December 22 2024 06:02:11
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nvidia a conf.ini
rudidlo
Wardog napsal:
# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur

* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon


Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3

Jinak dobrýMrknutí
Večer zkontroluji a případně opravím.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
VGR_Ghost
WT_Horrido napsal:
VGR_Ghost napsal:
Mno tak jsem ozkoušel ty nové knihovny. Ty od Horrida neměly žádný účinek (vypadalo to pořád úplně stejně). Ale ty od Alana...


To je zajimave. Ty moje jsou optimalizovane jen pro GeForce, v tech od Alana je pridana optimalizace i pro ATI, nicmene na GeForce by se mely obe knihovny chovat shodne.


Já jsem dřív už nějaké ty knihovny co někdo vypustil použil. Pak jsem zkusil ten tvůj link na ubi fórum s dalším linkem na ty knihovny. Když jsem ty původní přepisoval, ukázalo se, že přepisuju soubor souborem na bajt stejné velikosti. To samé u té druhé knihovny. Spustil jsem hru a prostě byla voda na 2 pořád placka. Zkusil jsem tedy ten link od Alana Greye a tam už byly ty knihovny jiné (jiná velikost souborů). Šoupnul jsem je tam a ta voda na 2 je super... Škoda jen, že je tak náročná.
Upravil/a VGR_Ghost dne 04-01-2006 11:33
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
WT_Horrido
S tema starsima knihovnama mi 6600GT a AMD64 3000 utahne vodu 3 (nad morem mam 42 fps, predtim jsem mel 27). Musim vyzkouset ty novejsi.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
XXX_Dazz
rudidlo napsal:
Wardog napsal:
# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur

* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon


Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3

Jinak dobrýMrknutí
Večer zkontroluji a případně opravím.


Teď jsem to kontroloval, v setupu mám nastavenou Trilineární kompresi a v conf.ini mám svitch na 2. což znamená, že správná je asi Rudidlova varianta.
 
LesniHU
WT_Schmouddle napsal:
LesniHU napsal:
WT_Schmouddle napsal:
*edit ve starých dllkách se PS 3.0 zapínal až s Water=3, v ostatních nastaveních se jelo na 2.0 (proto Ati nejely na water=3) .

To je vcelku rozsireny omyl, ale engine ila nikdy nepouziva PS3.0, a to ani s water=3.


Možná že je to rozšířený omyl, ale alespoň já tedy žiju v přesvědčení, že Oleg v ORR sdělil, že Water=3 je pouze pro poslední Nvidie mající PS3 a že ATiny nedisponující touto technologií nelze pro Water=3 použít?

*edit
Originally posted by Oleg_Maddox:
Real 3D waves run only with GF6800 and their new drivers.
These drivers are here:
http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_66.81.html
Notice. They appears only in Perfect settings (inside the sim).


Tohle napsal Oleg v říjnu 2004, kdy GF6800 byl FAKT jediná dostupná karta schopná PS3.0

Tahle voda pouziva nvidiacke rozsireni opengl NV_vertex_program3, ktere pridava schopnost vertex shaderu pracovat s texturami (vertex texture fetch). Coz je sice schopnost zarazena do shader modelu 3 jako nepovinna, ale protoze to Oleg udelal pres nvidia-specific opengl rozsireni, nefungovalo by to na ne-nvidia shader3 kartach i kdyby zrovna VTF podporovaly. A to nepodporuje zadna (mimo vyse zminenych nvidii 6xxx a vyssich), coz me neudivuje.

Docela by me zajimalo, jake duvody vedly toho neznameho vojina u nvidie k vymysleni takovehle nepouzitelne featury - je to pomale, neumi to hardwareove filtrovat a vlastne je to cele zbytecne, protoze stejny efekt pry lze docilit na jakekoliv DX9 karte (tedy se shadery v2) pomoci render to vertex buffer. Proste to je funkce na delani screenshotu. Koneckoncu, ze PF jsou uplne jedina hra, co to pouziva, to take o necem svedci.

Ponauceni: tahle voda jde jen na nv kartach 6xxx a vyssich jen proto, ze je to primo pro ne a jenom pro ne naprogramovano. Takze pokud ji chcete, zapomente na ati (i na radu 1xxx podporujici shadery v3) a kupte nvidii, pokud mozno co nejrychlejsi, to bude potreba.

P.S. tohle cele nema s PS3.0 (tedy pixel shadery verze3) nic spolecneho, jde o schopnost vertex shaderu - VS3.0. Radeji psat obecne shadery verze 3 Úsměv.
 
Wardog
3IAP_Dazz napsal:
rudidlo napsal:
Wardog napsal:
# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur

* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon


Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3

Jinak dobrýMrknutí
Večer zkontroluji a případně opravím.


Teď jsem to kontroloval, v setupu mám nastavenou Trilineární kompresi a v conf.ini mám svitch na 2. což znamená, že správná je asi Rudidlova varianta.


Tak počkej,teď jsem z toho jelen.Podle toho co tady píšeš si právě potvrdil mojí variantu.Nebo ne?Mrknutí
 
XXX_Dazz
JJ promiň, máš recht.
 
rudidlo
opraveno
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
312_HeRa
Vcera jsem taky ladil. Co me prekvapilo, byl vetsi vykon pri 16(OGSS nebo jak to je v NVtray) xAA, ktery je rychlejsi nez 2xAA, 4X atd.....
Takze 1280x960x32/100Hz landscape hodnoty( lightning a details) snizeny na druhe nejlepsi,
water= 2(stejne je nadherna),
HWshaders=1,
effects=2,
forest=2,
visibility distance=3.
Plynule stale okolo 50ti+FPS ve hre. Blackdeath minimum 15 pri te mele nad kolonou (Pri 2xAA minimum 12)
Vypada to krasne a snad muzu rict, ze neco konecne vidim.

