Já chci Albatrosův tajný projekt Albatros D.CCLXII !!! To by bolo, stím bych ty pašáky alíky jednoduše sfouknul úplavem jak sirku!
Jsem tedy dal to D.CCLXII do strýčka gůgla a tuto vypadlo. No vypadá to na budoucí stíhačku.
[img]http://media1.break.com/dnet/media/2012/12/21/76159e0b-ef2c-4d4f-ac6e-94aefd2578c7.gif[/img] is not a valid Image.
A jak bys asi chtěl nají něco o TAJNÉM PROJEKTU??
Broblém byl že do konce války stále nebyl k dispozici motor a to měl projekt hned dva! No pak se na to díky separacím zapomělo a vyhrabal to až nějakej šumař za druhé války. Tam furt taky nebyl motor,ale už chybělo málo a tak se to pak dostalo do výroby. No nevím proč asi utajení původu, ale znáš to jako Me 262 (odvozeno z původního CCLXII).
Stále to samý a nekončící téma-kdo a proč má blbější letadla.Na každý straně je něco v nepořádku co se týče letových vlastností některých typů.Pro mě je třeba trochu poddimenzován Triplane/aspoň co se o něm a výkonů píše/, u KŘIŽÁKŮ se tam taky něco najde,ale šťourat se v tom zase takle dopodrobna mě připadá,jako volovina.Nemluvě o tom ,že by každej chtěl pomalu prouďáka ,aby tam byl za kinga.Kolik lítalo Snipů ,nebo ..Šukertů.. v poměru k ostatním typům?Taky by se mi líbilo každýho vymést z oblohy bez ztráty kytičky,ale zjistil jsem ,že je to v něčem jiném/špatnej pilot/. Co mě připadá důležitý a co mě nejvíc štve je to jak si sami to lítání znechucujem stylem bojování a chováním se k sobě samým-víme o čem je řeč že?Tohle nějaký odpory ,křivky apd .nezachráněj i kdyby to lítalo sebelíp
V některých částěch poláry "normální", v některých částech "uříznutý". Ty jse vůbec nepochopil z čeho se to skládá a jak to funguje a nechápeš proč ten tvůj výpočet nedokazuje to co tvrdíš. Necháme toho.
Stále to samý a nekončící téma-kdo a proč má blbější letadla.Na každý straně je něco v nepořádku co se týče letových vlastností některých typů.Pro mě je třeba trochu poddimenzován Triplane/aspoň co se o něm a výkonů píše/, u KŘIŽÁKŮ se tam taky něco najde,ale šťourat se v tom zase takle dopodrobna mě připadá,jako volovina.Nemluvě o tom ,že by každej chtěl pomalu prouďáka ,aby tam byl za kinga.Kolik lítalo Snipů ,nebo ..Šukertů.. v poměru k ostatním typům?Taky by se mi líbilo každýho vymést z oblohy bez ztráty kytičky,ale zjistil jsem ,že je to v něčem jiném/špatnej pilot/. Co mě připadá důležitý a co mě nejvíc štve je to jak si sami to lítání znechucujem stylem bojování a chováním se k sobě samým-víme o čem je řeč že?Tohle nějaký odpory ,křivky apd .nezachráněj i kdyby to lítalo sebelíp
To to možná vnímáš s moc velikým rozeběhem. Jako advokát těch Albíků tady vystupuju dost já a nemyslím si, že by se o mě dalo říct, že potřebuju uberletadlo k úspěchu. Dokonce jsem skoro úplně spokojenej i s těma aktuálníma Albíkama. I když je to nejpomalejší, co tu lítá. Dajvovat se s tím skoro nedá. Stoupá to jak lemrouch. Na druhou stranu si myslím, že sem tam si ty Albatrosy zasloužej šanci vyhrát i jinak, než že se dotyčného podaří zaskočit.
Jo a co je špatně s Triplanem? Tuhle jsem o něm na foru četl, že je z těch Sopwithů namodelovanej nejlíp. Že to lítá pěkně, ale ne přehnaně jako PUP či Camel.
