Nastavení grafiky v Ilovi
|
CW_boZZda |
Přidané 06-10-2005 13:21
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
No já mám tohle:
Athlon XP 2800+
Ram 512MB+256MB (400MHz)
Radeon 9550 SE 64bit 128MB
nastavení: http://ilradeon.w...
1024*768@32bit (NO AA/AF)
průměr: 34fps
srážka FW/La: 18fps
jinak conf.ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=0
Specular=2
SpecularLight2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=1
LandGeom=1
TexLarge=1
TexLandQual=1
TexLandLarge=0
VideoSetupId=17
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
ForceShaders1x=0
Water=0
Effects=0
SpecularLight=2 |
|
|
|
AH_Glum |
Přidané 07-10-2005 15:01
|
Nováček
Příspěvek: 30
Založený: 29.09.05
|
Zdravím,
Prosím o radu.Mám Athlona 2000+, RAM 1GB, desku MSI KT4V (AGPx8), grafiku MSI GF440SE-T (nesmějte se). Myslím, že úzkým místem je ta grafika.
Předpokládám, že když provedu upgrade na něco Directx9 kompatibilního, tak mi zvýšené FPS umožní létat bez poskakování.
Jaká grafika má podle vás k této desce/procesoru smysl - ať to je vyvážené, bez nějakého "overkillu" ? Zatím nic jiného upgradovat neplánuju,
asi bych počkal rok/dva a šel do nového kompu.
Dík |
|
|
|
Lavo |
Přidané 07-10-2005 15:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
Chlopi skuste tento driver http://www.tweaks...&Itemid=41 . Len pre ATI a vraj
-Higher and more stable framerates;
-Better image quality and a higher performance in D3D applications that support DirectX;
-Better image quality and a higher performance in OGL applications;
-Support for a larger variety of textures;
-High quality on bump mapped textures;
-High performance improvement in applications that support bump mapped textures;
-Once with the high performance increases comes better image quality;
-Tweaks to improve your gaming experience;
viacej tu http://www.ati-po...nh3101.htm |
|
|
|
Rufu |
Přidané 07-10-2005 15:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
-Glume viděl bych to na R 9800PRO za 3000Kč nebo jakoukoli GF6600GT za 3800kč.
Maximálně Ti ta grafika bude trochu zahálet.
-Lavo zrovna včera jsem viděl odkaz na ty samý na Nvidii a Ati jsem nenašel dík. |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 07-10-2005 15:31
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
AH_Glum napsal:
Zdravím,
Prosím o radu.Mám Athlona 2000+, RAM 1GB, desku MSI KT4V (AGPx8), grafiku MSI GF440SE-T (nesmějte se). Myslím, že úzkým místem je ta grafika.
Předpokládám, že když provedu upgrade na něco Directx9 kompatibilního, tak mi zvýšené FPS umožní létat bez poskakování.
Jaká grafika má podle vás k této desce/procesoru smysl - ať to je vyvážené, bez nějakého "overkillu" ? Zatím nic jiného upgradovat neplánuju,
asi bych počkal rok/dva a šel do nového kompu.
Dík
Šel bych do ATI 9800Pro, má vosum pipeline a myslím, že za 4 litry je to slušná karta. |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 07-10-2005 21:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
No já mám tohle:
Athlon XP 2800+
Ram 512MB+256MB (400MHz)
Radeon 9550 SE 64bit 128MB
nastavení: http://ilradeon.w...
1024*768@32bit (NO AA/AF)
průměr: 34fps
srážka FW/La: 18fps
jinak conf.ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
...
...
Tak tohle je fakt zvláštní. Když zkusím tenhle config, mám v Blackdeath najednou o 10 fps víc (z 25 na 35 podle ukazatele), ale když na to koukám, tak se to seká víc než s tím mým starým. to samé když letím já - sekačka, ale ukazuje mi to víc fps. Tomu teda fakt nerozumím... |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 08-10-2005 08:05
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
AH_Glum napsal:
Zdravím,
Prosím o radu.Mám Athlona 2000+, RAM 1GB, desku MSI KT4V (AGPx8), grafiku MSI GF440SE-T (nesmějte se). Myslím, že úzkým místem je ta grafika.
