Provozuji na Ospreyovi tzv teasing (něco jako Horri tady, ale nejsem v tom tak dobrý a především nevydržím dýl než dva tři posty, jedno dvě vlákna )
Já doufám, že je v pohodě. Jinak bych se stáhl, nechci se s ním přít, pokud by ho to nějak zvlášť bralo (je mi vcelku jedno, kdo měl jaký podíl v BoB, hlavně, že ji RAF... no, nevyhrála, ale přiměla Luftwaffe se stáhnout). Ale zatím je to myslím v klidu.
Už se nemůžu dočkat večera. Včera jsem rozhazoval sítě po wingsu. Po šestým pivě mi podepsalo přihlášku do SoW asi patnáct lidí. To bude paráda
Upravil/a 310_cibule dne 09-12-2012 13:28
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
10 pilotov No.310 vzlietalo z letiska Tangmere, po vzlete skupina nastupala kurzom 0 asi 30 mil do vnutrozemia, potom v operacnej vyske Angels 15 kurz 270 severne od Isle of Wight, po obdrzani intercept course vletela perut do oblasti zo severu vo vyske Angels 20, zachytila formaciu bombarderov Ju-88 s doprovodom a zautocila. Cast perute sa dostala do suboja s eskortou, vacsia cast utocila na Junkersy s nasledovnym vysledkom:
(informacie mozu byt skreslene alebo nepresne, bral som to zo statistik servera)
7x Ju-88 zniceny
2x Ju-88 pravdepodobne zniceny
1x Ju-88 poskodeny
Dvaja piloti KIA (Fiks, Paulus)
2 lietadla znicene
4 lietadla poskodene
7 pilotov RTB
1 pilot nudzovo pristal
Na cislach to nevyzera zle, vacsina prezila, aj ked casto s poskodenim. Valec tradicne nasekal Nemcom na prdel. Moja vdaka znova patri Pedropanovi, ktory lietal ako perfektna dvojka - nasa dvojica taktiez utocila na 109iny, narokujeme si 2 isto znicene (dym atd) a 2 tazko poskodene. Tiez vyborne Hoper a JanoD s Datelkom, podali si bombardery. Tiez Alex s Falkonom, hoci neleteli nakoniec spolu (tech. problemy), Alex tam ma 1 znicenu 109 a 2 88 zostrelene a jednu rozhasenu. Moc pekne.
No včera dobrý, letěl jsem sice sám, protože Falkon musel restartovat hru a hned na začátku souboje jsem se zapletl s jednou 109 a tím pádem stratil všechny ostatní, takže jsem už nakonec jenom honil při zemi dva Ju 88, než mi jeden střelec proděravěl nádrž a já šel do pole tak cca 200 metru od letiště do baru to potom bylo už jen kousek
Upravil/a ZVP_ALEX dne 09-12-2012 14:04
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak já se včera choval jako správná souložnická profesionální pracovnice - startoval jsem s Datelkem, ale po kontaktu s nepřítelem jsem to začal střídat jak na běžícím pásu - Pedro, Robo, falkon, Robo s Pedrem a na konec Válec (s falkonem) :)
Nevystřelil jsem si ani jednou. Měl jsem sice téměř na dostřel befko, které o mně nevědělo. Jenže než jsem se stihl přiblížit na účinější dostřel (poučen z minula), tak mi přišla hláška, že za mnou je enemák a ať uhnu. Až pak se zjistilo, že enemák byl za někým jiným a já za sebou měl jen kryjícího falkona. Ale zase jsem si neudělal ostudu netrefením se ;) Škoda, že včerejší můj Hurri byl z těch pomalejších a celý let jsem si hrál s otáčkama a chladičem, mohl jsem pro tu chvíli motor ohulit a befko dojet rychleji. Ale co už :)
Ten "můj" enemák se objevil až později. Ale to už Válcova hláška byla opravdu pro mne a já mu za to děkuji - odnesl to jen konec křídla a jak jsem zjistil později, i směrovka.
Doma jsem sednul bez problémů.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Robo snad zase vytáhne výsledky za peruť, mně se to nepodařilo.
