CoD: Komplexní správa motoru
|
Valec |
Přidané 20-04-2011 21:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Paradox je ze i v tom jejich radoby manualu maji napsano ze harik ma jen 2 polohy. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-04-2011 08:23
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
No tak jsem to zkoušel a Tiger moth dal 210 mil a upadlo mu levé křídlo a ani bez toho křídla nedal víc jak 240 mil.
Ano, Tiger Moth se ve střemhlavém letu rozpadá velice pěkně... Zase ovšem snaprollů udělá nepočítaně a nemá to na něj vliv.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 21-04-2011 12:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Ad 900kmh v Tiger Mothu...právě proto jsem to psal že "vrabci cvrlikaji", ne že to tak je..
Nicméně z FM nejsem moc nadšen, nedělá to to, co bych očekával že to bude dělat.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 21-04-2011 12:17
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 21-04-2011 12:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Válec: Je to napsané i na té páce v kokpitu..
Cibule: Když startuješ, je potřeba (i v malém letadle) projít určitý checklist, jestli je všechno v pořádku. Takže jestli si před startem nehraješ s nastavením letadla, dá se očekávat, že to skončí špatně.
Pro motor v zásadě platí:
teploty a palivo OK (nutno zjistit v POH - pilot's operating handbook)
Směs - full rich
RPM - poloha na start (dle POH)
Na zemi a při startu VŽDY otevřený chladič/cowl flaps (skoro bych řekl, že tady je tvůj problém)
Jestli ti to ujíždí někam stranou a ostruha nejde zamknout, zkus startovat tak, že na opačné straně, než kam to uhýbá, dáš méně plynu a přidáš ho až je směrovka dostatečně účinná, taky pomůže při startu začínat pohyb jiným směrem, než je zamýšlený směr startu (to se normálně dělalo, třeba B29 na Tinianu startovaly v oblouku).
Upravil/a WT_Schmouddle dne 21-04-2011 12:20
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-04-2011 12:35
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Schmoudde, dík.
Toto všechno vím a při startu dělám. Full rich, nastavení vrtule na max, chlazení karburátoru i motoru na max. Blenheim chce hodně dlouho hřát. Tak pět minut, jinak se kucká v obrátkách a ani ho nerozjedeš.
Teprve pak jde jít nahoru (ano, to rozdílné otevření přípusti je řešení, ale když nemáš příslušné periferie s odděleným ovládáním obou motorů, je to dost honička).
Vzlétnu, trochu stáhnu mix a malinko žaluzie motoru i přípusti (to poslední tak 3/4). A stejně mi to začně po minutě či dvou lejt olej pod nějakým "casketem" a motory jdu do hajzlu.
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 21:49
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 21-04-2011 12:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Cibule? Chlazení karburátoru? K čemu to je? Aby snadněji zamrzl?
Casket? Jako rakev? Nebo je gasket jako těsnění pod hlavou...?
Co chladič oleje, to nemá? Mělo by mít a taky to bude asi tvůj problém.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-04-2011 12:59
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Jo, asi gascet, to asi bude ono. Nejsem u kompu s CoD a tohle slovo jsem nikdy neslyšel.
Ono je to možná chlazení oleje, ne karburátoru (ale to jsem někde též viděl, v CoD). Jo, prostě tohle jediné chlazení kromě motoru v Blenheimovi nastavuji na max (je vlevo za sedačkou pilota, blbě se k němu může). A stejně leju.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 21-04-2011 13:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
No, něco děláš špatně...zkusím se s tím proletět..
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-04-2011 13:40
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
No, toho jsem chtěl v podstatě dosáhnout
Někdo tu někde postoval, jak se dostat k těm kohoutům za sedačkou (je to naprosto nezbytné vědět, tedy pokud to už nevíš). Dej pak vědět, pls, hodně mne to zajímá.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 21-04-2011 19:06
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Pro Válce: Pilot's Notes Hurricane I Aeroplane Merlin II Engine, 1940
[img]http://img18.imageshack.us/img18/2644/mixturewx.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Valec |
Přidané 21-04-2011 19:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Diky |
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-04-2011 21:24
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ad ty manuály a datašíty a jánevímcoještě, co se tu vytáhnou - hádejte, proč jsem nadával, že Olegovci neudělali pořádný manuál ? Protože ve hře to můžou mít krapet jinak než např v tom lejstru, co zde postnul Farky...
