Valec napsal:
Tak se shodnete je to na pilotovi?a nebo to muze omezit server?
V RoF určuje stavitel mise výzbroj a množství paliva. Skiny, Field mod a Weapons mod pak nastavuje master server. Pokud povolí, mohou je používat všichni, kteří je mají zakoupeno. Ale jak psal Rumcajs a Novi, ne vždy je Field/Weaponds mod výhodou. Engine hry počítá s nárůstem hmotnosti a větším odporem vzduchu. Takže pokud chci kulomet na horní křídlo, zákonitě se nehrnu přes frontu, ale číhám nad ní a louskám enemácký bombry či dvousedadlovky, teda pokud se mi je podaří dohnat . Stejně tak, když ověsím třeba Halba vším možným a navrh bomby, je na 90% jisté, že k cíli spíš dojedu, protože ho kvůli přetížení nedostanu do luftu.
Přesně tak. Kolik tady bylo před vydáním polních modifikací hysterických výkřiků a teď by člověk byl naopak tuze rád, kdyby potkal jako soupeře třeba Dolphina se 6-ti kulomety, protože by si to neohrabané pomalé monstrum slupnul jako malinu
Az nebudes moct sestrelit G2 ze 6 hodiny pac bude mit zrcatko a poletis v Jaku a bude po tobe solit 20 nebo 30 kanonama F2ka ktera te stejne ukrouti a uleti tak budu zvedav co tu napises.
Mezi F-2 a F-4 není v podstatě rozdíl. Z MG151 ráže 15 mm se dělala ráže 20 mm drobnou modifikací stávajícího kanónu a výměnou hlavně. Takže F-2 s MG151/20 se používala běžně.
A bezne jim nestrilela proto to nikdo nechtel a vraceli se zpet.
Zdroj?
To uz si vazne nepamatuju popisoval to nejaky pilot ze to testovali a kdyz jim selhali skoro vsecky tak tam dali puvodni.Vim ze tam ze zacatku zkouseli MG FF 20mm ten se neosvedcil tak tam dali MG 151/15 15mm.Ale nikde jsem nenasel ze to bezne litalo se MG151/20 kanonem z tovarny.Muzes mi teda poslat nejake info abych se vzdelal.
Upravil/a Valec dne 11-12-2012 21:12
Podla mna bude BOS (BOĽŠOJ STANÓK) simulator gigantickych robotov z vychodnej fronty.
Tato moja obava je urcite vacsia a opodstatnenjsia ako niektore tie vase, bo giganticke roboty sam Jason spomina vo svojom prispevku.
Narozdiel od vasich smiesnych obav ze F2ka bude moct byt vybavena 30 kami..
Kazde dieta predsa vie, ze F2ka (nemecky robot druhej genracie) niesol 40 kusov 50mm kanonov. Kto by potom prosim vas kupoval zbranovy mod s 30kami?
To nemozte mysliet vazne
Upravil/a 313_Nevo dne 11-12-2012 21:15
I really hope the next engine to promote IL2 is able do now what we do in Cliffs of Dover!
Ive just been and asked a group which has succesfully ran a server in RoF since its release about the current state of the engine. The answers were pretty grim. 75 players, 60-70 ground and if you have fewer players, say 35, you can have 8 - 16 AI aircraft. Apparently its to do with multi-threading and cores.
Currently on clod without dedicated server files on our server (Storm of War) I'd say the confortable max for client performance is more like 90 players, 1200 statics (Some people I know have used 4000) and ground AI, and 50 AI bombers... Anything less simply will not do.
Fingers crossed.
Upravil/a Valec dne 11-12-2012 22:59
Tak on Jason asi ví, čím je jeho engine limitovanej. A pokud do toho šel, asi ví, co s tím chce dělat. Dnes, když není problém postavit stroj s desítkama jader, by byla ostuda, kdyby server nebyl multicore optimized. Myslím, že zrovna tohle je řešitelný problém. Předpokládám, že to je jedna z věcí, na kterou se chlapci z 777 musej zaměřit a která ve finále vylepší i ROF.
