Modelování v 3D Maxu, tipy a rady
|
olda Olde maly |
Přidané 17-12-2010 15:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Já Ti dám Tjurmo učitele sám jsem žák Za 1. V horní liště přibližně uprostřed z leva, ikona čtverečku v čtverečku: Select and Uniform Scale. Něco k nástrojům: http://www.3dscen...s-max.html 2. Nevím jak jsi texturoval. Potřeboval bych vližší informace, Obecně to nastavuješ a upravuješ v Renderu 3.Ano jeden soubor 4. Používám červenou. Tak jsem to přejal. Jinak pěkná práce, jen tak dál
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 17-12-2010 15:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Tak mě tak napadá. Pro lepší komunikaci si nahoďte Skype. Dá se v něm sdílet obrazovka. Lépe se tak něco vysvětlí a ukáže. Mohu být k dispozi, tak každý den kolem sedmé, vyjma když mám odpolední a pátků, kdy kalím v naší hospůdce
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-12-2010 17:21
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
uááááá (=sláva)
po dnu práce mám konečně "zub" na Báře...
:))
jedu tou druhou metodou a ač to není o nic snazší a je stejně pomalé, už se tam něco rýsuje...
teda ale texturování u mne bude až tak za rok :D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-12-2010 17:23
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
jinak já ještě koukám na todle:
http://download.a...er=d0e5385
bohužel tam jedou přes poly, takže pár věcí se holt musí dělat jináč :(
ed: jinak těch tutoriálů je tam víc, docela zajímavý byl jak z fotky udělali 3D model (3D čelo domu)
Upravil/a Hoper dne 17-12-2010 17:24
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 17-12-2010 19:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Hoper napsal:
uááááá (=sláva)
po dnu práce mám konečně "zub" na Báře...
)
jedu tou druhou metodou a ač to není o nic snazší a je stejně pomalé, už se tam něco rýsuje...
teda ale texturování u mne bude až tak za rok
No právě proto jsem začal závorou. I tak jsem začínal bratru 20x
Pro Oldu - texturu jsem udelal pomoci UnwrapUVW -v UV Edit okne jsem to zplostil a tu rozkrajenou zavoru jsem exportoval do photoshopu, tam to vybarvil a vrstvy zplostil a nasledne vlozil v okne UV Edit pomoci pick texture. Pak pres Materialy jsem to priplac na objekt
[img]http://img213.imageshack.us/img213/6213/zavora1.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 311_Tjurma dne 17-12-2010 19:48
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 17-12-2010 19:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Nerad bych byl za kverulanta ale ........ přehoď ty pruhy.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 17-12-2010 19:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
CZS_Scharck napsal:
Nerad bych byl za kverulanta ale ........ přehoď ty pruhy.
Neboooj, ta textura se bude ještě tak 10x předělávat, teď se mořím s LODy a zbytkem. Pak to znova otexturuju. A bude to k tvé spokojenosti |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 17-12-2010 20:03
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Kdyby tu byl Martin vynadal by ti že plýtváš místem .
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 17-12-2010 20:57
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Stoupa napsal:
Kdyby tu byl Martin vynadal by ti že plýtváš místem .
Ty asi myslíš ten skin, já jsem koukal, že to máš nějaký úspornější. Jak na to? |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 17-12-2010 20:59
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Části co maj stejnou barvu davej na sebe. V tvém případě ti stačí šedej obdélník a červeno bílej obdélník.
Upravil/a Stoupa dne 17-12-2010 21:01
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 17-12-2010 22:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
I see, ještě by to šlo víc, ale přibližně něco takovýho
[img]http://img256.imageshack.us/img256/9246/zavora2.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img406.imageshack.us/img406/3765/zavoralody.jpg[/img] is not a valid Image.
Ty lody, zejmena ty posledni dva, jsem nejak pojebal tu zavoru, predelam. Cekam pripominky, Shark snad ma uz barvy dobre
Upravil/a 311_Tjurma dne 17-12-2010 22:42
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 17-12-2010 22:56
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
U toho posledního polygonu nech jenom tu zavoru (lod3 má mít 2 polygony). Textura uz je lepsi jeste zkus dat do doho šedýho obdelniku i ty věci napravo. Zde by stacila velikost textury 128x64 pixelu, možná i míň (64x32). Ten kolizní model udělej jako jeden kvádr, nejedná se o žádnej velkej model, zde je jedno že bouchnu 1m před modelem.
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 17-12-2010 23:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Provedením a barevně pro účely létací hry, bombarďák bez závad.
.... u mě dobrý.
Upravil/a czs_scharck dne 17-12-2010 23:22
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-12-2010 02:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Až to tady uvidí Martin, ak nás všechny pošle někam S těma texturama, je to další kapitola, toš nespěchat kluci
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 18-12-2010 08:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Však i Martin někdy začínal. Ta textura, myslím strukturálně, byla udělaná podle tutorialu na youtube. Jen raďte, jebejte nás, třeba to jednou bude vypadat, tak jak má. Závora zajebaná |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-12-2010 09:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Jak píše Jakub. U textury co nejvíc šetřit místem. Co má stejnou barvu naházet přes sebe a pokud to jde, svařit vrcholy. Ještě udělej zvednutou závoru
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 18-12-2010 11:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Co to je svařit vrcholy?? |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 18-12-2010 12:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
Mam taky jeste dotaz jestli muzu Mam slouceno nekolik objektu prez attach, otexturuji je prez Unvrap UVW a pak vyberu material a priplacnu to tam. Ale i kdyz jsou nektere casti objektu neviditelne, presto na ne davam texturu a nevim proc a zda to vadi a jak tomu zamezit. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-12-2010 12:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Jak jsem psal. Nejlepší je to ukázat a vysvětlit přes Skype. Viď Hopere V Editable Mesh svařuješ jak přes Weld Selected nebo ručně přes Target. V Edit UWV svařuješ rovněž ručně přes Target Weld.
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 18-12-2010 14:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Závory se dělaly levo i pravostranné. Pravostraných bylo asi víc, tak ještě tu pravostranou, nezajebanou, bych prosil.
Otevřené ani snad být nemusí.
Alespoň to bude dobře znázorňovat naši osamocenost, obranu a mobilizaci.
Upravil/a czs_scharck dne 18-12-2010 14:24
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|