Předpokládám, že když provedu upgrade na něco Directx9 kompatibilního, tak mi zvýšené FPS umožní létat bez poskakování.
Jaká grafika má podle vás k této desce/procesoru smysl - ať to je vyvážené, bez nějakého "overkillu" ? Zatím nic jiného upgradovat neplánuju,
asi bych počkal rok/dva a šel do nového kompu.
Dík
Moje řešení:
Po tom co se objevily nové mraky na AH byl jsem v p....asti. Rozhodl jsem se to řešit radikálně a svou stařičkou Radeonku 9200 jsem vyměnil za Leadteka A400LE. Jde o nVidii 6800 (ořezazanou, otevřena na 8pipek a 4 versh o taktu 300/700, za relativně přijatelnou cenu 5012 Kč, otevřel jsem ji v riva tuneru na 12/6 a taktnul na 350/875 v 2D a 355/875 v 3D). Protože výkon grafiky jde ruku v ruce s celým pc přikoupil jsem operační paměť, nyní 1GB/400 MHz (deska Biostar M7NCD Pro), taktnul jsem procesor AMD Athlon 2000 xp + s jádrem Thoroughbred z 1.667 GHz na 2.085GHz (teď se hlásí jako 2600xp+).
:sm38:
Ps:3dMark 01 něco málo přes 13.400, 03 něco málo přes 9.100, 05 asi 4.000
V ilovi na černou smrt průměr 33 fps.
Nastavení: oopen gl
1024x768x32
Visibility distance- hight
Objevte lighting- hight
Objevte details- excelent
Landscape lighting- flat
Landscape details- perfekt
Clouds detail- medium
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 08-10-2005 15:13
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Lavo napsal:
Chlopi skuste tento driver http://www.tweaks...&Itemid=41 . Len pre ATI a vraj
-Higher and more stable framerates;
-Better image quality and a higher performance in D3D applications that support DirectX;
-Better image quality and a higher performance in OGL applications;
-Support for a larger variety of textures;
-High quality on bump mapped textures;
-High performance improvement in applications that support bump mapped textures;
-Once with the high performance increases comes better image quality;
-Tweaks to improve your gaming experience;
viacej tu http://www.ati-po...nh3101.htm
Podobné better, high performance...apod jsem si přečetl už u Omega drivers. Když jsem zaměnil ovladače, žádné high power se nekonalo.
Přesto díky, vyzkouším. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 09-10-2005 16:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Tak jsem dnes přeměřil svou sestavu - Black Death track s novými mraky - 38 fps
Sempron 3100+
2 x 512 MB RAM
Radeon 8500LE 128 MB (ATI Catalyst 5.9), bez AA, bez AF
conf. ini:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=0
TexFlags.TexEnvCombineExt=0
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Upravil/a rudidlo dne 09-10-2005 16:44
|
|
|
|
Lavo |
Přidané 09-10-2005 17:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
Rudi a na akom rozliseni si to spustil ? 1024x768 alebo 800x600?? |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 09-10-2005 18:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Lavo napsal:
Rudi a na akom rozliseni si to spustil ? 1024x768 alebo 800x600??
1024x768/32
Po aplikaci ovladačů, které jsi uveřejnil se fps zvýšilo na 43. Nechápu, jak to dělají, ale nárůst výkonu se konal. A to je bez overclockingu. |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 09-10-2005 20:05
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
tak zkus tyhle taky
http://www.ngohq....dwn_id=145 |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 09-10-2005 20:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Mě by spíšezajímalo, jak to, že mám oproti tobě na papírově slabší kartě vyšší výkon.
EDIT: Někam se ztratila informace, že s omegama je to oproti driverům, které našel Lavo o 2 fps pomalejší.
Upravil/a rudidlo dne 10-10-2005 09:06
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 10-10-2005 07:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
rudidlo napsal:
[quote]CVS_boZZda napsal:
tak zkus tyhle taky
Rudidlo- jak měříš FPS nebo spíš průměrný výsledek?Zkoušel jsem Fraps a v logu jsem měl min17 a max 82 na svým nastavení ,ale chtěl bych skusit to tvé tak abych to změřil stejně.