A z toho, co zde někteří citovali mi přijde, že engine BoBka je ještě horší než engine starého šturma
Můj osobní pohled na věc. Je to starej ILovskej motor a korát na něj našroubovali ten chuchvalec novejch věcí co nemakaj jak maj a nebo se na něvybodli z nějakého většího důvodu.
A možná to je právě to proč to nejede jak má. Škoda.
Nie je to stary sturmovsky motor -- je to zbrusu novy engine (aspon prepisany), uz len preto, ze je napisany v inom programovacom jazyku nez stary sturm (Sturm - Java, CoD - C#). To ze pouzili rovnake "paradigmaty" ako v starom sturmovi je pochopitelne -- je to od tych istych vyvojarov
magot napsal:
310_cibule napsal:Tak to by mohli engine CoD nějak mírně uvolnit komunitě (něco ve smyslu Daidalos Team).
my ho nechceme, nechte si ho!!
Tak to ja by som ho chcel! Sice nie som v DT...
Inak k tym "engine"-om... ja by som nerobil unahlene sudy o buducnosti engine-u ROF-u alebo CoD-a...
Ono je totiz celkom rodiel medzi "vykreslovacim (grafickym) engine-nom", "engine na generovanie virtualneho sveta" (teren, pocasie, ...) a (povedzme) "engine-om na logiku hry".
Ten prvy sa stara o to, ake pixely sa vam zobrazia na monitore, pocita tiene, farby, grafy sceny atd. atd. -- a je zodpovedny za to, aby ste mali dost FPS a vyzeralo to pekne. A v tom je asi ROF "vykreslovaci engine" dobry, CloD-ovsky trpel nedostatkami a vykonnostnymi problemami.
Ten druhy urcuje, ako je reprezentovany "svet okolo" a ake ma limitacie... ako napr. Outera (Outera video) alebo tento profesionalny (renderovaci) Vue.
Ten treti priklad je zase zodpovedny za to, co sa pocita okolo a co sa v dany cas "rozhoduje" -- napr. ci sa moje strely trafili do nepriatela, ci mu jedna AP gulka prederavila trubku od chladica alebo od hydrauliky; ci dany tank ma teraz vystrelit alebo ako sa dostane na miesto svojho dalsieho waypointu... a v tom sa zda byt CloD-ovsky engine zase lepsi (uz len tym, ze zvlada pocitat objektivne viac objektov nez ten z RoF-u). Navyse, v oficialnom vyhlaseni sa spomina "dobra modularita ROF engine-u", takze vyvojari su si toho sami vedomi, ze je tu zrejme moznost pouzit len niektore (vyhodnejsie) casti a zkombinovat to zase s pozitivami CloD-a.
Ako ste tu spominali ze BoS je hlavne pozemna bitka s leteckou podporou -- myslim si, ze vyvojari si to tiez sami uvedomuju a preto (uz pred casou) naznacovali, ze tam je moznost spravit aj pozemnu simulaciu -- ovladanie tancikov a pod. To ma podla mna velky potencial, aj co sa tyka predajnosti (len si zratajte, kolko ludi hra WoT).
Osobne som zvedavy, co z toho vznikne. Jedine co ma desi je, ze ak sa vazne zahodil cely CloD engine, ze s nim zahodia aj tie skvele moznosti rozsireni a skriptovania, ktory CloD poskytoval. Pretoze (nech je to ako chce) CloD aktualne poskytuje snad najlepsie moznosti tvorby 3rd party rozsireni (add-onov) a skriptovania, ake som kedy v nejakej hre videl. Moje jedine zelanie je, aby toto "add-in rozhranie" zachovali aj v BoS....
Len si to predstavte... to by sa potom lietali specialky!!! A mozno budu aj Tajpanove Tigre pred Stalingradom...
Upravil/a falkon dne 12-12-2012 01:35
Teď ještě přijít na to jak lidem co chtějí letecký bojový simulátor prodat ve velkém skvělé počítání objektů, skriptování, výrobu addonů a vlastně svět čehokoli jiného a bude to dokonalé.
