Vilíkovy dohady o WoP
|
FK_Rychtyg |
Přidané 27-06-2010 16:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
Pokud vím tak si porovnával současného ILa se současným WoP, alespoň tak zní tvůj příspěvek. To že bude WoP za dva roky jinde (mimochodem určitě nebude), tady vubec nikoho aktuálně nezajímá.
VAF_Vilik napsal:
Ne jak v ilu, kde s čoudícím děravym letadlem kdekdo točí jak primabalerína.
Příjde mi, že jsi měl dnes k obědu opravdu vtipnou kaši. Zkus si někdy sednout do Fokáče, nechat si prostřelit křídlo (stačí klidně kulometem) a potom napiš jak se ti s tím dělaly zatáčky. Prakticky to samé platí pro 109ku, která v zatáčkách létá jinak mnohem lépe než ten Fw 190 Nejdřív to odzkoušej, potom to tady předávej dál. Příjde mi, že ty si ILa nikdy zapnutého neměl... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-06-2010 16:43
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
asiJa - udržet v zaměřovači cíl umí akorát ve filmu, případně moderní roury na 10km a víc ;)
ve filmu divák potřebuje vidět, na co hrdina střílí - koho sestřeluje ;)
případně pokud chceš cíl mít v zaměřovači dlouho, musíš ho překvapit - aby o tobě nevěděl
kanony u La - kdysi mi přišlo, že se nesmí mířit do středu zaměřovače, ale buď nad nebo po
a Lekk v tom smyslu taky něco říkal/psal
a ad "neúčinné" kulomety - vždy děsně nadávám, když mi Hien vypráví, jak s Ki-43 nebo Ki-61 sestřeluje P-47. P-38 nebo Korzáry ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 27-06-2010 17:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Kulomety: nemaji expozivni munci take aby byly ucine musi se strilet na blizko kdy maji strely jeste poradnou rychlost a tim i EK. nadelat diry z pulpalcem na 400m jde slusne jen do japonskych papiraku, na zapada clovek musi podstatne bliz.
Komu se zda ze jsou zbrane v IL2 neucine at si zajede do colindale a stopne si na pul metru vedle Thunderbolta, Tempesta, Hurrika, Spita a zjisti ze to nejsou zadna mala letadylka ale pekne kolosy vazici peknych par tun, a pokud nekdo veri ze takovy letadlo se rozprskne po par zasazich kulometem nebo par zasazich kanonem tak je skutecne naivni.
20mm granat muze prestrelit 2 nosniky v kridle, nebo odpalit nadrz, ale taky muze treeba jen udelat 20cm diru v kridle nebo proletet trupem bez exploze. Vono taky vic jak 15g vybusniny v tech granatech nebylo. |
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-06-2010 17:45
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Holt šturm je jen hra a spousta lidí si myslí, že to tak střílelo a lítalo i ve skutečnoti. Pak na serverech po sobě flákaj s děravejma čoudícíma letadlama a maximálně jim to trochu táhne k jedný straně a motor má občas nižší výkon.
To v RoF nebo WoP dostaneš tři zásahy a už to cejtíš jak to blbě letí. To je pak nejlepší zdrhnout. A ne jak v Ilu utíkat jen když si hraješ na simulaci, i když to letadlo letí v pohodě.
Ve skutečnosti se bojovalo tak, že se předsadilo, zmáčkla se spoušt a čekalo se, až tim nepřátelský letadlo proletí. Po průletu se chudák letadýlko poroučelo k zemi nebo byl pilot rád, že to jakž takž udrží ve vzduchu.
U šturma ti proletí klidně třikrát a skoro nic mu to neudělá.
Jinak jak psal Tank... na kulomety musí bejt člověk blízko. Ve šturmu ale i tak není úspěch zaručen. |
|
|
|
Merten |
Přidané 27-06-2010 17:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Drahý Vilíku už to nehul mám sto chutí tvoje prudce inteligentní a zcestný poznámky hodit k nám na forum do sekce Vtípky-srandičky |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 27-06-2010 17:54
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
VAF_Vilik napsal:
... Jen tak minochodem.... Třeba ten mnohými proklamovanej RoF, je v mnoha ohledech podobnej WoP....
