Dynamic Campaign Generator
|
rudidlo |
Přidané 22-03-2006 00:05
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
CZ_Klokan napsal:
Menu Time passage tam nejni.
Passage Time bylo přidáno do verze 3.25 Možné hodnoty:
- Normal - 1 mise denně
- Moderate - 1 mise za 2-4 dny
- Fast - 1 mise za 3-6 dní
EDIT: Osobně používám hodnotu "slow"
Upravil/a rudidlo dne 18-04-2006 23:37
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-04-2006 23:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Do verze 3.26 se nám nevešla aktuální čeština,, tak ji můžete stahovat zde. Rozbalit do podadresáře DATA tam kde je instalován IL2 DCG.
Nová verze přináší:
- informace o posádce hráčem řízeného bombardéru
- informace o ostatních letkách, umístěných na letišti
- oprava některých chyb z minulých verzí. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 24-04-2006 09:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Včera jsem zakusil kouzlo offline kampaně za Finy (startovní stroj v kampani - J8A). Se svým nastavením hafa letadel na mapě jsem se pustil do první mise. Úkolem v první misi bylo zničit kolonu na nějakém ostrově, co jej Rusové okupují. Letěl jsem jako čtvrtý z dvanácti a po cestě přemýšlím co té koloně s těma flusátkama udělám. Přiletěli jsme k cíli, udělalo to pic, pic a už jsem měl poloviční hadrolet. Tak jsem raději vyskočil. Jen náhodou mne nezajali.
V druhé misi jsem letěl doprovod bomberům. Ihned po startu naše blenheimy napadly ruské Yaky. Bylo to zajímavé. Odmítali točit, takže jsem si dvakrát sporadicky vystřelil a odřel jim lak. To bylo celé. A pak že AI je slabé. No, zkuste si tuto kombinaci a uvidíte, že to nějaký adrenalin v sobě má (J8A x Yak1) |
|
|
|
Rufu |
Přidané 24-04-2006 10:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Rudidlo jde již vytvořit kampaň s J2M3 Raiden?
Nějakou z posledních verzí jsem asi před měsícem nainstalil a nešlo mi to. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 24-04-2006 10:21
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
a jak se chovají AI spolubojovníci ?
jsem včera něco zkoušel v QM a pomalu abych je vodil za ručičku, aby pochopili, co od nich žádám |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 24-04-2006 10:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Rufu napsal:
Rudidlo jde již vytvořit kampaň s J2M3 Raiden?
Nějakou z posledních verzí jsem asi před měsícem nainstalil a nešlo mi to.
No v DCG si můžeš nadefinovat kampaň jakou chceš. Ale s Raidenem to zkusím a dám vědět. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 24-04-2006 10:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Hoper napsal:
a jak se chovají AI spolubojovníci ?
jsem včera něco zkoušel v QM a pomalu abych je vodil za ručičku, aby pochopili, co od nich žádám Je pravda, že si AIčka občas hrají na klub neslyšících. Ale to už asi nezměníme.
Konkrétně v té misi doprovodu bomberů ostatní gladiátoři se rvali jak vzteklí. Dva rusáky sejmul flak, dva naše sejmuli rusáci. Ale to je život. |
|
|
|
Jirka |
Přidané 24-04-2006 10:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Rufu napsal:
Rudidlo jde již vytvořit kampaň s J2M3 Raiden?
Nějakou z posledních verzí jsem asi před měsícem nainstalil a nešlo mi to.
Ale vždyť je možné si ve squadron editoru vybrat jakékoliv letadlo a za něj lítat. |
|
|
|
Rufu |
Přidané 24-04-2006 13:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Jirka EAF310 napsal:
Rufu napsal:
Rudidlo jde již vytvořit kampaň s J2M3 Raiden?
Nějakou z posledních verzí jsem asi před měsícem nainstalil a nešlo mi to.
Ale vždyť je možné si ve squadron editoru vybrat jakékoliv letadlo a za něj lítat.
Donedávna byl jen AI,proto se ptám.A zas tak moc finesy programu nastudovaný nemám. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-05-2006 08:25
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Rufu napsal:
Jirka EAF310 napsal:
Rufu napsal:
Rudidlo jde již vytvořit kampaň s J2M3 Raiden?
Nějakou z posledních verzí jsem asi před měsícem nainstalil a nešlo mi to.
Ale vždyť je možné si ve squadron editoru vybrat jakékoliv letadlo a za něj lítat.
Donedávna byl jen AI,proto se ptám.A zas tak moc finesy programu nastudovaný nemám. Poslední verze DCG má aktualizovaná flyable letadla k verzi 4.04 |
|
|
|
Jirka |
Přidané 18-05-2006 08:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Pokud má někdo zájem o aktualizované DCG pro 4.05 s létatelnými PE nechť mi napíše. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-05-2006 08:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Kampaně pro DCG ke stažení:
Spanish Civil War 1936-39 v1.01
China 1941-43 v1.00
Grand Mini Expanded Campaigns v3.21
Malaya 1941-45 v1.00
Pacific War 1941-1945 v2.02
Finland 1941 v1.2 Campaign for IL2DCG 3.19+
Pacific War 1941-1945 v2.01
Great Patriotic War v1.01
Enhanced New Guinea 1942 Campaign Files for IL2DCG 3.06+
Grand Mini Expanded Campaigns v.204 for IL2DCG 2.74 |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 18-05-2006 16:00
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
rudi jeden dotazecek.