Upravil/a WT_Horrido dne 12-12-2012 07:50
WT_Horrido napsal:
Mezi F-2 a F-4 není v podstatě rozdíl. Z MG151 ráže 15 mm se dělala ráže 20 mm drobnou modifikací stávajícího kanónu a výměnou hlavně. Takže F-2 s MG151/20 se používala běžně.
Diskuse o zrcátkách na monitoru počítače snad ani nikdo nemůže myslet vážne...
Nic ve zlém ale mezi F-2 a F-4 je zatraceně velkej rozdíl. F-2 je poháněna motorem DB601N, zatímco F-4 601E. To je rozdíl 175hp a to je sakra znát.
Mam z toho sice strach ale drzim jim palce.Je pravda ze musime byt radi za kazdy pokus udelat WW2.A ja osobne se je budu snazit co nejvice podporit treba koupi nejake predobjednavky.
Valec napsal:
Tak se shodnete je to na pilotovi?a nebo to muze omezit server?
V RoF určuje stavitel mise výzbroj a množství paliva. Skiny, Field mod a Weapons mod pak nastavuje master server. Pokud povolí, mohou je používat všichni, kteří je mají zakoupeno. Ale jak psal Rumcajs a Novi, ne vždy je Field/Weaponds mod výhodou. Engine hry počítá s nárůstem hmotnosti a větším odporem vzduchu. Takže pokud chci kulomet na horní křídlo, zákonitě se nehrnu přes frontu, ale číhám nad ní a louskám enemácký bombry či dvousedadlovky, teda pokud se mi je podaří dohnat . Stejně tak, když ověsím třeba Halba vším možným a navrh bomby, je na 90% jisté, že k cíli spíš dojedu, protože ho kvůli přetížení nedostanu do luftu.
Přesně tak. Kolik tady bylo před vydáním polních modifikací hysterických výkřiků a teď by člověk byl naopak tuze rád, kdyby potkal jako soupeře třeba Dolphina se 6-ti kulomety, protože by si to neohrabané pomalé monstrum slupnul jako malinu
Az nebudes moct sestrelit G2 ze 6 hodiny pac bude mit zrcatko a poletis v Jaku a bude po tobe solit 20 nebo 30 kanonama F2ka ktera te stejne ukrouti a uleti tak budu zvedav co tu napises.
No Válče pokud nastane tahle situace tak budu na tuty vědět že se do projektu vrátil Oleg s hochama.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 12-12-2012 09:49
Valec napsal:
To me taky zajima: If the number of objects in IL2:BoS is as absurd low as in RoF it really doesn't matter how wonderful the planes will be, Eastern Front was a ground war with air support not the other way around, no way to simulate that with the actual RoF engine limitations.
Nevím kde a kdo na tohle přišel.
Jako příklad vezmu běžnou mapu na Syndicate server. Limit hráčů je 75. K tomu nějaký to AI letadlo.
Počet objektů je těžko stanovit. Obvyklé cíle označené na mapě jsou: dělostřelci (včetně vozidel a protiletadlovců 10kusů), kolony (3-5 vozidel), vlaky (3-8 vozů, není celý vlak jeden objekt), lodě (3-5) balóny (každý má minimálně dva flaky a nákladní auto), tanky. Tím končí výčet jednodušších. Dále jsou tu továrny, sklady, nádraží, letiště vše tvořeno mnoha objekty (například továrny mají běžně budovy tvořené řádově 10-15 objekty + postavení flaku a nákladní auta). To samé platí i pro ostatní výše uvedené cíle. Po mapě jsou dále rozházení dělostřelci, nákladní auta, sanity, kempy (sestávající z 10-20 stanů, kde každý stan je samostatný objekt). Fronta je je pak poseta desítkami AI kulometných postavení na obou stranách (není problém napočítat jich 30-40 na pásu fronty širokém 5-7km). Vzhledem k tomu, že fronta má na průměrné mapě délku 50-60km je jenom na frontě minimálně nějakých 400 AI objektů (když počítám jenom kulomety). V neposlední řadě je třeba říct, že na rozdíl od Il2 (nevím jak u CloDu) není les pouhý jeden objekt a samostatné stromy pouhá textura. Z toho mi vychází že i bez stromů je na běžné mapě mezi 600-800 AI objektů, které jsou zničitelné a sledovatelné parserem, a které "reagují" na dění kolem.