A jsme kde ?
Nahraní...
(nebo nas.aní ? ;))) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 22-04-2011 20:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Nezapomen si rict Horrimu o profil. Je luxusni, usetril mi mraky laborovani. Ale pry je na obycejne smrtelniky rychly. Ja jsem ovsem maximalne uspokojen
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 25-04-2011 20:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Podle mne je v Blenheimu něco špatně. Nebo nesedí pilot's notes. Motory odejdou i při VELICE jemném zacházení, max 5lb boostu a teploty oleje pod 80°C.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 25-04-2011 21:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Tak už vím, Bližším studiem nastavení směsi zjišťuji, že ji Oleg's boys mají nejen špatně namodelovanou (plynulá osa) když má být jen "weak" a "normal", ale také mají budˇobráceně osu, tedy pohyb páky sice koresponduje s pohybem páčky v kokpitu, ale tam je to obráceně, tedy normal je proti směru letu. Digitální ukazatel ve Engine okně ukazuje při poloze "normal" 0% mixture.
Takže otázka zní:
1) je pohyb ovladače ve vztahu k ovládanému prvku přenášem absolutně, nebo nominálně
2) Pokud je přenášen absolutně, proč digitální ukazatel ukazuje opak
3) Pokud je přenášen nominálně, proč je kuwa naopak?
Blenheim s 0% mixture vydrží létat několik desítek minut, na víc jsem neměl náladu.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-04-2011 22:09
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
JJ, už mi to taky lítá. Tedy blenheim.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
falkon |
Přidané 25-04-2011 22:23
|
Moderátor
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
WT_Schmouddle napsal:
2) Pokud je přenášen absolutně, proč digitální ukazatel ukazuje opak
3) Pokud je přenášen nominálně, proč je kuwa naopak?
Asi nema zmysel sa rozculovat (ako v celom CoD-e) - ved to maju "spravne az na znamienko"! :)
(myslene samozrejme s istou davkou ironie :) )
Upravil/a falkon dne 25-04-2011 22:25
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-04-2011 09:50
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
310_cibule napsal:
JJ, už mi to taky lítá. Tedy blenheim.
Jak dlouho ? Zkoušels doletět do Calais a zpět ? A jak jsi případně dopadl, teda doletěl ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 26-04-2011 10:01
|
Moderátor
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Nad Calais jsem doletěl (včera, večer, společně s Langmasterem, který i úspěšně odbombardoval, cosi mu to připsala a viděl záblesky na zemi). Já nic neviděl, jen jsem cítil od FF, že jsem odhodil (osobně to připisuju tomu, že jsem pumy před odhozem neodjistil, ale Lang tvrdí, že on také ne).
Pak jsem někde udělal chybu a z motoru opět začalo "lejt". Langmaster to dotáhl do deseti tisíc stop, ale také někde cosi zvoral, takže při cestě zpátky mu odešel "generátor". JJ, ještě se pořád učíme (motory od Blenheima jsou děsně citlivý, musíš pořád všechno hlídat, tedy při komplexní správě mototu, což mne hodně baví).
Ty smajlíky jsi tam dával proč? (samozřejmě mi nevadí, je to Tvoje věc, jen by mne zajímalo, co Tě tak pobavilo).
Upravil/a 310_cibule dne 26-04-2011 10:11
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-04-2011 10:10
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Mno ty smajlíky byla reakce na naše slovíčkaření v jiném vlákně.
Protože když jsem (automaticky) napsal "dopadl", mohl by sis to vyložit špatně a proto jsem se opravil na "doletěl" ;)
Takže jsi doletěl nebo dopadl ? :DDDDD
jinak při tom tvém častém testování zkus jednu věc - vyměkni a nastav si v obtížnosti možnost zapnout autopilota. A nech AI chvíli letět tvým letadlem a koukej, jak má co nastavené a jaké má při tom otáčky, směs, přípusť, RADIÁTOR atd.
A pak to zkus stejně i ty.
Já měl do minuty olej na skle. Asi něco dělám špatně a asi toho ještě dost neumím.Případně to je vlastnost hry, že AI to létá krpaet jinak než lidem.
Což už bylo ve šturmu, já vím. Ale tohle je přeci úplně nový sim. Nebo né ?
Upravil/a Hoper dne 26-04-2011 10:14
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|