DCG mi nahrazuje madoxackej generator (NGen nebo jak se to menuje), ale ono to ma docela potize s udrzenim historicky korektnich dat.
U nekterych kampani mi to pri vyberu squandrony a mista boje nabizi prurez od r. 1941 do 1945 aby se to po roce 1945 zase vratilo na dva scenare do r. 1941: napr. ... Okinawa 1945 -> Home Islands 1945 -> Pacifik Islands (fictional map) 1941.
No a treba pri soucasny kampani za sikomoky namornictvo bojuju u Hawaie a vono uz je 12. prosince 1941
slo by s tim neco udelat? |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 18-05-2006 20:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
tomiczech napsal:
rudi jeden dotazecek.
DCG mi nahrazuje madoxackej generator (NGen nebo jak se to menuje), ale ono to ma docela potize s udrzenim historicky korektnich dat.
U nekterych kampani mi to pri vyberu squandrony a mista boje nabizi prurez od r. 1941 do 1945 aby se to po roce 1945 zase vratilo na dva scenare do r. 1941: napr. ... Okinawa 1945 -> Home Islands 1945 -> Pacifik Islands (fictional map) 1941.
No a treba pri soucasny kampani za sikomoky namornictvo bojuju u Hawaie a vono uz je 12. prosince 1941
slo by s tim neco udelat?
DCG nahrazuje DGEN (NGEN samozřejmě umí nahradit taky). Nebo ne. To si můžeš nastavit. Základním rozdílem mezi DGEN a DCG je ten, že DGEN má uloženy původní master soubory a na jejich základě generuje mise, které jsou v souladu s historickou věrností.
Oproti tomu je DCG kampaň plně dynamická. Počítají se veškeré ztráty pozemních i leteckých jednotek a výsledek každé mise ovlivňuje další průběh fronty.
Jinak používám toto nastavení:
[img]http://img224.imageshack.us/img224/2928/dcgsetting4on.th.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 19-05-2006 14:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
Dgen, NGen to je jedno - mam to doma, takze sem si nepamatoval jakej z nich to je
takze pokud mam nahrazenej DGen tak nejde nejak osefovat ty datumy? abych nelital u Pearl Harboru az do Midwaye - to by me asi moc nebavilo
anebo holt generovat mise rucne, njn.
btw. co to mas za verzi? ja si nejak nepamatuju, ze bych tam mel tu moznost Squadron Balance - ale zase uz jsem to nemel pomerne dlouho otevreny takze je mozny ze si to fakt nepamatuju. ja bych mel mit myslim verzi 4.05
Upravil/a j4ck41 dne 19-05-2006 14:13
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 19-05-2006 14:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
tomiczech napsal:
Dgen, NGen to je jedno - mam to doma, takze sem si nepamatoval jakej z nich to je
takze pokud mam nahrazenej DGen tak nejde nejak osefovat ty datumy? Ne
tomiczech napsal:
abych nelital u Pearl Harboru az do Midwaye
A ono to jde?
tomiczech napsal:
btw. co to mas za verzi?
3.26 |
|
|
|
Jirka |
Přidané 19-05-2006 14:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Je potřeba si uvědomit, že DCG není nic jiného než obyčejný hloupý generátor fungující podle nějakých pravidel. Obecně každá campaign/mapa,začíná datem uvedeným v souboru allcampaigns.dcg a končí , pokud nenastane jiné pravidlo ,31-12-45. A nebo to lze nastavit ručne v souboru endcampaign.dcg. Ta jiná pravidla jsou : všechna nepřátelská letiště jsou obsazena, nepřátelské supply zóny jsou obsazeny a nebo nepřátelské klíčové body jsou obsazeny. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 19-05-2006 15:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Jirka napsal:
Je potřeba si uvědomit, že DCG není nic jiného než obyčejný hloupý generátor
Existuje i neobyčejný chytrý generátor? |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 31-07-2006 11:25
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
tak tohle jsem docela dobre nepobral: jedu DCG kampan Germany fighter pilot on western front (bo jak se to menuje), likvidujem Polaky jak na bezicim pasu. vcera sme meli za ukol prelet z Michalovcu na nove obsazeny letiste Stryj. no a tady byl problem: v briefingu uz bylo napsano ze Axis forces captured Stryi airfield ale hranice bezela jeste PRED letistem. prelet probehnul a zacalo se naprosto regulerne dosedavat. me se to pristani - zcasti vinou prizemni turbulence pri hnusnym pocasi, zcasti vinou efektu elementalovych kridel po postrelovani vlaku a kolony a z velky casti nesikovnosti pilota - tak nejak nepodarilo. ulomil jsem jednu podvozkovou nohu. no a kdyz jsem misi ukoncil tak mi to napsalo, ze sem byl zajat - coz me teda moc nepotesilo ale o to vic prekvapilo. byl jsem taktrka posledni kdo sedal, ale nikdo z ostatnich zajat nebyl. dal jsem refly a misi hned po nacteni ukoncil a potvrdil. no a voila: hranice se posunula, nova mise vygenerovala a jede se dal.
nevi nekdo v cem byla presne chyba? byl jsem zajat kvuli ty ulomeny podvozkovy noze, takze to bylo brany jako nouzak na cizim uzemi, anebo bych byl zajat i v pripade korektniho pristani? |
|
|