# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur
* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon
Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3
VGR_Ghost napsal:
Mno tak jsem ozkoušel ty nové knihovny. Ty od Horrida neměly žádný účinek (vypadalo to pořád úplně stejně). Ale ty od Alana...
To je zajimave. Ty moje jsou optimalizovane jen pro GeForce, v tech od Alana je pridana optimalizace i pro ATI, nicmene na GeForce by se mely obe knihovny chovat shodne.
Já jsem dřív už nějaké ty knihovny co někdo vypustil použil. Pak jsem zkusil ten tvůj link na ubi fórum s dalším linkem na ty knihovny. Když jsem ty původní přepisoval, ukázalo se, že přepisuju soubor souborem na bajt stejné velikosti. To samé u té druhé knihovny. Spustil jsem hru a prostě byla voda na 2 pořád placka. Zkusil jsem tedy ten link od Alana Greye a tam už byly ty knihovny jiné (jiná velikost souborů). Šoupnul jsem je tam a ta voda na 2 je super... Škoda jen, že je tak náročná.
Upravil/a VGR_Ghost dne 04-01-2006 11:33
# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur
* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon
Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3
Jinak dobrý
Večer zkontroluji a případně opravím.
Teď jsem to kontroloval, v setupu mám nastavenou Trilineární kompresi a v conf.ini mám svitch na 2. což znamená, že správná je asi Rudidlova varianta.
WT_Schmouddle napsal:
*edit ve starých dllkách se PS 3.0 zapínal až s Water=3, v ostatních nastaveních se jelo na 2.0 (proto Ati nejely na water=3) .
To je vcelku rozsireny omyl, ale engine ila nikdy nepouziva PS3.0, a to ani s water=3.
Možná že je to rozšířený omyl, ale alespoň já tedy žiju v přesvědčení, že Oleg v ORR sdělil, že Water=3 je pouze pro poslední Nvidie mající PS3 a že ATiny nedisponující touto technologií nelze pro Water=3 použít?
*edit
Originally posted by Oleg_Maddox:
Real 3D waves run only with GF6800 and their new drivers.
These drivers are here:
http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_66.81.html
Notice. They appears only in Perfect settings (inside the sim).
Tohle napsal Oleg v říjnu 2004, kdy GF6800 byl FAKT jediná dostupná karta schopná PS3.0
Tahle voda pouziva nvidiacke rozsireni opengl NV_vertex_program3, ktere pridava schopnost vertex shaderu pracovat s texturami (vertex texture fetch). Coz je sice schopnost zarazena do shader modelu 3 jako nepovinna, ale protoze to Oleg udelal pres nvidia-specific opengl rozsireni, nefungovalo by to na ne-nvidia shader3 kartach i kdyby zrovna VTF podporovaly. A to nepodporuje zadna (mimo vyse zminenych nvidii 6xxx a vyssich), coz me neudivuje.
Docela by me zajimalo, jake duvody vedly toho neznameho vojina u nvidie k vymysleni takovehle nepouzitelne featury - je to pomale, neumi to hardwareove filtrovat a vlastne je to cele zbytecne, protoze stejny efekt pry lze docilit na jakekoliv DX9 karte (tedy se shadery v2) pomoci render to vertex buffer. Proste to je funkce na delani screenshotu. Koneckoncu, ze PF jsou uplne jedina hra, co to pouziva, to take o necem svedci.
Ponauceni: tahle voda jde jen na nv kartach 6xxx a vyssich jen proto, ze je to primo pro ne a jenom pro ne naprogramovano. Takze pokud ji chcete, zapomente na ati (i na radu 1xxx podporujici shadery v3) a kupte nvidii, pokud mozno co nejrychlejsi, to bude potreba.
P.S. tohle cele nema s PS3.0 (tedy pixel shadery verze3) nic spolecneho, jde o schopnost vertex shaderu - VS3.0. Radeji psat obecne shadery verze 3 .
# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur
* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon
Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3
Jinak dobrý
Večer zkontroluji a případně opravím.
Teď jsem to kontroloval, v setupu mám nastavenou Trilineární kompresi a v conf.ini mám svitch na 2. což znamená, že správná je asi Rudidlova varianta.
Tak počkej,teď jsem z toho jelen.Podle toho co tady píšeš si právě potvrdil mojí variantu.Nebo ne?
Vcera jsem taky ladil. Co me prekvapilo, byl vetsi vykon pri 16(OGSS nebo jak to je v NVtray) xAA, ktery je rychlejsi nez 2xAA, 4X atd.....
Takze 1280x960x32/100Hz landscape hodnoty( lightning a details) snizeny na druhe nejlepsi,
water= 2(stejne je nadherna),
HWshaders=1,
effects=2,
forest=2,
visibility distance=3.
