October 20 2025 07:13:27
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kniha priani 4.13
lochness
Je toho samozrejme vic, na vsechno si clovek nevzpomene, ale kdyby uz tu byla nejaka moznost, tak bych si pral nasledujici (nektere body by snad mohly byt realizovatelne, u jinych o tom sam pochybuju:) - hvezdickou jsem oznacil to co povazuju za dulezite):

ve FMB:
1) * aby se neschovavalo menu "display filter" po kazdem kliknuti. Kdyz clovek chce vypnout zobrazeni vice znacek, strasne to zdrzuje a je to otravne
2) * "sprahnuti" flak-vozidla s jinym, ci kolonou (napriklad tanku), aby jela stejne rychle (obdoba stihaciho coveru u bombarderu)
3) "voidobejkt", ktery by se nastrkal do budov na mape, ktere maji byt cilem mise - napriklad budovy fabriky, aby se tam nemusela cpat auta ci vagony do baraku
4) zmena aspon nekterych vlastnosti vice objektu naraz (napr. red/blue/none atd.)
5) nejakou formu mostu, ktery dokazou pouzit pozemni jednotky
6) mrnavou pruhlednou testrunway, treba velikosti baraku = umozni start ze statickych letadel na poli vedle tehle runwaye (funguje uz ted, ale nekde tam musi neprirozene lezet na kopci nektera ze soucasnych drah)

ve hre:
a) * co nejvice kokpitu k letadlum ve hre - (spojenecke bombry, bf110ky, namorni torpedonosice atd.- jejich absence mrzi)
b) * zranitelnost statickych letadel - casto jsou prilis odolna vuci pumam i hlavnim
c) kopcovitejsi mapy
d) "zbabelost" pozemniho personalu - flak nezniceny, ale zasypany davkou z kulometu by mohl na chvili prestat strilet, jedouci vozidla opousti lidickove,ale auta jedou dal - mohly by na cas zastavit atd.
e) * informace o sile a smeru vetru behem letu - neco jako nastaveni pum v TAB
f) * oprava sniper strelce ve Smoliku

uz aby bylo hotove:
I) moznost lidskych strelcu
II) obsazeni letist pozemnimi jednotkami

osobni prani:
X) opotrebovanost letadel (tj vetsi sance zavady behem letu) - moznost nastavit miru opotrebeni na zacatku mise a jeji zvysovani pouzivanim stejneho typu z tehoz letiste
napr. na letisti s 15 piloty na bf109 bude kvalita (zvysuje se sance poruchy) klesat rychleji, nez na letisti s 2 piloty na bf109 apod.

runwaybug(skok na draze) je i na mape online1Summer, ctverec A5
Upravil/a lochness dne 15-04-2012 13:27
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
313_Nevo
clone, jasne, diki MrknutíŠklebící se

magot napsal:
313_Nevo
1) Ne
2) Ne Šklebící se

Tak ten bod 2) budiz, je to taka vtakovinka. Ale ten bod 1)? 'Ja se ptam proc?' Šklebící se
Ale kedze je dolezitejsie AKO? a nie PRECO? tak to vysvetlim, ze ako:
Sturm ma uz svoje roky, ale preco ho neposunut zas o dekadu vyssie? Ked to v niektorych pripadoch skoro nic nestoji?

Napr. sedis vo virt. kokpite, motor je zhasnuty. Vidis jednotlive listy vrtule, to je ok, ostalo by pri starom. Nastartujes, motor sa rozbehne na volnobeh a vidis mihajuci sa kruh vrtule, to je ok, ostalo by pri starom. Ale! keby si napriklad pridanim plynu prekrocil 1/3 otackoveho pola, tento mihotajuci kruh by uplne zmizol alebo by aspon bol nahradeny nemihotajucim sa, tazko postrehnutelnym kruhom. A mihotajuci kruh by sa zase objavil ked stiahnes pod tu 1/3 Úsměv

Myslim, ze by sme mali zase o kusok lepsi pocit z toho, ze sedime v 'skutocnom' lietadle. Bo teraz mam pocit, akoby niekto dopredu nahral ten let kamerou s 30snimkami za sekundu a potom mi to pustal zo zaznamu Mrknutí

1stCL_Werner napsal:
Model poškození chladících systémů (úniky glykolu) a hydrauliky (vypadlá kola).

A tuna menim svoj bod 2) za toto! Tym by sa vyriesil aj 'problem' tych 0.5palcov. 'Je cas pane uciteli' Úsměv
Upravil/a 313_Nevo dne 15-04-2012 13:27
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
saldy
Zadní střelci by měli přesměrovat střelbu vždy na nejbližší cíl, ne se držet letounu, který už se odpoutal a je už daleko, mezitím útočí další, který ignorují. Možná by to šlo udělat jako u Flaku, kde jde nastavit vzdálenost kdy začne střílet. V menu nastavení letounu by se objevil řádek kde by si každý mohl nastavit vzdálenost do které by střelci mlčeli. Obrana by byla tímto přesnější a hlavně už by se neplýtvalo municí.