Čeho já osobně se bojím víc, je příliv hráčů z komunity Il2. U RoF komunity jsem si zvykl, že hráči jsou konstruktivní a nekvílí kvůli každé kravině. Celkově bych řekl že jsou mnohem víc v klidu. Nějak jsem si odvykl na to věčné nadávání že druhá strana to má snazší a na hodinové lamenty, protože vývojáři nadržují modrým/červeným nebo že soupeř mě sestřelil jenom proto že jim vývojáři/tvůrci map dali lepší planeset aby mohli vyhrát. Jakákoli úprava letového modelu, která oslabí moje letadlo je špatně. Nezajímá mě, jestli to potvrzují dokumenty nebo ne, já vím, že můj stroj musí být super a snadno sestřelovat enemáky. Nic ve zlém Válče, ale ten tvůj "whine" už dopředu ohledně toho, že Bf 109F-2 bude mít možná, někdy, jednou, třeba jako weapon mod 20mm kanon (Kriste pane, ještě ani nezačali na té hře dělat!!!) mě tvrdě připomněl, proč mě nikdy nechytil Sturm. V Ilovi mi přišlo, že velká část lidí pořád jenom nadává jak jim to vývojáři stěžují. V RoFu lítáme, abych uvedl konkrétní případ, s Albatrosem D.Va, který je o 30km ve 3000m pomalejší než by odpovídalo francouzským testům letadla, které bylo zajato po 6 měsících na frontě. Tak se založí thread, postnou se dostupné dokumenty a vše se řeší konstruktivní formou. A servery a fora nejsou zahlceny tunou hysterických stížností.
RoFu a jeho komunity se tohle nedotkne, spíš mám trochu obavy, aby to neznechutilo současný tým, který stojí za vývojem RoF. Mno uvidíme.
Každopádně držím Jasonovi a jeho lidem palce.
Upravil/a Pragr dne 12-12-2012 10:48
Valec napsal:
To me taky zajima: If the number of objects in IL2:BoS is as absurd low as in RoF it really doesn't matter how wonderful the planes will be, Eastern Front was a ground war with air support not the other way around, no way to simulate that with the actual RoF engine limitations.
Nevím kde a kdo na tohle přišel.
Jako příklad vezmu běžnou mapu na Syndicate server. Limit hráčů je 75. K tomu nějaký to AI letadlo.
Počet objektů je těžko stanovit. Obvyklé cíle označené na mapě jsou: dělostřelci (včetně vozidel a protiletadlovců 10kusů), kolony (3-5 vozidel), vlaky (3-8 vozů, není celý vlak jeden objekt), lodě (3-5) balóny (každý má minimálně dva flaky a nákladní auto), tanky. Tím končí výčet jednodušších. Dále jsou tu továrny, sklady, nádraží, letiště vše tvořeno mnoha objekty (například továrny mají běžně budovy tvořené řádově 10-15 objekty + postavení flaku a nákladní auta). To samé platí i pro ostatní výše uvedené cíle. Po mapě jsou dále rozházení dělostřelci, nákladní auta, sanity, kempy (sestávající z 10-20 stanů, kde každý stan je samostatný objekt). Fronta je je pak poseta desítkami AI kulometných postavení na obou stranách (není problém napočítat jich 30-40 na pásu fronty širokém 5-7km). Vzhledem k tomu, že fronta má na průměrné mapě délku 50-60km je jenom na frontě minimálně nějakých 400 AI objektů (když počítám jenom kulomety). V neposlední řadě je třeba říct, že na rozdíl od Il2 (nevím jak u CloDu) není les pouhý jeden objekt a samostatné stromy pouhá textura. Z toho mi vychází že i bez stromů je na běžné mapě mezi 600-800 AI objekty, které jsou zničitelné a sledovatelné parserem, a které "reagují" na dění kolem.
