November 23 2024 15:02:17
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nezájem o USAAF
57MH_Zvire
rudidlo napsal:
57thMH_Zvire napsal:
Osobně si mylsím, že kdyby se němci nevyšťavili BOBem, tak by se spojenci do Evropy vživotě nedostali.

Ony se vyšťavily obě strany stejně - ztráty byly stejné (Samozřejmě němci měli více ztrácených bomberů), ale výroba na německé straně jaksi nestačila.


TAm byl spíš problém v tom, že se němci vyšťavili pár docela fatálníma chybama a anglánům pomáhal celý zbývající svět.
 
airspace.cz
57MH_Zvire
Jamamoto napsal:
No, ohledně té americké vlajky jsou mé pocity poslední dobou podobné. Nicméně, alespoň myslím, že v tom asi zakopaný pes nebude. Ono, kdyby se to bralo čistě politicky, neměl by asi kdo proti komu létat. Rusové také nic moc, o Němcích ani nemluvě.

Ale jinak si myslím, že na tom, co píšeš asi něco je. Jestli si dobře vzpomínám (už je to dlouho, co jsem tu knížku četl), i Sakai popisuje americké piloty i jejich stroje (vyjma těžkých bombardérů) celkem s despektem, jen ho fascinovalo to jejich neskutečné množství.


No je fakt, že Saburo psal o tom, jak byli američtí piloti neschopní a docdela ho překvapilo, když se s ním snažili neustále kroutit. A o tom přečíslení docela často psal. (I když dodával, že jim to většinou bylo na nic.) Ale jeho výpověď je hlavně pokroucená tím, že oni byli opravdu snad jediná úspěšná japonská jednotka. Smutný
 
airspace.cz
57MH_Zvire
WT_Flan napsal:

A Mustanga taky trumfne. Jedine s cim nejde tocit v Ki je Seafire. Ale proc by to jeden delal...BnZ a kdyz jde po mne tak mu proste s prstem v nose ujedu.


A zkoušel jsi klapky? Ki-84 měla speciální konstrukci klapek, tzv. motýlové klapky a dokázala je (na "Combat" ) využít i při docela vysoké rychlosti. Můžu říct, že když si člověk nedal pozor, tak jsem byl v jednom kuse mimo a docela často jsem umíral na omdlení pilota. To letadlo dokáže opravdu hodně a Seafire je proti tomu ořezávátko.
Upravil/a 57MH_Zvire dne 03-10-2005 10:14
 
airspace.cz
rudidlo
WT_Slava napsal:
Rudi historická realita v simu je v háji dávno - to by musel na DS fungovat nějaký "historický" poměr sil.

Gennadich
57thMH_Zvire napsal:
rudidlo napsal:
57thMH_Zvire napsal:
Osobně si mylsím, že kdyby se němci nevyšťavili BOBem, tak by se spojenci do Evropy vživotě nedostali.

Ony se vyšťavily obě strany stejně - ztráty byly stejné (Samozřejmě němci měli více ztrácených bomberů), ale výroba na německé straně jaksi nestačila.


TAm byl spíš problém v tom, že se němci vyšťavili pár docela fatálníma chybama a anglánům pomáhal celý zbývající svět.

V roce 1940 vyráběli angláni sami na sebe.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
WT_Flan
57thMH_Zvire napsal:
WT_Flan napsal:
Taky bych v tom takovou zahadu nevidel. Ty kulomety jednoduse nebudu pouzivat, kdyz muzu pouzivat Hispana.
S temi kulomety to musi byt stastna rana. Mozna v mezku a v Zeru staci jedna hloupa kulicka a je vymalovano. Samozrejme to neni pravdlo. Tam ty kulomety jeste ujdou, ale na FW nestaci ani boha. Tam je to problem...
Parkrat jsem si ted v posledni dobe hral s Acemakerem na Mustangu offline. Skvela vec to gyro....Jenze to chce mit sanci usadit ten zamerovac na 3 vteriny. Do FW je treba solit neuveritelne, aby aspon pustil coud...:rol:



Ono to bude možná tím, že já mám v tomhle směru docela pokroucený názor, protože jsem se učil střílet na Zeru a tam musíš sátet jednotlivé náboje na přesně určená místa, takže pro mě není problém nasypat někomu dávku do kabiny.
Ale zase na druhou stranu jsem zjistil, že nejsem schopný se vrátit do Evropy. Nejsem schopný s čímkoliv Evropským, ať modrým nebo červeným, se trefit. Prostě se to chová úplně jinak, jak jsem zvyklý, takže zase sprejuju. Smutný


No ja dodneska strilim hrozne, mam dojem, ze jsem se to jeste nenaucil. Jenze jednoho dne jsem zjistil, ze jedine kde si tak nejak lebedim u zamerovace a vim co mam kloudne delat je.....prave Zero ! Vyděšený Mne nejak sedne ta velikost kruhu, nebo nevim. Tu pavucinu ignoruju a jde to. Šklebící seŠklebící se
 
57MH_Zvire
rudidlo napsal:
V roce 1940 vyráběli angláni sami na sebe.