Na mapách stále nemůžu překousnout ty horizontální stromy, opravdu s tím nejde nic dělat?
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
BP_dFrog
saldy napsal:
Zadní střelci by měli přesměrovat střelbu vždy na nejbližší cíl, ne se držet letounu, který už se odpoutal a je už daleko, mezitím útočí další, který ignorují...

A to ani ne. Simuluje to "zápal boje", prostě máš oči jen pro toho jednoho a ten druhý tě dostane.Šklebící se
 
cyberolas
Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno


Pod tohle se rozhodně podepisuju - to je největší narušitel krásného pocitu z létání - růst budov, keřů a stromů před očima pilotaÚsměv
 
magot
Matylda napsal:
1. Přimlouvám se hlavně za reálnější zvuky, to je od počátku tak trochen katastchófe.

2. Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno.

3. Palubní radary, aby vpadly na scénu konečně i mapy pozdních večerních, či brzkých ranních hodin a pročechraly tak hladinu fádních denních akcí.Mrknutí


1.) Zvuky nebudou, problém je autorizace.
DT nemá kapitál.
Uvažovalo se o nějakých menších upravách ...
Co se týče mne tak co jsem si nasamploval (parní lokomotivu a diesel), tak to tam bude.
Řešení je neofiko, třeba HSFX.

2.) Není to realizovatelné. Jednak kvůli razantnímu snížení FPS a jednak kvůli tomu že nikdo nebude přepisovat asi 10 milionů objektů a jejich nastavení vykreslení. I když šlo by to i jinak ale to je jedno ...

3.) Radary ... viz LesníHU
Upravil/a magot dne 16-04-2012 11:52
 
magot
saldy napsal:
Na mapách stále nemůžu překousnout ty horizontální stromy, opravdu s tím nejde nic dělat?

Na nic jsem nepřišel a už jsem o tom uvažoval mnohokrát Zamračený
Problém je že toto hra nepočítá jako 3d objekt ale jako 2d texturu v několika vrstvách která je generována dle barvy na mapě ze které je les nahrán.

Na druhou stranu pro SLOT mapu děláme palmové plantáže které by měly vypadat o 100% lépe.
[img]http://dl.dropbox.com/u/68344843/grab0169.jpg[/img] is not a valid Image.
Evropské lesy zatím nic ... možná později ..
Upravil/a magot dne 15-04-2012 16:39
 
radko1111
to je skvele + 99999 konecne tie lietajuce stromy zmiznú Šklebící se

inac co som zabudol je toto v hre by mohli opravit tuto chybu napr mas konvoy lodi potopis hned prvu a tie ostatne do nej povrazaju a potopia sa tiez ... to by sa hadam dalo opravit aby sa vyhli
 
1stCL_Fucida
Andre221 napsal:
Já bych přidal možnost přepínat, ze kterých nádrží se má čerpat palivo.


Jo, tohle by bylo fajn, ale nezbytně nutné to není. Spíš by se mi líbila možnost zavřít palivový kohout tak, aby letoun s černým kouřem nezačal po určité době hořet sám od sebe. Tohle a pak zmiňované namodelování kapalinových chladicích systémů.

Mám za to, že namodelování uzavření palivového kohoutu by neměl být velký problém.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Farky
Já bych si asi nejvíc přál změnu modelů poškození u pozemních jednotek. Aby nebylo možné zničit v podstatě jakýkoliv tank dlouhou dávkou z libovolný dvacítky. Aby (ne)šikovně umístěnej 20 mm flak nedokázal vymasit kolonu T-34. Aby nebylo možné, že do "osmaosmdesátky" nebo nějaké houfnice nasypu půl zásobníku z osmi Browningů a ona vesele střílí dál.
 
Hoper
bude Nevo psát ta přání do prvého příspěvku ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
313_Nevo
Mozem spravit jedine to, ze do prveho prispevku napisem tie priania, ktore sa vyskytnu minimalne 3krat (teda od troch roznych ludi to iste prianie) Šklebící se

Ze aby sa komunita zjednotila v tom co chce Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Matylda
Matylda napsal:
2. Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno.

magot napsal:
2.) Není to realizovatelné. Jednak kvůli razantnímu snížení FPS a jednak kbůli tomu že nikdo nebude přepisovat asi 10 milionů objektů a jejich nastavení vykreslení. I když šlo by to i jinak ale to je jedno ...