Tohle mi přišlo docela zajímavá ,,náhoda", že efekt, se kterým přišel WoP, přišel do RoF v brzské době s dalším patchem také Nejprve třeba ten efekt tekoucí vody po skle při průletu dešťovým mrakem, potom znázornění fiziologického vlivu přetížení - pomalé zúžování zorného pole + sípání apod. :-D Akorát ten stříkající olej na skle, který stíká z pronásledovaného letadla s poškozeným motorem se v RoF zatím neukázal |
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-06-2010 17:54
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
No jo. Zvyk je železná košile a Il je posvátněj a naprosto dokonale reálnej.
Koukali jste někdo třeba no stihače v boji? Tam o tomhle sestřelování mluvili pořád. Ale to byly jen stařecký vejmysly. Ty dědci už si to nemůžou pamatovat. Třeba to, jak s P47 dokázali každýmu uletet ve stoupání. Kdyby si pustili Ila, tak by věděli, že to neni možný. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 27-06-2010 18:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Tve zazitky z arkadovych serveru jsou jiste zajimave nicmene se nikterak neslucuji se zkusenostmi kteri tu maji piloti s FR servery nebo FR speckami.
Abych trochu parafrazoval tvuj prispevek:
Holt WOP a ROF jsou jen hry o kerych si Vilik mysli ze se tak litalo a strilelo i ve skutecnosti.
PS. nauc se strilet |
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-06-2010 18:20
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Tohle je jak srovnávat hrušky s jabkama. Šturm to má vypočítaný takhle a RoF a WoP jinak.
I kdyby těch specek měli za sebou tucty, pořád je to jen rádoby simulace u jedný hry.
Aspoň u RoF se opravdu snažili, aby to bylo reálně fyzikálně podložený.
U WoP se trochu opičily s modelem poškození, ale už bez tý fyziky.
O tohle mi jde. Tady ti opravdu stačej jen 7mm kulometíčky na poškození a následný sestřelení letadla. Ne jako u šturma, kde flákáš do letadla děravýho jak cedník, ale on si pořád točí jak kdyby si po něm házel cvrnkací kuličky. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 27-06-2010 18:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
VAF_Vilik napsal:
No jo. Zvyk je železná košile a Il je posvátněj a naprosto dokonale reálnej.
Koukali jste někdo třeba no stihače v boji? Tam o tomhle sestřelování mluvili pořád. Ale to byly jen stařecký vejmysly. Ty dědci už si to nemůžou pamatovat. Třeba to, jak s P47 dokázali každýmu uletet ve stoupání. Kdyby si pustili Ila, tak by věděli, že to neni možný.
Boha Vilíku, buď zticha. Ani jedna z her není realita. Ale to co tu ty a někteří další plkáte jsou kraviny. Zrovna stíhači v boji jsou jen pohádka pro americké chlapce.
Ano střílelo se s deflekcí, sprejovalo se, střílelo se na nejmenší možnou vzdálenost a vůbec všelijak. Ale to byla realita, tohle je hra a ta nemá s realitou nic společného, tak proč si prostě nehrát. Klidně se s tebou budu dohadovat co která munice umí, co umí které letadlo, ale to nemá smysl. bavíme se tu o HŘE nebo hrách. Já osobně létám jen offline, ale co mne na tom baví je právě to že musím někam doletět, možná se do něčeho trefit a pak se vrátit. Na brutální akci jsou jiné hry. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 27-06-2010 18:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
Mimochodem, všichni prožíváme nějaké knižní příběhy a vzpomínky pamětníků, ale uvědomujeme si že 75% pilotů stíhaček se za války do ničeho netrefilo? myslím že nikoli. Byli i piloti kteří odlétali stovky hodin a nikdy nic neškrábli, i když třeba vystříleli tisíce nábojů.
A mimochodem, když se chci trefit chodím tak blízko že zaměřovač skoro nepotřebuji, že protivníka mám plný čelní štítek. Pak fungují i kulomety ...
Upravil/a ringlett dne 27-06-2010 18:27
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-06-2010 18:29
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Jasně. Já celou dobu řikám že to jsou hry. Proto taky ti smajlíci.