Ale nejak to nechapu :sm19:

AMD Athlon XP 3200+ , 2GB v dualu, GF6800GT(auto overclock dle potreby), new DLLS, nejnovejsi dirvery.

Jak Vam to komu jede s touhle kartou ?

PS:Myslite, ze kdyz mam na 350W zdroji danou tuhle sestavu + 2xSATA disk, 3xIDE, 1xDVD , nejakou tu klavesku, mys, joy, pedaly a tarckir,ze zbytkem staci zdroj dokrmovat poradne naprimo tu GForcku nebo je to slaby ?

EDIT:Tu sem neco Úsměv
Upravil/a 312_HeRa dne 06-01-2006 16:21
 
312raf.com
VGR_Ghost
Takže předkládám ten svůj conf.ini:


Upravil/a VGR_Ghost dne 11-01-2006 22:47
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
310_cibule
Můžete mi někdo věnovat ty Alanovy knihovny? Se mi to nějak nechce ztáhmout.
 
CW_Foxl
Ghoste diky, ale vidim v 16 00 stejne porad houby...davam obrazek, tak na to cihnete a reknete mi prosim jestli tam neco vidite nebo nebo ne. Muze to byt treba monitorem nebo ocima. Tak at to tady nesteluju furt jak Z M R D.

[img]http://vwings.org/upload/CZ_Foxl/il2fb 2006-01-12 00-46-25-35.bmp[/img]
 
CW_Foxl
hmm :no:, houno...tak ho tam dam jindy
 
XXX_Dazz
LEGRA_HeRa napsal:
Vcera jsem taky ladil. Co me prekvapilo, byl vetsi vykon pri 16(OGSS nebo jak to je v NVtray) xAA, ktery je rychlejsi nez 2xAA, 4X atd.....
Takze 1280x960x32/100Hz landscape hodnoty( lightning a details) snizeny na druhe nejlepsi,
water= 2(stejne je nadherna),
HWshaders=1,
effects=2,
forest=2,
visibility distance=3.
Plynule stale okolo 50ti+FPS ve hre. Blackdeath minimum 15 pri te mele nad kolonou (Pri 2xAA minimum 12)
Vypada to krasne a snad muzu rict, ze neco konecne vidim.

Ale nejak to nechapu :sm19:



AMD Athlon XP 3200+ , 2GB v dualu, GF6800GT(auto overclock dle potreby), new DLLS, nejnovejsi dirvery.

Jak Vam to komu jede s touhle kartou ?

PS:Myslite, ze kdyz mam na 350W zdroji danou tuhle sestavu + 2xSATA disk, 3xIDE, 1xDVD , nejakou tu klavesku, mys, joy, pedaly a tarckir,ze zbytkem staci zdroj dokrmovat poradne naprimo tu GForcku nebo je to slaby ?

EDIT:Tu sem neco Úsměv


Hero to poznáš sám až ti to začne padat Úsměv. Rozhodně je to na hraně, ale hodně záleží na kvalitě zdroje, ty levnější obvykle nejsou schopny dostát deklarovanému výkonu a o 350W si můžeš nechat jen zdát. Sám uvidíš, Il-2 je extrémně náročný a pokud ti to nebude padat na málo výkonný zdroj u něho tak už asi u ničeho Mrknutí
 
312_HeRa
3IAP_Dazz napsal:
Hero to poznáš sám až ti to začne padat Úsměv. Rozhodně je to na hraně, ale hodně záleží na kvalitě zdroje, ty levnější obvykle nejsou schopny dostát deklarovanému výkonu a o 350W si můžeš nechat jen zdát. Sám uvidíš, Il-2 je extrémně náročný a pokud ti to nebude padat na málo výkonný zdroj u něho tak už asi u ničeho Mrknutí

No nepada...spis me slo o krmeni ty grafiky. Jestli treba pri nejakych vypjatych situacich nedostava malo stavicky Úsměv Ale asi ta 350ka stacila. Byl to docela dobry zdroj. No co....vymeneno za 500W:yes: ...stale stejne FPS.
 
312raf.com
rudidlo
LEGRA_HeRa napsal:
No co....vymeneno za 500W:yes: ...stale stejne FPS.

Výměna komponent v počítači se občas neprojevuje zvýšením toho čísla co je u fps, ale toho co je v kolonce Zbývá doplatit na papírku od ČEZu nebo od e.onu Úsměv
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
rudidlo
CZ_Foxl napsal:
Tak at to tady nesteluju furt jak Z M R D.

Každej šteluje jak umí. Mimochodem já na tom screenu nic nevidím.
[img]http://vwings.org/upload/CZ_Foxl/il2fb 2006-01-12 00-46-25-35.bmp[/img][/quote]
Ještě větší by to nešlo? Škoda že neexistuje víc nenažraný formát než BMP...
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
312_HeRa
rudidlo napsal:
LEGRA_HeRa napsal:
No co....vymeneno za 500W:yes: ...stale stejne FPS.

Výměna komponent v počítači se občas neprojevuje zvýšením toho čísla co je u fps, ale toho co je v kolonce Zbývá doplatit na papírku od ČEZu nebo od e.onu Úsměv
V pomeru k cene pocitace, mesicniho pripojeni, placeni porudu za pracku, televizi, boiler, akvarko, terarko atd je to jeste dobry Úsměv

Tralala: Byl to ten krasny den, kdy k nam byl zaveden.....
 
312raf.com
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

36,119,918 návštěv