Kniha priani 4.13
|
lochness |
Přidané 15-04-2012 13:19
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Je toho samozrejme vic, na vsechno si clovek nevzpomene, ale kdyby uz tu byla nejaka moznost, tak bych si pral nasledujici (nektere body by snad mohly byt realizovatelne, u jinych o tom sam pochybuju:) - hvezdickou jsem oznacil to co povazuju za dulezite):
ve FMB:
1) * aby se neschovavalo menu "display filter" po kazdem kliknuti. Kdyz clovek chce vypnout zobrazeni vice znacek, strasne to zdrzuje a je to otravne
2) * "sprahnuti" flak-vozidla s jinym, ci kolonou (napriklad tanku), aby jela stejne rychle (obdoba stihaciho coveru u bombarderu)
3) "voidobejkt", ktery by se nastrkal do budov na mape, ktere maji byt cilem mise - napriklad budovy fabriky, aby se tam nemusela cpat auta ci vagony do baraku
4) zmena aspon nekterych vlastnosti vice objektu naraz (napr. red/blue/none atd.)
5) nejakou formu mostu, ktery dokazou pouzit pozemni jednotky
6) mrnavou pruhlednou testrunway, treba velikosti baraku = umozni start ze statickych letadel na poli vedle tehle runwaye (funguje uz ted, ale nekde tam musi neprirozene lezet na kopci nektera ze soucasnych drah)
ve hre:
a) * co nejvice kokpitu k letadlum ve hre - (spojenecke bombry, bf110ky, namorni torpedonosice atd.- jejich absence mrzi)
b) * zranitelnost statickych letadel - casto jsou prilis odolna vuci pumam i hlavnim
c) kopcovitejsi mapy
d) "zbabelost" pozemniho personalu - flak nezniceny, ale zasypany davkou z kulometu by mohl na chvili prestat strilet, jedouci vozidla opousti lidickove,ale auta jedou dal - mohly by na cas zastavit atd.
e) * informace o sile a smeru vetru behem letu - neco jako nastaveni pum v TAB
f) * oprava sniper strelce ve Smoliku
uz aby bylo hotove:
I) moznost lidskych strelcu
II) obsazeni letist pozemnimi jednotkami
osobni prani:
X) opotrebovanost letadel (tj vetsi sance zavady behem letu) - moznost nastavit miru opotrebeni na zacatku mise a jeji zvysovani pouzivanim stejneho typu z tehoz letiste
napr. na letisti s 15 piloty na bf109 bude kvalita (zvysuje se sance poruchy) klesat rychleji, nez na letisti s 2 piloty na bf109 apod.
runwaybug(skok na draze) je i na mape online1Summer, ctverec A5
Upravil/a lochness dne 15-04-2012 13:27
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 15-04-2012 13:25
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
clone, jasne, diki  
magot napsal:
313_Nevo
1) Ne
2) Ne 
Tak ten bod 2) budiz, je to taka vtakovinka. Ale ten bod 1)? 'Ja se ptam proc?' 
Ale kedze je dolezitejsie AKO? a nie PRECO? tak to vysvetlim, ze ako:
Sturm ma uz svoje roky, ale preco ho neposunut zas o dekadu vyssie? Ked to v niektorych pripadoch skoro nic nestoji?
Napr. sedis vo virt. kokpite, motor je zhasnuty. Vidis jednotlive listy vrtule, to je ok, ostalo by pri starom. Nastartujes, motor sa rozbehne na volnobeh a vidis mihajuci sa kruh vrtule, to je ok, ostalo by pri starom. Ale! keby si napriklad pridanim plynu prekrocil 1/3 otackoveho pola, tento mihotajuci kruh by uplne zmizol alebo by aspon bol nahradeny nemihotajucim sa, tazko postrehnutelnym kruhom. A mihotajuci kruh by sa zase objavil ked stiahnes pod tu 1/3 
Myslim, ze by sme mali zase o kusok lepsi pocit z toho, ze sedime v 'skutocnom' lietadle. Bo teraz mam pocit, akoby niekto dopredu nahral ten let kamerou s 30snimkami za sekundu a potom mi to pustal zo zaznamu 
1stCL_Werner napsal:
Model poškození chladících systémů (úniky glykolu) a hydrauliky (vypadlá kola).
A tuna menim svoj bod 2) za toto! Tym by sa vyriesil aj 'problem' tych 0.5palcov. 'Je cas pane uciteli'
Upravil/a 313_Nevo dne 15-04-2012 13:27
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
saldy |
Přidané 15-04-2012 13:40