Ps:Ty pěkně mlžíš Semprona, poslední verze 8500 se 128Mb(normálně byly 8500 jen s 64Mb a to LE má být odlehčené a přitom je to poslední verze že?)Výkonostně máš vlastně jen 4pipky a podporu Dx8 takže to samý jako R9600(samo.má novější jádro) jen s rozdílem toho Dx. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 10-10-2005 09:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Rufu napsal:
rudidlo napsal:
[quote]CVS_boZZda napsal:
tak zkus tyhle taky
Rudidlo- jak měříš FPS nebo spíš průměrný výsledek?Zkoušel jsem Fraps a v logu jsem měl min17 a max 82 na svým nastavení ,ale chtěl bych skusit to tvé tak abych to změřil stejně.
Měřím standardní metodou fps START SHOW / fps STOP HIDE a jejich alternativy. Pokud měříš fps 17 minut, pak se ti do průměrných hodnot započítávají i ty stavy, kdy IL2 vykresluje menu, kde jsou hodnoty výrazně vyšší. Já měřím jen track od začátku do konce.
Rufu napsal:
Ps:Ty pěkně mlžíš Semprona, poslední verze 8500 se 128Mb(normálně byly 8500 jen s 64Mb a to LE má být odlehčené a přitom je to poslední verze že?)
Potřeboval bych vědět v čem mlžím. Mám tuto kartu:
http://europe.her...48&f=1&b=0
Rufu napsal:
Výkonostně máš vlastně jen 4pipky a podporu Dx8 takže to samý jako R9600(samo.má novější jádro) jen s rozdílem toho Dx.
Mám podporu Dx8.1, ale vzhledem k tomu, že ILa mám puštěného v OpenGL to jaksi nemá vliv.
Upravil/a rudidlo dne 10-10-2005 09:03
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 10-10-2005 09:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Každej komu řekneš že máš R8500 si automaticky myslí že k tomu patří procesor cca 1,2Ghz.Tj stáří počítače tak 2-3 roky.O Dx jsem psal jen kvůli rozdílu oproti R9600.Nevím jakej Open GL je používanej ale asi pořád stejná verze.A výsledek mýho testu byl 17-82 FPS v době tracku, ne minut.
http://www.ism.ru...?testid=96porovnáníR9600PRO vs 8500LE, grafy v cca půlce strany.
Upravil/a Rufu dne 10-10-2005 09:57
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 10-10-2005 10:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Rufu napsal:
Každej komu řekneš že máš R8500 si automaticky myslí že k tomu patří procesor cca 1,2Ghz.Tj stáří počítače tak 2-3 roky.O Dx jsem psal jen kvůli rozdílu oproti R9600.Nevím jakej Open GL je používanej ale asi pořád stejná verze.A výsledek mýho testu byl 17-82 FPS v době tracku, ne minut.
http://www.ism.ru...?testid=96porovnáníR9600PRO vs 8500LE, grafy v cca půlce strany.
To jsi mě potěšil, díky. Myslím, že se mi karta za 1700,- bez DPH těžce vyplatila. |
|
|
|
Rufu |
Přidané 10-10-2005 11:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
rudidlo napsal:
[quote]Rufu napsal:
No pokud jenom lítáš ILa tak jo. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 10-10-2005 12:01
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Rufu napsal:
rudidlo napsal:
[quote]Rufu napsal:
No pokud jenom lítáš ILa tak jo. Vzhledem k tomu, že v uplynulém týdnu v naší domácnosti počet zvířat převýšil počet lidí (btw: nikdo nikoho nesežral, ani nikdo nezmutoval - došlo jen k navýšení) jsem rád, když si občas zalítám. Včera 2 lety na BoBu a 1 na WT. Jedna loď a jeden zničený T-34 je mi dostatečnou satisfakcí. |
|
|
|
AH_Ronsoc |
Přidané 10-10-2005 18:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 345
Založený: 30.09.05
|
Na ofline my nejdu mraky a na online ano ead:
Neviem kde je chyba alebo co som prestavil ??? pre istotu tu je conf.ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=0
TexFlags.TexEnvCombineExt=0
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0 |
|
|