Mimochodem.... šturm je vlastně taky arkáda jako WoP nebo RoF, jen se startuje a letí se půl hodiny k cíli. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 27-06-2010 18:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
u šturmíku je to hodně o nastavení reality, dá se létat jak arkáda tak simulátor (v uvozovkách). Simulátor si představuji jako místnost s celou kabinou na hydraulických pístrech s možností pohybu ve všech směrech a monitorem na všech stěnách, kde se mohu rozhlížet volně kolem sebe a kde bude plná interaktivita prostředí.
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 27-06-2010 18:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
mimochodem, ony ty 7mm kuličky dost často i ve skutečnosti na Ju, He a Do nestačili, Sami konstruktéři na obou březích kanálu byli překvapeni odolností kovových konstrukcí na škody a poškození vlivem jejich účinků. |
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-06-2010 18:40
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Stejně tak RoF a WoP. Jen to někteří, hlavně u té druhé hry, nechtějí pochopit.
Jinak to o čem píšeš je jen pomůcka pro naše smysly. Takhle se drkotat můžeš i na kolotoči. Simulace je hlavně o správnejch fyzikálních výpočtech. To ostatní už je hračka. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 27-06-2010 18:41
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Vilíku..... to že dírka o průměru 7,xx mm v potahu letounu znemožní jeho ovládání méně, než dírka o průměru půl metru po zásahu HE granátem je podle mě v pořádku. Nevím jak WoP funguje, ale pokud mu tři dírky po malorážce zkurví aerodinamiku natolik že to pilot vůbec pozná, tak je něco špatně. Jestli WoP umí počítat sílu zásahů (jen se dohaduju podle tvých info) nějak defoultně a nerozděluje z jaké je to ráže a co za poškození to udělá, tak to není důkaz o tom, že je lepší, než stařičký nedokonalý Il2.
Rád bych viděl jakýkoli track z full real, kde letadlo rozstřílené jak cedník kroutí jak kdyby mu to nevadilo. Lítal jsi vůbec full real? Drtivá většina onlie harcovníků ti IMHO řekne, že pokud v duelu jeden z protivníků inkasuje jeden jediný granát, tak už je prakticky poražen. I jedna jediná malorážná kulička může rozhodnout duel...
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-06-2010 18:44
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Když s ní zabiješ pilota tak jo. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 27-06-2010 18:48
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
controlsy, motor, zaměřovač....
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 27-06-2010 19:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Holt šturm je jen hra a spousta lidí si myslí, že to tak střílelo a lítalo i ve skutečnoti. Pak na serverech po sobě flákaj s děravejma čoudícíma letadlama a maximálně jim to trochu táhne k jedný straně a motor má občas nižší výkon.
To v RoF nebo WoP dostaneš tři zásahy a už to cejtíš jak to blbě letí. To je pak nejlepší zdrhnout. A ne jak v Ilu utíkat jen když si hraješ na simulaci, i když to letadlo letí v pohodě.
Ve skutečnosti se bojovalo tak, že se předsadilo, zmáčkla se spoušt a čekalo se, až tim nepřátelský letadlo proletí. Po průletu se chudák letadýlko poroučelo k zemi nebo byl pilot rád, že to jakž takž udrží ve vzduchu.
U šturma ti proletí klidně třikrát a skoro nic mu to neudělá.
VAF_Vilik napsal:
Jasně. Já celou dobu řikám že to jsou hry. Proto taky ti smajlíci.
Tak ku**a co je pravda Vilouši. Si to taky po sobě přečti. Tohle je vlákno s dotazem na to jak sejmout soupeře a nepředletět. Samoukájecí vlákno si založ sám. Ha... jsem Tě poznal Adlere. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 27-06-2010 19:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Uzasny WOP, kde letadlu upadne dycky leve kridlo ikdyz celou davku posadite do praveho.
Aneb jetli sis viliku nevsim WOP JE IL2 Sturmovik s nejakym arkadovym nastavenim, hezkou grafikou a prekopanymi hodnotami zbrani a letovych modelu. |
|
|