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Zadní střelci by měli přesměrovat střelbu vždy na nejbližší cíl, ne se držet letounu, který už se odpoutal a je už daleko, mezitím útočí další, který ignorují. Možná by to šlo udělat jako u Flaku, kde jde nastavit vzdálenost kdy začne střílet. V menu nastavení letounu by se objevil řádek kde by si každý mohl nastavit vzdálenost do které by střelci mlčeli. Obrana by byla tímto přesnější a hlavně už by se neplýtvalo municí.
Na mapách stále nemůžu překousnout ty horizontální stromy, opravdu s tím nejde nic dělat? |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 15-04-2012 15:40
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
saldy napsal:
Zadní střelci by měli přesměrovat střelbu vždy na nejbližší cíl, ne se držet letounu, který už se odpoutal a je už daleko, mezitím útočí další, který ignorují...
A to ani ne. Simuluje to "zápal boje", prostě máš oči jen pro toho jednoho a ten druhý tě dostane. |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 15-04-2012 16:04
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno
Pod tohle se rozhodně podepisuju - to je největší narušitel krásného pocitu z létání - růst budov, keřů a stromů před očima pilota |
|
|
|
magot |
Přidané 15-04-2012 16:32
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Matylda napsal:
1. Přimlouvám se hlavně za reálnější zvuky, to je od počátku tak trochen katastchófe.
2. Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno.
3. Palubní radary, aby vpadly na scénu konečně i mapy pozdních večerních, či brzkých ranních hodin a pročechraly tak hladinu fádních denních akcí. 
1.) Zvuky nebudou, problém je autorizace.
DT nemá kapitál.
Uvažovalo se o nějakých menších upravách ...
Co se týče mne tak co jsem si nasamploval (parní lokomotivu a diesel), tak to tam bude.
Řešení je neofiko, třeba HSFX.
2.) Není to realizovatelné. Jednak kvůli razantnímu snížení FPS a jednak kvůli tomu že nikdo nebude přepisovat asi 10 milionů objektů a jejich nastavení vykreslení. I když šlo by to i jinak ale to je jedno ...
3.) Radary ... viz LesníHU
Upravil/a magot dne 16-04-2012 11:52
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-04-2012 16:34
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
saldy napsal:
Na mapách stále nemůžu překousnout ty horizontální stromy, opravdu s tím nejde nic dělat?
Na nic jsem nepřišel a už jsem o tom uvažoval mnohokrát 
Problém je že toto hra nepočítá jako 3d objekt ale jako 2d texturu v několika vrstvách která je generována dle barvy na mapě ze které je les nahrán.
Na druhou stranu pro SLOT mapu děláme palmové plantáže které by měly vypadat o 100% lépe.
[img]http://dl.dropbox.com/u/68344843/grab0169.jpg[/img] is not a valid Image.
Evropské lesy zatím nic ... možná později ..
Upravil/a magot dne 15-04-2012 16:39
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 15-04-2012 17:18
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
to je skvele + 99999 konecne tie lietajuce stromy zmiznú
inac co som zabudol je toto v hre by mohli opravit tuto chybu napr mas konvoy lodi potopis hned prvu a tie ostatne do nej povrazaju a potopia sa tiez ... to by sa hadam dalo opravit aby sa vyhli |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 15-04-2012 19:00
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Andre221 napsal:
Já bych přidal možnost přepínat, ze kterých nádrží se má čerpat palivo.
Jo, tohle by bylo fajn, ale nezbytně nutné to není. Spíš by se mi líbila možnost zavřít palivový kohout tak, aby letoun s černým kouřem nezačal po určité době hořet sám od sebe. Tohle a pak zmiňované namodelování kapalinových chladicích systémů.
Mám za to, že namodelování uzavření palivového kohoutu by neměl být velký problém.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 15-04-2012 19:24
|

