Škoda PA-II a další modely
|
Pavel K |
Přidané 02-07-2010 15:00
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 30.01.08
|
Pár odkazů na fóra z modelfora jinak v PM
ruský dělostřelecký tahač AT-45
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=43614&sid=38c537e18b61a7f0a90d90be9493a4a7
Škoda LT vz.35
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=5230&st=0&sk=t&sd=a
Praga Tč vz.33
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=6279
Vojenské automobily Škoda
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=6390
Škoda PA-II "Želva"
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=7775&st=0&sk=t&sd=a
Tatra OA vz.30
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=7776
Dělostřelecké tahače
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=6373&st=0&sk=t&sd=a
Hutná stránka o ruských traktorech a tahačích krásné obrázky
http://www.o5m6.de/RussianTractors.html
[img]http://www.o5m6.de/Ya-12%20w_152mm%20ML-20_small.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
mkubani |
Přidané 02-07-2010 15:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Zdravim,
prajem vam vela zdaru s vasim pocinom, ale musim vas hned na zaciatku upozornit, ze pracujete velmi neefektivne pri mapovani textur. Dovolim si tvrdit, ze Zelva vyuziva max. 50% celkovej plochy textury. Ked robite UVW mapovanie, tak rozmyslajte sposobom, ako by ste hrali "puzzle" = pokuste sa rozne casti modelu umiestnit tak, aby do seba co najlepsie zapasovali. Iba tak vyuzijete rozlisenie textury na maximum.
Zaroven je zbytocne davat zvlast texturu pre pravu a lavu stranu vozidla. Vsimnite si, ze na mojich modeloch Tatry, Lt-35/38/40, su obe strany identicke a zdielaju rovnaku texturu, ktora je vdaka tomu vacsia.
Vyuzite kazde miesto textury na maximum. Tatra OA-30 bol moj prvy model a ked sa nan dnes pozriem, tak vidim mnozstvo miest, kde by sa textura dala namapovat este lepsie.
Okolie textur vyplnte podobnou farbou, ako je kamuflaz. Idealne zelenou alebo sedou. Nikdy nie bielou alebo inou vyraznou farbou.
Osobne by som na texturu nedaval ziadne cisla vozidiel (okrem SPZ). Je trosku divne vidiet povedzme 10 tankov s rovnakym znacenim. A ked uz cislo, tak potom dajte take, ktore moze byt zrkadlovo obratene bez problemov napr. 8, 88.
[img]http://i845.photobucket.com/albums/ab20/BP_Tyrl/zelva.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a mkubani dne 02-07-2010 16:17
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 02-07-2010 16:20
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Dík za tip.
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 02-07-2010 16:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Osobne som pouzival nasledovny tutorial:
http://www.waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html
Na potreby modelovania do Ila uplne staci.
Spravit kvalitne mapovanie zaberie cas a je potrebne sa s niektorymi castami vyhrat a mapovat ich individualne. Nasledne je potrebne si dat pozor na deformacie textur a ich vzajomne proporcie.
Este jedna vec, ktoru ja osobne drzim v hlave (a preto som si modely tankov netexturoval sam): Kvalitna textura dokaze z priemerneho 3D modelu urobit slusny model. Nekvalitna textura dokaze aj z vyborneho 3D modelu urobit odpad. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-07-2010 16:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Hej, hej. Pravdu díš Martine |
|
|
|
ringlett |
Přidané 02-07-2010 17:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
olda maly napsal:
To vím, ale Prvorepublikové označení tam nemá cenu dávat, neb nemáš možnost si vybírat ze skinů, a bez označení je to takové divné.
Takhle to máš správně ringlette: 3. rota 1.četa
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/LT35cz.jpg[/img] is not a valid Image.
jj já vím že bez označení to není ono, jen ta vlajka mi přišla trochu rušivá |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 02-07-2010 19:50
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Snad už je to vpořádku.
Zde byl obrázek něčeho "nepovedenýho" .
Upravil/a Stoupa dne 04-07-2010 13:34
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 02-07-2010 22:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Stoupo, lepsie, ale este skus:
Pomocou Target Weld v UVW editore presne nakopiruj lavu stranu Zelvy na pravu. Skutocne dosiahnes podstatne vyssich detailov textury, ked tieto dve strany budu rovnake. Podla mna ti to dovoli zvacsit plochu o 50%. Skutocne nie su potrebne unikatne textury pre lavu a pravu stranu. Ani Tatra ich nema a nie je to vobec vidiet.
Osobne by som sa pokusil roztiahnut ten hlavny bok takmer na celu sirku stvorca.
Koleso sprav ako stvorec a vyrez ho cez alphu na texture. Pozri sa, ako to mam spravene na Tatre. Dosiahnes kvalitnejsi vysledok a pouzijes menej polygonov.
Upravil/a mkubani dne 02-07-2010 22:12
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 03-07-2010 15:03
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
A co ted?
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelva8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelva3.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:57
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 03-07-2010 22:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Presne tak som si to predstavoval. Vyborne! |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 05-07-2010 23:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/PragaRV_D.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 06-07-2010 22:22
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Mrtvá želvička
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelva9.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:57
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 07-07-2010 14:17
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Nepoškozený model, v popředí LODy + Hooky (Ground level, DustR, DustL, SmokeEngine) v zadu stínové modely + kolizní model.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelvaLive.jpg[/img] is not a valid Image.
Poškozený model, v popředí LODy + Hooky (Ground level, Smoke) v zadu stínové modely.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelvaDead.jpg[/img] is not a valid Image.
P.S. funkčost Hooků, kromě Ground levelu, neověřeno. Domnívám se, že fungujou až v pohyblivém "režimu".
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:58
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-07-2010 14:30
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
jak je to s těma hranatejma kolama ?
můžou být jen na jednom modelu (statice) nebo mají být na všech ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 07-07-2010 14:36
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Hranatý dej do Lodu, kde neni povoleno použít Alfa kanály. Do Lodu 0 dej ty kulatý ( dělaný alfou na čtvercový základ). Stínový modely udělej s těma hranatýma kolama.
A co se týče rozdílů mezi statickým autem, statickým autem střílejícím, a pohyblivým autem střílejícím zatim nevím, zatím řešim jak dostat auto do "stacionary objects"(staticka auta). Modely umim davat do "objects" (Domy).
EDIT textu a předešlých obrázků.
Upravil/a Stoupa dne 07-07-2010 15:04
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-07-2010 15:38
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
mno já nikam nic dávat nebudu :)
jen jsem koukal, že v prvé verzi obrázku měla jedna želva čtvercová kola, jak ti tu radil martin
a teď už je mají všechny "kulatý"
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 07-07-2010 15:43
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
jj opravil jsem to.
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 07-07-2010 22:54
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Verze Želvy jako "objects" ke stažení zde:
>>DOWNLOAD<<
složku Skoda_PA-II dejte do Files/3do/buildings, více ve "cti me.txt"
P.S. Je potřeba vyřešit smoothing, tam kde se stýkají dvě plochy textury vzniká zlom.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:54
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 08-07-2010 19:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Pro Pavla Praga T-9
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/PragaT-9.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Pavel K |
Přidané 08-07-2010 20:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 30.01.08
|
Oldo i Stoupo pěkný, jenom u tý Želvy ti zkusím poladit damage texturu Stoupo |
|
|