Jinak jsme měli osm slotů, jakmile někdo padne/vypadne, je zase jeden volný pro zálohu. Čili poznatek ze včerejška: je dobré, když je záloha na TS. Určitě si zahraje, klidně tři čtyři další.
Upravil/a 310_cibule dne 10-12-2012 09:52
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ja myslim, ze celkom dobre. Mali sme 11 pilotov, 8 miest naraz, stratili sme jeden Hurricane (Ucho muselo skakat ale prezilo) a znicili sme 6x Bf 109, z toho jeden Schwarm nejakych Madarov co sa nam tam primotali, traja z nich posli v peknej spolupraci, strelil si asi kazdy co tam bol.... K tomu sa tam narokovali cca 3 Stuky znicene a par poskodenych.
Report: start z Tangmere v sile 4 dvojic, nastupavat sme kvoli roznym problemom zacali pomerne neskoro, ale nakoniec sme sa do akcie dostali a to celkom slusne. Stupali sme opat na sever do oblasti J od Londyna, cestou hore sme dostali hlasky od ostatnych peruti, ze nie daleko od nas nad Canterbury su Befka vo vyske Angels 20, tak sme zatocili smerom prec od akcie kym nenaberieme vysku. Neskor sme uz v 18 tisic zabocili na vychod k Eastchurch a ocakavali bombardery. Tie leteli podla radaru aj podla hlaseni zvysku RAF severne od Manstonu pozdlz pobrezia az k ustiu Temze. Tam sme ich aj zachytili, Stuky vo vyske Angels 13, 109iny nad nimi, cca 4+ eskortujuce stihacky. Jedna stvorica zautocila na Stuky druha ich kryla, aby na nich tie Befka nepadli. Tie si ale nevsimli nic a ked uz sme zatocili za nich, tak sme s Falkonom zautocili. Posledne Befko v rade sme zapalili (pilot z JG4) a bohuzial sme sa rozdelili. Vo vyske ostalo niekolko Hurikanov aj z inych peruti, Datelkovi spadla hra, tak sme ostali traja z 310 (Falkon, Nuker, Robo.) S Nukerom sme utocili na dalsie Befko, po utoku pustal palivo a glykol a padal vo vrtaku, nasledovali sme ho a spolocne zbili zabili. (Nuker + Robo 0.50 / 0.50). Medzicasom vzlietol Valec a dostal sa cca do nasejoblasti a chalani uzuzlali nejake Stuky (Lark, Ucho, dakto dalsi). Ucho bol pri utoku zostreleny 109 a musel skakat, ale prezil. Zvysok roja sa ako tak sfromoval nad Southend a Valec otocil nad Manston. Ja som trosku zaostaval kedze som nastupaval uplne od podlahy a snazil som sa spojit s Falkonom - letim za nasimi ked ma zrazu mina Befko, trozku nizsie na protikurze, vobec ma nezbadal - stacilo len zahnut doprava a stlacit spust. Pilot (Madarsky pilot z V101) zabity hned v kokpite kedze sa snazil breaknut a ukazal kabinu. Ani som nestihol nahlasit ze mam suboj, tak rychlo sa to udialo, ciste stastie a nahhoda. Cakal som, ze nebude sam, takze som cumel dokola a veru veru - dalsia trojica dole na mojej 4. hodine zurivo stupa hore. Toto bolo pomerne nizko, tak 8000 feetov. Tahal som ich na plny plyn pod nasu bandu (Valec, Nuker, Cibule, Falkon) a asi o pat minut neskor boli dve befka zostrelene a jedno nudzovo sadalo kdesi pri Canterbury. 310 si tak rozobrala schwarm VO101.
Z tych statistik si to tazko vydolovat, ale bilancia cca takto:
310 - 1 Hurricane strateny, pilot Ucho B/O
2-3 Hurricany mierne poskodene
6x Bf 109 znicene
3x Ju 87 znicene + cca 2 poskodene
Upravil/a Robo dne 10-12-2012 15:01
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.