PS: Jo a všimni si, jak dopadl Sahaj, když tuhle ostatním vysvětloval, jak se všichni pletou s tím Camelem a že to není letadlem. Že to je schopnostma pilota (měl na mysli asi sebe, známého borce co bez Camelu či PUPu nevyleze). Tak mu to Gavagai předvedl, jak moc ufo je ROFovej Camel.
Stále to samý a nekončící téma-kdo a proč má blbější letadla.Na každý straně je něco v nepořádku co se týče letových vlastností některých typů.Pro mě je třeba trochu poddimenzován Triplane/aspoň co se o něm a výkonů píše/, u KŘIŽÁKŮ se tam taky něco najde,ale šťourat se v tom zase takle dopodrobna mě připadá,jako volovina.Nemluvě o tom ,že by každej chtěl pomalu prouďáka ,aby tam byl za kinga.Kolik lítalo Snipů ,nebo ..Šukertů.. v poměru k ostatním typům?Taky by se mi líbilo každýho vymést z oblohy bez ztráty kytičky,ale zjistil jsem ,že je to v něčem jiném/špatnej pilot/. Co mě připadá důležitý a co mě nejvíc štve je to jak si sami to lítání znechucujem stylem bojování a chováním se k sobě samým-víme o čem je řeč že?Tohle nějaký odpory ,křivky apd .nezachráněj i kdyby to lítalo sebelíp
To je nápadBudeme k sobě slušný a Ententýci budou létat s N11 ,ať je to jenom o kvalitě těch pilotů jak píšeš
V některých částěch poláry "normální", v některých částech "uříznutý". Ty jse vůbec nepochopil z čeho se to skládá a jak to funguje a nechápeš proč ten tvůj výpočet nedokazuje to co tvrdíš. Necháme toho.
Krakene,Krakene,já se ti divím.Kdyby jsi radši přišel na TS.
V některých částěch poláry "normální", v některých částech "uříznutý". Ty jse vůbec nepochopil z čeho se to skládá a jak to funguje a nechápeš proč ten tvůj výpočet nedokazuje to co tvrdíš. Necháme toho.
Tomu nerozumim, nejedna se o vodorovny let ? tzn. na polare bod nejvetsi aerodynamicke jemnosti ?
Vubec nemela by se aerodynamicka cistota porovnavat na Cd0 ?
Ale přeci letadlo potřebuje vztlak aby letělo. Zero lift drag je ti na nic, to bys musel přibalit invalidní vozík a tahat to za sebou na provázku po letišti.
Mě se zase zdá,že nemůžu albíka nikdy dostoupat,ale to je zase můj pocit,ale já letadla rád střídám,už jen pro tu rozmanitost ,kterou rofko nabízí i za cenu toho ,že nejsem v ničem moc dobrej.Německý lítám taky ale jak říkám ,žádná sláva to taky není.Ten špatnej pilot jsem samo já/netroufl bych si ti o někom říci/,ale lítám stylem ,kterej mě baví/beru to jako zábavu/,tabulky jsou mi ukradený,i když mám samozřejmě radost když se daří .V reálu bych asi nepřežil 1 den,radši jdu do souboje si užít trochu srandy,než
3/4 hodiny bezdůvodně plachtit po mapě.To jen ke zdůvodnění,že mi tohle pachtění po maličkostech v rozdílech a výkonech nepřipadá zas tak důležitý.Nic víc ,nic míň. P.S Bierglassi ,prosím čti pozorně vše a nebuď vztahovačnej,nebo nedejbože uraženej -slušnosti není nikdy dost že?
V některých částěch poláry "normální", v některých částech "uříznutý". Ty jse vůbec nepochopil z čeho se to skládá a jak to funguje a nechápeš proč ten tvůj výpočet nedokazuje to co tvrdíš. Necháme toho.
Cteni, Krakene, cteni, zapomenute umeni.
Vyslovne jsem tam napsal, ze mluvime o 326/328mph pri zemi, coz nam urcuje velice specificky rezim. Urcite ty dva pripady neleti kazdy v jine casti polary. Urcite take leti v te jedne presne urcene casti polary, kterou zkoumame. Proto jsem to psal takhle konkretne. Kdybych to chtel zamlzit jako ty, mohl bych tam napsat ve vysce 25000 stop. Psal jsem to tokhle, aby to byl stejny pripad jako ten z RoF fora, o kterem se tu nekolik stranek diskutuje.