Škoda, zase nic, ale jen čistě ze zvědavosti, jak jinak by to šlo a proč to teda nejde, když mezi řádky čtu, že by to přeci jen šlo? Mrknutí

Hlavně se mi ale vybavil ještě jeden fatální problém simu - úmrtnost hráče na jakékoli jiné pozici než pilota, takže např. umřu jako zadní střelec, tím pádem už éro neovládám - tzn. let pro mě končí. To už by myslím stálo za úvahu.

Jinak těch nedostatků je fakt na 10 patchů, tak držím palce za každý, který se prosadí a třeba už teď prázdná nádrž po třetím uhašení znovu nevzplane. Mrknutí
 
magot
Farky napsal:
Já bych si asi nejvíc přál změnu modelů poškození u pozemních jednotek. Aby nebylo možné zničit v podstatě jakýkoliv tank dlouhou dávkou z libovolný dvacítky. Aby (ne)šikovně umístěnej 20 mm flak nedokázal vymasit kolonu T-34. Aby nebylo možné, že do "osmaosmdesátky" nebo nějaké houfnice nasypu půl zásobníku z osmi Browningů a ona vesele střílí dál.

Tohle mě taky štve, když se strafuje třeba s B-25 lehký flak a ono nic ...

model poškození - tedy nastavení je u artillerie takový primitivní.
Je tam nastavení tloušťky pancíře "předního štítu" + tři třídy - typy artilerie.
(tk. kolik spápnou jaké ráže a počet projektilů)
1 - kulomety a lehké flaky
2 - AT kanony a houfnice
3 - těžké AA, AT kanony, těžké houfnice atd ...

většina lehkého a těžkého AA myslím ale nemá modelované (myslím 3d) přední štíty, snad jen flak38 ...
co s tím?? nastavit všechny tyhle "neochráněné" věci jako třídu kulometů
ale to by šlo zase rozstřílet obyč. kulometem na mraky celý tyhle objekty.
Jinak toto nastavit by nebyl problém.

Nějaký extra programování utíkání od flaku schovávání se za nejbližší roh asi neproběhne ...
Upravil/a magot dne 16-04-2012 12:10
 
magot
Matylda napsal:nic, ale jen čistě ze zvědavosti, jak jinak by to šlo a proč to teda nejde, když mezi řádky čtu, že by to přeci jen šlo? Mrknutí

No šlo by to nějakým skriptem jsem myslel že by tam nebylo to přepisování, ale pak mě došlo že i ten skript by fungoval tak mizerně že to je nereálné ...
No a smrt je smrt. Když jednou někdo zemře už z mrtvých nevstává.
Filosofie o vzkříšení a reinkarnacích ponecháme potulným kejklířům Šklebící se

Btw kdesi jsem měl mod, myslím pod 4.05 nebo co to bylo za verzi,
kde bylo možné přepínat nejen po smrti pilota mezi zbylou částí osádky ale taky mezi dalšími letadly a to i nepřítele. Před startem/přistáním bylo možné vylézt z kokpitu a volně se pohybovat na šipkách s izometrického kokpitu. Při opětovném umístění pilota zpět do letadla se objevila kabinka.
Tenhle arcade interface myslím už pod instalací 4.09b neexistoval ikdyž ani pod 4.05 nebyl aktivní.
Zábavné to bylo s parašutisty, schovávat se za kopci za nepřátelskou linií před palbou flaků na pilota ...
Upravil/a magot dne 16-04-2012 13:02
 
Cracken
Aspoň jednu novou mapu, prosím.
Upravil/a Cracken dne 16-04-2012 13:22
 
magot
Cracken napsal:
Aspoň jednu novou mapu, prosím.

Jeden člověk dělá na Centrálním tunisu a západní evropě.
Taky byly snahy importu Donbas mapy ... ale nic extra se neděje.
Není map team jako byl pro Slovenkou mapu, takže jestli něco nejdříve bude a pokud vůbec oficiálně tak naše CZ kotlina z rukou TJurmy na které skutečně pár lidí dělá.
Upravil/a magot dne 16-04-2012 13:43
 
veikso
Jojo. Taky bych si přál, aby udatný trojnožkár nebyl Kostěj NesmrtelnýCool
Nemám ho rád...
 
Hoper
zlepšit AI (letadel, pozemní i námořní techniky)
nebo ne, raději komplet předělat

nepřidávat nové věci, ale opravit a upravit stávající (myslím tím především letadla, jejich kokpity a FM/DM)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
torr
mám jedno malé přaní: aby se týmy které se zabývají šturmem,přešli na Cod a patch 4.13 se změnil v update 2.0 v CoDu.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,314,522 návštěv