September 28 2024 06:20:46
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 16

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch - G
Joe Hallenbeck
6-8 G? No čekal bych tak spíše kolem těch 6 G že by zvládl. 9 G bez ztráty zraku zvládne trénovaný pilot v moderním AntiG obleku. První AntiG obleky začala 8. USAAF používat na podzim roku 1944. Pokud vím tak RAF je snad do konce války nepoužívalo...

"Bud" Anderson:
"Mustang dokázal vydržet daleko náročnější obraty než člověk, který ho pilotoval. Pilot většinou ztratil vědomí dávno před tím, než by se letounu ulomila křídla. AntG úbory měly zabránit odčerpání krve z hlavy pilota, k čemuž odtředivou silou běžné docházelo. Do pěti G padl většinou pilotovi přes oči šedý závoj, ale byl schopen letoun uřídit. Při šesti nebo více G ztratil vědomí."
"S antiG úbory jsme mohli lítat trochu agresivněji a provádět mnohem utaženější zatáčky. Nyní jsme mohli do těla dostat o jedno G víc."

To mě přivádí k myšlence, že bychom měli mít spíše reálněji simulovaný "blackout" a "redout" pilota, než ztrátu křídel stroje. Vyděšený Jak vidno, správně bychom měli jít spíše do blackoutu, než do tuningu. Šklebící se Možná to ten Oleg neměl zase tak špatně "simulované", teda až na toho Mustanga a Fridricha s Emilem.Šklebící se
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 28-12-2010 02:39
313_FlyBoy
RY-C
 
clone9cz
Joe, nechci ti brát iluze, na začátku bylo skoro všechno špatně.
 
http://www.wwii-illusion.net
Panek
1. Nepodařilo se mi se Spitem V 1942 urvat křídla při negativním G.
Jak mám postupovat?

2. Kdyby tohle měla být bolest Spitů, nemělo by se jim lámat také třeba levé křídl při prudkém levém výkrutu?
 
606_Temp
Joe- i RAF používala v závěru války tyhle kalhoty. Minimálně jsem to slyšel v jednom rozhovoru s pilotem Tempestu.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Pragr
Panek napsal:
1. Nepodařilo se mi se Spitem V 1942 urvat křídla při negativním G.


Mám naprosto stejnou zkušenost. Ať dělám co dělám, pilot je v redoutu, ale křídlo u Spita (zkoušel jsem Vb 1942 a IXC 1943) se neurvalo.

Nemluvě o tom, že by to byla blbost. Pokud jde o pevnostní limit, není mezi +8 a -8G nejmenší rozdíl kromě směru působení. A ten vzhledem k profilům nosníků a zatížení spojů v tomhle případě nehraje roli.
 
ringlett
313_Santy napsal:
Ringlette, právě proto, že zásahy do konstrukce draku jsou velice komplikované a rovná se skoro konstrukci nového letadla, což byla vlastně VIII, tak pro první devítky použili pětky se změnou lože motoru. Samozřejmě se stále vylepšovaly, stejně jako BF a FW, ale první devitky pro nedostatek času a rychlé přebudově nejsou odlišné, co se konstrukce draku týče. Mrknutí


A co tu píšu?

První devítky, asi sto kusů, jsou jen pětky s novým motorem, další devítky už měli nové trupové podélníky a pevnější motorové lože.
 
606_Temp
Pragr napsal:
Panek napsal:
1. Nepodařilo se mi se Spitem V 1942 urvat křídla při negativním G.


Mám naprosto stejnou zkušenost. Ať dělám co dělám, pilot je v redoutu, ale křídlo u Spita (zkoušel jsem Vb 1942 a IXC 1943) se neurvalo.