Plynule stale okolo 50ti+FPS ve hre. Blackdeath minimum 15 pri te mele nad kolonou (Pri 2xAA minimum 12)
Vypada to krasne a snad muzu rict, ze neco konecne vidim.
Ale nejak to nechapu :sm19:
AMD Athlon XP 3200+ , 2GB v dualu, GF6800GT(auto overclock dle potreby), new DLLS, nejnovejsi dirvery.
Jak Vam to komu jede s touhle kartou ?
PS:Myslite, ze kdyz mam na 350W zdroji danou tuhle sestavu + 2xSATA disk, 3xIDE, 1xDVD , nejakou tu klavesku, mys, joy, pedaly a tarckir,ze zbytkem staci zdroj dokrmovat poradne naprimo tu GForcku nebo je to slaby ?
EDIT:Tu sem neco
Upravil/a 312_HeRa dne 06-01-2006 16:21
Ghoste diky, ale vidim v 16 00 stejne porad houby...davam obrazek, tak na to cihnete a reknete mi prosim jestli tam neco vidite nebo nebo ne. Muze to byt treba monitorem nebo ocima. Tak at to tady nesteluju furt jak Z M R D.
LEGRA_HeRa napsal:
Vcera jsem taky ladil. Co me prekvapilo, byl vetsi vykon pri 16(OGSS nebo jak to je v NVtray) xAA, ktery je rychlejsi nez 2xAA, 4X atd.....
Takze 1280x960x32/100Hz landscape hodnoty( lightning a details) snizeny na druhe nejlepsi,
water= 2(stejne je nadherna),
HWshaders=1,
effects=2,
forest=2,
visibility distance=3.
Plynule stale okolo 50ti+FPS ve hre. Blackdeath minimum 15 pri te mele nad kolonou (Pri 2xAA minimum 12)
Vypada to krasne a snad muzu rict, ze neco konecne vidim.
Ale nejak to nechapu :sm19:
AMD Athlon XP 3200+ , 2GB v dualu, GF6800GT(auto overclock dle potreby), new DLLS, nejnovejsi dirvery.
Jak Vam to komu jede s touhle kartou ?
PS:Myslite, ze kdyz mam na 350W zdroji danou tuhle sestavu + 2xSATA disk, 3xIDE, 1xDVD , nejakou tu klavesku, mys, joy, pedaly a tarckir,ze zbytkem staci zdroj dokrmovat poradne naprimo tu GForcku nebo je to slaby ?
EDIT:Tu sem neco
Hero to poznáš sám až ti to začne padat . Rozhodně je to na hraně, ale hodně záleží na kvalitě zdroje, ty levnější obvykle nejsou schopny dostát deklarovanému výkonu a o 350W si můžeš nechat jen zdát. Sám uvidíš, Il-2 je extrémně náročný a pokud ti to nebude padat na málo výkonný zdroj u něho tak už asi u ničeho
3IAP_Dazz napsal:
Hero to poznáš sám až ti to začne padat . Rozhodně je to na hraně, ale hodně záleží na kvalitě zdroje, ty levnější obvykle nejsou schopny dostát deklarovanému výkonu a o 350W si můžeš nechat jen zdát. Sám uvidíš, Il-2 je extrémně náročný a pokud ti to nebude padat na málo výkonný zdroj u něho tak už asi u ničeho
No nepada...spis me slo o krmeni ty grafiky. Jestli treba pri nejakych vypjatych situacich nedostava malo stavicky Ale asi ta 350ka stacila. Byl to docela dobry zdroj. No co....vymeneno za 500W:yes: ...stale stejne FPS.
LEGRA_HeRa napsal:
No co....vymeneno za 500W:yes: ...stale stejne FPS.
Výměna komponent v počítači se občas neprojevuje zvýšením toho čísla co je u fps, ale toho co je v kolonce Zbývá doplatit na papírku od ČEZu nebo od e.onu
CZ_Foxl napsal:
Tak at to tady nesteluju furt jak Z M R D.
Každej šteluje jak umí. Mimochodem já na tom screenu nic nevidím.
[img]http://vwings.org/upload/CZ_Foxl/il2fb 2006-01-12 00-46-25-35.bmp[/img][/quote]
Ještě větší by to nešlo? Škoda že neexistuje víc nenažraný formát než BMP...
LEGRA_HeRa napsal:
No co....vymeneno za 500W:yes: ...stale stejne FPS.
Výměna komponent v počítači se občas neprojevuje zvýšením toho čísla co je u fps, ale toho co je v kolonce Zbývá doplatit na papírku od ČEZu nebo od e.onu
V pomeru k cene pocitace, mesicniho pripojeni, placeni porudu za pracku, televizi, boiler, akvarko, terarko atd je to jeste dobry
Tralala: Byl to ten krasny den, kdy k nam byl zaveden.....
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.