Jenže měli velké množství "zahraničních" pilotů a zbytek světa se jim snažil pomáhat i materiálem. Zatím co němci vedli válku na několika frontách a jejich zdroje byly docela rozdroběný po obrovském území.
 
airspace.cz
WT_Slava
57thMH_Zvire napsal:

Jenže měli velké množství "zahraničních" pilotů a zbytek světa se jim snažil pomáhat i materiálem. Zatím co němci vedli válku na několika frontách a jejich zdroje byly docela rozdroběný po obrovském území.


V roce 1940 byla jediným protivníkem Němců Anglie.
 
rudidlo
57thMH_Zvire napsal:
rudidlo napsal:
V roce 1940 vyráběli angláni sami na sebe.

Jenže měli velké množství "zahraničních" pilotů a zbytek světa se jim snažil pomáhat i materiálem. Zatím co němci vedli válku na několika frontách a jejich zdroje byly docela rozdroběný po obrovském území.
Ale v té době měli zdrojů poměrně dost. Jen bylo z vyšších míst nařízeno vyrábět bomberů více než stíhaček, než jim to konečně došlo....
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
57MH_Zvire
WT_Flan napsal:
No ja dodneska strilim hrozne, mam dojem, ze jsem se to jeste nenaucil. Jenze jednoho dne jsem zjistil, ze jedine kde si tak nejak lebedim u zamerovace a vim co mam kloudne delat je.....prave Zero ! Vyděšený Mne nejak sedne ta velikost kruhu, nebo nevim. Tu pavucinu ignoruju a jde to. Šklebící seŠklebící se


Japonský zaměřovače jsou v tomhle směru geniální. Podle velikosti siluety se dá poznat, kdy má člověk střílet a když je dobře nastavená konvergence, tak to střílí přesně kam má. Do toho ještě ty "pomalé" velkérážné zbraně, kdy člověk přesně vidí, kam každý náboj letí. Šklebící se
 
airspace.cz
57MH_Zvire
rudidlo napsal:
57thMH_Zvire napsal:
rudidlo napsal:
V roce 1940 vyráběli angláni sami na sebe.

Jenže měli velké množství "zahraničních" pilotů a zbytek světa se jim snažil pomáhat i materiálem. Zatím co němci vedli válku na několika frontách a jejich zdroje byly docela rozdroběný po obrovském území.
Ale v té době měli zdrojů poměrně dost. Jen bylo z vyšších míst nařízeno vyrábět bomberů více než stíhaček, než jim to konečně došlo....


Vždyť jsem psal, že udělali pár fatálních chyb. mezi ně patří taky třeba zastavení vývoje Vlaštovky hned na začátku války.
 
airspace.cz
rudidlo
57thMH_Zvire napsal:
Vždyť jsem psal, že udělali pár fatálních chyb. mezi ně patří taky třeba zastavení vývoje Vlaštovky hned na začátku války.

No ale mě nejde do hlavy, jak to souvisí s vyšťavením v BoBu. BoB dopadl normálně plichtou.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
WT_Flan
57thMH_Zvire napsal:
WT_Flan napsal:
No ja dodneska strilim hrozne, mam dojem, ze jsem se to jeste nenaucil. Jenze jednoho dne jsem zjistil, ze jedine kde si tak nejak lebedim u zamerovace a vim co mam kloudne delat je.....prave Zero ! Vyděšený Mne nejak sedne ta velikost kruhu, nebo nevim. Tu pavucinu ignoruju a jde to. Šklebící seŠklebící se


Japonský zaměřovače jsou v tomhle směru geniální. Podle velikosti siluety se dá poznat, kdy má člověk střílet a když je dobře nastavená konvergence, tak to střílí přesně kam má. Do toho ještě ty "pomalé" velkérážné zbraně, kdy člověk přesně vidí, kam každý náboj letí. Šklebící se


Jo. Velikost kruhu a letadla v nem mi nejak mnohem lip rika kam s tim zamerovacem hnout. Tam si skutecne mnohdy vybiram, kam to posadit, pomalejsi strelba dava moznost videt kam to pada a opravit strelbu...Kdyz jeste zvladam nenechat po sobe strilet, tak v cisarskem zapalovaci si to fakt uzivam. :-)
 
57MH_Zvire
rudidlo napsal:
57thMH_Zvire napsal:
Vždyť jsem psal, že udělali pár fatálních chyb. mezi ně patří taky třeba zastavení vývoje Vlaštovky hned na začátku války.

No ale mě nejde do hlavy, jak to souvisí s vyšťavením v BoBu. BoB dopadl normálně plichtou.