Uživatel

Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Já bych si asi nejvíc přál změnu modelů poškození u pozemních jednotek. Aby nebylo možné zničit v podstatě jakýkoliv tank dlouhou dávkou z libovolný dvacítky. Aby (ne)šikovně umístěnej 20 mm flak nedokázal vymasit kolonu T-34. Aby nebylo možné, že do "osmaosmdesátky" nebo nějaké houfnice nasypu půl zásobníku z osmi Browningů a ona vesele střílí dál. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 16-04-2012 10:15
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
bude Nevo psát ta přání do prvého příspěvku ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 16-04-2012 10:40
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Mozem spravit jedine to, ze do prveho prispevku napisem tie priania, ktore sa vyskytnu minimalne 3krat (teda od troch roznych ludi to iste prianie) 
Ze aby sa komunita zjednotila v tom co chce
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Matylda |
Přidané 16-04-2012 10:59
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
Matylda napsal:
2. Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno.
magot napsal:
2.) Není to realizovatelné. Jednak kvůli razantnímu snížení FPS a jednak kbůli tomu že nikdo nebude přepisovat asi 10 milionů objektů a jejich nastavení vykreslení. I když šlo by to i jinak ale to je jedno ...
Škoda, zase nic, ale jen čistě ze zvědavosti, jak jinak by to šlo a proč to teda nejde, když mezi řádky čtu, že by to přeci jen šlo? 
Hlavně se mi ale vybavil ještě jeden fatální problém simu - úmrtnost hráče na jakékoli jiné pozici než pilota, takže např. umřu jako zadní střelec, tím pádem už éro neovládám - tzn. let pro mě končí. To už by myslím stálo za úvahu.
Jinak těch nedostatků je fakt na 10 patchů, tak držím palce za každý, který se prosadí a třeba už teď prázdná nádrž po třetím uhašení znovu nevzplane.  |
|
|
|
magot |
Přidané 16-04-2012 12:08
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Farky napsal:
Já bych si asi nejvíc přál změnu modelů poškození u pozemních jednotek. Aby nebylo možné zničit v podstatě jakýkoliv tank dlouhou dávkou z libovolný dvacítky. Aby (ne)šikovně umístěnej 20 mm flak nedokázal vymasit kolonu T-34. Aby nebylo možné, že do "osmaosmdesátky" nebo nějaké houfnice nasypu půl zásobníku z osmi Browningů a ona vesele střílí dál.
Tohle mě taky štve, když se strafuje třeba s B-25 lehký flak a ono nic ...
model poškození - tedy nastavení je u artillerie takový primitivní.
Je tam nastavení tloušťky pancíře "předního štítu" + tři třídy - typy artilerie.
(tk. kolik spápnou jaké ráže a počet projektilů)
1 - kulomety a lehké flaky
2 - AT kanony a houfnice
3 - těžké AA, AT kanony, těžké houfnice atd ...
většina lehkého a těžkého AA myslím ale nemá modelované (myslím 3d) přední štíty, snad jen flak38 ...
co s tím?? nastavit všechny tyhle "neochráněné" věci jako třídu kulometů
ale to by šlo zase rozstřílet obyč. kulometem na mraky celý tyhle objekty.
Jinak toto nastavit by nebyl problém.
Nějaký extra programování utíkání od flaku schovávání se za nejbližší roh asi neproběhne ...
Upravil/a magot dne 16-04-2012 12:10
|
|
|
|
magot |
Přidané 16-04-2012 12:16
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Matylda napsal:nic, ale jen čistě ze zvědavosti, jak jinak by to šlo a proč to teda nejde, když mezi řádky čtu, že by to přeci jen šlo? 
No šlo by to nějakým skriptem jsem myslel že by tam nebylo to přepisování, ale pak mě došlo že i ten skript by fungoval tak mizerně že to je nereálné ...
No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům 
Btw kdesi jsem měl mod, myslím pod 4.05 nebo co to bylo za verzi,
kde bylo možné přepínat nejen po smrti pilota mezi zbylou částí osádky ale taky mezi dalšími letadly a to i nepřítele. Před startem/přistáním bylo možné vylézt z kokpitu a volně se pohybovat na šipkách s izometrického kokpitu. Při opětovném umístění pilota zpět do letadla se objevila kabinka.
Tenhle arcade interface myslím už pod instalací 4.09b neexistoval ikdyž ani pod 4.05 nebyl aktivní.
Zábavné to bylo s parašutisty, schovávat se za kopci za nepřátelskou linií před palbou flaků na pilota ...
Upravil/a magot dne 16-04-2012 13:02
|
|
|
|
Cracken |
Přidané 16-04-2012 13:17
|

Uživatel

Příspěvek: 742
Založený: 08.11.08
|
Aspoň jednu novou mapu, prosím.
Upravil/a Cracken dne 16-04-2012 13:22
|
|
|
|
magot |
Přidané 16-04-2012 13:41
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Cracken napsal:
Aspoň jednu novou mapu, prosím.
Jeden člověk dělá na Centrálním tunisu a západní evropě.
Taky byly snahy importu Donbas mapy ... ale nic extra se neděje.
Není map team jako byl pro Slovenkou mapu, takže jestli něco nejdříve bude a pokud vůbec oficiálně tak naše CZ kotlina z rukou TJurmy na které skutečně pár lidí dělá.
Upravil/a magot dne 16-04-2012 13:43
|
|
|
|
veikso |
Přidané 16-04-2012 13:47
|

Uživatel

Příspěvek: 919
Založený: 15.01.08
|
Jojo. Taky bych si přál, aby udatný trojnožkár nebyl Kostěj Nesmrtelný
Nemám ho rád... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 16-04-2012 13:50
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
zlepšit AI (letadel, pozemní i námořní techniky)
nebo ne, raději komplet předělat
nepřidávat nové věci, ale opravit a upravit stávající (myslím tím především letadla, jejich kokpity a FM/DM)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
torr |
Přidané 16-04-2012 14:04
|

Uživatel

Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
mám jedno malé přaní: aby se týmy které se zabývají šturmem,přešli na Cod a patch 4.13 se změnil v update 2.0 v CoDu. |
|
|