Ty ses mezitim zase vyhnul odpovedi.
Nechame toho, rozejdeme se s tim, ze ty si myslis, ze tomu nerozumim, a ja si budu myslet, ze neumis cist.
Stále to samý a nekončící téma-kdo a proč má blbější letadla.Na každý straně je něco v nepořádku co se týče letových vlastností některých typů.Pro mě je třeba trochu poddimenzován Triplane/aspoň co se o něm a výkonů píše/, u KŘIŽÁKŮ se tam taky něco najde,ale šťourat se v tom zase takle dopodrobna mě připadá,jako volovina.Nemluvě o tom ,že by každej chtěl pomalu prouďáka ,aby tam byl za kinga.Kolik lítalo Snipů ,nebo ..Šukertů.. v poměru k ostatním typům?Taky by se mi líbilo každýho vymést z oblohy bez ztráty kytičky,ale zjistil jsem ,že je to v něčem jiném/špatnej pilot/. Co mě připadá důležitý a co mě nejvíc štve je to jak si sami to lítání znechucujem stylem bojování a chováním se k sobě samým-víme o čem je řeč že?Tohle nějaký odpory ,křivky apd .nezachráněj i kdyby to lítalo sebelíp
Tohle je podle mého trochu dost zjednodušující. Navíc on je trochu rozdíl, jestli máš poddimenzovaný letadlo, který už normálně není výkonnostně top, nebo máš poddimenzovaný letadlo, který i přes svou chybu je pořád výkonnostně nad vším co se proti němu může postavit.
Abych to vzal konkrétně. Triplane se objevuje na Syndicate serveru na mapách z podzimu 1916 až do cca poloviny roku 1917. Tam jsou mu protivníkem Fokkery E.III (ano, opravdu jsem takovou mapu na Syn viděl), Albatrosy D.II/D.III a D.V. Nad všemi má Triplane převahu v rychlosti, stoupavosti, zatáčkách a dokonce i v divu (což mi přijde jako podivný, ale nehádám se). Jedinou "slabinou" je jeden kulomet. Je poddimenzovaný? Já nevím. Zatím jsem na něj nikde nečetl žádné výrazné stížnosti. Alespoň co se týče výkonů.
Proti tomu diskutovaný Albatros D.V. To je od řekněme května 1917 do června 1918 nosný typ pro Centrály. Poddimenzovaný i podle nejhorších výsledků letadel testovaných spojenci po nouzovém přistání. Za protivníky má obvykle SE.5a (která je mimochodem na mapách od dubna 1917 což je nesmysl), SPAD 7 (180), SPAD 13, Dolphin, Camel, Triplane, Brisfit. Z bombardérů DH.4, Brequet 14, RE.8. S vyjímkou RE.8 letadla o minimálně 15km/h rychlejší (konkrétně ten Triplane). U stíhaček všechny do jednoho s lepší stoupavostí a s vyjímkou SPADů a SE.5 všechny, včetně Brisfita i lépe točí. Dohnat cokoli i z převýšení je problém, jelikož při rychlosti kolem 220-240km/h je nutné vypnout motor, jinak dojde k jeho přetočení, bez ohledu na polohu plynový páky.
V současném stavu RoF (planeset, složení map atd) si opravdu nevybavuji jinou situaci, která by hořela víc než oprava Albatrosu D.V. Klidně včetně jeho rozdělení na nějakou ranou a pozdější verzi, pro mapy od zimy 1917/18. Možná se tomu blíží Ni.28, který je co se týče FM taky hodně na štíru, jenže u něj mají tvůrci map alespoň alternativu. Alternativa za Albatros D.V bohužel neexistuje.
Nechame toho, rozejdeme se s tim, ze ty si myslis, ze tomu nerozumim, a ja si budu myslet, ze neumis cist.
Pro mě za mě si to mysli, protože tohle
Napriklad, kdyz vezmeme Spitfire a urizneme mu konce kridel, tak se odpor letadla zmensi, protoze ho ty konce kridel uz nebrzdi, ale koeficient odporu se zvetsi, protoze to cislo proste musi kompenzovat zmensenou plochu kridel.
hovoří za vše a kdo tomu alespoň trochu rozumí to vidí. Ztráta času to dál komentovat. Dál si podle těhle blbostí "vylepšujte" šturmovika alespoň je vidět proč to tak vypadá.