Čeho já osobně se bojím víc, je příliv hráčů z komunity Il2. U RoF komunity jsem si zvykl, že hráči jsou konstruktivní a nekvílí kvůli každé kravině. Celkově bych řekl že jsou mnohem víc v klidu. Nějak jsem si odvykl na to věčné nadávání že druhá strana to má snazší a na hodinové lamenty, protože vývojáři nadržují modrým/červeným nebo že soupeř mě sestřelil jenom proto že jim vývojáři/tvůrci map dali lepší planeset aby mohli vyhrát. Jakákoli úprava letového modelu, která oslabí moje letadlo je špatně. Nezajímá mě, jestli to potvrzují dokumenty nebo ne, já vím, že můj stroj musí být super a snadno sestřelovat enemáky. Nic ve zlém Válče, ale ten tvůj "whine" už dopředu ohledně toho, že Bf 109F-2 bude mít možná, někdy, jednou, třeba jako weapon mod 20mm kanon (Kriste pane, ještě ani nezačali na té hře dělat!!!) mě tvrdě připomněl, proč mě nikdy nechytil Sturm. V Ilovi mi přišlo, že velká část lidí pořád jenom nadává jak jim to vývojáři stěžují. V RoFu lítáme, abych uvedl konkrétní případ, s Albatrosem D.Va, který je o 30km ve 3000m pomalejší než by odpovídalo francouzským testům letadla, které bylo zajato po 6 měsících na frontě. Tak se založí thread, postnou se dostupné dokumenty a vše se řeší konstruktivní formou. A servery a fora nejsou zahlceny tunou hysterických stížností.
RoFu a jeho komunity se tohle nedotkne, spíš mám trochu obavy, aby to neznechutilo současný tým, který stojí za vývojem RoF. Mno uvidíme.
Každopádně držím Jasonovi a jeho lidem palce.
5JG27Farber, on 11 Dec 2012 - 19:23, said:
I really hope the next engine to promote IL2 is able do now what we do in Cliffs of Dover!
Ive just been and asked a group which has succesfully ran a server in RoF since its release about the current state of the engine. The answers were pretty grim. 75 players, 60-70 ground and if you have fewer players, say 35, you can have 8 - 16 AI aircraft. Apparently its to do with multi-threading and cores.
Currently on clod without dedicated server files on our server (Storm of War) I'd say the confortable max for client performance is more like 90 players, 1200 statics (Some people I know have used 4000) and ground AI, and 50 AI bombers... Anything less simply will not do.
Fingers crossed.
A toto odepsal SYN_Vander asi psal o jejich serveru.
This is basically what we are aiming for missions on our MP server. You could go a little higher on number of players and moveable objects, but we prefer to have a solid MP experience. I should also explain that while we may have 60 AI objects defined in a mission, we spawn extra objects during gameplay as well.
Also, with a server that has cores running on a higher frequency then we have, you should be able to push these limits towards a 100.
The number of static objects can be - of course - much, much higher.
I'm looking forward to see what kind of MP changes will be done for BOS!
Upravil/a Valec dne 12-12-2012 10:24
Nic ve zlem Pragre ale ohledne polnich modu si myslim ze to drive nebo pozdeji bude.A co bude zvyhodnovat letadla i kdyz se to objevilo v mensi mire at uz v cemkoli budou mit vsichni.S tim se ja neztotoznuju ale jak jsem tu napsal pokud se to da vypnout nejsem proti.Zadarmo nikdo nic delat nebude a je to jeden z prostredku jak ziskat nejake finance.
O tech dokumentech.Podle me je rozdil v dokumentaci WW1aWW2 a to dostupnymi dokumenty o takovem emilovi jsem si uz precetl snad 100ky nejakych lejster z ruznych zemi o vykonech atd. Samozrejme ze kazda strana tahala ty ktere se jim hodi modra vytahla ty na kterych to litalo 550 a druha zas 470 a kdo ma tedy pravdu.Pak se nediv ze se hadaji
Mne by jen zajímalo co by v těch modech bylo. RAF je dost radikální organizace a nějaké pilotem urgované mega úpravy v hangáru, no nevím. LW je to vlastně to samé.
Budíky? To snad maj všechno ne?? Zbraně no pokud nešlo vysloveně o stav nouze někde v pr*** světa. Fakt si to nedokážu moc dobře představit.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.