November 21 2024 15:40:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
CoD: Komplexní správa motoru
Valec
Paradox je ze i v tom jejich radoby manualu maji napsano ze harik ma jen 2 polohy.
 
WT_Horrido
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
No tak jsem to zkoušel a Tiger moth dal 210 mil a upadlo mu levé křídlo a ani bez toho křídla nedal víc jak 240 mil.


Ano, Tiger Moth se ve střemhlavém letu rozpadá velice pěkně... Zase ovšem snaprollů udělá nepočítaně a nemá to na něj vliv. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Schmouddle
Ad 900kmh v Tiger Mothu...právě proto jsem to psal že "vrabci cvrlikaji", ne že to tak je..Úsměv

Nicméně z FM nejsem moc nadšen, nedělá to to, co bych očekával že to bude dělat.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 21-04-2011 12:17
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
WT_Schmouddle
Válec: Je to napsané i na té páce v kokpitu..Šklebící se

Cibule: Když startuješ, je potřeba (i v malém letadle) projít určitý checklist, jestli je všechno v pořádku. Takže jestli si před startem nehraješ s nastavením letadla, dá se očekávat, že to skončí špatně.
Pro motor v zásadě platí:
teploty a palivo OK (nutno zjistit v POH - pilot's operating handbook)
Směs - full rich
RPM - poloha na start (dle POH)
Na zemi a při startu VŽDY otevřený chladič/cowl flaps (skoro bych řekl, že tady je tvůj problém)


Jestli ti to ujíždí někam stranou a ostruha nejde zamknout, zkus startovat tak, že na opačné straně, než kam to uhýbá, dáš méně plynu a přidáš ho až je směrovka dostatečně účinná, taky pomůže při startu začínat pohyb jiným směrem, než je zamýšlený směr startu (to se normálně dělalo, třeba B29 na Tinianu startovaly v oblouku).
Upravil/a WT_Schmouddle dne 21-04-2011 12:20
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
310_cibule
Schmoudde, dík.

Toto všechno vím a při startu dělám. Full rich, nastavení vrtule na max, chlazení karburátoru i motoru na max. Blenheim chce hodně dlouho hřát. Tak pět minut, jinak se kucká v obrátkách a ani ho nerozjedeš.

Teprve pak jde jít nahoru (ano, to rozdílné otevření přípusti je řešení, ale když nemáš příslušné periferie s odděleným ovládáním obou motorů, je to dost honička).

Vzlétnu, trochu stáhnu mix a malinko žaluzie motoru i přípusti (to poslední tak 3/4). A stejně mi to začně po minutě či dvou lejt olej pod nějakým "casketem" a motory jdu do hajzlu.
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 21:49
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
WT_Schmouddle
Cibule? Chlazení karburátoru? K čemu to je? Aby snadněji zamrzl? Šklebící se
Casket? Jako rakev? Nebo je gasket jako těsnění pod hlavou...?

Co chladič oleje, to nemá? Mělo by mít a taky to bude asi tvůj problém. Úsměv
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
310_cibule
Jo, asi gascet, to asi bude ono. Nejsem u kompu s CoD a tohle slovo jsem nikdy neslyšel.

Ono je to možná chlazení oleje, ne karburátoru (ale to jsem někde též viděl, v CoD). Jo, prostě tohle jediné chlazení kromě motoru v Blenheimovi nastavuji na max (je vlevo za sedačkou pilota, blbě se k němu může). A stejně leju.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
WT_Schmouddle
No, něco děláš špatně...zkusím se s tím proletět..ÚsměvÚsměv
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
310_cibule
No, toho jsem chtěl v podstatě dosáhnout Úsměv

Někdo tu někde postoval, jak se dostat k těm kohoutům za sedačkou (je to naprosto nezbytné vědět, tedy pokud to už nevíš). Dej pak vědět, pls, hodně mne to zajímá.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Farky
Pro Válce: Pilot's Notes Hurricane I Aeroplane Merlin II Engine, 1940

[img]http://img18.imageshack.us/img18/2644/mixturewx.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Valec
Diky
 