Nemluvě o tom, že by to byla blbost. Pokud jde o pevnostní limit, není mezi +8 a -8G nejmenší rozdíl kromě směru působení. A ten vzhledem k profilům nosníků a zatížení spojů v tomhle případě nehraje roli.

zkuste zapnout G-limits v nastavení obtížnosti ;-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
CSW_3IAP_Wolf
Když jsme u trimů,používají se při běžném cestovním létání,neslyšel jsem že by v boji někdo používal trim,tak že CHEAT od OLEGA..Cool
 
313_Paegas
3IAP_Wolf napsal:
Když jsme u trimů,používají se při běžném cestovním létání,neslyšel jsem že by v boji někdo používal trim,tak že CHEAT od OLEGA..Cool


Cheatovat znamená podvádět, né trimovat Mrknutí
 
313_Paegas
606_Tempik napsal:
Pragr napsal:
Panek napsal:
1. Nepodařilo se mi se Spitem V 1942 urvat křídla při negativním G.


Mám naprosto stejnou zkušenost. Ať dělám co dělám, pilot je v redoutu, ale křídlo u Spita (zkoušel jsem Vb 1942 a IXC 1943) se neurvalo.

Nemluvě o tom, že by to byla blbost. Pokud jde o pevnostní limit, není mezi +8 a -8G nejmenší rozdíl kromě směru působení. A ten vzhledem k profilům nosníků a zatížení spojů v tomhle případě nehraje roli.

zkuste zapnout G-limits v nastavení obtížnosti ;-)


Pro nevěřící Tomáše G- limit Spit Vb 1942
Spit byl vytrimovaný na horizontální let.

Dodatek:
Povšimněte si varování G nad spead barem Vyděšený
Upravil/a 313_Paegas dne 28-12-2010 11:08
 
606_Temp
A kdybs to udělal při 350 m/h, tak složíš křídlo a né ocas.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Včera jsem si trochu proměřil Fw 190 A-8 ve 2 konfiguracích, výsledky jsou poměrně rozumné:

100% paliva (cca 520 l; tj. cca 400 kg), výzbrojní sada R2 (2x MK 108 místo 2x MG 151/20 E), 100% munice
k rozlomení letounu dojde při cca +8G/-4G. Není až takový problém na vyšší rychlosti tohoto dosáhnout. Stačí zaprasit.

30% paliva, (cca 150 l, tj. cca 110 kg), standardní výzbroj, 100% munice
k rozlomení letounu dojde při cca +11G/-6G

V případě lehčího stroje už de facto nebylo možné ve standardní konfiguraci rozlomení dosáhnout, pilot se dříve uspal. Musel jsem mu pomoci trimem na doraz a trhnout pákou při opravdu vysoké rychlosti, kdy se mašina chvěla už sama o sobě.


Wolfe: reálný pilot dovažoval a dovažuje letoun natolik automaticky a často, že se o takové prkotině nezmiňuje. V manuálech najdeš zmínky o trimu spíše v souvislosti s omezeními, kdy (například u Me 262) je zakázáno si při vyšších rychlostech trimem pomáhat k vybírání klesání.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
mno až budou mít hoši trimy na kolečkách s kličkou a budou v boji mít co dělat udržet oběma rukama knipl, sem tam občas hrábnout na plyn, pak přímo v boji trimovat opravdu nebudou ;)
takhle když jednou rukou držíš knipl a na něm obsluhuješ dvacet čůdlů a druhou v pohodě popíjíš nebo kvedláš plynovkou s dalšíma dvaceti čůdlama, tak je to - JEN HRA ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
606_Temp
Hopere, ale ty lítáš ty Zera, u kterých prostě nad 200 km/h potřebuješ s kniplem bojovat obouma rukama, bo je to ztuhlý.