Ale přeci letadlo potřebuje vztlak aby letělo. Zero lift drag je ti na nic, to bys musel přibalit invalidní vozík a tahat to za sebou na provázku po letišti.
Thus, zero-lift drag coefficient is reflective of parasitic drag which makes it very useful in understanding how "clean" or streamlined an aircraft's aerodynamics are.
Aneb bylo by zajimave zjistit na ktere slozce odporu albatros ztraci oproti tomu druhemu krapu.
Jo Tanku, parazitickej odpor je součástí celkového odporu, ale v zásadě je to polovina toho co je potřeba brát v úvahu. Proč brát polovinu, když můžeš vzít vše. To jak máš udělaný křídla a jakej je indukovanej odpor je neméně důležitý. Parazitickej odpor je zajímavej u aut, kde vztlak není přímo cílem, i dkyž to jistě taky produkuje síly kolmé na proudění.
Jinak tu úvahu o stejném celkovém odporu u Cl II a Albíka Gavagai taky udělal. A došel k závěru, že Albatros musí mít indukovaný odpor nižší než Cl II, když Cl II je mnohem těžší. Tedy pak by Albatros musel mít parazitickej odpor větší, než má Cl II. Což je u větší dvojsedadlovky divný. Je to jeden z podkladů, který pošle v dohledné době na 777 s výzvou k řešení stavu.
Jinak ještě pikantnější je srovnání s R.E.8, která je větší, těžší, má navrch střelce a pohyblivej kulomet a má slabší motor (150 koní). Přesto je u země rychlejší než Albatros se 180hp.
Napriklad, kdyz vezmeme Spitfire a urizneme mu konce kridel, tak se odpor letadla zmensi, protoze ho ty konce kridel uz nebrzdi, ale koeficient odporu se zvetsi, protoze to cislo proste musi kompenzovat zmensenou plochu kridel.
hovoří za vše a kdo tomu alespoň trochu rozumí to vidí.
Ale LesniHU napisal zaroven aj toto
LesniHU napsal:Nez to tu zacneme komplikovat indukovanymi odpory, EAS a podobne, ...
Krakene, ty to vidis priliz komplexne a tahas do toho kopu dalsich veci, ktore LesniHU pri vysvetlovani (fyzikalne) zanedbal a zbytocne ho chytas za slova.
Kazdopadne LesniHU ma v argumentacii pravdu, ze v situacii, kedy lietadlo A leti pri zemi 326mph a lietadlo B leti 328mph, pricom obe lietadla maju rovnake motory, vrtule, opotrebenie a cojaviemcoeste... proste produkuju rovnake mnozstvo tahu (Thrust), a letia obe rovnomernym priamociarym pohybom, tak obe lietadla v danom rezime letu produkuju rovnaky celkovy odpor (pretoze v rovnomernom priamociarom pohybe sa odpor = tahu, a tah maju obe lietadla rovnaky).
Jedinym nevyslovenym krokom v uvahe LesnihoHU je to, ze ak lietadlo B spomali o 2 mph na rovnaku rychlost akou leti lietadlo A (teda z 328 na 326 mph), bude mat nepatrne mensi celkovy odpor (pretoze odpor je rastucou funkciou rychlosti) [a zase -- netahajme sem ziadne zozlozitenia typy "zmeni sa uhol nabehu", "zmeni sa indukovany odpor", "zmeni sa odpor chladica vzhladom na zmeneny uhol obtekajuceho vzduchu", a podobne (zbytocne) zozlozitenia ako napr. ze "odpor zloziteho telesa/lietadla nemusi byt vzdy rydzo-monotonna fcia rychlosti" a pod.].
Myslim si ze vsetci si uvedomuju, ze celkovy odpor (a teda potazmo aj koeficient odporu) je funkciou mnohych faktorov, ale o to tu teraz v diskusii (LesnimuHU) nejde.
Upravil/a falkon dne 07-02-2013 23:07
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.