Hoper
ad ty manuály a datašíty a jánevímcoještě, co se tu vytáhnou - hádejte, proč jsem nadával, že Olegovci neudělali pořádný manuál ? Protože ve hře to můžou mít krapet jinak než např v tom lejstru, co zde postnul Farky...
A jsme kde ?
Nahraní...
(nebo nas.aní ? ;))) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
WT_Flan
Nezapomen si rict Horrimu o profil. Je luxusni, usetril mi mraky laborovani. Ale pry je na obycejne smrtelniky rychly. Ja jsem ovsem maximalne uspokojen Úsměv
 
WT_Schmouddle
Podle mne je v Blenheimu něco špatně. Nebo nesedí pilot's notes. Motory odejdou i při VELICE jemném zacházení, max 5lb boostu a teploty oleje pod 80°C.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
WT_Schmouddle
Tak už vím, Bližším studiem nastavení směsi zjišťuji, že ji Oleg's boys mají nejen špatně namodelovanou (plynulá osa) když má být jen "weak" a "normal", ale také mají budˇobráceně osu, tedy pohyb páky sice koresponduje s pohybem páčky v kokpitu, ale tam je to obráceně, tedy normal je proti směru letu. Digitální ukazatel ve Engine okně ukazuje při poloze "normal" 0% mixture.

Takže otázka zní:
1) je pohyb ovladače ve vztahu k ovládanému prvku přenášem absolutně, nebo nominálně
2) Pokud je přenášen absolutně, proč digitální ukazatel ukazuje opak
3) Pokud je přenášen nominálně, proč je kuwa naopak?

Blenheim s 0% mixture vydrží létat několik desítek minut, na víc jsem neměl náladu.Naštvaný

[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
310_cibule
JJ, už mi to taky lítá. Tedy blenheim.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
falkon
WT_Schmouddle napsal:
2) Pokud je přenášen absolutně, proč digitální ukazatel ukazuje opak
3) Pokud je přenášen nominálně, proč je kuwa naopak?

Asi nema zmysel sa rozculovat (ako v celom CoD-e) - ved to maju "spravne az na znamienko"! :)

(myslene samozrejme s istou davkou ironie :) )
Upravil/a falkon dne 25-04-2011 22:25
 
Hoper
310_cibule napsal:
JJ, už mi to taky lítá. Tedy blenheim.

Jak dlouho ? Zkoušels doletět do Calais a zpět ? A jak jsi případně dopadl, teda doletěl ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
310_cibule
Nad Calais jsem doletěl (včera, večer, společně s Langmasterem, který i úspěšně odbombardoval, cosi mu to připsala a viděl záblesky na zemi). Já nic neviděl, jen jsem cítil od FF, že jsem odhodil (osobně to připisuju tomu, že jsem pumy před odhozem neodjistil, ale Lang tvrdí, že on také ne).

Pak jsem někde udělal chybu a z motoru opět začalo "lejt". Langmaster to dotáhl do deseti tisíc stop, ale také někde cosi zvoral, takže při cestě zpátky mu odešel "generátor". JJ, ještě se pořád učíme (motory od Blenheima jsou děsně citlivý, musíš pořád všechno hlídat, tedy při komplexní správě mototu, což mne hodně baví).

Ty smajlíky jsi tam dával proč? (samozřejmě mi nevadí, je to Tvoje věc, jen by mne zajímalo, co Tě tak pobavilo).
Upravil/a 310_cibule dne 26-04-2011 10:11
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Hoper
Mno ty smajlíky byla reakce na naše slovíčkaření v jiném vlákně.
Protože když jsem (automaticky) napsal "dopadl", mohl by sis to vyložit špatně a proto jsem se opravil na "doletěl" ;)
Takže jsi doletěl nebo dopadl ? :DDDDD

jinak při tom tvém častém testování zkus jednu věc - vyměkni a nastav si v obtížnosti možnost zapnout autopilota. A nech AI chvíli letět tvým letadlem a koukej, jak má co nastavené a jaké má při tom otáčky, směs, přípusť, RADIÁTOR atd.
A pak to zkus stejně i ty.

Já měl do minuty olej na skle. Asi něco dělám špatně a asi toho ještě dost neumím.Případně to je vlastnost hry, že AI to létá krpaet jinak než lidem.
Což už bylo ve šturmu, já vím. Ale tohle je přeci úplně nový sim. Nebo né ?
Upravil/a Hoper dne 26-04-2011 10:14
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,006,107 návštěv