Jenže němci stratili v BOBu velké množství kvalitních pilotů stíhaček a museli to doplňovat "rychlokvašáky". Vždyť na konci války lítal každej, kdo dokázal odstartovat. Smutný
 
airspace.cz
57MH_Zvire
WT_Flan napsal:
Jo. Velikost kruhu a letadla v nem mi nejak mnohem lip rika kam s tim zamerovacem hnout. Tam si skutecne mnohdy vybiram, kam to posadit, pomalejsi strelba dava moznost videt kam to pada a opravit strelbu...Kdyz jeste zvladam nenechat po sobe strilet, tak v cisarskem zapalovaci si to fakt uzivam. :-)


Císařský zapalovač. Tohle nesnáším, je fakt že jsem párkrát umřel po půlhodině letu na náhodnou kulku, ale občas Zero vydrží takovejch děr a furt letí... Šklebící se
 
airspace.cz
WT_Slava
57thMH_Zvire napsal:

Jenže němci stratili v BOBu velké množství kvalitních pilotů stíhaček a museli to doplňovat "rychlokvašáky". Vždyť na konci války lítal každej, kdo dokázal odstartovat. Smutný


Dovolím si nesouhlasit. Jak už tu někdo (rudidlo?) napsal BOB skončil remizou, co se týká vzdušných bojů. V podstatě se dá souhlasit s tím, že BOB vyhráli Britové protože díky remíze ve vzdušných bojích nedošlo k invazi do Británie. Jakkoliv byly ztráty z BOB pro Němce citelné, nejednalo se o ztráty osudové. Koneckonců LW vyrukovala na SSSR opět v plné síle. To co tu píšeš o rychlokvaškách se začalo projevovat až někdy v roce 1944 kdy LW nestíhala nahrazovat ztráty z bojů na dvou (nebo vlastně třech?) frontách a díky tomu docházelo ke zkracování výcviku atd.
 
rudidlo
WT_Slava napsal:
57thMH_Zvire napsal:

Jenže němci stratili v BOBu velké množství kvalitních pilotů stíhaček a museli to doplňovat "rychlokvašáky". Vždyť na konci války lítal každej, kdo dokázal odstartovat. Smutný

Dovolím si nesouhlasit. Jak už tu někdo (rudidlo?) napsal BOB skončil remizou, co se týká vzdušných bojů. V podstatě se dá souhlasit s tím, že BOB vyhráli Britové protože díky remíze ve vzdušných bojích nedošlo k invazi do Británie. Jakkoliv byly ztráty z BOB pro Němce citelné, nejednalo se o ztráty osudové. Koneckonců LW vyrukovala na SSSR opět v plné síle. To co tu píšeš o rychlokvaškách se začalo projevovat až někdy v roce 1944 kdy LW nestíhala nahrazovat ztráty z bojů na dvou (nebo vlastně třech?) frontách a díky tomu docházelo ke zkracování výcviku atd.

Něco takového jsem si myslel, ale nemám to podloženo fakty. Proto jsem náčelníku rád, že ses mě zastal.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
57MH_Zvire
No o důsledku BOBu by jsme se mohli dohadovat asi hodně dlouho, takže se tady radši nebudem do ničeho pouštět.

Já jsem cca před rokem četl takovou zajímavou knížku, kde byla popsaná WWII takřka nestraným stylem:
"Tihle udělali tohle a mělo to za následek tohle...." a celé to bylo zaměřeno na letectvo. Docela zajímavé čtení. Hlavně jsou tam krásně vidět ty největší chyby a haluze WWII. A právě na základě těchhle informací to vypadá, že se to s německem sypalo z kopce už od prohrání BOBu.
 
airspace.cz
rOckie
mě se mustafa a jug líbí. na BnZ jsou to mnohem hodnější letadla než FW. víc poslouchaj páku, lépe se převalujou v bojovkách a lopingu.
P47 má skvělej dajv, u země se umí ubránit líp než FW páč dokáže dobře akcelerovat i po utažení zatáčky a je stabilnější. U mustafy se mi nelíbí lámání křídel. já mám 750+km/h velmi rád,je to takový adrenalinový sport. jenže mustafa je zase svižnější.

ty zbraně jsou divný.pozoroval jsem u sebe velký rozdíl online a offline. offline nemám nejmenší problém na jeden průlet s krátkou dávkou vyřadit letadlo z boje. Online je to o 100% težší. Bud je to tím že je člověk víc pod napětím a hůř míří, nebo jsou to nějaký kejkle v připojení. Ale ten rozdíl tam je.

edit: já když náhodou zabloudím a vlezu do emerický mašiny, tak se nesnažím rozštípat letadlo na maďeru. Stačí, že pustí proužek a jdu hledat jinýho. Má to svoje nevýhody, ale
je to podle mě lepčí, než se ho snažit s 0,5 municí dobíjet.
Upravil/a rOckie dne 03-10-2005 11:41
 
57MH_Zvire
Řekl bych, že to připojení má na střelbu hodně velkej vliv. Přece jenom ať má člověk připojení seberychlejší, nějaká ta prodleva tam je. I když nepatrná. Ale to by měl teoreticky spravit předstřel. A nebo Spray and Pray. Úsměv
 
airspace.cz
rOckie
to nevim, mi máme dávno okoukaný, že když to na letadle bouchá, tak to neznamená, že ty zásahy dotyčný dostal. Nejvíce lživých informací dostávají ti, kteří boj sledují jako třetí osoby, nejpřesnější info dostává ten, co střílí, ale taky to není 100% správně.
navíc se nyní sprejuje s 0,5 blbě, protože střílí synchronizované salvy a ne proudy kuliček.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,026,783 návštěv