Navíc já třeba trim v boji tak nějak nepoužívám. Používám h o spíš během delších letů někam. V boji to tak nějak nemá smysl řešit.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Hoper
teda těch 200km/h jsi přehnal :)))
já je taky nepoužívám
ale jsou lidi, co trimujou jak zběsilí i za boje a pro ty jsem to psal :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Hoper, záleží na tom, jak si představuješ boj Úsměv Pokud jako zápas s kniplem, pak konstruktér letadla, nebo pilot, asi někde udělal chybu - ne v každém boji se potkal na jedné straně Sakai a na druhé šest Hellcatů Úsměv
Snad každé letadlo by mělo jít při běžných letových režimech ovládat jednou rukou a levá je pak na řízení toho "méně zásadního" zbytku. Před několika měsíci se mi stala taková vtipně nevtipná věc - letím si takhle v Blaníku za Zlínem, když v tom ten předemnou naznačuje, že budeme klesat. V takovém případě by měl pilot kluzáku očekávat, že nejen poroste rychlost, ale že také čumák půjde vzhůru. Ovšem ne tak já Úsměv Sice jsem levou rukou částečně vytáhl brzdy, abych nebohého Trenéra nedohnal, ale již jsem opomněl předtím vyvážit mašinku na nos. Nastal krutý boj, kdy jsem levou rukou držel brzdu v takové poloze, abych pekelné spřežení ani zbytečně nebrzdil, ani neohrozil. Pravačkou jsem musel mohutně tlačit na knipl, abych se za žluťáskem vůbec udržel. Klesání mohlo trvat snad minutu, ale mně přišlo naprosto nekonečný. Na konci jsem byl úplně vyplivnutej. Ruce jako konve, cit nikde. Během celý tý doby jsem neměl jedinou vteřinu na to, abych přehmátnul těch 20 cm k páce s vyvážením, to bych musel pustit brzdu Úsměv Ale třeba v ostrých zatáčkách v termice se dovažuje neustále. Změníš režim -> dovážíš. Rozhodně to není tak, že by si pilot dovážil jen pro nějaký cestovní režim a v průběhu dalšího letu s trimem neoperoval.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Paegas
1stCL_Fucida napsal:
Hoper, záleží na tom, jak si představuješ boj Úsměv Pokud jako zápas s kniplem, pak konstruktér letadla, nebo pilot, asi někde udělal chybu - ne v každém boji se potkal na jedné straně Sakai a na druhé šest Hellcatů Úsměv
Snad každé letadlo by mělo jít při běžných letových režimech ovládat jednou rukou a levá je pak na řízení toho "méně zásadního" zbytku. Před několika měsíci se mi stala taková vtipně nevtipná věc - letím si takhle v Blaníku za Zlínem, když v tom ten předemnou naznačuje, že budeme klesat. V takovém případě by měl pilot kluzáku očekávat, že nejen poroste rychlost, ale že také čumák půjde vzhůru. Ovšem ne tak já Úsměv Sice jsem levou rukou částečně vytáhl brzdy, abych nebohého Trenéra nedohnal, ale již jsem opomněl předtím vyvážit mašinku na nos. Nastal krutý boj, kdy jsem levou rukou držel brzdu v takové poloze, abych pekelné spřežení ani zbytečně nebrzdil, ani neohrozil. Pravačkou jsem musel mohutně tlačit na knipl, abych se za žluťáskem vůbec udržel. Klesání mohlo trvat snad minutu, ale mně přišlo naprosto nekonečný. Na konci jsem byl úplně vyplivnutej. Ruce jako konve, cit nikde. Během celý tý doby jsem neměl jedinou vteřinu na to, abych přehmátnul těch 20 cm k páce s vyvážením, to bych musel pustit brzdu Úsměv Ale třeba v ostrých zatáčkách v termice se dovažuje neustále. Změníš režim -> dovážíš. Rozhodně to není tak, že by si pilot dovážil jen pro nějaký cestovní režim a v průběhu dalšího letu s trimem neoperoval.


Mrknutí konečně se vyjádřil někdo, kdo to zná.
Proto vlastně ty trimy jsou, aby pomohly:
1. aerodynamicky vyvážit letadlo
2. snížily síly do řízení pro pilota

Fuči a určitě jsi si všiml jak se ti za letu posouvá neutrální poloha kniplu dle výchylky trimu, to mi v ilovi chybí Úsměv
 
1stCL_Fucida
Všiml Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Pragr
606_Tempik napsal:

zkuste zapnout G-limits v nastavení obtížnosti ;-)


Díky, už se mi to povedlo Úsměv
Jinak 109G-6 má ten samý problém. Při negativním G, ahoj křídlo
Upravil/a Pragr dne 28-12-2010 12:32
 
1stCL_Fucida
Škoda, že to před upadnutím křídla pod negativními G nesimuluje poblití kabiny Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,683,541 návštěv