velkou vzdálenost. Jen škoda, že jsem byl na opačné straně letiště, jinak jsem ho mohl chytit už před prvním útokem.
Nevím jak na SOW, protože těch kontaktů s "nepřítelem" jsme neměli moc, ale na ATAGu se pověstné kempení v lesích kolem letišť provozuje každý den. Snad každý den, co se naloguju, vidím flak nad letištěm. Nikde kolem není vidět ani dot. Jak se odlepím od země, v patách za mnou Hurrispit. Prohrává? Začne si hrát Robina Hooda a schovávat se v lese. Stejně jako se mraky používají pro detekci letadel, zvedá se gama pro ty ranní mise, modifikuje se grafika pro lepší viditelnost dotů ... Lidi chtěj vyhrát a hrajeme hru, není to realita. Využívají se tedy vlastnosti hry bez ohledu na realističnost. Stejně tak za války se využívala každá potenciální výhoda, co byla možná. Jen ty jejich prostředky byly reálné a naše simulované.
Jako problém spíš vidím to, že CloD přenáší pozice i velmi vzdálených letadel. Nevidím technicky důvod, aby server posílal informace o objektech, který jsou mimo dosah teoretické viditelnosti. Kdyby se tohle upravilo, mohlo by to zvednout výkon serveru, snížit latence atd. Navíc by odpadlo ono trapné čítování skrz uložený track. Klidně by ten dosah mohl být 20km kolem. 20km ty stíhačky uletěj za pár minut, dost málo času na to, aby se nad tím dala stavět nějaká výhoda. |
|
|